Mwah ligt aan de situatie en het moment . In deze situatie vind ik dat het prima kanquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb toch van mijn vader geleerd dat je oudere mensen niet zo bij naam aanspreekt zoals Alice net deed met Magda de moeder van danny ik vind het ook heel asociaal klinken! voor een 20 jarige z'n oudere aanspreken
ja ik niet dus hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah ligt aan de situatie en het moment . In deze situatie vind ik dat het prima kan
De generaal met kleuterschool mastermind.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Lekker makkelijk
Danny is een Belg
En ze weet echt wel dat ze er beter voor staat dan den Danny
Zo mee eens.......quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is niet altijd sociaal wenselijk zoals nu, je kan ook gewoon je mond houden
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg echt ejvjl flashbacks van de patat bakken
Die gedachte had ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor Jeff weer mopperenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Danny's familie kwam langsquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom hebben ze dit plus wijn en bier ?
Zei ze vanmiddag omdat Tom dichterbij staat kan ze niet op hem gaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:54 schreef engine het volgende:
Ashley weet ook hier weer iets tactisch van te maken en bezig haar pionnen te bespelen.
Ze kan niet op Tom gaan
Durft ze gewoon nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zei ze vanmiddag omdat Tom dichterbij staat kan ze niet op hem gaan
En zometeen weer zeuren dat ze buikpijn heeft van al dat etenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef lojanda het volgende:
Ik zit weer met verbazing te kijken hoeveel ze weer naar binnen duwen
kijk filmpje https://streamable.com/hfm58oquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat het bij het vrijdagmaal van Danny past.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |