Volgende week weer regenachtig.quote:
Ik wilde het niet weten, maar weet het nuquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende week weer regenachtig.
Waar wel?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:37 schreef Sally het volgende:
Ik zat vandaag op het terras
Pics? Ja gemaakt, maar dat deel ik niet hier
Niet.quote:
Dan app ik die wel ffquote:
Je doet maar!quote:
Nee - sorryquote:
Whut... Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef Tegan het volgende:
Toen ik eindelijk thuis was toch geen friet meer gegeten maar gewoon niets. Zijn jullie trots op me?
Morgen weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut... Nee natuurlijk niet!
Je moet toch wat eten?.....................
Whehequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zijn veilig hier hoor. Ook andere geheimen mogen via dm
.
Neequote:Op woensdag 20 maart 2024 21:22 schreef Tegan het volgende:
Toen ik eindelijk thuis was toch geen friet meer gegeten maar gewoon niets. Zijn jullie trots op me?
Ik heb je ge'dm'd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zijn veilig hier hoor. Ook andere geheimen mogen via dm
.
ik zondag misschien weerquote:
misschien ook niet. gaan met het team naar de griek dus er zal ook genoeg vlees zijnquote:
Oh, wilde net mezelf uitnodigen tot ik dit lasquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ook niet. gaan met het team naar de griek dus er zal ook genoeg vlees zijn
we kunnen wel zaterdag afsprekenquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wilde net mezelf uitnodigen tot ik dit las.
okequote:Op donderdag 21 maart 2024 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krijg ik dan frietjes gebakken door gianni61 zonder broek?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat die vacature in ons/mijn management opgevuld werd door een ex van vroeger. Dat gaf me wel een fijn gevoel. Het idee van die vertrouwde dynamiek én een manager die nu (vermoedelijk) het burgertruttige bestaan leidt.
Volgens mij is dit gewoon een symtoom van dat ik mijn collega ontzettend ga missen.
lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het was geen seksdroom.
Gewoon zovertrouwd
![]()
.
het is een ex, die dan je baas wordt...quote:
Ik niet ik snap wel wat ze bedoelt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga vrijdag frietjes eten denk ik.
En "ex" en "vertrouwd gevoel" in 1 zin is raar.... of ja, ik vind het raar.
Okequote:Op donderdag 21 maart 2024 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik niet ik snap wel wat ze bedoelt.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een ex, die dan je baas wordt...
Heb jij alleen negatieve gevoelens over exen (van vroeger)?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga vrijdag frietjes eten denk ik.
En "ex" en "vertrouwd gevoel" in 1 zin is raar.... of ja, ik vind het raar.
Ik heb er niet zoveel. Met de meest serieuze zou ik nog wel door 1 deur kunnen, maar samenwerken weet ik niet. Denk vooral dat het de negatieve punten versterkt. Als het over koetjes en kalfjes gaat, gaat alles prima.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij alleen negatieve gevoelens over exen (van vroeger)?
Ah ja dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel. Met de meest serieuze zou ik nog wel door 1 deur kunnen, maar samenwerken weet ik niet. Denk vooral dat het de negatieve punten versterkt. Als het over koetjes en kalfjes gaat, gaat alles prima.
Ik heb ook wel een ex-je van toen ik 14 wasquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ja dat begrijp ik wel.
Ik heb hetzelfde met mijn relaties als volwassene. Maar die ex en dates van mijn jeugd, dat beeld romantiseer ik iets wat teveel in mijn hoofd.
Maar toch wel al een basis van we vertrouwen elkaar. Dat is waar ik op los ging in mijn droom.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een ex-je van toen ik 14 wasmaar geen idee hoe dat zou zijn. Je bent na zoveel jaar ondertussen weer vreemde van elkaar
Ik dender helemaal nergens heenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog zo eenmaar we denderen lekker door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |