quote:Op zondag 17 maart 2024 17:24 schreef Ireth het volgende:
"We kunnen toch gewoon elke keer die ballen tellen??"
"Maar dat mocht niet..."
"Hoezo niet??"
"Omdat je ze niet aan mag raken..." "Ooowwww....."
En dan is er het vooroordeel dat Belgen dom zijn.
Wij zitten met Ashley als afgevaardigde van Nederland..
Ashley had waarschijnlijk het plan om ballen uit rode naar de blauwe terug tequote:Op zondag 17 maart 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Luister! Ik ga wat zeggen! Weet je wat heel raar is?! Die undercovers mogen de ballen aanraken en wij als bewoners zouden dat niet mogen?"
Karen: "Dat hebben ze toch afgeroepen zo juist ook?
Glenn: "De bewoners mogen de ballen niet aanraken"
Karen gaat echt niks doen hoor die laat het wel aan Danny en Jimmy overquote:Op zondag 17 maart 2024 17:26 schreef Kajmu het volgende:
Nou ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Ashley snapt er niks van maar ik hoop dat Karen het snapt
Die komen geen van drieën bij die ballen. Jimmy's buik zit in de weg. Karen is te klein en ik denk dat Danny ook te klein isquote:Op zondag 17 maart 2024 17:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Karen gaat echt niks doen hoor die laat het wel aan Danny en Jimmy over
"Dakaniktognieonthouduhwoar!"quote:Op zondag 17 maart 2024 17:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Karen gaat echt niks doen hoor die laat het wel aan Danny en Jimmy over
Karen bij de enkels pakken en er gewoon in laten zakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen geen van drieën bij die ballen. Jimmy's buik zit in de weg. Karen is te klein en ik denk dat Danny ook te klein is
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen bij de enkels pakken en er gewoon in laten zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |