nou .. omdat ash die wasmunt mocht kopen van alice wilde alice wel ook een munt spenderen.. die kocht er choco van waar ze niks van uitdeeldequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:26 schreef greysbones het volgende:
Alice is ego
Ash kon amper een wasmuntje krijgen
Maar choco mocht wel
Beetje jammer dat hij dit doetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Alice demoniseren voor de camera
![]()
Ik denk dat de Jimmy die we de eerste 2 weken zagen de echte Jimmy is.
Daarna is hij rollen gaan spelen.
tja, en toch heeft ashley hier wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou .. omdat ash die wasmunt mocht kopen van alice wilde alice wel ook een munt spenderen.. die kocht er choco van waar ze niks van uitdeelde
Man3quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou .. omdat ash die wasmunt mocht kopen van alice wilde alice wel ook een munt spenderen.. die kocht er choco van waar ze niks van uitdeelde
Waarom vraagt Madame Tussaud muntjes aan Ashley?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
ash; Zo gaat het al de hele tijd
maar ze heeft echt een ego, het is echt een egoist.
ik wilde wassen, maar ik wilde even wassen met een muntje en ze zei: mag ik dan ook een muntje voor chocola uit de muur.. zo kinderachtig ik ga daar niet goed op.
En ze biedt er niks van aan!
en hetzelfde dat van die nacht, spreekt haar heel goed aan dat we daar gingen zitten..
als het niet zo was dan zou mevrouw zitten stampen.
weeer over alice, wat een geratel de anderen krijgen er geen woord tussen
En stelen van de anderen als er iets over is en samen stiekem opeten is zeker jiet asociaalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze zaten toen in een duo...waren de munten van hun samenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom vraagt Madame Tussaud muntjes aan Ashley?
En dan wel zelf spullen van het ontbijt jatten om het stiekem zelf op te etenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enorm hypocriet zijn zequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wel zelf spullen van het ontbijt jatten om het stiekem zelf op te eten
* Ireth verslikt zich in haar beschuitje..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ash: hee luister die triggers komen vaker he deze week maar gewoon weer van je af gooien (paste ze dat maar eens op zichzelf toe)
Jimmy hoorde mensen over hem praten en had het gevoel dat hij gepest wordt.
Ja ze verwijten elkaar wat ze zelf ook doen.quote:
Alsof de beide dames zo gul zijn met dingen delen. Het gaat mee naar de slaapkamer en onder de lakens op gegeten....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |