Volgende week weer regenachtig.quote:
Ik wilde het niet weten, maar weet het nuquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende week weer regenachtig.
Waar wel?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:37 schreef Sally het volgende:
Ik zat vandaag op het terras
Pics? Ja gemaakt, maar dat deel ik niet hier
Niet.quote:
Dan app ik die wel ffquote:
Je doet maar!quote:
Nee - sorryquote:
Whut... Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef Tegan het volgende:
Toen ik eindelijk thuis was toch geen friet meer gegeten maar gewoon niets. Zijn jullie trots op me?
Morgen weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut... Nee natuurlijk niet!
Je moet toch wat eten?.....................
Whehequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zijn veilig hier hoor. Ook andere geheimen mogen via dm
.
Neequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef Tegan het volgende:
Toen ik eindelijk thuis was toch geen friet meer gegeten maar gewoon niets. Zijn jullie trots op me?
Ik heb je ge'dm'd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zijn veilig hier hoor. Ook andere geheimen mogen via dm
.
ik zondag misschien weerquote:
misschien ook niet. gaan met het team naar de griek dus er zal ook genoeg vlees zijnquote:
Oh, wilde net mezelf uitnodigen tot ik dit lasquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ook niet. gaan met het team naar de griek dus er zal ook genoeg vlees zijn
we kunnen wel zaterdag afsprekenquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wilde net mezelf uitnodigen tot ik dit las.
okequote:Op donderdag 21 maart 2024 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krijg ik dan frietjes gebakken door gianni61 zonder broek?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat die vacature in ons/mijn management opgevuld werd door een ex van vroeger. Dat gaf me wel een fijn gevoel. Het idee van die vertrouwde dynamiek én een manager die nu (vermoedelijk) het burgertruttige bestaan leidt.
Volgens mij is dit gewoon een symtoom van dat ik mijn collega ontzettend ga missen.
lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het was geen seksdroom.
Gewoon zovertrouwd
![]()
.
het is een ex, die dan je baas wordt...quote:
Ik niet ik snap wel wat ze bedoelt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga vrijdag frietjes eten denk ik.
En "ex" en "vertrouwd gevoel" in 1 zin is raar.... of ja, ik vind het raar.
Okequote:Op donderdag 21 maart 2024 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet ik snap wel wat ze bedoelt.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een ex, die dan je baas wordt...
Heb jij alleen negatieve gevoelens over exen (van vroeger)?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga vrijdag frietjes eten denk ik.
En "ex" en "vertrouwd gevoel" in 1 zin is raar.... of ja, ik vind het raar.
Ik heb er niet zoveel. Met de meest serieuze zou ik nog wel door 1 deur kunnen, maar samenwerken weet ik niet. Denk vooral dat het de negatieve punten versterkt. Als het over koetjes en kalfjes gaat, gaat alles prima.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij alleen negatieve gevoelens over exen (van vroeger)?
Ah ja dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel. Met de meest serieuze zou ik nog wel door 1 deur kunnen, maar samenwerken weet ik niet. Denk vooral dat het de negatieve punten versterkt. Als het over koetjes en kalfjes gaat, gaat alles prima.
Ik heb ook wel een ex-je van toen ik 14 wasquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ja dat begrijp ik wel.
Ik heb hetzelfde met mijn relaties als volwassene. Maar die ex en dates van mijn jeugd, dat beeld romantiseer ik iets wat teveel in mijn hoofd.
Maar toch wel al een basis van we vertrouwen elkaar. Dat is waar ik op los ging in mijn droom.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een ex-je van toen ik 14 wasmaar geen idee hoe dat zou zijn. Je bent na zoveel jaar ondertussen weer vreemde van elkaar
Ik dender helemaal nergens heenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog zo eenmaar we denderen lekker door
Over Gianni heen?quote:
Noem je hem nu dik?!quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik maak even een bochtje
Ben ik ook, maar dat weet zij nietquote:
DUN DUN DUNNNNN...quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dat weet zij niet
Liefquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah een klein bochtje om hem heen
Het is niet aardig om over iemand heen te denderenquote:
Misschien wil Gianni wel dat je tegen hem aan dendertquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet aardig om over iemand heen te denderen
Dus of hij moet een stapje opzij doen of ik maak een bescheiden bochtje
En @Tegan niet te vergetenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wil Gianni wel dat je tegen hem aan dendert
Meer om van te houdenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dat weet zij niet
Ohai.quote:
Kom denderen danquote:
Trampling?quote:
@Q. nog gespot?quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Dagje Utrecht weer overleefd. Zowaar geen gezeik met de trein vandaag
Je kende het nog niet?quote:
En dat vond hij niet erg?quote:
Wie?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat vond hij niet erg?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Was wel in de buurt van zijn vaste flexplek (denk ik)
De Indiaanse?quote:
Hoe wist je dat?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Was wel in de buurt van zijn vaste flexplek (denk ik)
Huilende mensen die net door een boze collega het pand uit waren geknuppeldquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe wist je dat?
Prikkeldraad, landmijnen en wachttorens?
En terecht ook.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huilende mensen die net door een boze collega het pand uit waren geknuppeld
Das niet klantvriendelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huilende mensen die net door een boze collega het pand uit waren geknuppeld
Kan me niet voorstellen dat Q mensen aan het huilen maakt eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q verdedigt gewoon zijn vaste flexplek. #standwithQ!
Zolang je van zijn flexplek afblijft gebeurt er niks.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Q mensen aan het huilen maakt eigenlijk
Ben niet zo bang voor Q maar ben toch al geen collega van hem :pquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang je van zijn flexplek afblijft gebeurt er niks.
Kan beter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo mensen, hoe gaat het met jullie?
Ik welquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Q mensen aan het huilen maakt eigenlijk
Dat helpt. Meer alsjeblieft. Veel meer.quote:
Kom maar knuffelenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt. Meer alsjeblieft. Veel meer.
*stapt in de autoquote:
werk werk werkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wat zijn de plannen vandaag?
Zo lief, dank je.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik schiet meteen een thuiswerkdagje in.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk werk werk
maar daarna heb ik alle tijd voor jou..
En jij?
op de bank liggen en dom voor me uit kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:45 schreef Tegan het volgende:
[..].
Hier ook werken, maar bijna weekend!
Geen plannen vanavond dus?
Samen op de bank liggen en dom kijken?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de bank liggen en dom voor me uit kijken
of met jou afspreken..
Die serie ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Samen op de bank liggen en dom kijken?
Ik denk niet dat dat verstandig is, maar vooruitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan mag jij beslissen wat we gaan kijken.
samen onder een dekentje?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Samen op de bank liggen en dom kijken?
Oeh, de laatste special moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat verstandig is, maar vooruit
* TheStigsDutchCousin pakt collectie Top Gear
Dat beloof ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als je dan je handen niet thuishoud.
Bijna vrimibo, hou vol!quote:
Articquote:
TUFKATquote:
quote:
Ik doe m'n bestquote:
Op het moment niet. Bietje te vol hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het moment niet. Bietje te vol hoofd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
fietsen in de regen, heen en terug. Voor niks. Psych kon niet en belde af toen ik al op de fiets zat en ik neem mijn telefoon nooit mee naar buiten
En mijn klauwen verbrand
En een wierookhouder vol as laten vallen
En gedoe met mijn moeder
En en en ik ben deze dag nu al zat en nergens zin in en moe
Ik weet niet of ik dat op zo'n dag aandurf. Straks stoten onze hoofden hard tegen elkaar of zo. Gezien pechdagquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het moment niet. Bietje te vol hoofd.
zo lang was je toch nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat op zo'n dag aandurf. Straks stoten onze hoofden hard tegen elkaar of zo. Gezien pechdag
Ik zal een oud shirt aantrekkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, dat ik mijn neus breek op jouw borst en dat ik je onder het bloed smeer dan
Plus 1quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
En en en ik ben deze dag nu al zat en nergens zin in en moe
I solemnly swear that I am up to no good.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:11 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu moest ik mezelf even tegenhouden, slijm-tax behaald denk ik.
Wat kan beter dan? Met mij gaat het wel.quote:
Nachtrust. Maar dat gaat goedkomen vanaaf.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat kan beter dan? Met mij gaat het wel.
Dan kom ik vanavond je instoppen en een nachtkusje brengenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nachtrust. Maar dat gaat goedkomen vanaaf.
And you are going to make trouble in her neighborhood?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I solemnly swear that I am up to no good.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
And you are going to make trouble in her neighborhood?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond je instoppen en een nachtkusje brengen
Walgelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het werd me even iets te zoetzappig, zoveel kwijl en hartjes.
Jij hebt ook echt vrijmibo’s?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Net exitgesprek gehad tijdens de vrijmibo.
Bankhangen ❤quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik wilde op tijd stoppen en ff naar Ochtrup.
Nu net klaar met werk, het regent en ik heb nergens meer zin in.
Dat wordt bankhangen met chips.
Ja.quote:
Ik denk soms wel dat het leven van barb 1 lange borrel isquote:
Gemiste kans.quote:
Iets om ook te ambiëren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk soms wel dat het leven van barb 1 lange borrel is
Niks mis meequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met barb is borrelen wel heel gezellig dus ik zou hem wel als collega willenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True. Alleen dat vervelende werken tussendoorquote:
Gewoon mee stoppenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True. Alleen dat vervelende werken tussendoor
en als hoofdgerecht?quote:
broccoli en knoflook garnalenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met barb is borrelen wel heel gezellig dus ik zou hem wel als collega willen
Oeh, lekkahquote:
Blijven plakken en knuffelen uiteraardquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
En dan weer terug naar Groningen? Je mag blijven logeren hoor.
Malle Teganquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van garnalen.
Ofwel zee-insecten hoe ik ze noem.
niet mijn favoriet, maar af en toe wel lekker voor de afwisselingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van garnalen.
Ofwel zee-insecten hoe ik ze noem.
Rip drogerquote:
Ja is wel kut want ik heb deze maand ook de grote beurt van de auto en apk🥲 en net alle wasjes gedraaid dus nu berg natte was te veel om op te hangen binnen en t regent buitenquote:
dingen die in een schelp leven ben ik niet zo kapot vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malle TeganGarnalen
Gambas
Oesters
Kreeft
Vongole
Doe mij maar een lekker stukje zalmquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malle TeganGarnalen
Gambas
Oesters
Kreeft
Vongole
Beterquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker stukje zalm. Of tonijn.
poef, weg geldquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is wel kut want ik heb deze maand ook de grote beurt van de auto en apk🥲 en net alle wasjes gedraaid dus nu berg natte was te veel om op te hangen binnen en t regent buiten
Maandag als het goed isquote:
Nou lekker danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja is wel kut want ik heb deze maand ook de grote beurt van de auto en apk🥲 en net alle wasjes gedraaid dus nu berg natte was te veel om op te hangen binnen en t regent buiten
Tonijn ben ik dan weer niet zo gek vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker stukje zalm. Of tonijn.
Mooi, verdeel en overheers.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tonijn ben ik dan weer niet zo gek van
vertel mij meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want volgend weekend weer veel te duur bier drinken.
ik heb nog wel wat voorraadquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit weekend moeten we dus maar jouw bier-voorraad opmaken.
Oops... Ziet het er lekker uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Zie net op de app foto's voorbij komen van een etentje waar ik bij zou zijn. Compleet vergeten
Zondequote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Zie net op de app foto's voorbij komen van een etentje waar ik bij zou zijn. Compleet vergeten
Schnitzels vreten in Duitsland. En ze hebben daar goeie schnitzelsquote:
Aiiiiiiiiquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schnitzels vreten in Duitsland. En ze hebben daar goeie schnitzels
Wie vergeet dan ook dat etentjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had hamburgers, gebakken aardappels en sla
Best lekker op zijn tijdquote:
Ook lekker, maar geen schnitzel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En datquote:
Daarom zou ik met jou gaan. Dan heb ik echt geen oog voor die Duitsers.quote:
Die fout maak je nooit meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.quote:
Weer op de bar gedanst?quote:
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ikke welWel leuk en gezellig geweest verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel leuk en gezellig geweest verder?
quote:
Niet goed gekeken.quote:
Ik heb vandaag best weinig gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier vandaag vrijwilligerswerk gedaan en verder niet zoveel. Kost veel energie
Ik had al weinig energie om mee te beginnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor... alleen het kostte me veel energie
Ook dat ken ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had al weinig energie om mee te beginnen
Goed planquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook dat ken ik
Hier echt een weinig succesvolle dag
Maar lekker vroeg naar bed
Niks ervan.quote:
Dekentje: checkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
En nu criminal minds kijken. Dekentje en thee erbij
Èwwelquote:
Eg nie!quote:
En waar bemoei jij je nou weer mee?!?!?!quote:
Kom maar op dan. Ik kan je hebben.quote:
Kom maar, inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 23-03-2024 21:44:54 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Pff, voel ik toch nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Sally het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nou weer mee?!?!?!![]()
Ook zweepslagen voor jou!![]()
![]()
Tsss.quote:
Inb4 Tegan die ook een worst naar binnen wil werkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:04 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag wel in Duitsland geweest. Als goedmakertje maar een curryworst naar binnen gewerkt
Nee, ik houd niet van curryworstquote:Op zondag 24 maart 2024 11:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Tegan die ook een worst naar binnen wil werken
Wat voor wordt houd je wel van?quote:
Jammer hoe deze woordgrap zo mislukt.quote:
Dat gedrag van @Sally werkt aanstekelijk. Matige ontwikkeling.quote:
Jij ontvangt niet graag?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gedrag van @:Sally werkt aanstekelijk. Matige ontwikkeling.
Hangt er vanaf wat. Wat jij voorstelt niet in elk geval.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gedrag van @:Sally werkt aanstekelijk. Matige ontwikkeling.
Hoiquote:
Dan is Tegan degene die afstraffing verdient, vind ikquote:Op zondag 24 maart 2024 15:32 schreef Sally het volgende:
Haaiii bitches.
* Sally is weer onderweg naar een meet, dus dat zwepen moet nog ff wachten:P
Maar ik juich alle afstraffing van aangedaan onrecht toe!![]()
Geen slechte woordgrappen maken dusquote:Op zondag 24 maart 2024 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Wat jij voorstelt niet in elk geval.
Leugens!quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is Tegan degene die afstraffing verdient, vind ik
Worstgrappen?quote:
Ik vind wat ik vind. Dat jij iets anders vindt, maakt het geen leugen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind wat ik vind. Dat jij iets anders vindt, maakt het geen leugen.
Kom hier dan, gaan we vechten.quote:
Uh... deze opmerking klopt welquote:Op zondag 24 maart 2024 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind wat ik vind. Dat jij iets anders vindt, maakt het geen leugen.
Dankjewelquote:Op zondag 24 maart 2024 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... deze opmerking klopt welStiekem wijs gezegd
Dat ik straf verdienquote:Op zondag 24 maart 2024 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... deze opmerking klopt welStiekem wijs gezegd
Kom hier dan, gaan we knuffelen.quote:
Liever knuffelenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behoefte aan een rugmassage. Is dat ook een optie?
Alleen als ik erom vraag, nu is het onrechtquote:Op zondag 24 maart 2024 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind jij stiekem gewoon erg lekker
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als ik erom vraag, nu is het onrecht.
Je maakte een typefout (dankzij de autocorrectie wrs....)quote:
Leugens.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Je maakte een typefout (dankzij de autocorrectie wrs....)
Daardoor viel de grap in het water
quote:
Als je zo lang met elkaar omgaat, dan ga je op elkaar lijken dus ik beschouw deze verwarring als een compliment voor ons.quote:
Beetje jammer dat we ook de slechte eigenschappen van elkaar overnemenquote:Op maandag 25 maart 2024 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo lang met elkaar omgaat, dan ga je op elkaar lijken dus ik beschouw deze verwarring als een compliment voor ons.
Hm, wat jij wil denken....quote:
Hebben jullie die danquote:Op maandag 25 maart 2024 08:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we ook de slechte eigenschappen van elkaar overnemen.
Smooth. Zo lief.quote:
Over jezelfquote:Op maandag 25 maart 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smooth. Zo lief.![]()
En was ook het eerste dat ik zelf dacht.
Kom er nog meerdere keren per week. Mag zo weer. Lekker naar de tandarts.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q+
Is Utrecht al helemaal uit je systeem?
ikmag komende donderdag weer. Voorlopig voor het laatst hoop ik. Tyfuseind reizen iedere keer.quote:
Ik ga terug naar Malta voor een nieuwe baan.quote:
DOE HET NIET!quote:Op maandag 25 maart 2024 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga terug naar Malta voor een nieuwe baan.
Eh?quote:
Kom gewoon weer lekker naar Nederland! Grijs, grauw, koud, kuteten. Wat wil een mens nog meer?quote:
Dank je, maar nee dank jequote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom gewoon weer lekker naar Nederland! Grijs, grauw, koud, kuteten. Wat wil een mens nog meer?
Ik ken mijzelf heel goed.quote:
En wijquote:Op maandag 25 maart 2024 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom gewoon weer lekker naar Nederland! Grijs, grauw, koud, kuteten. Wat wil een mens nog meer?
Heb je al iets gevonden? Beviel Portugal niet?quote:Op maandag 25 maart 2024 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga terug naar Malta voor een nieuwe baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |