quote:Op zondag 17 maart 2024 17:24 schreef Ireth het volgende:
"We kunnen toch gewoon elke keer die ballen tellen??"
"Maar dat mocht niet..."
"Hoezo niet??"
"Omdat je ze niet aan mag raken..." "Ooowwww....."
En dan is er het vooroordeel dat Belgen dom zijn.
Wij zitten met Ashley als afgevaardigde van Nederland..
Ashley had waarschijnlijk het plan om ballen uit rode naar de blauwe terug tequote:Op zondag 17 maart 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Luister! Ik ga wat zeggen! Weet je wat heel raar is?! Die undercovers mogen de ballen aanraken en wij als bewoners zouden dat niet mogen?"
Karen: "Dat hebben ze toch afgeroepen zo juist ook?
Glenn: "De bewoners mogen de ballen niet aanraken"
Karen gaat echt niks doen hoor die laat het wel aan Danny en Jimmy overquote:Op zondag 17 maart 2024 17:26 schreef Kajmu het volgende:
Nou ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Ashley snapt er niks van maar ik hoop dat Karen het snapt
Die komen geen van drieën bij die ballen. Jimmy's buik zit in de weg. Karen is te klein en ik denk dat Danny ook te klein isquote:Op zondag 17 maart 2024 17:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Karen gaat echt niks doen hoor die laat het wel aan Danny en Jimmy over
"Dakaniktognieonthouduhwoar!"quote:Op zondag 17 maart 2024 17:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Karen gaat echt niks doen hoor die laat het wel aan Danny en Jimmy over
Karen bij de enkels pakken en er gewoon in laten zakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen geen van drieën bij die ballen. Jimmy's buik zit in de weg. Karen is te klein en ik denk dat Danny ook te klein is
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen bij de enkels pakken en er gewoon in laten zakken
Hoe weten we dat? Hebben ze daar samen over gesproken?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:25 schreef rinardo het volgende:
16.50
Belangrijke mededeling!
De bakken met ballen moeten vanaf nu worden bewaakt!
De undercovers mogen vanaf nu ballen stelen.
Er moet dus bewaking komen, 2 bewoners niet meer, ook niet tijdens het wisselen.
Denk er aan onder jullie zitten ook de undercovers. de bakken moeten 24 uur per dag bewaakt worden.
BB zegt dat er naast de bakken gewaakt moet worden en niet vanuit het huis
Inmiddels zijn wij er al achter dat Danny,Karen en Jimmy de undercovers zijn
De undercovers weten onderling al van elkaar dat ze undercover zijn.
Ja, Maar ze is daar alleen want Ashley is een bewoner....die gaat haar toch niet helpenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen bij de enkels pakken en er gewoon in laten zakken
Degenen met de meeste ballen in de bak na de challenge mag nominerenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Wat gebeurt er als niemand het lukt om ballen bij de bewoners erin te gooien.....is dat een goed teken voor de bewoners en dan?????Wat gebeurt als undercovers wel veel ballen erin krijgen, Wat is de beloning.... Karen krijgt nooit die hele bak schuin en dan er eentje pakken.....
Vindt het zo'n raar spel.
Die mogen dan nomineren.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Wat gebeurt er als niemand het lukt om ballen bij de bewoners erin te gooien.....is dat een goed teken voor de bewoners en dan?????Wat gebeurt als undercovers wel veel ballen erin krijgen, Wat is de beloning.... Karen krijgt nooit die hele bak schuin en dan er eentje pakken.....
Vindt het zo'n raar spel.
Tenzij ze een wake met Jimmy heeft want Jimmy gaat roterenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Maar ze is daar alleen want Ashley is een bewoner....die gaat haar toch niet helpen
Ja ze weten het van elkaarquote:Op zondag 17 maart 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weten we dat? Hebben ze daar samen over gesproken?
Jammer was leuker geweest als ze het niet wistenquote:
hihiquote:
Maar de bewoners mogen niet aan de ballen zittenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Degenen met de meeste ballen in de bak na de challenge mag nomineren
Nee maar de undercovers wel dus aan de bewoners om goed op te lettenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar de bewoners mogen niet aan de ballen zitten
En die is weggestuurd door zijn nieuwe beste vriend?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Dus toch Tom die er als eerste ging zitten zegt Ashley nu
Ja , het camerawerk van BB heeft het ons bewust getoond, het is dus de bedoeling dat de kijker het weet.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weten we dat? Hebben ze daar samen over gesproken?
Dat klopt dus weer eens niet. Tom was buiten met randy en ty en die 2 gingen zitten en Tom ging naar binnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja want zij wilde met karen als 1e. Dus stoute tom hequote:Op zondag 17 maart 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, ik zit hier echt wel te lachen. Maar opschrijven heeft geen zin, dan wordt het weer verzuurd.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoort nou niemand ook alle grappige dingen niet ???
En Karen doet weer slaafs wat haar wordt opgedragenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:41 schreef happyme28 het volgende:
Wat een dom wicht is het toch. Waar slaat dit op. Zelfs Karen moet er van zuchten
Welke grappige dingen?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoort nou niemand ook alle grappige dingen niet ???
Nee, Tom dacht dat er niemand ging. Toen hij buiten kwam gingen Ty en Randy al zitten en ging Tom weer. Aar binnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:41 schreef mazaru het volgende:
Dus Ashley, Tom, Tyrone en Randy wilden allemaal als eerste. Tom ging er al zitten en is overruled door Randy en Tyrone.
Dus de undercovers zijn dan de verliezers....die zijn de enige die de ballen mogen pakken.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Degenen met de meeste ballen in de bak na de challenge mag nomineren
Danny, was toch Tom?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
Karen, Jimmy en Danny.
Asley gaat zich geen zorgen maken Glenn ook niet. Die worden toch niet genomineerd door die 3.
Oh die was ik even vergeten....quote:Op zondag 17 maart 2024 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij ze een wake met Jimmy heeft want Jimmy gaat roteren
Er zijn twee groepen, de bewoners en de undercoversquote:Op zondag 17 maart 2024 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus de undercovers zijn dan de verliezers....die zijn de enige die de ballen mogen pakken.
Echt ik wacht wel af.....
Hoezo niet ?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
Karen, Jimmy en Danny.
Asley gaat zich geen zorgen maken Glenn ook niet. Die worden toch niet genomineerd door die 3.
Daar zou ik zo bij willen lopenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Die korte strakke broekjes van Alice zit er toch niet uit, dat je er zo bij wilt lopen
Ja je zou bijna denken dat zij ook een undercover is.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:45 schreef engine het volgende:
Volgens mij is Alice de enige die het schema begrijpt
Nee maar het maakt voor hun niks uit. Ze worden toch niet genomineerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Je weet toch niet of de bewoners of undercovers winnen.
ieder zn kledingkeus he, als ze dit lekker vind, ik zou er niet zo als Jimmy bij willen lopen en ook niet zoals Ashley , gelukkig geen mens gelijkquote:Op zondag 17 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Die korte strakke broekjes van Alice zit er toch niet uit, dat je er zo bij wilt lopen
Huh ?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is dus wat jullie bedoelen @:Tuttebolleke en @:mazaru
quote:
ik zou het niet proberenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gewoon kleine dingen
Zoals hoe gaat het met uw eieren ?
Ik zat denk ik op een andere stream.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gewoon kleine dingen
Zoals hoe gaat het met uw eieren ?
O dan heb ik het verkeerd gelezen. Dan is de kans heel erg groot als de undercovers winnen dat Ash weer de dans ontspringtquote:Op zondag 17 maart 2024 17:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hier staat overal Danny...ik neem maar aan dat het klopt
Ech welquote:Op zondag 17 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]je meent het niet
Glenn ligt onder een dekentje op de bank en Jimmy en Danny zijn in de keuken
Weer twee dezelfde streams
Ohhh dit is jou grapjequote:Op zondag 17 maart 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij zei toch, zien jullie die grappige dingen niet?
Nee, maar als het ook niet lukt dan mogen zeker de bewoners nomineren??quote:Op zondag 17 maart 2024 17:42 schreef Rhosyn het volgende:
Karen, Jimmy en Danny.
Dit is er gezegd door BBquote:Op zondag 17 maart 2024 17:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is dat gezegd door BB van dat nomineren volgens mij is dat een verzinsel van Danny die begon ermee in de voorraadkamer tegen Jimmy
Daar is verder niets over gezegdquote:Op zondag 17 maart 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar als het ook niet lukt dan mogen zeker de bewoners nomineren??
het stoort haar omdat ze dingen wil stelenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
Adhley net in de slaapkamer dat ze schijtziek wordt van dat eten. Tellen hoeveel broodjes, hoeveel balletjes en paprika pp. Maar goed dat de anderen dat doen gezien het achterover drukken van lekkere dingen van de groep door hun
Zei ze dat?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het stoort haar omdat ze dingen wil stelen
daar kun je toch nog helemaal niets over zeggen? Als de undercovers ontmaskerd worden, hebben ze verlorenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb ik het verkeerd gelezen. Dan is de kans heel erg groot als de undercovers winnen dat Ash weer de dans ontspringt
Er zijn twee bakken met ballen waar het van de week om draait. Één bak voor de bewoners en één bak voor de undercovers.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is dat gezegd door BB van dat nomineren volgens mij is dat een verzinsel van Danny die begon ermee in de voorraadkamer tegen Jimmy
Nee dotteke zei, welke grappige dingen, dus ik zei, dit bedoel je dus, dat anderen ze niet zien, ik denk dat je me niet snapt lolquote:
Juist niet! De undercovers hebben het moeilijker dan de bewoners. Zij moeten dingen stiekem doen terwijl de rest ze proberen tegen te houden en weten wat ze moeten doen. En als het ze niet lukt dan zijn ze de lulquote:Op zondag 17 maart 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb ik het verkeerd gelezen. Dan is de kans heel erg groot als de undercovers winnen dat Ash weer de dans ontspringt
Wat zeg ik dan? Als ze winnen en als ze winnen zijn ze ook niet ontmaskerdquote:Op zondag 17 maart 2024 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
daar kun je toch nog helemaal niets over zeggen? Als de undercovers ontmaskerd worden, hebben ze verloren
Ze steelt? Heb ik geen beelden van gezien. Is dat op de beruchte stream 3?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee dat doet ze altijd. gisteravond weer
Ik zeg ook Als ze winnenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist niet! De undercovers hebben het moeilijker dan de bewoners. Zij moeten dingen stiekem doen terwijl de rest ze proberen tegen te houden en weten wat ze moeten doen. En als het ze niet lukt dan zijn ze de lul
Aha ok dat had ik effe gemistquote:Op zondag 17 maart 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is er gezegd door BB
Dotteke in BB / Updates#1
Maar dat geldt ook voor de niet undercovers. Als zij winnen mogen zij nomineren.quote:
momenteel niet nee...maar meerdere keren gedaan, en net lag ze weer iets op bed te eten wat gestolen ( van de groep) wasquote:Op zondag 17 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze steelt? Heb ik geen beelden van gezien. Is dat op de beruchte stream 3?
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef engine het volgende:
Alice wil elkaar aan elkaar gaan tapen als je elkaar niet vertrouwt
Daar hebben we al zoveel beelden van gezien, dat kan niet meer ontkent worden, stelen en daarna verstoppen, in bed, in de kledingkast overal en al zeker 4 xquote:Op zondag 17 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karen en Danny gaan Ash niet op de bank zetten, daar had ik het overquote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor de niet undercovers. Als zij winnen mogen zij nomineren.
Alice heeft zichzelf al toch verraden dat ze geen undercover is.....want dan houdt je je mond en regelt niksquote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef engine het volgende:
Alice wil elkaar aan elkaar gaan tapen als je elkaar niet vertrouwt
Heb ik geen beelden van gezien. Maar ik las ook dat Tom peren achterhoudt en daar heb ik ook geen beelden van gezien maar jammer genoeg hier ook niets over gelezen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Daar hebben we al zoveel beelden van gezien, dat kan niet meer ontkent worden, stelen en daarna verstoppen, in bed, in de kledingkast overal en al zeker 4 x
Zag ze pinda’s uit een glaasje eten dus achterovergedrukt……vele vele mensen zien dit als hoogverraad maar is gewoon grappig, toch ?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny zei dat hij Ash wel op de bank ging zetten. Jimmy ook trouwens. Ik denk dat iedereen gerust kan zijn dat Ashley deze week genomineerd gaat worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen en Danny gaan Ash niet op de bank zetten, daar had ik het over
Alice weet al dat Jimmy undercover is.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
volgens Jimmy maken de vrouwen het moeilijk, ingewikkeld
ze maken een heeel ding ervan
hij zucht eens![]()
Ja Jimmy zo zijn vrouwen![]()
Oh ja! Dat heb ik wel gezien, dat vond ik grappigquote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zag ze pinda’s uit een glaasje eten dus achterovergedrukt……vele vele mensen zien dit als hoogverraad maar is gewoon grappig, toch ?
oh echt? zei ze dat? wel knap dan van haar zo snelquote:Op zondag 17 maart 2024 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alice weet al dat Jimmy undercover is.
We gaan het wel zien donderdagquote:Op zondag 17 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny zei dat hij Ash wel op de bank ging zetten. Jimmy ook trouwens. Ik denk dat iedereen gerust kan zijn dat Ashley deze week genomineerd gaat worden.
Mooi he en ze zegt het ook gewoon tegen hemquote:Op zondag 17 maart 2024 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh echt? zei ze dat? wel knap dan van haar zo snel
filmpje 1 steelt ze het, filmje 2 wordt het verstopt in de kast, en dit is alleen de appelcrunb nog maar, er waren chips gestolen, nootjes gestolen en nog veel meerquote:Op zondag 17 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
filmpje 1 steelt ze het, filmje 2 wordet het verstopt in de kast, en dit is alleen de appelcrunb nog maar, er waren chips gestolen, nootjes gestolen en nog veel meer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is niet van gisterenquote:Op zondag 17 maart 2024 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
filmpje 1 steelt ze het, filmje 2 wordt het verstopt in de kast, en dit is alleen de appelcrunb nog maar, er waren chips gestolen, nootjes gestolen en nog veel meer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
oh?? het moest specifiek stelen van gisteren zijn? wat maakt het uit, ze doet het elke dagquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ging alleen over het in de nacht wakker zijn en niet praten tegen haar zei hij tegen tom.
Vreselijk te walgelijkquote:Op zondag 17 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Bizar dat je zo voor de camera's gaat lopen.quote:
Ach als je een hangkont met putten erin hebt kan je dit inderdaad niet dragen. Maar Alice heeft een mooie gespierde kont met een string ertussen en een broek er tussen. Is allemaal puur natuur en ze kan het hebben hahaquote:
Ik zie het 'probleem' ook niet zoquote:Op zondag 17 maart 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach als je een hangkont met putten erin hebt kan je dit inderdaad niet dragen. Maar Alice heeft een mooie gespierde kont met een string ertussen en een broek er tussen. Is allemaal puur natuur en ze kan het hebben haha
Dus een bikini waar je reet er half uithangt mag wel. Een jurkje aan met daarboven grote nepballonen kan ook. Joh laat iedereen lekker aantrekken wat ze willen. Doen er niemand kwaad mee.quote:
Sowieso want ze is veel te goed met Tom. En hij wil niet ontmaskerd worden dus snap dat hij zo reageert.quote:
Hij is al ontmaskert door alicequote:Op zondag 17 maart 2024 18:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sowieso want ze is veel te goed met Tom. En hij wil niet ontmaskerd worden dus snap dat hij zo reageert.
Maar zostraks hoorde ik Karin iets tegen Danny zeggen over dat als het niet lukte ze genomineerd waren? Bij de badkamer.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn twee bakken met ballen waar het van de week om draait. Één bak voor de bewoners en één bak voor de undercovers.
De ballen zijn punten
Er is een bak voor de bewoners en een bak voor de undercovers.
Allebei de groepen hebben nu 50 punten.
Er komen spellen daarmee kan je punten verdienen.
Welke groep de meeste punten heeft wint en heeft stemrecht.
Deze week is niemand te vertrouwen ook je maatje niet zegt BB.
Zit er iemand zonder opdracht aan de ballen, dan krijgen ze een boete van 1500 euro uit de pot
Is idd ook allemaal wat overdrevenquote:Op zondag 17 maart 2024 18:16 schreef engine het volgende:
Jeetje je zou maar eens een nacht niet acht uur slapen.
Die paniek bij haar elke keer hequote:Op zondag 17 maart 2024 18:16 schreef engine het volgende:
Jeetje je zou maar eens een nacht niet acht uur slapen.
Hoe bedoel je niet ontmaskerd worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sowieso want ze is veel te goed met Tom. En hij wil niet ontmaskerd worden dus snap dat hij zo reageert.
Alleen dat Danny tegen Jimmy zei dat hij hoopte dat Karen haar mond kon houden.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:14 schreef cat123 het volgende:
[..]
Maar zostraks hoorde ik Karin iets tegen Danny zeggen over dat als het niet lukte ze genomineerd waren? Bij de badkamer.
Later was Danny weer met Jimmy in de voorraadkamer bezig.
Iemand daar nog wat over meegekregen?
Ja ze vermoedt het maar neem aan dat hij twijfel probeert te zaaien.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet ontmaskerd worden.
Alice heeft al door dat hij undercover is.
Daarvoor moeten we morgen naar de aflevering kijken 😇quote:Op zondag 17 maart 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
Weten we eigenlijk of ze hebben moeten spelen voor de undercover rol of dat de productie random gekozen heeft?
Maar die jim ziet liever een kleine tuin kabouter krom staan voor hem.quote:
Dan moet ze maar niet aan kinderen beginnen want dan zou dat wel eens kunnen mislukken die 8 uur slaapquote:
Alice draaft vaak wat doorquote:Op zondag 17 maart 2024 18:20 schreef Limbus het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet aan kinderen beginnen want dan zou dat wel eens kunnen mislukken die 8 uur slaap
Ze zijn met 3. Ieder 1 zou ik zeggen. Tom Alice Ashley. Bye bye Ashley.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen en Danny gaan Ash niet op de bank zetten, daar had ik het over
quote:
terwijl ze prachtige billen heeft hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar dat je zo voor de camera's gaat lopen.
Denk dat ze zeik-lus verkeerd uitsprakquote:Op zondag 17 maart 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zei ze nog dat ze sinds ze daar was niet menstrueerde dus ook niet wist waar ze nu in zat
Ja vaag gedoe maar ze schijnt een spiraal te hebben oidquote:Op zondag 17 maart 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zei ze nog dat ze sinds ze daar was niet menstrueerde dus ook niet wist waar ze nu in zat
heb haar deze week horen zeggen dat ze niet meer ongesteld wordt sinds ze de spiraal heeftquote:Op zondag 17 maart 2024 18:23 schreef zodeju het volgende:
Raar naar een paar dagen geleden zei Ashley dat ze een spiraaltje had....schreef toen al dat ik haar eerder had horen zegen dat ze ongesteld was.
Nu zegt ze het weer dat ze ongesteld is.....ik denk dat die al vier keer daar dat gebruikte.
😂 wat een fantasie heeft ze niet te doenquote:Op zondag 17 maart 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja vaag gedoe maar ze schijnt een spiraal te hebben oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ze kan het zeker hebben teken voor zo een kont maar toch vind ik het geen gezichtquote:Op zondag 17 maart 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach als je een hangkont met putten erin hebt kan je dit inderdaad niet dragen. Maar Alice heeft een mooie gespierde kont met een string ertussen en een broek er tussen. Is allemaal puur natuur en ze kan het hebben haha
Net zie ze niet meer te menstrueren sinds ze daar zitquote:Op zondag 17 maart 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb haar deze week horen zeggen dat ze niet meer ongesteld wordt sinds ze de spiraal heeftmaar haar cyclus (de hormonale cyclus.. ) die loopt wel door. Ze heeft alleen geen bloedverlies meer.
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets?Zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dit idd..je behoudt de klachten welquote:Op zondag 17 maart 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb haar deze week horen zeggen dat ze niet meer ongesteld wordt sinds ze de spiraal heeftmaar haar cyclus (de hormonale cyclus.. ) die loopt wel door. Ze heeft alleen geen bloedverlies meer.
Die fantaseert zich ook wat bij elkaarquote:Op zondag 17 maart 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zie ze niet meer te menstrueren sinds ze daar zit
"Zulke figuren"? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:20 schreef Witborst het volgende:
[..]
Maar die jim ziet liever een kleine tuin kabouter krom staan voor hem.
Is altijd met zulke figuren 🍄
Jimmy for the winquote:Op zondag 17 maart 2024 18:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Zulke figuren"? Wat bedoel je daarmee?
Maar dat klopt voor geen meter.....Kan me nog goed herinneren dat Tyron het een vies idee vond dat ze in het badje wilde maar ongesteld was geworden....quote:Op zondag 17 maart 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is ook niets vies aan. Ik neem aan dat ze een tampon heeft als ze het badje in gaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat klopt voor geen meter.....Kan me nog goed herinneren dat Tyron het een vies idee vond dat ze in het badje wilde maar ongesteld was geworden....
Tyron zei toen nou zou het maar niet doen want vind het een vies idee... Toen moest ze nog vreselijk lachen....
Hoe het er uit ziet boeit mij niks, zij loopt er mee tenslotte, maar ik kan me niet voorstellen dat het ook lekker moet zitten? Zo alles hoog in je naad dat het bijna tegen je amandelen aan zit?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Tuurlijk maar daar was hij denk ik niet op de hoogte van en dacht alleen aan een lekkende Ashley....quote:Op zondag 17 maart 2024 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ook niets vies aan. Ik neem aan dat ze een tampon heeft als ze het badje in gaat.
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk maar daar was hij denk ik niet op de hoogte van en dacht alleen aan een lekkende Ashley....
let lekker op je eiguhquote:Op zondag 17 maart 2024 18:39 schreef woxxel2 het volgende:
En met d'r vork prikken uit de schaal terwijl anderen er nog van moeten eten
Ze spreekt ook in feiten. Niet vragend ofzoquote:Op zondag 17 maart 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
Alice weet er zoveel vanaf van kindjes.
Opleiding gevolgd hequote:Op zondag 17 maart 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
Alice weet er zoveel vanaf van kindjes.
Dat dus..... ze heeft er 0 verstand van maar brengt het wederom alsof ze de wijsheid in pacht heeft en een ervaringsdeskundige is.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze spreekt ook in feiten. Niet vragend ofzo
Ze weet het precies te vertellen. Zoveel levenservaring... zoveel wijsheid....quote:Op zondag 17 maart 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat dus..... ze heeft er 0 verstand van maar brengt het wederom alsof ze de wijsheid in pacht heeft en een ervaringsdeskundige is.
Ze is altijd zo geweest maar nu meer op de stream te zien omdat er minder bewoners zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 19:08 schreef Lrod01 het volgende:
Wat is die Alice ontzettend vermoeiend de laatste tijd met haar geratel. Was al vervelend maar wordt alleen maar erger.
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weer even wat anders dan de hele dag het afzeiken van Ashley
of karenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weer even wat anders dan de hele dag het afzeiken van Ashley
Kijken of we nu meer van Randy gaan horen. Die hoor ik bijna nooit.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze is altijd zo geweest maar nu meer op de stream te zien omdat er minder bewoners zijn
Die rockt zich de finale inquote:Op zondag 17 maart 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of we nu meer van Randy gaan horen. Die hoor ik bijna nooit.
Die sluipt onzichtbaar overal doorquote:Op zondag 17 maart 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze had een conflict met huisgenootquote:Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
er gingen ouders tegen Alice schreeuwen ?
Ik dacht dat Jimmy hoger stondquote:Op zondag 17 maart 2024 19:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Steady as a rock!!!!!
[ link | afbeelding ]
Van een vriendin die met haar toenmalige vriend was vreemdgegaan. En maanden later gingen die ouders tegen haar tekeer.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
er gingen ouders tegen Alice schreeuwen ?
oh ja viel net in het gesprek hoorde iets over huisgenoot die vreemdging met haar toenmalige vriend ofzoquote:Op zondag 17 maart 2024 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze had een conflict met huisgenoot
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel een verademing tegenover dat fluisterend konkelfoezen steedsquote:Op zondag 17 maart 2024 19:28 schreef kater1 het volgende:
Niet te harden, die spraakwaterval van Alice
heb em uitgedaan het geluid, werd er zenuwachtig van...quote:Op zondag 17 maart 2024 19:28 schreef kater1 het volgende:
Niet te harden, die spraakwaterval van Alice
Ja begin haar stem irritant te vindenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:30 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
heb em uitgedaan het geluid, werd er zenuwachtig van...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:51 schreef FBtje het volgende:
Mijn God... die Alice praat veel...
Ashley zegt in vijf minuten meer dan zij in een hele dag... wat is dat vermoeiend zeg.
En daar zat jimmy er dus bijquote:Op zondag 17 maart 2024 19:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus nu het verhaal weer doorvertellen aan Glenn nu.
Dus nu is Tom de boeman.
Het verhaal veranderd met de minuut.
Heb jij even mazzel, die zijn over 20 minuutjes aan de beurt buitenquote:
Gestolen, ik zou den Danny er bij halen en ze laten arresterenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
momenteel niet nee...maar meerdere keren gedaan, en net lag ze weer iets op bed te eten wat gestolen ( van de groep) was
Dat haald ze smorgens uit de wall e legt ze dan in der klerenkastquote:Op zondag 17 maart 2024 19:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gestolen, ik zou den Danny er bij halen en ze laten arresteren![]()
Ja dat groepje doet niet anders meer, blijft maar doorgaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:44 schreef humpty het volgende:
Tjongejonge het eerste wat ik hoor nu ik de streams aan zet
is Karen die weer aan het zeuren is over Tom
Ja denk ook dat het dat is maar het mooie is dat het net andersom werktquote:Op zondag 17 maart 2024 19:46 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ja dat groepje doet niet anders meer, blijft maar doorgaan.
Eindstreep is in zicht, moeten toch iets proberen om hem omlaag te halen.
Kijk je wel dezelfde streams? Karen was naar Jimmy op zijn slaapkamer om even te overleggen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef humpty het volgende:
Karen en Ashley liggen al in bed? en maar fluisteren
Karen moet zich gewoon ff hervattenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Dubbele exit zou mooi zijn deze week
Karin en Ashley
Op het moment dat ik het typte kreeg ik dat te zienquote:Op zondag 17 maart 2024 19:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kijk je wel dezelfde streams? Karen was naar Jimmy op zijn slaapkamer om even te overleggen.
karen lag nu in bed hoor te smoezenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kijk je wel dezelfde streams? Karen was naar Jimmy op zijn slaapkamer om even te overleggen.
laat nachtje geweest afgelopen nacht haha en drank hequote:Op zondag 17 maart 2024 19:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik snap dat hele geslaap niet hoor ze moeten verdorie anderhalf uur zzittenen Danny moet van 10 tot 12 ga daarna slapen
Dream on.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Dubbele exit zou mooi zijn deze week
Karin en Ashley
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
Ow trashley is weer te lui om zelf iets te pakken
Ze vraagt aan glenn ken je me badjas uit de badkamer pakken
Waarop glen zegt hoezo bent u naakt
Waarop traskey zegt nee heb gewoon kleren aan maar vraag het gewoon ff
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef cat123 het volgende:
Ze maakt er nu ook steeds van dattie gezegd heeft dat hij zegt dat ze niet te vertrouwen is,
Maar hij zegt dat ze zijn vertrouwen geschonden heeft, dat is ook een heel verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |