nou .. omdat ash die wasmunt mocht kopen van alice wilde alice wel ook een munt spenderen.. die kocht er choco van waar ze niks van uitdeeldequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Alice is ego
Ash kon amper een wasmuntje krijgen
Maar choco mocht wel
Beetje jammer dat hij dit doetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Alice demoniseren voor de camera
![]()
Ik denk dat de Jimmy die we de eerste 2 weken zagen de echte Jimmy is.
Daarna is hij rollen gaan spelen.
tja, en toch heeft ashley hier wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou .. omdat ash die wasmunt mocht kopen van alice wilde alice wel ook een munt spenderen.. die kocht er choco van waar ze niks van uitdeelde
Man3quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou .. omdat ash die wasmunt mocht kopen van alice wilde alice wel ook een munt spenderen.. die kocht er choco van waar ze niks van uitdeelde
Waarom vraagt Madame Tussaud muntjes aan Ashley?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
ash; Zo gaat het al de hele tijd
maar ze heeft echt een ego, het is echt een egoist.
ik wilde wassen, maar ik wilde even wassen met een muntje en ze zei: mag ik dan ook een muntje voor chocola uit de muur.. zo kinderachtig ik ga daar niet goed op.
En ze biedt er niks van aan!
en hetzelfde dat van die nacht, spreekt haar heel goed aan dat we daar gingen zitten..
als het niet zo was dan zou mevrouw zitten stampen.
weeer over alice, wat een geratel de anderen krijgen er geen woord tussen
En stelen van de anderen als er iets over is en samen stiekem opeten is zeker jiet asociaalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze zaten toen in een duo...waren de munten van hun samenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom vraagt Madame Tussaud muntjes aan Ashley?
En dan wel zelf spullen van het ontbijt jatten om het stiekem zelf op te etenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enorm hypocriet zijn zequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wel zelf spullen van het ontbijt jatten om het stiekem zelf op te eten
* Ireth verslikt zich in haar beschuitje..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ash: hee luister die triggers komen vaker he deze week maar gewoon weer van je af gooien (paste ze dat maar eens op zichzelf toe)
Jimmy hoorde mensen over hem praten en had het gevoel dat hij gepest wordt.
Ja ze verwijten elkaar wat ze zelf ook doen.quote:
Alsof de beide dames zo gul zijn met dingen delen. Het gaat mee naar de slaapkamer en onder de lakens op gegeten....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goed onthouden!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wel zelf spullen van het ontbijt jatten om het stiekem zelf op te eten
Ja maar kan het me voorstellen.. hij heeft een pestverleden.. mist zijn maatje.. voelt zich alleen.. zit al niet in een goede flow.. weinig prikkels daar.. alles kan dan heel hard binnenkomen en dingen met je bovenkamer doenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich in haar beschuitje..
Vreselijke aansteller. Hij praat slecht over mensen zelfs over zijn vrienden. Dat is pas pestenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich in haar beschuitje..
En vervolgens "verraad" ie net diegene die nog wel oprecht zijn maatje is in dat huis...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar kan het me voorstellen.. hij heeft een pestverleden.. mist zijn maatje.. voelt zich alleen.. zit al niet in een goede flow.. weinig prikkels daar.. alles kan dan heel hard binnenkomen en dingen met je bovenkamer doen
Is wel zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:36 schreef kiki2024 het volgende:
Ik denk dat Ashley en Jimmy jaloers zijn op Alice
Tom mag ook wel een beetje rustig doen.Zit hoog op de kast.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
tom : ik ben gewoon een bedreiging geworden omdat ik Alice heb beschermd en Danny erop heb gezet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tom mag ook wel een beetje rustig doen.Zit hoog op de kast.
Blijft toch wel een bijzonder fenomeen. Zelf wel nomineren als je de kans krijgt, maar boos worden omdat iemand anders je genomineerd heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
tom : ik ben gewoon een bedreiging geworden omdat ik Alice heb beschermd en Danny erop heb gezet.
Mwahhhquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tom mag ook wel een beetje rustig doen.Zit hoog op de kast.
ja en het feit dat het een spel voor jezelf is maar het zijn echt 2 groepen geworden.. waarin je lijkt te moeten meedoen en niet je eigen spel meer lijkt te mogen spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Blijft toch wel een bijzonder fenomeen. Zelf wel nomineren als je de kans krijgt, maar boos worden omdat iemand anders je genomineerd heeft.
in eigen uilquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:44 schreef Snoozey het volgende:
tom wilde doorpraten
hahah na 3 dagen en alleen zichzelf horen over zn hele verleden en hoe en wat
maar als karen dan klaar is is het niet goed.
beetje hand in eigen uil steken zit er niet in
Momentje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:44 schreef Snoozey het volgende:
tom wilde doorpraten
hahah na 3 dagen en alleen zichzelf horen over zn hele verleden en hoe en wat
maar als karen dan klaar is is het niet goed.
beetje hand in eigen uil steken zit er niet in
Dat vraagt hij zich niet afquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:46 schreef Snoozey het volgende:
en zich afvragen waarom ze zijn haren niet meer wil knippen
woow waarvan komt dat ineens? ja wat denk je nou helemaal zelf
Altijd al.....maar door Ashley en Karen die op 1 stonden bij hem is zij dat nu geworden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:45 schreef Snoozey het volgende:
en alice zijn bestje maatje. sinds hoeveel dagen?
Ohh werkt dat zo........quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:47 schreef Snoozey het volgende:
wel. dat zegt hij net zelf. hoezo ze niet meer zijn haar wilde knippen. dat zei ze tegen hem
Ik vind Glenn wel goed nu,ik hoor bij Tom alleen maar: Ja maar...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn: ge kunt soms blokkeren.. ge kunt zo kijken naar mij en (hij maakt een handbewegen horizontaal)
ge hebt momenten dat ge zo overdreven kunt reageren. Zoals gister tegen Jimmy ook.. Maat hij zei totaal niks verkeerd, die heeft geen slechte intenties..
ge was gewoon gepikeerd omdat dat balletje er niet lag
voor zoiets is dat wel..
tom: ja ik wil gewoon dat balletje vinden dat balletje is niet nodig, bb heeft niet gezegd dat dat balletje nodig was.
Glenn mist de helftquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Glenn wel goed nu,ik hoor bij Tom alleen maar: Ja maar...
Glenn is de schoothond van Ashley en karin die heeft geen neutrale meningquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Glenn wel goed nu,ik hoor bij Tom alleen maar: Ja maar...
Ka deed of Tom nog even snel zijn haren geknipt wilde hebben voor hij haar ging negerenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel meer Als jij niet aardig tegen mij doet knip ik je haar niet meer.
Karen mag dankbaar zijn dat ze tegen Ashley aan mag pissenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn is de schoothond van Ashley en karin die heeft geen neutrale mening
jij zou je vriendin haar nagels nog vijlen als ze 3 dagen star tegen je doet en je straal negeerd?quote:
De enige reden ook dat 'dat mens' vannacht buiten bij die bakken ging zitten is omdat ze weet dat de camera daar op staat en dat ze er vandaag weer drama over kan makenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:51 schreef Cupfighter het volgende:
Alice asociaal, gezegd door de grootste aso en egoïst in het huis
Eruit met dat mens
Ashley Paay?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen mag dankbaar zijn dat ze tegen Ashley aan mag pissen
Klopt Ashley doet alles voor Ashley zelf, ikke ikke ikke en de rest kan stikken en dan andere mensen asociaal noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige reden ook dat 'dat mens' vannacht buiten bij die bakken ging zitten is omdat ze weet dat de camera daar op staat en dat ze er vandaag weer drama over kan maken
Ja, wel als het mijn beste vriendin is mijn maatje.......ga niet over een nacht ijs.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jij zou je vriendin haar nagels nog vijlen als ze 3 dagen star tegen je doet en je straal negeerd?
topper dan
En dan na al die moeite niet winnenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt Ashley doet alles voor Ashley zelf, ikke ikke ikke en de rest kan stikken en dan andere mensen asociaal noemen
maar alice is zijn beste maatje, niet karenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, wel als het mijn beste vriendin is mijn maatje.......ga niet over een nacht ijs.
Wat dacht je van de undercovers helpen hun zet te laten doen om stemrecht te krijgen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De enige reden ook dat 'dat mens' vannacht buiten bij die bakken ging zitten is omdat ze weet dat de camera daar op staat en dat ze er vandaag weer drama over kan maken
Schraap smak schraapquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
buiten nog beeld op etende tom en alice
Lik lik klaar.quote:
Was ze toch voor kort nog wel.....zelfs na twee weken deed ik het nog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar alice is zijn beste maatje, niet karen
Soms snap ik jou echt niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Die zijige zeikstem van Alice gaat me steeds meer tegenstaan. Daarbij is het schrapen met die lepels een genot om naar te luisteren.
[ afbeelding ]
oooooh ik begreep net dat hij alice daar al die tijd als zijn beste maatje zagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ze toch voor kort nog wel.....zelfs na twee weken deed ik het nog.
Mij snappen is iets wat velen hebben geprobeerd, maar waarin slechts weinigen zijn geslaagd.quote:
Nee, heb je dan niet goed gelezen....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:02 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh ik begreep net dat hij alice daar al die tijd als zijn beste maatje zag
zo zie je maar weer. hij zegt dingen, maar handelt anders
Ik vind haar een aangename stem hebben, en als ze 1 op 1 is met iemand, goede gesprekken, goede vragen, veel aandacht voor de ander, intresse in de ander, en dat is ook oprechtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Die zijige zeikstem van Alice gaat me steeds meer tegenstaan. Daarbij is het schrapen met die lepels een genot om naar te luisteren.
[ afbeelding ]
PB is echt een topdame en geen trol.quote:
Dit moest ik even zoeken, Google zegt verkeerd geschrevenquote:
Welnee, zo oprecht is het niet. Ze vertelt gewoon iedereen wat hij/zij wil horen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind haar een aangename stem hebben, en als ze 1 op 1 is met iemand, goede gesprekken, goede vragen, veel aandacht voor de ander, intresse in de ander, en dat is ook oprecht
Mijn mening: Ze weten dondersgoed dat Tom populair is dus alles doen om hem te elimineren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:05 schreef Ireth het volgende:
Ff serieuze vraag...
Waarom MOET Tom veranderen? Hij zit daar voor zichzelf, niet om anderen daar te pleasen. Als dit is wie hij is, dan is dat toch goed? Dan lijkt het mij dat hij de enige daar is die écht zichzelf is??
Ik snap serieus niet dat hunnie daar willen dat hij anders doet? De rest doet toch ook wat ze zelf willen Ashley wilt?
Alice is de enige die hem niet probeert te veranderen, maar ze laat hem wel door opmerkingen nadenken.
Die verstopactie was natuurlijk grote faal.quote:
Dat dus. Psychische oorlogsvoering in de hoop dat ie doodongelukkig wordt en zelf opstapt heb ik het idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mening: Ze weten dondersgoed dat Tom populair is dus alles doen om hem te elimineren.
Ja of in de bh van Ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die verstopactie was natuurlijk grote faal.![]()
De enige juiste plek om een balletje te verstoppen is je broekzak.
Inderdaad. Ik blijf in herhaling vallen maar dit jaar is verpest door de terugkeer van ashley.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. Psychische oorlogsvoering in de hoop dat ie doodongelukkig wordt en zelf opstapt heb ik het idee.
Daar zijn ze heel hard mee bezig.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. Psychische oorlogsvoering in de hoop dat ie doodongelukkig wordt en zelf opstapt heb ik het idee.
Ashley was in de dbk al zwaar teleurgesteld en vooral ook hoogst verbaasd dat zij geen saboteur was..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
ashley wil dat karen en danny de verdenking op ashley leggen
pffff
dat ashley de laatste was die in de badkamer gezien is.........
Die verwacht elke keer dat ze alles magquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley was in de dbk al zwaar teleurgesteld en vooral ook hoogst verbaasd dat zij geen saboteur was..
Ze had serieus verwacht dat zij die rol zou krijgen...
En dat in een seizoen waarin BB constant oproept het gezellig te houden op de socials.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
En vaak lukt het ook nog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die verwacht elke keer dat ze alles mag
Tadaaaa.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En dat in een seizoen waarin BB constant oproept het gezellig te houden op de socials.
Danny is ontmaskertquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:15 schreef Ireth het volgende:
Ow wacht ffHet balletje mocht gevonden worden, de domino opdracht mag gewonnen worden, want den Danny heeft vanacht balletjes gejat.
Den Danny zegt nu "we kunnen gelijk komen!!"
Dus niet
Zou je denken, maar met al die streamlocks weten we vaak niet wat wel of niet mag, het zou een nutteloze zoektocht zijn als iemand het als derde bal bij zich draagt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die verstopactie was natuurlijk grote faal.![]()
De enige juiste plek om een balletje te verstoppen is je broekzak.
Ze slapen denk ik nog bij BB, of ze snappen de regels zelf ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny is ontmaskert
Ka heeft de rest ontmaskert
Zou toch allang klaar moeten zijn nu
De regels die BB zelf oplegt worden niet nageleefd
Zelden zo`n faalspel gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny is ontmaskert
Ka heeft de rest ontmaskert
Zou toch allang klaar moeten zijn nu
De regels die BB zelf oplegt worden niet nageleefd
Hoi Randy.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zou serieus achterover gaan leunen en niks meer doen met deze opdracht...
Het lullige isquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zou serieus achterover gaan leunen en niks meer doen met deze opdracht...
Daarom mogen ze nu die domino-opdracht gewoon winnen. Ze staan dan nog steeds achter. Deze hele week staat in het teken van Ashley en haar gevolg van de bank houden. De enige manier hoe dit nog te keren is er een spel in gooien waar de saboteurs nog niet van op de hoogte zijn en die de bewoners eerlijk kunnen winnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lullige is
De rest weet niet van vannacht
Omdat Ashley niks zegt tegen de rest
"Geef maar aan mij!! Ik ben te vetrouwen!!!"quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
Ka
Tuurlijk
Was de bedoeling dat iemand dat vond
Die maakt zichzelf echt rete verdacht
Hele spel had al klaar moeten zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarom mogen ze nu die domino-opdracht gewoon winnen. Ze staan dan nog steeds achter. Deze hele week staat in het teken van Ashley en haar gevolg van de bank houden. De enige manier hoe dit nog te keren is er een spel in gooien waar de saboteurs nog niet van op de hoogte zijn en die de bewoners eerlijk kunnen winnen.
Had ook nog de hoop dat ze om die undercover rol hadden moeten spelen ofzo, maar nope..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Het boeit ash geen reet
Want ze weet dat ze 2 van de 3 sowieso kan sturen
Heb zo vermoeden dat dit niet gaat gebeuren anders had BB dit nu toch kunnen melden het is echt belachelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele spel had al klaar moeten zijn
Dikke boete van de pot
Kijken hoe leuk het dan nog is
Er moest alleen een balletje verstopt worden, niet al die dominostenen.quote:
Past prima in die snater van ashquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moest alleen een balletje verstopt worden, niet al die dominostenen.
Zou zo mooi dat B.B. ook daadwerkelijk beelden laat zien sinds wanneer ze het wisten wie het was en Dannny zijn streken laten zien qua undercover.....ook Ashley die nog een stap verder gaat als spoin.....Lekker met de undercovers mee spelen voor stemrecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
Ash liegen
Wel wakker geweest vannacht
Maar niet van geluid
De domino opdracht kunnen ze alleen winnen als het Belletje waarmee de baan eindigt wordt teruggevonden, en niemand gaat daar naar zoeken, want niemand mist hem tot nu toequote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarom mogen ze nu die domino-opdracht gewoon winnen. Ze staan dan nog steeds achter. Deze hele week staat in het teken van Ashley en haar gevolg van de bank houden. De enige manier hoe dit nog te keren is er een spel in gooien waar de saboteurs nog niet van op de hoogte zijn en die de bewoners eerlijk kunnen winnen.
Balletje was wegquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
De domino opdracht kunnen ze alleen winnen als het Belletje waarmee de baan eindigt wordt teruggevonden, en niemand gaat daar naar zoeken, want niemand mist hem tot nu toe
En daar zou ook Danny voor zorgen toch??quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
De domino opdracht kunnen ze alleen winnen als het Belletje waarmee de baan eindigt wordt teruggevonden, en niemand gaat daar naar zoeken, want niemand mist hem tot nu toe
kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
En daar zou ook Danny voor zorgen toch??
Volgens mij was Danny te druk met ballen stelenquote:
Pic or it did not happen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Geef maar aan mij!! Ik ben te vetrouwen!!!"
Ik zou dat balletje nog eerder anaal verstoppen dan karen te vertrouwen
quote:
Ja zou Danny ook weghalenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Balletje was weg
Belletje niet als ik het goed heb
Precies. En ik zou de steentjes door het huis schoppen en ze niet opruimen. Weg er mee..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
Ty heeft gehoord dat ze het balletje MOETEN hebben. Hij heeft nu dus door dat ze dit gewoon niet kunnen winnen en ze net zo goed kunnen stoppen.
Ik geloof dat ik dat ook daadwerkelijk had gedaan. Bekijk het met je kutballenbak, opdracht van deze week is klaar. De qeeun is gesaved.
Precies wat ik gister bedacht. Dat Ashley semiundercover gaat zijn omdat ze daar voordeel in ziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
Dus bb laat het gewoon doorgaan allemaal ondanks aan karen alle undercovers heeft doorverteld aan ashley. En Danny beaamde aan ashley dat hij undercover was. Dus in feite nu 4 undercovers die samen werken. Hele gedoe klopt geen ene moer van. Bb zal wel zeggen we hebben nergens aangegeven dat dit niet mag enzo.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:41 schreef rinardo het volgende:
voor de binnenkomers, eerder deze ochtend
8:20
De dag begint in het Big Brother huis, en ook onder het afdak. Ashley en Karen hebben tactisch overleg.
Ashley : Ik heb een plan .. .dat moeten we nu bespreken want we gaan straks naar binnen. Wat jij kan doen ... is bijvoorbeeld, als je straks binnen komt, naar Alice en Randy, en dan doe je dit ... van zij is het. En als je wilt praten zeg je ... later later later. En dan zeg je, ze is 2 keer opgestaan vannacht om die ballen gaan lopen. Ik werd daar wakker van, en toen zei ze dat ze moest plassen. En dan zeg je, nu snap ik ook waarom ze gister zo rondjes liep. En dan denkt Randy gelijk, oh ja, dat deed ze inderdaad. [..] En wat Danny betreft..
Karen : Glenn moet ik ook verdacht maken
Ashley : Juist
Karen : Maar die moet meedoen
Ashley : Meedoen...
Karen : Mee verdacht doen.
Ashley : Dus ik moet met Glenn gaan praten. Maar als ik met Glenn ga praten, dan valt dat misschien op. Ik ga kijken of het me lukt.
Ik ga gewoon echt verdachte dingen doen.
Ashley : Dus we draaien het hele spel gewoon weer om. We zetten het BB spel weer naar onze eigen hand. Geweldig!
Nee Danny zei Hanse nacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Danny zei; ganse nacht
Tyron verstond: ganzen nacht en vraagt wat Danny bedoelt
Het spelen van het spel kun je wel aan de Generaal overlaten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies wat ik gister bedacht. Dat Ashley semiundercover gaat zijn omdat ze daar voordeel in ziet.
Donkere meneer, was zelfbenoemd entertainer, geen idee meer hoe hij heettequote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Dat gewrijf van Karen over en door heur haar word ik helemaal gek van. Zooo irritant.
In eerdere BB was er ook iemand, een man die een tik had met iets aan zijn gezicht ik weet niet meer precies maar daar werd je ook helemaal naar van.
in een deel van Belgie spreken ze de G uit als H. Hanse nacht dus. Ty zegt ook nog, ik dacht altijd dat het ganse nacht was, nee zegt Danny het is hanse nacht. Oww zegt ty,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Danny zei; ganse nacht
Tyron verstond: ganzen nacht en vraagt wat Danny bedoelt
Tactisch breinquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het spelen van het spel kun je wel aan de Generaal overlaten.
Desnoods over lijken. Zolang mammie maar de winst (en de aandacht) krijgtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, hij doet het uit zichzelf. Niemand heeft het hem gevraagd, dus zou-ie niet moeten zeuren, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
Danny over dat niet iedereen het apprecieert dat hij vroeg op staat en brood maakt.
karen: maar iedereen apprecieert dat toch wel?
Danny: niet iedereen, sommigen wel, maakt toch niet uit
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:56 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee Danny zei Hanse nacht.
Tyron zegt ik ken de uitspraak maar dan met ganze nacht
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:58 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
in een deel van Belgie spreken ze de G uit als H. Hanse nacht dus. Ty zegt ook nog, ik dacht altijd dat het ganse nacht was, nee zegt Danny het is hanse nacht. Oww zegt ty,
Is oud Nederlandsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]![]()
:
gans (bn., bw.)
helemaal, volledig, geheel, totaal
vnw
Van Dale 2015 online: Belgisch-Nederlands
Typisch Vlaams: Geen Algemeen Nederlands; Gangbaarheid: 7; Vlaamsheid: 3; In Algemeen Nederlands wordt ‘gans’ in de betekenis ‘geheel’ voornamelijk nog gebruikt in uitdrukkingen als ‘van ganser harte’ en ‘de godganse dag’.
Spelers die niet bereid zijn om over lijken te gaan horen niet thuis in BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Desnoods over lijken. Zolang mammie maar de winst (en de aandacht) krijgt
En daarbij, hij is zo vroeg op dat iemand anders de kans niet eens kan krijgenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, hij doet het uit zichzelf. Niemand heeft het hem gevraagd, dus zou-ie niet moeten zeuren, toch?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus Tom zou dan met zijn gedrag naar de overige bewoners toe de perfecte winnaar zijn volgens velenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Spelers die niet bereid zijn om over lijken te gaan horen niet thuis in BB
Maar als-ie het een keer niet zou doen, hoort God ze brommen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij, hij is zo vroeg op dat iemand anders de kans niet eens kan krijgenHij heeft gewoon zijn terrein afgebakend in de keuken
Verrassend. Wat kan die nou wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
Ka heeft haar eigen spel verpest
Dus kan ze zich ook niet meer indekken
Als er 2 moeten gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verrassend. Wat kan die nou wel goed![]()
Jimmy denkt dat hij, Tom en Ash op de bank komen. Ik zeg "DOEN!!"
Hoor het net, ze denken dat Danny er nog wat mee gaat doen , dacht ik te horenquote:
Dan ben je snel klaar, de enige keren dat ze dat zou doen is het uit eigen belang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:08 schreef woxxel2 het volgende:
Ik lees in stream verslag dat er geklaagd wordt dat er niet genoeg gedaan wordt voor anderen.
Ik ga ff opletten hoe vaak asje een kopje thee komt brengen naar degene die buiten zitten, of douchewater maakt voor een ander
Dan denk ik dat Jimmy het onderspit delftquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verrassend. Wat kan die nou wel goed![]()
Jimmy denkt dat hij, Tom en Ash op de bank komen. Ik zeg "DOEN!!"
Hij ziet het wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:10 schreef Ireth het volgende:
Jim snapt niet dat Danny dat balletje heeft laten vinden. Zal kaar vertellen dat Danny vanacht in die ballenbak is gedoken met succes?
O ja, dat is een bekend patroon. Er zijn er al heel wat met de winst gaan strijken middens een sit-back-and-relax-tactiekquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus Tom zou dan met zijn gedrag naar de overige bewoners toe de perfecte winnaar zijn volgens velen
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, dat is een bekend patroon. Er zijn er al heel wat met de winst gaan strijken middens een sit-back-and-relax-tactiek
Tom speelt het spel helemaal niet. Die glibbert, net al Alice, gewoon door richting einde.
BB onwaardig, maar het schijnt altijd weer te werken. Zie Jeroen, zie Jill.
Ze hoeven alleen een leuk snoetje te hebben, en de bloemetjesjurken doen de rest. Respect voor degenen die het spel écht spelen is ver te zoeken. Deze spelers worden alleen nog gewaardeerd door de echte BB-puristen.
Karen trapt daar niet in....Die zegt dat is Tom zijn eigen beslissing......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Alice heeft hem helemaal ingepalmd
Ow wat een fijne vriend is Jimmy toch
Lul Alice gaat al veel langer met Tom om dan hij doet. Is toch heel erg als je 41 bent en dan zo jaloers op anderen die ook goed met elkaar om gaan. Sabeua was hij jaloers op, tyron ging met dilano om en gelijk kwaadspreken. Dat je je als 41 jarige volwassenen zo puberachtig en claimend gedraagt moet hij toch eens hulp gaan zoeken om zelfinzicht te gaan krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Hier in cos ? 😂quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een gemopper onderling in de ochtend
Jim zoekt mensen die met hem meepratenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen trapt daar niet in....Die zegt dat is Tom zijn eigen beslissing......
Jimmy gaat weer in de zielige modes ......
Tom doet weer leuk tegen andere maar niet tegen hem.......
Maar hij ziet het wel weer prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Het is een spel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lul Alice gaat al veel langer met Tom om dan hij doet. Is toch heel erg als je 41 bent en dan zo jaloers op anderen die ook goed met elkaar om gaan. Sabeua was hij jaloers op, tyron ging met dilano om en gelijk kwaadspreken. Dat je je als 41 jarige volwassenen zo puberachtig en claimend gedraagt moet hij toch eens hulp gaan zoeken om zelfinzicht te gaan krijgen.
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een spel.
Het is de taktiek van Jimmy om met alle winden mee te waaien.
En dat heeft niets met zijn 41 jaar te maken. Zelfinzicht heeft hij genoeg.
De "vriendschappen " van daar zijn natuurlijk niet te vergelijken met hoe hij in het echte leven met zijn vrienden omgaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zet zich zo lelijk neer elke keer met dat natrappen naar "vrienden" dat is karakter van hem. Ben benieuwd hoe hij dit buiten het huis is met vrienden. Denk dat dilano zich ondertussen ook op zijn kop krabt. Jimmy zegt al die intriges hier. Jij bent de grootste intrigant jimmy
Dat jaloerse gedrag is karakter dus buiten dat huis is hij dat ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
De "vriendschappen " van daar zijn natuurlijk niet te vergelijken met hoe hij in het echte leven met zijn vrienden omgaat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O ja, dat is een bekend patroon. Er zijn er al heel wat met de winst gaan strijken middens een sit-back-and-relax-tactiek
Tom speelt het spel helemaal niet. Die glibbert, net al Alice, gewoon door richting einde.
BB onwaardig, maar het schijnt altijd weer te werken. Zie Jeroen, zie Jill.
Ze hoeven alleen een leuk snoetje te hebben, en de bloemetjesjurken doen de rest. Respect voor degenen die het spel écht spelen is ver te zoeken. Deze spelers worden alleen nog gewaardeerd door de echte BB-puristen.
Het zijn van intrigant zou eigenlijk een bonus moeten opleveren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zet zich zo lelijk neer elke keer met dat natrappen naar "vrienden" dat is karakter van hem. Ben benieuwd hoe hij dit buiten het huis is met vrienden. Denk dat dilano zich ondertussen ook op zijn kop krabt. Jimmy zegt al die intriges hier. Jij bent de grootste intrigant jimmy
Karakter verloochend zichzelf niet......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
De "vriendschappen " van daar zijn natuurlijk niet te vergelijken met hoe hij in het echte leven met zijn vrienden omgaat.
Maar ze gaan hierna ook weer naar huis toe. Jimmy is op alles en iedereen jaloers en praat hij slecht over omdat ze teveel met Tom of dilano omgingen. Alsof hij het alleen recht heeft op die personen. Hij claimt heel erg. Hoe hij die avond met dilano omging was echt minderwaardig. Maar dat is mijn mening. Ik heb liever nog dat gedrag van ashley dan dat van jimmy. Ashley haalt karen nooit onderuit of maakt ze niet zwart.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn van intrigant zou eigenlijk een bonus moeten opleveren.![]()
Er wordt weleens vergeten dat ze in een RLS zitten en niet op het seminarie.
Doet hij ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie en Karen denken dat Danny hun saboteert![]()
Logica ontgaat me even
Karen: ik snap eigenlijk het spel nie
Danny is toch saboteur.. dan wil je toch juist winnen zodat je kunt nomineren..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet hij ook
Balletje is plots gevonden
Danny had het balletje
Danny is ow zo bang op de bank te komen
Danny heeft zijn hand overspeeltquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Danny is toch saboteur.. dan wil je toch juist winnen zodat je kunt nomineren..
Of mis ik hier iets?
Het mag allemaal gewoonquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
Karen heeft haar mond weer voorbij gepraat en tegen Jim gezegd dat Ashley meespeelt al undercover.....Weet niet of Jim nog zo blij is daarmee.
Laat ik het zo zeggen, ik snap heel goed hoe je het ziet en ik begrijp ook dat je er plezier aan beleefd om naar te kijken maar .quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn van intrigant zou eigenlijk een bonus moeten opleveren.![]()
Er wordt weleens vergeten dat ze in een RLS zitten en niet op het seminarie.
Ik heb echt het idee dat BB het zelf ook niet meer weetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:33 schreef cat123 het volgende:
En nog steeds geen woord van bigbrother zelf,
Is dus helemaal oké als iemand alle 3 de undercovers vertelt,
En een niet undercover mee gaat helpen bij de undercovers.
Het slaat helemaal nergens op. Waar kijken we nu naar.
Glenn moet ook meehelpen zegt Karin,
Jimmy zegt ja maar je mag er niet over praten?!
Het is al raar dat BB de bewoners heeft aangewezen wie wat moet spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Danny is toch saboteur.. dan wil je toch juist winnen zodat je kunt nomineren..
Of mis ik hier iets?
Ze hebben meerdere zinnen expres fout gedaan en toen is het op gaan vallen wie er undercover was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:33 schreef cat123 het volgende:
En nog steeds geen woord van bigbrother zelf,
Is dus helemaal oké als iemand alle 3 de undercovers vertelt,
En een niet undercover mee gaat helpen bij de undercovers.
Het slaat helemaal nergens op. Waar kijken we nu naar.
Glenn moet ook meehelpen zegt Karin,
Jimmy zegt ja maar je mag er niet over praten?!
Met Alice kun je beter Rumikont spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
dit hoorde raar aan
alice: zullen we een potje rummikut spelen
Danny: rummikut?
alice : ja rummikut
opeens streamwissel
hoor je opeens randy en ty zeggen:
Ook lekker door je kwark
Oke.. je had erbij moeten zijnklonk 'grappig'
Klopt..... is ook raar.. dat juist deze 3 de undercovers zijn niet door een spel maar aangewezen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is al raar dat BB de bewoners heeft aangewezen wie wat moet spelen.
Danny speelt gewoon een slijmballen dubbelspel om bij de grote groep te worden ontzien.
Ze kunnen ook gewoon het spel meespelen he. Steeds opnieuw iemand beschuldigen van het undercover zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:35 schreef Kissingbird het volgende:
glenn en tyron over wie de dader kan zijn van het verstoppen van het balletje
Glenn: wie is hier als laatste geweest?
Tyron: Ashley en ze was hier als enigste (dat heeft hij niet eens zelf gezien maar gehoord van karen en danny.. in opdracht van de generaal)
En toevallig 2 uit kamp Ashley en eentje die er omheen dwarreltquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt..... is ook raar.. dat juist deze 3 de undercovers zijn niet door een spel maar aangewezen...
Dat dus.......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En toevallig 2 uit kamp Ashley en eentje die er omheen dwarrelt
Ze willen de sterspelers er niet uit hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En toevallig 2 uit kamp Ashley en eentje die er omheen dwarrelt
Dit dus. Die hebben met deze onduidelijke regels/week zichzelf het heel moeilijk gemaakt. Elk persoon die straks genomineerd is door de uitkomst van het weekthema (als dat gebeurd) zal terecht commentaar hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat BB het zelf ook niet meer weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |