Zo jammer weer...quote:Op maandag 18 maart 2024 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanneer is BB nou ooit streng geweest...
Dat je hier zo gek van staat te kijken? Dat spreekt toch voor zich?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Zo, mevrouw kondigt haar komst aan en geeft even opdracht om de weg voor haar vrij te maken en de voetenbankjes klaar te zetten.
In theorie...quote:Op maandag 18 maart 2024 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Gaan hun nu doorhalen tot morgenochtend?
dat is het plan jaquote:Op maandag 18 maart 2024 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Gaan hun nu doorhalen tot morgenochtend?
Ik zou haar pootje hakenquote:Op maandag 18 maart 2024 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat je hier zo gek van staat te kijken? Dat spreekt toch voor zich?
Vannacht in A'dam ZuidOost minimaal -12 (hoop ik)quote:Op maandag 18 maart 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
willen jullie nog even 2 dekens halen
Plaatselijke sneeuwstormquote:Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vannacht in A'dam ZuidOost minimaal -12 (hoop ik)
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
willen jullie nog even 2 dekens halen
Hey ouwe,waar is de taart?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vannacht in A'dam ZuidOost minimaal -12 (hoop ik)
Er mogen max 2 personen in de buurt komen. Dus in theorie kunnen ze gewoon gaan slapen...quote:
maar de underkuffers mogen er wel bij komen ?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er mogen max 2 personen in de buurt komen. Dus in theorie kunnen ze gewoon gaan slapen...
In theorie...
Echte meisjes in de jungle op de veluwequote:Op maandag 18 maart 2024 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op de camping met die twee gaat wel een TV hit opleveren ....
Danny gaat vannacht een mission impossible doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar de underkuffers mogen er wel bij komen ?
nou generaal is ze al lang niet meer, kadetje is het nuquote:Op maandag 18 maart 2024 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, liggen we dan zegt de Generaal ....
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar de underkuffers mogen er wel bij komen ?
Kijk je daar naar?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echte meisjes in de jungle op de veluwe
Dat deden Tom en Alice gisteren ook. In eerste instantie met de armen aan elkaar vastgetaped. Zodat wanneer een van hen een undercover was die niets stiekem kon uithalen. Ideetje van Alice die zich langzaam ontpopt tot controlfreak.quote:
Ik las darmenquote:Op maandag 18 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat deden Tom en Alice gisteren ook. In eerste instantie met de armen aan elkaar vastgetaped. Zodat wanneer een van hen een undercover was die niets stiekem kon uithalen. Ideetje van Alice die zich langzaam ontpopt tot controlfreak.
Nope, vind die Echte crybabies in the jungle echt walgelijke tvquote:Op maandag 18 maart 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
jaja en bij echte jongens in de jungle had het wel gemogen zeker
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat deden Tom en Alice gisteren ook. In eerste instantie met de armen aan elkaar vastgetaped. Zodat wanneer een van hen een undercover was die niets stiekem kon uithalen. Ideetje van Alice die zich langzaam ontpopt tot controlfreak.
heb gisteren een paar uur niet gekeken, thxquote:Op maandag 18 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
ik ken het niet, dus kan er helaas niet over meepratenquote:Op maandag 18 maart 2024 22:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nope, vind die Echte crybabies in the jungle echt walgelijke tv
jammer dat ik dat niet gezien hebquote:Op maandag 18 maart 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft zelfs beide armen van Tom vastgetapet aan de stoel toen ze iemand moest gaan wakker maken ..![]()
Ik lag me rot om haar deze week.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice heeft zelfs beide armen van Tom vastgetapet aan de stoel toen ze iemand moest gaan wakker maken ..![]()
Ik heb het helaas ook alleen maar Alice horen vertellen... Misschien kan @DGK_Tegengas het nog ergens vinden vannacht .. was een wisseling van de wacht dus.quote:
TietenMarie & NietTietenMariequote:Op maandag 18 maart 2024 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is net Geer en Goor, maar dan net even anders ....
oke, hopelijk morgen in de uitzending danquote:Op maandag 18 maart 2024 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het helaas ook alleen maar Alice horen vertellen... Misschien kan @:DGK_Tegengas het nog ergens vinden vannacht .. was een wisseling van de wacht dus.
En haar wenkbrauwen waren vast ook heel droog, daar ging nog even wenkbrauwpotlood overheenquote:Op maandag 18 maart 2024 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley geeft een verklaring voor waarom ze foundation aan het smeren was. Haar gezicht is heel droog, en ze dacht dat haar gezicht van het buiten liggen nog droger zou worden. Dus vettige foundation gesmeerd.
Er zijn plekken om dit te vinden .. de onovertroffen SV bijvoorbeeld : rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:
bedanktquote:Op maandag 18 maart 2024 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee staan 2 bakken met ballen, die moeten bewaakt worden. enkele mensen in huis willen ballen stelen.
Echt? Wat bizar. Zij was degene die toen ze sliep vrij snel wakker werd en de tape losmaakte want lag ongemakkelijk. Tom hielp, die sliep nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
en anders hierquote:Op maandag 18 maart 2024 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zijn plekken om dit te vinden .. de onovertroffen SV bijvoorbeeld : rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de topic Fetish![]()
Heb tenminste een tijdstip nodig, anders een naald in de hooiberg ....quote:Op maandag 18 maart 2024 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het helaas ook alleen maar Alice horen vertellen... Misschien kan @:DGK_Tegengas het nog ergens vinden vannacht .. was een wisseling van de wacht dus.
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze hoopt door dat wrijven dat haar lippen dan dikker worden
Misschien 'n rennie (of 3)..... wrijven helpt niequote:Op maandag 18 maart 2024 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een paar zenuwen in der lip het niet meer doenquote:Op maandag 18 maart 2024 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Link werkt niet bij mijquote:Op maandag 18 maart 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar vond dit net, Alice is dus af, ze heeft de ballen aangeraakt ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal het niet letterlijk 48 uur zijn .. dus morgenmiddag ergens?quote:Op maandag 18 maart 2024 23:08 schreef kater1 het volgende:
Wanneer zal nou eindelijk eens dat alarm komen voor die pokke dominosteentjestoestand. Hebben ze die bal al gevonden?
is met haar kont ook geluktquote:Op maandag 18 maart 2024 23:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien 'n rennie (of 3)..... wrijven helpt nie
leuk dominoquote:Op maandag 18 maart 2024 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
domino day heeft zijn nieuwe deelnemers gevonden
Ja daar was de stem niet eenduidig in .. of met andere woorden sprak ie zich zelf tegen ... BB bepaalt wanneer het het begint door het 30 minuten window aan te geven ...quote:Op maandag 18 maart 2024 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal het niet letterlijk 48 uur zijn .. dus morgenmiddag ergens?
nou daar is niks onduidelijks aan hoorquote:Op maandag 18 maart 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is een beetje donker, maar op mijn opname zie je echt een balletje rollen nadat ze het aanraakte ...
Nee. Ze kon er niet bij.quote:Op maandag 18 maart 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Het laatste jaquote:Op maandag 18 maart 2024 23:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar nu zijn die mannen op tafel een heel parcour aan het maken met die stenen he. Maar 1 lijn van de dbk naar de achterdeur wat toch voldoenen? Of doen ze dit uit verveling?
ja dit is pure hobbyquote:Op maandag 18 maart 2024 23:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar nu zijn die mannen op tafel een heel parcour aan het maken met die stenen he. Maar 1 lijn van de dbk naar de achterdeur wat toch voldoenen? Of doen ze dit uit verveling?
incluis boze brief rechtstreeks naar de studioquote:Op maandag 18 maart 2024 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga morgen het fragment wel even monteren met audio en mogelijk iets overbelicht ....
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga morgen het fragment wel even monteren met audio en mogelijk iets overbelicht ....
De boete mag naar mij worden overgemaakt ....![]()
Gisteren op de gif van @KinKiJan hadden we het al duidelijk gezienquote:Op maandag 18 maart 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is een beetje donker, maar op mijn opname zie je echt een balletje rollen nadat ze het aanraakte ...
quote:
oh was dit al van gisterenquote:Op maandag 18 maart 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Gisteren op de gif van @:kinkijan hadden we het al duidelijk gezien
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begrijp uit de uitzending dat de Febo de undercovers heeft aangewezen... De faal wordt nog iets groter.
Ja, sorry, zag het net pas toen ik iets anders zocht, maar die van @KinKiJan gisteren is duidelijker ...quote:
Ze zat er aanquote:Op maandag 18 maart 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Gisteren op de gif van @:kinkijan hadden we het al duidelijk gezien
[..]
Ja! BB is veel te soepel met de sancties helaas.quote:
gaat uitstekendquote:Op maandag 18 maart 2024 23:33 schreef Krambo het volgende:
Ondertussen worden de ballenbakken vakkundig bewaakt door 2 slapende dames met oogmaskers op...
Ja, er is helaas geen VAR ....quote:Op maandag 18 maart 2024 23:32 schreef Xilia het volgende:
Ja! BB is veel te soepel met de sancties helaas.
Febo heeft morgen om 8 uur al een spoedvergsdering ingeplandquote:Op maandag 18 maart 2024 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan niet helemaal goed zien of die bal valt door haar hand, of dat ze tegen de bak stoot oid
Gaat niet gebeuren vrees ik ...quote:Op maandag 18 maart 2024 23:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Febo heeft morgen om 8 uur al een spoedvergsdering ingepland
Wij de jury bevinden haar...............................quote:Op maandag 18 maart 2024 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan niet helemaal goed zien of die bal valt door haar hand, of dat ze tegen de bak stoot oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |