Ik heb vandaag best weinig gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier vandaag vrijwilligerswerk gedaan en verder niet zoveel. Kost veel energie
Ik had al weinig energie om mee te beginnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor... alleen het kostte me veel energie
Ook dat ken ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had al weinig energie om mee te beginnen
Goed planquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook dat ken ik
Hier echt een weinig succesvolle dag
Maar lekker vroeg naar bed
Niks ervan.quote:
Dekentje: checkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
En nu criminal minds kijken. Dekentje en thee erbij
Èwwelquote:
Eg nie!quote:
En waar bemoei jij je nou weer mee?!?!?!quote:
Kom maar op dan. Ik kan je hebben.quote:
Kom maar, inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 23-03-2024 21:44:54 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Pff, voel ik toch nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:08 schreef Sally het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nou weer mee?!?!?!![]()
Ook zweepslagen voor jou!![]()
![]()
Tsss.quote:
Inb4 Tegan die ook een worst naar binnen wil werkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:04 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag wel in Duitsland geweest. Als goedmakertje maar een curryworst naar binnen gewerkt
Nee, ik houd niet van curryworstquote:Op zondag 24 maart 2024 11:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Tegan die ook een worst naar binnen wil werken
Wat voor wordt houd je wel van?quote:
Jammer hoe deze woordgrap zo mislukt.quote:
Dat gedrag van @Sally werkt aanstekelijk. Matige ontwikkeling.quote:
Jij ontvangt niet graag?quote:Op zondag 24 maart 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gedrag van @:Sally werkt aanstekelijk. Matige ontwikkeling.
Hangt er vanaf wat. Wat jij voorstelt niet in elk geval.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gedrag van @:Sally werkt aanstekelijk. Matige ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |