en karin insinueert ook wat dingen, heeft zichzelf ook praktisch bekend gemaakt zelf door zo met haar hoofd te trekken. en te hinten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 01:55 schreef marky het volgende:
Dit is toch raar hoor Danny is gewoon betrapt dus heeft zich kenbaar gemaakt. Dat mocht niet volgens de flexibele regels van BB.
Karen hield zich al die tijd heel goed van de dommequote:Op dinsdag 19 maart 2024 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley zegt tegen Karen: ik weet allang dat jij er ook 1 bent
Ten voordele van Ashley, wat een stomme kut is die Karin.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:00 schreef cat123 het volgende:
dus karin verlult ook haarzelf, man man man man.... dit kan toch nieeet...
word streeds frustrerender, ze buigen met alle regels die ze krijgen, en komen er vaak nog mee weg ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:01 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ten voordele van Ashley, wat een stomme kut is die Karin.
precies dat...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:02 schreef marky het volgende:
Nou ik ben er wel weer klaar mee als hier geen consquenties op volgen.
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:02 schreef Thorelf het volgende:
oke 2 undercovers hebben toegegeven... dus genomineerd
Karen zegt niets, dus ze kunnen niet zeggen dat Karen het verteld heeft. Haar gedrag heeft haar verradenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:05 schreef b_engeltje het volgende:
Karen verraad nu ook dat jimmy nr 3 is
Hele opdracht mislukt dat gaat geld uit de pot kosten!
Als je elkaar zo goed kent, is het moeilijk om dingen voor elkaar te verbergen. Karen bekend niet en ontkent nietsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:07 schreef Willewa het volgende:
Karen doet ook echt geen enkele moeite om iets te verbergen he
Het beeld versprong toen Danny al met bak bezig was. En toen hoorde ik ashley schrikken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:04 schreef kater1 het volgende:
Ik viel in de scene toen Danny nogal luidruchtig met die bakken bezig was en Ashley wakker schrok. Dat was ook al zo raar. heeft iemand precies gezien hoe het ging?
nee nr 3 na de 2 undercovers die zichzelf bekend maaktequote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:09 schreef chufi het volgende:
Beste Ashley , U wist al enige tijd wie de undercovers zijn, maar verzaakte dat te melden ... Daarom bent U nu genomineerde nummer 1 !
Hier hetzelfde, was niet echt heel duidelijk te zien en te horen, was al aan de gangquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het beeld versprong toen Danny al met bak bezig was. En toen hoorde ik ashley schrikken.
Ze gaf wel seintjesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karen zegt niets, dus ze kunnen niet zeggen dat Karen het verteld heeft. Haar gedrag heeft haar verraden
Toen ashley zei het is jimmy of alice ging karen recht overeind zitten straks kijken naar ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke dan? Dat heb ik dan gemist
dat is niet stevig genoeg, alhoewel, even flink doorbakken....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:17 schreef chufi het volgende:
Ze hebben toch Falafel balletjes ... gebruik daar 1 van
gaat om 15 cm naar beneden rollen ..... doet het heus welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
dat is niet stevig genoeg, alhoewel, even flink doorbakken....
Kijk je via laptop? Via Chrome en nog een browser volgens mij kan je (tot 4 uur) terugspoelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:04 schreef kater1 het volgende:
Ik viel in de scene toen Danny nogal luidruchtig met die bakken bezig was en Ashley wakker schrok. Dat was ook al zo raar. heeft iemand precies gezien hoe het ging?
Ja snap ik deels wel, maar dit ging wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je elkaar zo goed kent, is het moeilijk om dingen voor elkaar te verbergen. Karen bekend niet en ontkent niets
Terugspoelen, pauzeren en meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kijk je via laptop? Via Chrome en nog een browser volgens mij kan je (tot 4 uur) terugspoelen.
oke 2 undercovers die zich bekent gemaakt hebben en ash die de boel verzaakt... dus danny,karen en ash op de bank!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:28 schreef chufi het volgende:
Ash zag iemand zitten op een kruk bij de dominobaan ... ja echt het moet niet gekker worden hoor !! Op de bank er mee
Je suggereert een hoop maar het feit blijft dat ze niets heeft toegegeven. Misschien is ze aan haar lichaamshouding en gedrag wat makkelijker te lezen maar niet iedereen heeft een stalen pokerface of is goed in liegen, dat kun je haar niet kwalijk nemen. Een sanctie zou dan ook belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toen ashley zei het is jimmy of alice ging karen recht overeind zitten straks kijken naar ashley
Dus non verbaal gaf ze aan dat het jimmy is
Hmm dat picture in picture kan ik niet met Chrome volgens mij ;p Welke browser is dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terugspoelen, pauzeren en meer
[ afbeelding ]
Dat heeft ze wel toen dat over het rode balletje gingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:31 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je suggereert een hoop maar het feit blijft dat ze niets heeft toegegeven. Misschien is ze aan haar lichaamshouding en gedrag wat makkelijker te lezen maar niet iedereen heeft een stalen pokerface of is goed in liegen, dat kun je haar niet kwalijk nemen. Een sanctie zou dan ook belachelijk zijn.
Chromequote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm dat picture in picture kan ik niet met Chrome volgens mij ;p Welke browser is dat?
beter van niet. de zelfbenoemde generaal denkt dat ze het hele spel verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:23 schreef BB-King het volgende:
Jeetje heb het even teruggekeken.
Had wel wat meer tact verwacht van politieagent Danny.![]()
Was niet eens subtiel meer hoe hij met die ballenbakken stond te smijten.
En het was nergens voor nodig want de undercovers hadden al meer ballen.
Beter buigt BB de regels. Ashley erbij als undercover en de rest op de bank kletsen.
Vrees dat dat niet gaat gebeuren.![]()
Shit.
Nee, tv videoland. De pc en laptop staat er naast aan voor mijn werk en daar kijk ik zo af en toe (echt maar heeeeeel af en toe hoor) fokforum op.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kijk je via laptop? Via Chrome en nog een browser volgens mij kan je (tot 4 uur) terugspoelen.
Kan hooikoorts zijn. Is gewoon allergie van bijv de berk die nu flink in bloei is. Is wel vervelend en verschilt per persoon hoeveel last je er van hebt. Heb je veel last is dat echt wel erg irritant.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:33 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley heeft weeeer gezondheids klachten nu hoort ze een piep bij ademhalen en goopt niet dat ze long ontsteking krijgt
Ze begin bb met niet ongesteld kunnen worden, toen was ze ongesteld
Toen had ze een zere heup,
Toen buikpijn, toen zere rug
En nou een piep
Terwijl er 2 bont en blauw rondlopen
(Glenn enkel, danny hand), maar die hoor je niet piepen en klagen
Och stom, dat icoontje niet gezien :’) thanks. Chill dat je dat schermpje ook wat groter kan maken 👌🏼quote:
maar als je zegt dat je er een bent, dan maak je jezelf en anderen waarop je hint, en antwoord dat ze het zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel toen dat over het rode balletje ging
Toen zei karen maar ik weet niks van dat balletje , ik heb dat balletje niet
Maar er is door bb niet gezegd dat ze niet mochten ZEGGEN dat ze ondercovers waren, ze mochten zichzelf niet bekend maken
Je kan ook zonder worden iets duidelijk maken
nou echt. dan lijkt het wel doorgestoken kaart, als ze er mee wegkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:41 schreef Thorelf het volgende:
zou het slappe hap van bb vinden als ze hier niets mee doen!
Denk dat ze er geen rekening mee hielden dat het zo beroerd zou worden kunnen worden gespeeld..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:42 schreef cat123 het volgende:
[..]
nou echt. dan lijkt het wel doorgestoken kaart, als ze er mee wegkomen.
ze weten toch wat voor niveau er binnen gehaald wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze er geen rekening mee hielden dat het zo beroerd zou worden kunnen worden gespeeld..
Beste bewakers ooit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:51 schreef Thorelf het volgende:
dacht dat ze niet meer konden slapen! pff 10min later en ze waren weg
Heb zelf zware hooikoorts in combi met erge post/long covid dus weet er alles vanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan hooikoorts zijn. Is gewoon allergie van bijv de berk die nu flink in bloei is. Is wel vervelend en verschilt per persoon hoeveel last je er van hebt. Heb je veel last is dat echt wel erg irritant.
Ze ontkent het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:40 schreef cat123 het volgende:
[..]
maar als je zegt dat je er een bent, dan maak je jezelf en anderen waarop je hint, en antwoord dat ze het zijn
toch linksom of rechtsom al meteen bekend.
is toch actie, gevolg, of zien anderen dat anders?
En dan. Geld uit de pot?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:41 schreef Thorelf het volgende:
zou het slappe hap van bb vinden als ze hier niets mee doen!
ik weet niet of dit mag, maar als ashley zegt ik wist allang dat jij er een bent,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze ontkent het niet
En toen asley door ging vragen over nr 3 jimmy of alice ... deed ze ook iets waardoor ashley direct zei zie je wel jimmy ..
Dus ze heeft jimmy ook voor de bus gegooid
maar aangezien er stemrecht aan vasthangt, wat waarschijnlijk voor nomineren staat,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En dan. Geld uit de pot?
Neemt niet weg dat ashley het nu toch al weet
Niet dat ik het nut ervan weten ook maar iets begrijp en zij zelf ook niet want nu gaat ze het verzwijgen
Ik zou het direct aan de grote klok gehangen hebben
Dan weet als bewoners met zijn alle dat je danny niet kan vertrouwen
Is zover ik begrijp undercovers vs bewoners toch?
Nu weet zij ze alle 3 dan zou ik dat ook op de een of andere manier bekend maken aan de bewoners dan kunnen de undercovers niks meer saboteren ...
Winst voor de bewoners
Verzwijgen wat ze nu wilt doen helpt juist de undercovers
Er is ook een boete van de pot toegezegd (dacht iets van ¤1500)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:22 schreef Thorelf het volgende:
oke al met al...ben benieuwd hoe dit gaat lopen en of bb er sancties in gooit! is pas dinsdag en bb wil ook hun spellen er in houden. we gaan dit woensdag zien en horen denk ik., maar wat mij betreft danny , karen en ash op de bank!
Zou te streng zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:22 schreef Thorelf het volgende:
oke al met al...ben benieuwd hoe dit gaat lopen en of bb er sancties in gooit! is pas dinsdag en bb wil ook hun spellen er in houden. we gaan dit woensdag zien en horen denk ik., maar wat mij betreft danny , karen en ash op de bank!
oke zullen ze ook gaan voelen!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou te streng zijn.
Ik dacht te menen dat ze enkel hun stemrecht kwijtraken.
Ben erg benieuwd wat hier mee gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 04:58 schreef Koos1958 het volgende:
Als bb hier niets mee doet dat karen mag doorgeven wie undecovers zijn aan ashley weten we dat ze geholpen worden en het niet eerlijk gaat
Ik snap er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wat een achterlijke opdracht is dit zeg...
Als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
Dat buiten liggen slaat ook als een tang op een varken... liggen zwaar in coma..
Nee en dus voordeel van ashley clan. Ik vind die 3 zijn ontdekt dus nominatie. Ashley laat Danny gewoon ballen overhevelen omdat ze weet dat die 2 toch niet op haar gaan stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:46 schreef engine het volgende:
Die hele opdracht slaat in ieder geval nergens op zo. Niet eens leuk om te kijken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat....![]()
Zijn dat Karen en Ashley die buiten liggen?
Dat hele undercover gedoe is al niet eerlijk . niemand heeft daar voor gekozenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee en dus voordeel van ashley clan. Ik vind die 3 zijn ontdekt dus nominatie. Ashley laat Danny gewoon ballen overhevelen omdat ze weet dat die 2 toch niet op haar gaan stemmen.
Ik vind hem wel leuk het geheimzinnige eraan. De ware aard van mensen komt wel boven zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:46 schreef engine het volgende:
Die hele opdracht slaat in ieder geval nergens op zo. Niet eens leuk om te kijken.
Dus laat ze haar ware gezicht echt goed zien. Of…… bb heeft wel gezegd dat ze niets mochten onthullen tot aan het eind van deze opdracht. Weet eigenlijk niet of dat ook voor het stelen van de ballen telt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee en dus voordeel van ashley clan. Ik vind die 3 zijn ontdekt dus nominatie. Ashley laat Danny gewoon ballen overhevelen omdat ze weet dat die 2 toch niet op haar gaan stemmen.
voor mij zijn danny en karen de fout in gegaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus laat ze haar ware gezicht echt goed zien. Of…… bb heeft wel gezegd dat ze niets mochten onthullen tot aan het eind van deze opdracht. Weet eigenlijk niet of dat ook voor het stelen van de ballen telt.
Ik zie niks geheimzinnig,die muts heeft alles al doorgeluld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk het geheimzinnige eraan. De ware aard van mensen komt wel boven zo.
Echt topstreams nu -river-quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:21 schreef -river- het volgende:
BB wilde dit, waarom anders Ashley haar 2 slaafjes onderdekoffer maken. Zeer zeer zwak dit, dit is geen eerlijk spel meer en ben nu wel een beetje klaar met BB eerlijk gezegd.
Ja echt he, dit is toch geen spel meer. Je ziet nu ook overal op sociale media verontwaardiging over het verloop van BB momenteel. De geloofwaardigheid is er wel af nu.quote:
Nou precies dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt he, dit is toch geen spel meer. Je ziet nu ook overal op sociale media verontwaardiging over het verloop van BB momenteel. De geloofwaardigheid is er wel af nu.
Leg me eens uit hoe het in het voordeel van team Ashley is als 3 uit haar groepje straks geen stemrecht hebben (wat er dik inzit) en zij in de minderheid is bij de nominaties? MOD edit niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:21 schreef -river- het volgende:
BB wilde dit, waarom anders Ashley haar 2 slaafjes onderdekoffer maken. Zeer zeer zwak dit, dit is geen eerlijk spel meer en ben nu wel een beetje klaar met BB eerlijk gezegd.
Welke ware aard dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk het geheimzinnige eraan. De ware aard van mensen komt wel boven zo.
Ten eerste heb ik geen haat want het is een spel, ten tweede kijk ik BB om het spel en door dit soort zwakke acties is er geen spel. Ten derde weet iedereen incl Aschley dat Karen en Danny haar nooit zullen nomineren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:28 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het in het voordeel van team Ashley is als 3 uit haar groepje straks geen stemrecht hebben (wat er dik inzit) en zij in de minderheid is bij de nominaties? MOD edit niet persoonlijk worden
Duidelijk.Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen haat want het is een spel, ten tweede kijk ik BB om het spel en door dit soort zwakke acties is er geen spel. Ten derde weet iedereen incl Aschley dat Karen en Danny haar nooit zullen nomineren.
Dat laatste ben ik niet zo zeker van, 'n kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen haat want het is een spel, ten tweede kijk ik BB om het spel en door dit soort zwakke acties is er geen spel. Ten derde weet iedereen incl Aschley dat Karen en Danny haar nooit zullen nomineren.
Ik hoop echt dat ze dat doen want zoals het er nu uitziet gaan de onderdekoffers zeker winnen en is de bank voor deze week al weer duidelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:33 schreef humpty het volgende:
BB moet hier iets mee doen.. kan niet anders
Ik weet zeker dat ze dat niet doen, slaafje Karen heeft haar meteen alle drie de onderkoffers verraden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet zo zeker van, 'n kat in het nauw maakt rare sprongen![]()
Goedemorgen Cos
Danny en Karen kunnen naar alle waarschijnlijkheid niet eens nomineren omdat de undercovers ontdekt zijn (niet alleen door Ashley) dus nogmaals, hoe werkt dit in het voordeel van Ashley als ze straks in de minderheid is bij de nominaties?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Degene wie de meeste ballen heeft wint, of ze wel of niet ontdekt zijn maakt niet uit en aangezien Aschley nu mee zal werken gaan ze op zeker winnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:40 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Danny en Karen kunnen naar alle waarschijnlijkheid niet eens nomineren omdat de undercovers ontdekt zijn (niet alleen door Ashley) dus nogmaals, hoe werkt dit in het voordeel van Ashley als ze straks in de minderheid is bij de nominaties?
En Zaterdag.Ik vind dit jaar trouwens de live shows leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Allemaal speculazen ... we zien het donderdag wel.
Mee eens, de live shows zijn leuk mede omdat de dames geen blad voor de mond nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Zaterdag.Ik vind dit jaar trouwens de live shows leuk om naar te kijken.
En dan de COS erbij.Bakje chips,drankje.Echt genieten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, de live shows zijn leuk mede omdat de dames geen blad voor de mond nemen.
Volgens mij zijn ze daar nog over aan het vergaderen bij BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet iemand wat nu precies de regels zijn mbt het ontmaskeren van de UC?
Kan het niet terugvinden in de SV.
Daar denk ik anders over. Het lijkt mij dat als de undercovers ontmaskerd zijn ze niet meer zo snel punten zullen pakken en je weet niet wat voor sancties er mogelijk nog gaan komen vandaag. Het is vooral speculeren voor nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Degene wie de meeste ballen heeft wint, of ze wel of niet ontdekt zijn maakt niet uit en aangezien Aschley nu mee zal werken gaan ze op zeker winnen.
Volgens mij wist Alice de undercovers vrijwel direct en hebben de undercovers toch 50 ballen gewonnen met de opdracht achter sl.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over. Het lijkt mij dat als de undercovers ontmaskerd zijn ze niet meer zo snel punten zullen pakken en je weet niet wat voor sancties er mogelijk nog gaan komen vandaag. Het is vooral speculeren voor nu.
Ik hoop dat ik zaterdag weer thuis ben, moet me Donderdag melden in Alkmaarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de COS erbij.Bakje chips,drankje.Echt genieten.
Dan vind ik dat laatste toch net wat leuker.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:46 schreef -river- het volgende:
Ik vind het gewoon jammer, de ene nacht zie je streams met een lachende Tom en Alice die aan elkaar getaped zijn en de volgende nacht zie je Danny een bal pakken en Aschley staat en lacht erbij. Het is zonde.
Sterkte met je operatiequote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zaterdag weer thuis ben, moet me Donderdag melden in Alkmaar
wordt ik geopereerd en moet 'n paar dagen blijven
Wat wil je met zo'n hoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:15 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft een knallende koppijn ....zucht zal ook niet
Verschil moet er zijn, ik hou van oprecht en eerlijk spel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan vind ik dat laatste toch net wat leuker.
Succesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zaterdag weer thuis ben, moet me Donderdag melden in Alkmaar
wordt ik geopereerd en moet 'n paar dagen blijven
Wie/Welluk?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag mij af:
Als je Ashley en Karen fan bent dan vindt je dit leuk. Dan zit je nu te juichen achter je pc.
Zijn die er nog? Ashley en Karen fans.
Ik doelde op de korstjes op de hand van Dannyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knapperige korstjes met bv pompoenpitjes mmmmm
Ik heb de streams alweer uit gegooid. Lees hier wel regelmatig want is gewoon geen doen meer vind ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag mij af:
Als je Ashley en Karen fan bent dan vindt je dit leuk. Dan zit je nu te juichen achter je pc.
Ja muts zeg dat dan, nu zit ik hier te kokhalzenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik doelde op de korstjes op de hand van Danny
Ik denk ook niet dat het echt opvalt dat er 49 of 50, en 100 of 101 balletjes zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:28 schreef kiki2024 het volgende:
goedemorgen. niemand merkt nog dat er balletjes missen?
Die ene bal die Danny heeft gejat uit de bewonersbak zal niet opvallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:28 schreef kiki2024 het volgende:
goedemorgen. niemand merkt nog dat er balletjes missen?
Ik kan me ook nog een surfboard herinneren. Dat was ook vrij opzichtig.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus er gaat straks een groot bedrag uit de pot en dan mogen die UC nog steeds nomineren omdat ze meer ballen hebben?
Dat zou toch wel het meest oneerlijke gemanipuleerde spel zijn in de geschiedenis van BB.
En toch gewoon weer opstaan. Wat is het toch een bikkel hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij heeft Ashley hoofdpijn... hoe verrassend..
Vanzelfsprekend. De leukste bewoners hebben altijd fans.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag mij af:
Logisch, als je alle minpunten van Tom wilt bespreken moet je vroeg beginnen, anders is de dag gedaan voordat je klaar bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat zou het begin van de dag zijn zonder roddelen over Tom.
Hier nog eentje.....lees het af en toe wel hier.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb de streams alweer uit gegooid. Lees hier wel regelmatig want is gewoon geen doen meer vind ik.
Ruzie? Nou heb ik ook niet meegekregen..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Grrrr... Zat op verkeerde stream. Ruzie Ashley-Alice gemist.
Pannen schoonmaken blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:45 schreef Snoozey het volgende:
waarvoor hebben ty en randi 2 pannen azijn nodig zo vroeg in de ochtend?
Of niet ... we kunnen speculazen tot we een ons wegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:47 schreef woxxel2 het volgende:
Ik denk dat er misschien nog een 4e undercover is en dat die vrijstelling heeft.
Degene die niet ontdekt worden konden de pon krijgen misschien
goh dat had niet later gekund natuurlijk. zou ze mooi hebben gestaan pannen met water voor de dames op te zetten. lekkere warme douchequote:
Ja vannacht verteld door Karen en ook dat jimmy er een is en Danny werd betrapt met balletje pakken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
Hoorde Ashley zeggen tegen Karen bij de ballen,,,,ik ga me vandaag verdacht opstellen". Dus weet ze dat Karen een undercover is en nu met ze meedoet???
Ik zou zeggen.. lees het SV voor het laatste nieuws : Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
Hoorde Ashley zeggen tegen Karen bij de ballen,,,,ik ga me vandaag verdacht opstellen". Dus weet ze dat Karen een undercover is en nu met ze meedoet???
Dat hebben ze zelf aangeboden. Het is ze niet gevraagd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:47 schreef Snoozey het volgende:
zou voor mij gelijk de laatste keer ziijn dat ik een hele nacht buiten half ga liggen slapen voor een stom spel
Nope jezelf als undercover ontmaskeren was 1500,-quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou te streng zijn.
Ik dacht te menen dat ze enkel hun stemrecht kwijtraken.
Om hun slag te slaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf aangeboden. Het is ze niet gevraagd.
Logisch dat ze warm willen worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik ben nog niet klaar! M'n mond valt open van deze mensen! Ik zet 2 potten op voor Ka en mij, want we hebben de hele nacht buiten gelegen. Die potten staan op het vuur. Ik zeg, 'Van wie zijn die potten? Komt Randy aan die zegt, die zijn voor Ty en mij. Maar er zit nu azijn in om schoon te maken. We zetten zo nog even een nieuwe pot op zodat we warm kunnen douchen. WHAT THE FUCK!'
Denken aan je medemens Ashley ... je gunt ze toch alles??
Jaaa ploffenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy denkt dat het zo gaat ontploffen : 'Karen en Ashley waren flink pissig dat er niemand naar ze was komen kijken vanochtend. Alleen wij.'
Mag het hopen want anders is het een grote afgang deze hele B.B.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Dit moet toch wel de consequenties zijn voor Karen, Danny en Ashley lijkt mijn?
En doe er een vleugje knallende koppijn bij, en we hebben vuurwerk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa ploffen![]()
![]()
gezellig sfeertje weer in het huis zo te lezen en te zien op de stream![]()
slaapgebrek doet ze goed
Precies omdat ze weten dat de hele nacht de camera's dan op hun staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf aangeboden. Het is ze niet gevraagd.
ze boden het zelf aan, niemand heeft het ze gevraagd en in eerste instantie waren Tom en jimmy het er niet eens mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Logisch dat ze warm willen worden.
Ashley en Karen hebben de hele nacht buiten doorgebracht en daarmee hun medebewoners behoorlijk ontlast. Maar dankbaarheid is weer ver te zoeken. Maar ja, het is bekend: als je varkens goed doet krijg je spek, als je mensen goed doet krijg je drek .
den denniequote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:21 schreef basicsaint het volgende:
Danny, Jimmy en Karen mogen niet nomineren. Hoop dat de rest zijn koppie erbij houdt. Karen eruit.
Volgens mij 5000 dacht ik gehoord te hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope jezelf als undercover ontmaskeren was 1500,-
Geen idee. In de SV lees ik er niet over.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:50 schreef kiki2024 het volgende:
wat is dit voor raar spel. de undercovers mochten zich toch niet kenbaar maken? Karin doet dit gewoon bij Ashley nu
Ze lullen allemaal over elkaar, niet een uitgezonderd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:58 schreef OmaJacky het volgende:
Tom heeft heel goed in de gaten dat er over hem gelult wordt.
Jimmy die zegt dat hij er alleen naar luisterd en niet mee praat ???? Goed gelogen Jimmy, je lult wel degelijk mee.
Jimmy die nu het slachtoffer aan t uithangen is omdat Tom even niet wilde praten gisteren en heel lelijk eigenlijk doet tegen Tom. Jimmy die heel goed weet dat als Tom stil is hij dingen in z'n hoofd op een rijtje zet.
Jimmy die dat nu Tom verwijt.
Jimmy is gewoon heel jaloers op de band die Tom en Alice hebben.
Jimmy vind denk ik dat hij alleenrecht op Tom heeft nu Dilano naar huis is.
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
Het zijn een stel ondankbare honden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:55 schreef Snoozey het volgende:
het werd niet met beide handen aangegrepen. zo van, jaa lekker de hele nacht ongestoord op bed liggen?
Beter ook. Als hij zijn mond opendoet komt er toch maar zotteklap uit.quote:
Ahja . dat was ik helemaal vergeten......daarom die rare blikken naar Alice die in zijn ogen eruit moet.....Dit was ik helemaal vergeten. Dacht dat het jaloerse nu wel over zou zijn maar nu is natuurlijk alles waar Tom naar toetrekt fout in zijn ogen.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:58 schreef OmaJacky het volgende:
Tom heeft heel goed in de gaten dat er over hem gelult wordt.
Jimmy die zegt dat hij er alleen naar luisterd en niet mee praat ???? Goed gelogen Jimmy, je lult wel degelijk mee.
Jimmy die nu het slachtoffer aan t uithangen is omdat Tom even niet wilde praten gisteren en heel lelijk eigenlijk doet tegen Tom. Jimmy die heel goed weet dat als Tom stil is hij dingen in z'n hoofd op een rijtje zet.
Jimmy die dat nu Tom verwijt.
Jimmy is gewoon heel jaloers op de band die Tom en Alice hebben.
Jimmy vind denk ik dat hij alleenrecht op Tom heeft nu Dilano naar huis is.
ja maar, Ty en Randy hadden al water opstaan ( eerst azijn om het kalk uit de pan te halen) daarna water, en wie bepaald wie als eerste water mag koken, voor zelfde geld waren Ka en Ash nog een uur buiten gebleven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Logisch dat ze warm willen worden.
Ashley en Karen hebben de hele nacht buiten doorgebracht en daarmee hun medebewoners behoorlijk ontlast. Maar dankbaarheid is weer ver te zoeken. Maar ja, het is bekend: als je varkens goed doet krijg je spek, als je mensen goed doet krijg je drek .
mooie bank voor zaterdagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat mij betreft wel: rechtstreeks door naar de finale!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Juist, sinds waneer gaan die twee meteen douchen....en hoevaak heeft Ashley niet een pan heet water van een ander gepakt.......quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar, Ty en Randy hadden al water opstaan ( eerst azijn om het kalk uit de pan te halen) daarna water, en wie bepaald wie als eerste water mag koken, voor zelfde geld waren Ka en Ash nog een uur buiten gebleven.
juistquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Het staat hier geschreven dat Ashley en Karen pannen water hadden opgezet en dat Tyron en Randy die gingen gebruiken voor hunzelf. <<< valse informatie![]()
Het is juist andersom. De jongens hadden al pannen opstaan en Ashley had de pest in dat ze moest wachten. Zij had die pannen eerst willen gebruiken.
En dan nog is het hun eigen idee. Hun cameramomentje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:55 schreef Snoozey het volgende:
het werd niet met beide handen aangegrepen. zo van, jaa lekker de hele nacht ongestoord op bed liggen?
Zo, dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Het staat hier geschreven dat Ashley en Karen pannen water hadden opgezet en dat Tyron en Randy die gingen gebruiken voor hunzelf. <<< valse informatie![]()
Het is juist andersom. De jongens hadden al pannen opstaan en Ashley had de pest in dat ze moest wachten. Zij had die pannen eerst willen gebruiken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jimmy ziet een teennagel op de grond liggen
'is dat een teennagel? ieuwww ik zie een teennagel op de grond liggen'
Hij gaat het ook nog een keer opzoeken en doetHUHHH
Reap what you sawquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen en Ashley bespreken het onbegrensde egoïsme van de groep.
De gotspe.quote:
In een geval als dit maak je gewoon even plaats. Logisch toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar, Ty en Randy hadden al water opstaan ( eerst azijn om het kalk uit de pan te halen) daarna water, en wie bepaald wie als eerste water mag koken, voor zelfde geld waren Ka en Ash nog een uur buiten gebleven.
Ja en zo klopt het, er zijn ook maar 2 pannen die ze daarvoor gebruiken, dus als die er al op stonden met azijn, kan Ash nooit pannen ook opgezet hebben.quote:
Ze pakt gewoon,zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja en zo klopt het, er zijn ook maar 2 pannen die ze daarvoor gebruiken, dus als die er al op stonden met azijn, kan Ash nooit pannen ook opgezet hebben.
En zelfs al zou dat zo zijn, wat dan nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:12 schreef Roxiebb het volgende:
Tom is wel vol van zichzelf, loopt te koken. Zegt dat Ash enkel voor het geld in bb zit.
Hoezo is hij dan vol van zichzelf als hij uitspreekt wat de waarheid isquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:12 schreef Roxiebb het volgende:
Tom is wel vol van zichzelf, loopt te koken. Zegt dat Ash enkel voor het geld in bb zit.
ik vind dat niet Logisch. wat zou een reden kunnen zijn dat As en Ka er meer recht op hebben? hun buitenwacht avontuurtje (lees kijkers imponeren) was hun eigen voorstel, vrijwillig, ze hebben vannacht nog een trui uitgetrokken want ze hadden het warm, en nu ineens, nu de Generaal dat beter uitkomt , was het een ijskoude nacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In een geval als dit maak je gewoon even plaats. Logisch toch?
Dat gaat dus niet werken want de rest weet al wie de undercovers zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
danny komt erbij in de keuken
Ashley: he den den, we maken mij verdacht.....
Toch logisch dat je dan even plaats maakt voor degenen die de hele nacht buiten zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
wat een klucht ditquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet werken want de rest weet al wie de undercovers zijn.
En dit zou bb niet moeten toestaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely ; zij (karen) heeft me 2x betrapt toen ik bij de bakken liep.. dat is het verhaal dat we aanhouden.
dit is de leukste week tot nu toe.. ik zit helemaal niet in het complot
karen: ik hoop dat jimmy zijn eigen niet zo laat doen
Ashley: ik vind het jammer dat ik zo laat het spelletje doorkreeg
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: maar ook niet even die bakken mee terug nemen
het gaat gewoon om het feit dat er niet over nagedacht wordt he
Karen: nee het is zo van zelfsprekend dat wij het doen.. de normale dag weer begint.. alles is zo van zelfsprekende
ashley: in mijn persoonlijkheid zou het niet in me opkomen om dit gedrag te vertonenIs het puberaal?
karen: is er eigenlijk iemand s nachts komen kijken?
Ashley: nee dat snap ik wel, die slapen
Ze.moesten en zouden zelf buiten slapen en dan nu zo praten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: maar ook niet even die bakken mee terug nemen
het gaat gewoon om het feit dat er niet over nagedacht wordt he
Karen: nee het is zo van zelfsprekend dat wij het doen.. de normale dag weer begint.. alles is zo van zelfsprekend
ashley: in mijn persoonlijkheid zou het niet in me opkomen om dit gedrag te vertonenIs het puberaal?
karen: is er eigenlijk iemand s nachts komen kijken?
Ashley: nee dat snap ik wel, die slapen
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat heeft ze dan weer wel door...
Karen is een beetje dommer
O absoluut. Die egoïstische knurften krijgen hun trekken nog wel thuis. Laat dat maar aan de Generaal over.quote:
Ash is de generaal egoïst jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O absoluut. Die egoïstische knurften krijgen hun trekken nog wel thuis. Laat dat maar aan de Generaal over.
Nou idd dus BB moet echt wel met een sanctie komen lijkt mijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dit zou bb niet moeten toestaan
Undercover ontmaskert en klaar
Niet dat ash uit eigen belang de boel gaat verdraaien
Dat was het spel niet
Ashley is weer spot on.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
ashley en karen in de keuken over Tom
dat er steeds meer irritaties komen (bij Tom)
|Ash: het is gewoon niet leuk meer..
En marie in de badkamer.. heb je lekker geslapenh?
nou uh niemand die komt vragen of we moeten plassen of zo
mevrouw zit gewoon rustig haar foundation op te smeren
het is gewoon niet netjes
het is geen stijl
geld voor de anderen ook hoor!
de jongens denken ook aan zichzelf aan de was
Tom die doet al raar dat maakt al niet uit
enige die naar buiten komen zijn danny en glenn en ? staat brood te bakken (dacht jimmy)
Echt ziek!
mensen laten steeds meer hun ware gezicht zien
hoe egoistisch ze zijn echt!
karen: verschiet ervan he
Ash: je kunt wel als een prinses in de badkamer zitten maar het is gewoon geen stijl, dat doe je niet. het is hetzelfde als de andere keer he met dingen pakken doe je niet!
dat verhaal van gister met buiten slapen, dat komt haar natuurlijk heel goed uit, staat zij niet op te springen maar zodra het haar niet in haar straatje valt gaat ze er vol tegen in
mevrouw heeft de hele nacht kunnen slapen en vervolgens staat ze haar gezicht te plamuren? in de badkamer
het zou je wel sieren
wordt gewoon niet aan gedacht
maar ja.. dat weten we nu ook weer en klaar....
Nu moet alice het ontgelden.
Die sporen hem echt niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
karen: maar niemand zou doen wat wij doen, buitenslapen.
Ash: we hebben lang gelegen hoor. En weet je ik heb 0 verwachting hoor, echt 0.![]()
Ik ben niet van voor wat hoort wat.. maar een beetje menselijkheid
Das een dadel volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo groot omdat het een balletje heeft ingeslikt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo groot omdat het een balletje heeft ingeslikt.
Een Maartkever!quote:
zeggen dat je 0 verwachting hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die sporen hem echt niet meer
Grootheidswaanzin overgenomen van dilano
Iedereen weet al hoe het zit, maar de qeeun wil ook nog een rolletjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely ; zij (karen) heeft me 2x betrapt toen ik bij de bakken liep.. dat is het verhaal dat we aanhouden.
dit is de leukste week tot nu toe.. ik zit helemaal niet in het complot
karen: ik hoop dat jimmy zijn eigen niet zo laat doen
Ashley: ik vind het jammer dat ik zo laat het spelletje doorkreeg
En zo hypocriet als de neten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zeggen dat je 0 verwachting hebt
en dan zo boos worden dat er niemand naar hun komt...
hoezo tegenstrijdig
Hoogverraad is het!quote:
Behead the queenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen weet al hoe het zit, maar de qeeun wil ook nog een rolletje
Let them eat cake!quote:
Het "argument" dat ze het zelf hebben aangeboden snijdt natuurlijk geen hout. Je doet wat voor je medemens en in plaats van dankbaarheid krijg je stront voor dank.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind dat niet Logisch. wat zou een reden kunnen zijn dat As en Ka er meer recht op hebben? hun buitenwacht avontuurtje (lees kijkers imponeren) was hun eigen voorstel, vrijwillig, ze hebben vannacht nog een trui uitgetrokken want ze hadden het warm, en nu ineens, nu de Generaal dat beter uitkomt , was het een ijskoude nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |