en karin insinueert ook wat dingen, heeft zichzelf ook praktisch bekend gemaakt zelf door zo met haar hoofd te trekken. en te hinten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 01:55 schreef marky het volgende:
Dit is toch raar hoor Danny is gewoon betrapt dus heeft zich kenbaar gemaakt. Dat mocht niet volgens de flexibele regels van BB.
Karen hield zich al die tijd heel goed van de dommequote:Op dinsdag 19 maart 2024 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley zegt tegen Karen: ik weet allang dat jij er ook 1 bent
Ten voordele van Ashley, wat een stomme kut is die Karin.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:00 schreef cat123 het volgende:
dus karin verlult ook haarzelf, man man man man.... dit kan toch nieeet...
word streeds frustrerender, ze buigen met alle regels die ze krijgen, en komen er vaak nog mee weg ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:01 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ten voordele van Ashley, wat een stomme kut is die Karin.
precies dat...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:02 schreef marky het volgende:
Nou ik ben er wel weer klaar mee als hier geen consquenties op volgen.
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:02 schreef Thorelf het volgende:
oke 2 undercovers hebben toegegeven... dus genomineerd
Karen zegt niets, dus ze kunnen niet zeggen dat Karen het verteld heeft. Haar gedrag heeft haar verradenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:05 schreef b_engeltje het volgende:
Karen verraad nu ook dat jimmy nr 3 is
Hele opdracht mislukt dat gaat geld uit de pot kosten!
Als je elkaar zo goed kent, is het moeilijk om dingen voor elkaar te verbergen. Karen bekend niet en ontkent nietsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:07 schreef Willewa het volgende:
Karen doet ook echt geen enkele moeite om iets te verbergen he
Het beeld versprong toen Danny al met bak bezig was. En toen hoorde ik ashley schrikken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:04 schreef kater1 het volgende:
Ik viel in de scene toen Danny nogal luidruchtig met die bakken bezig was en Ashley wakker schrok. Dat was ook al zo raar. heeft iemand precies gezien hoe het ging?
nee nr 3 na de 2 undercovers die zichzelf bekend maaktequote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:09 schreef chufi het volgende:
Beste Ashley , U wist al enige tijd wie de undercovers zijn, maar verzaakte dat te melden ... Daarom bent U nu genomineerde nummer 1 !
Hier hetzelfde, was niet echt heel duidelijk te zien en te horen, was al aan de gangquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het beeld versprong toen Danny al met bak bezig was. En toen hoorde ik ashley schrikken.
Ze gaf wel seintjesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karen zegt niets, dus ze kunnen niet zeggen dat Karen het verteld heeft. Haar gedrag heeft haar verraden
Toen ashley zei het is jimmy of alice ging karen recht overeind zitten straks kijken naar ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke dan? Dat heb ik dan gemist
dat is niet stevig genoeg, alhoewel, even flink doorbakken....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:17 schreef chufi het volgende:
Ze hebben toch Falafel balletjes ... gebruik daar 1 van
gaat om 15 cm naar beneden rollen ..... doet het heus welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
dat is niet stevig genoeg, alhoewel, even flink doorbakken....
Kijk je via laptop? Via Chrome en nog een browser volgens mij kan je (tot 4 uur) terugspoelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:04 schreef kater1 het volgende:
Ik viel in de scene toen Danny nogal luidruchtig met die bakken bezig was en Ashley wakker schrok. Dat was ook al zo raar. heeft iemand precies gezien hoe het ging?
Ja snap ik deels wel, maar dit ging wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je elkaar zo goed kent, is het moeilijk om dingen voor elkaar te verbergen. Karen bekend niet en ontkent niets
Terugspoelen, pauzeren en meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kijk je via laptop? Via Chrome en nog een browser volgens mij kan je (tot 4 uur) terugspoelen.
oke 2 undercovers die zich bekent gemaakt hebben en ash die de boel verzaakt... dus danny,karen en ash op de bank!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:28 schreef chufi het volgende:
Ash zag iemand zitten op een kruk bij de dominobaan ... ja echt het moet niet gekker worden hoor !! Op de bank er mee
Je suggereert een hoop maar het feit blijft dat ze niets heeft toegegeven. Misschien is ze aan haar lichaamshouding en gedrag wat makkelijker te lezen maar niet iedereen heeft een stalen pokerface of is goed in liegen, dat kun je haar niet kwalijk nemen. Een sanctie zou dan ook belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toen ashley zei het is jimmy of alice ging karen recht overeind zitten straks kijken naar ashley
Dus non verbaal gaf ze aan dat het jimmy is
Hmm dat picture in picture kan ik niet met Chrome volgens mij ;p Welke browser is dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terugspoelen, pauzeren en meer
[ afbeelding ]
Dat heeft ze wel toen dat over het rode balletje gingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:31 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je suggereert een hoop maar het feit blijft dat ze niets heeft toegegeven. Misschien is ze aan haar lichaamshouding en gedrag wat makkelijker te lezen maar niet iedereen heeft een stalen pokerface of is goed in liegen, dat kun je haar niet kwalijk nemen. Een sanctie zou dan ook belachelijk zijn.
Chromequote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm dat picture in picture kan ik niet met Chrome volgens mij ;p Welke browser is dat?
beter van niet. de zelfbenoemde generaal denkt dat ze het hele spel verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:23 schreef BB-King het volgende:
Jeetje heb het even teruggekeken.
Had wel wat meer tact verwacht van politieagent Danny.![]()
Was niet eens subtiel meer hoe hij met die ballenbakken stond te smijten.
En het was nergens voor nodig want de undercovers hadden al meer ballen.
Beter buigt BB de regels. Ashley erbij als undercover en de rest op de bank kletsen.
Vrees dat dat niet gaat gebeuren.![]()
Shit.
Nee, tv videoland. De pc en laptop staat er naast aan voor mijn werk en daar kijk ik zo af en toe (echt maar heeeeeel af en toe hoor) fokforum op.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kijk je via laptop? Via Chrome en nog een browser volgens mij kan je (tot 4 uur) terugspoelen.
Kan hooikoorts zijn. Is gewoon allergie van bijv de berk die nu flink in bloei is. Is wel vervelend en verschilt per persoon hoeveel last je er van hebt. Heb je veel last is dat echt wel erg irritant.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:33 schreef b_engeltje het volgende:
Ashley heeft weeeer gezondheids klachten nu hoort ze een piep bij ademhalen en goopt niet dat ze long ontsteking krijgt
Ze begin bb met niet ongesteld kunnen worden, toen was ze ongesteld
Toen had ze een zere heup,
Toen buikpijn, toen zere rug
En nou een piep
Terwijl er 2 bont en blauw rondlopen
(Glenn enkel, danny hand), maar die hoor je niet piepen en klagen
Och stom, dat icoontje niet gezien :’) thanks. Chill dat je dat schermpje ook wat groter kan maken 👌🏼quote:
maar als je zegt dat je er een bent, dan maak je jezelf en anderen waarop je hint, en antwoord dat ze het zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel toen dat over het rode balletje ging
Toen zei karen maar ik weet niks van dat balletje , ik heb dat balletje niet
Maar er is door bb niet gezegd dat ze niet mochten ZEGGEN dat ze ondercovers waren, ze mochten zichzelf niet bekend maken
Je kan ook zonder worden iets duidelijk maken
nou echt. dan lijkt het wel doorgestoken kaart, als ze er mee wegkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:41 schreef Thorelf het volgende:
zou het slappe hap van bb vinden als ze hier niets mee doen!
Denk dat ze er geen rekening mee hielden dat het zo beroerd zou worden kunnen worden gespeeld..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:42 schreef cat123 het volgende:
[..]
nou echt. dan lijkt het wel doorgestoken kaart, als ze er mee wegkomen.
ze weten toch wat voor niveau er binnen gehaald wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze er geen rekening mee hielden dat het zo beroerd zou worden kunnen worden gespeeld..
Beste bewakers ooit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:51 schreef Thorelf het volgende:
dacht dat ze niet meer konden slapen! pff 10min later en ze waren weg
Heb zelf zware hooikoorts in combi met erge post/long covid dus weet er alles vanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan hooikoorts zijn. Is gewoon allergie van bijv de berk die nu flink in bloei is. Is wel vervelend en verschilt per persoon hoeveel last je er van hebt. Heb je veel last is dat echt wel erg irritant.
Ze ontkent het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:40 schreef cat123 het volgende:
[..]
maar als je zegt dat je er een bent, dan maak je jezelf en anderen waarop je hint, en antwoord dat ze het zijn
toch linksom of rechtsom al meteen bekend.
is toch actie, gevolg, of zien anderen dat anders?
En dan. Geld uit de pot?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:41 schreef Thorelf het volgende:
zou het slappe hap van bb vinden als ze hier niets mee doen!
ik weet niet of dit mag, maar als ashley zegt ik wist allang dat jij er een bent,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 02:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze ontkent het niet
En toen asley door ging vragen over nr 3 jimmy of alice ... deed ze ook iets waardoor ashley direct zei zie je wel jimmy ..
Dus ze heeft jimmy ook voor de bus gegooid
maar aangezien er stemrecht aan vasthangt, wat waarschijnlijk voor nomineren staat,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En dan. Geld uit de pot?
Neemt niet weg dat ashley het nu toch al weet
Niet dat ik het nut ervan weten ook maar iets begrijp en zij zelf ook niet want nu gaat ze het verzwijgen
Ik zou het direct aan de grote klok gehangen hebben
Dan weet als bewoners met zijn alle dat je danny niet kan vertrouwen
Is zover ik begrijp undercovers vs bewoners toch?
Nu weet zij ze alle 3 dan zou ik dat ook op de een of andere manier bekend maken aan de bewoners dan kunnen de undercovers niks meer saboteren ...
Winst voor de bewoners
Verzwijgen wat ze nu wilt doen helpt juist de undercovers
Er is ook een boete van de pot toegezegd (dacht iets van ¤1500)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:22 schreef Thorelf het volgende:
oke al met al...ben benieuwd hoe dit gaat lopen en of bb er sancties in gooit! is pas dinsdag en bb wil ook hun spellen er in houden. we gaan dit woensdag zien en horen denk ik., maar wat mij betreft danny , karen en ash op de bank!
Zou te streng zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:22 schreef Thorelf het volgende:
oke al met al...ben benieuwd hoe dit gaat lopen en of bb er sancties in gooit! is pas dinsdag en bb wil ook hun spellen er in houden. we gaan dit woensdag zien en horen denk ik., maar wat mij betreft danny , karen en ash op de bank!
oke zullen ze ook gaan voelen!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 03:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou te streng zijn.
Ik dacht te menen dat ze enkel hun stemrecht kwijtraken.
Ben erg benieuwd wat hier mee gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 04:58 schreef Koos1958 het volgende:
Als bb hier niets mee doet dat karen mag doorgeven wie undecovers zijn aan ashley weten we dat ze geholpen worden en het niet eerlijk gaat
Ik snap er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wat een achterlijke opdracht is dit zeg...
Als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
Dat buiten liggen slaat ook als een tang op een varken... liggen zwaar in coma..
Nee en dus voordeel van ashley clan. Ik vind die 3 zijn ontdekt dus nominatie. Ashley laat Danny gewoon ballen overhevelen omdat ze weet dat die 2 toch niet op haar gaan stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:46 schreef engine het volgende:
Die hele opdracht slaat in ieder geval nergens op zo. Niet eens leuk om te kijken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat....![]()
Zijn dat Karen en Ashley die buiten liggen?
Dat hele undercover gedoe is al niet eerlijk . niemand heeft daar voor gekozenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee en dus voordeel van ashley clan. Ik vind die 3 zijn ontdekt dus nominatie. Ashley laat Danny gewoon ballen overhevelen omdat ze weet dat die 2 toch niet op haar gaan stemmen.
Ik vind hem wel leuk het geheimzinnige eraan. De ware aard van mensen komt wel boven zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:46 schreef engine het volgende:
Die hele opdracht slaat in ieder geval nergens op zo. Niet eens leuk om te kijken.
Dus laat ze haar ware gezicht echt goed zien. Of…… bb heeft wel gezegd dat ze niets mochten onthullen tot aan het eind van deze opdracht. Weet eigenlijk niet of dat ook voor het stelen van de ballen telt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee en dus voordeel van ashley clan. Ik vind die 3 zijn ontdekt dus nominatie. Ashley laat Danny gewoon ballen overhevelen omdat ze weet dat die 2 toch niet op haar gaan stemmen.
voor mij zijn danny en karen de fout in gegaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus laat ze haar ware gezicht echt goed zien. Of…… bb heeft wel gezegd dat ze niets mochten onthullen tot aan het eind van deze opdracht. Weet eigenlijk niet of dat ook voor het stelen van de ballen telt.
Ik zie niks geheimzinnig,die muts heeft alles al doorgeluld.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk het geheimzinnige eraan. De ware aard van mensen komt wel boven zo.
Echt topstreams nu -river-quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:21 schreef -river- het volgende:
BB wilde dit, waarom anders Ashley haar 2 slaafjes onderdekoffer maken. Zeer zeer zwak dit, dit is geen eerlijk spel meer en ben nu wel een beetje klaar met BB eerlijk gezegd.
Ja echt he, dit is toch geen spel meer. Je ziet nu ook overal op sociale media verontwaardiging over het verloop van BB momenteel. De geloofwaardigheid is er wel af nu.quote:
Nou precies dat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt he, dit is toch geen spel meer. Je ziet nu ook overal op sociale media verontwaardiging over het verloop van BB momenteel. De geloofwaardigheid is er wel af nu.
Leg me eens uit hoe het in het voordeel van team Ashley is als 3 uit haar groepje straks geen stemrecht hebben (wat er dik inzit) en zij in de minderheid is bij de nominaties? MOD edit niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:21 schreef -river- het volgende:
BB wilde dit, waarom anders Ashley haar 2 slaafjes onderdekoffer maken. Zeer zeer zwak dit, dit is geen eerlijk spel meer en ben nu wel een beetje klaar met BB eerlijk gezegd.
Welke ware aard dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk het geheimzinnige eraan. De ware aard van mensen komt wel boven zo.
Ten eerste heb ik geen haat want het is een spel, ten tweede kijk ik BB om het spel en door dit soort zwakke acties is er geen spel. Ten derde weet iedereen incl Aschley dat Karen en Danny haar nooit zullen nomineren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:28 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het in het voordeel van team Ashley is als 3 uit haar groepje straks geen stemrecht hebben (wat er dik inzit) en zij in de minderheid is bij de nominaties? MOD edit niet persoonlijk worden
Duidelijk.Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen haat want het is een spel, ten tweede kijk ik BB om het spel en door dit soort zwakke acties is er geen spel. Ten derde weet iedereen incl Aschley dat Karen en Danny haar nooit zullen nomineren.
Dat laatste ben ik niet zo zeker van, 'n kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen haat want het is een spel, ten tweede kijk ik BB om het spel en door dit soort zwakke acties is er geen spel. Ten derde weet iedereen incl Aschley dat Karen en Danny haar nooit zullen nomineren.
Ik hoop echt dat ze dat doen want zoals het er nu uitziet gaan de onderdekoffers zeker winnen en is de bank voor deze week al weer duidelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:33 schreef humpty het volgende:
BB moet hier iets mee doen.. kan niet anders
Ik weet zeker dat ze dat niet doen, slaafje Karen heeft haar meteen alle drie de onderkoffers verraden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet zo zeker van, 'n kat in het nauw maakt rare sprongen![]()
Goedemorgen Cos
Danny en Karen kunnen naar alle waarschijnlijkheid niet eens nomineren omdat de undercovers ontdekt zijn (niet alleen door Ashley) dus nogmaals, hoe werkt dit in het voordeel van Ashley als ze straks in de minderheid is bij de nominaties?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Degene wie de meeste ballen heeft wint, of ze wel of niet ontdekt zijn maakt niet uit en aangezien Aschley nu mee zal werken gaan ze op zeker winnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:40 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Danny en Karen kunnen naar alle waarschijnlijkheid niet eens nomineren omdat de undercovers ontdekt zijn (niet alleen door Ashley) dus nogmaals, hoe werkt dit in het voordeel van Ashley als ze straks in de minderheid is bij de nominaties?
En Zaterdag.Ik vind dit jaar trouwens de live shows leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Allemaal speculazen ... we zien het donderdag wel.
Mee eens, de live shows zijn leuk mede omdat de dames geen blad voor de mond nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Zaterdag.Ik vind dit jaar trouwens de live shows leuk om naar te kijken.
En dan de COS erbij.Bakje chips,drankje.Echt genieten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, de live shows zijn leuk mede omdat de dames geen blad voor de mond nemen.
Volgens mij zijn ze daar nog over aan het vergaderen bij BBquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet iemand wat nu precies de regels zijn mbt het ontmaskeren van de UC?
Kan het niet terugvinden in de SV.
Daar denk ik anders over. Het lijkt mij dat als de undercovers ontmaskerd zijn ze niet meer zo snel punten zullen pakken en je weet niet wat voor sancties er mogelijk nog gaan komen vandaag. Het is vooral speculeren voor nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Degene wie de meeste ballen heeft wint, of ze wel of niet ontdekt zijn maakt niet uit en aangezien Aschley nu mee zal werken gaan ze op zeker winnen.
Volgens mij wist Alice de undercovers vrijwel direct en hebben de undercovers toch 50 ballen gewonnen met de opdracht achter sl.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over. Het lijkt mij dat als de undercovers ontmaskerd zijn ze niet meer zo snel punten zullen pakken en je weet niet wat voor sancties er mogelijk nog gaan komen vandaag. Het is vooral speculeren voor nu.
Ik hoop dat ik zaterdag weer thuis ben, moet me Donderdag melden in Alkmaarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de COS erbij.Bakje chips,drankje.Echt genieten.
Dan vind ik dat laatste toch net wat leuker.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:46 schreef -river- het volgende:
Ik vind het gewoon jammer, de ene nacht zie je streams met een lachende Tom en Alice die aan elkaar getaped zijn en de volgende nacht zie je Danny een bal pakken en Aschley staat en lacht erbij. Het is zonde.
Sterkte met je operatiequote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zaterdag weer thuis ben, moet me Donderdag melden in Alkmaar
wordt ik geopereerd en moet 'n paar dagen blijven
Wat wil je met zo'n hoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:15 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft een knallende koppijn ....zucht zal ook niet
Verschil moet er zijn, ik hou van oprecht en eerlijk spel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan vind ik dat laatste toch net wat leuker.
Succesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zaterdag weer thuis ben, moet me Donderdag melden in Alkmaar
wordt ik geopereerd en moet 'n paar dagen blijven
Wie/Welluk?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag mij af:
Als je Ashley en Karen fan bent dan vindt je dit leuk. Dan zit je nu te juichen achter je pc.
Zijn die er nog? Ashley en Karen fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |