Ik heb er ook geen caps van voorbij zien komenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap daar helemaal niets van. We hebben het zelf op beeld gezien dus de camera heeft het zelf laten zien?
kan het kloppen dat hij het niet meer doet?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze spelen het zo eerlijk![]()
"Moet de deur dicht??" (Zodat ze nog ff snel kan kijken)
Staat een koort filmpje ergens in een van de cossen dat het gebeurd en je ziet Ashley kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen caps van voorbij zien komen
En moeten ze dat domino spel dan nog wel spelen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. het spel is afgelopen....en hoe het gespeeld is was wel vals en daar moet alle bewoners onder lijden.weg 500euro en wie zijn naam komen nu voor de tweede keer voorbij,,,,
Jim kan zoveel vervelend vinden. Ik vind hem vaak ook vervelendquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:28 schreef Harry het volgende:
Jimmy denkt dat hij, Ashley en Tom op de bank gaan komen.
Jimmy zegt, dat hij het vervelend vindt dat hij dit niet in de hand had.
Alleen maar aan zichzelf denken wat hij doet.gewon zitten en je merkt het wel. Grotemannen broek aan doen en zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:28 schreef Harry het volgende:
Jimmy denkt dat hij, Ashley en Tom op de bank gaan komen.
Jimmy zegt, dat hij het vervelend vindt dat hij dit niet in de hand had.
Hij is me top ergenis op dit moment. Let maar op die gaat slijmen met Alice enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jim kan zoveel vervelend vinden. Ik vind hem vaak ook vervelend
Zat dat balletje van dat dominospel in de ballenbak dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ging over balletje van Domino. Niet uit de ballenbak
Ik denk dat jij in de war bent met vannacht. Ze hebben het over het balletje van de dominostenenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat een koort filmpje ergens in een van de cossen dat het gebeurd en je ziet Ashley kijken
[..]
En moeten ze dat domino spel dan nog wel spelen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is me top ergenis op dit moment. Let maar op die gaat slijmen met Alice enzo
Nee, dat lag tussen de handdoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat dat balletje van dat dominospel in de ballenbak dan?
Nee, iedereen wil nu dat het alsnog lukt voordat ze opruimen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat een koort filmpje ergens in een van de cossen dat het gebeurd en je ziet Ashley kijken
[..]
En moeten ze dat domino spel dan nog wel spelen?
thnxquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in de war bent met vannacht. Ze hebben het over het balletje van de dominostenen
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat dat balletje van dat dominospel in de ballenbak dan?
... en de deur uit lopen, liefst samen met Ash...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen maar aan zichzelf denken wat hij doet.gewon zitten en je merkt het wel. Grotemannen broek aan doen en zitten
quote:
Dus iedereen die nu iets aardigs doet doet dat om niet genomineerd te worden?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slaat dit op, hij gaat aardig doen om niet genomineerd te worden.
Ja, dat had ik gezien, had de verkeerde bal in gedachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |