volgens mij in de avond wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy en Ty lijken te slapen .... mag dat al van BB?
Aan sportenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Randy en Tyron houden "wacht", de roddelclub zit in de hottub, Danny en jimmy net hardop overleg in de gang..
Waar zijn Tom en Alice??
Sporten in de tuinquote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Randy en Tyron houden "wacht", de roddelclub zit in de hottub, Danny en jimmy net hardop overleg in de gang..
Waar zijn Tom en Alice??
Als ik mijn deur openzet dan hoor ik haar hier in Vlaardingenquote:
niet als je de wacht houd lijkt mijnquote:
Wat hebben kleine kinderen met Jimmy te maken?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:26 schreef Witborst het volgende:
Snap ook dat gefluister niet hoor.
Ik zou kaboem doen... 5000¤ uit die pot.
Is echt een watjes spel voor jimmies en kleine kinderen.
Waren net een nummertje aan het trekken 😋quote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Waar zijn Tom en Alice??
Ik denk in dit geval toegestaan omdat dit spel er nu is?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:29 schreef zodeju het volgende:
Kan me zo aan ergeren....bewoners weten dat ze tv moeten maken....maar mogen zo zacht praten als mogelijk is...
Ik denk toch dat dat een aanname isquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Die blik van Jimmy als Alice de kamer uit loopt. Dat is niet gezond hoor. Die man heeft serious issues.
Ach, is weer eens wat andersquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef engine het volgende:
Tom is een populair onderwerp in het huis
Vind hem steeds meer kleine jimmie worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat hebben kleine kinderen met Jimmy te maken?
Ja dat is het idd . Zal wel ongelukkig geformuleerd zijn danquote:Op maandag 18 maart 2024 20:34 schreef Witborst het volgende:
[..]
Vind hem steeds meer kleine jimmie worden.
Zoals kaatje douw hem in me gaatje.
Zielig mannetje, maar ja dat is mijn mening.
Poeh ... NIVEAquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Die blik van Jimmy als Alice de kamer uit loopt. Dat is niet gezond hoor. Die man heeft serious issues.
Lees het jaja tom deed niet wat jimmy wilde he. Moet hij vooral doen dit gedrag neerzetten. Redt hij het zeker nietquote:Op maandag 18 maart 2024 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Waarom mag dat fluisteren steeds. Karen doet dat constant.
Jimmy heeft niets meer te zoeken in de rode kamer zegt hij net tegen Karen.
Ja rijp voor opname.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Niet alles hoeft verklaard te worden en ik begrijp dat hij in een dip zit na het vertrek van dilliequote:Op maandag 18 maart 2024 20:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kan maar anders kan ik die blik niet verklaren.
karen kan zelfs zo goed fluisteren dat er soms gewoon geen geluid uit komt bij haarquote:Op maandag 18 maart 2024 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Waarom mag dat fluisteren steeds. Karen doet dat constant.
Jimmy heeft niets meer te zoeken in de rode kamer zegt hij net tegen Karen.
wat voor belletje ?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Danny gaat ook dat belletje uit het laatste ding halen. En hij wil nog 1 bal overgooien bij jullie.
ze doen het continuequote:Op maandag 18 maart 2024 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk in dit geval toegestaan omdat dit spel er nu is?
Ja ik heb hier twee homo's in huis.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is het idd . Zal wel ongelukkig geformuleerd zijn dan
Ja dat kan , geen idee wat je hier nou mee wil zeggenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja ik heb hier twee homo's in huis.
Die vinden hem vreselijk.
Dus heb niks tegen homo's.
Is zijn homo-zijn dan relevant in deze?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk nu zelf niet maar mensen die zulk "pest" gedrag vertonen heb ik niets mee. Jimmy is echt een heel naar persoon. Dilano heeft hij behandeld als een schoft en doet het nu bij tom en maakt dan ook nog even Alice zwart.
Ja denk voor je komt met homo hater... Mijn neefjes zijn het dus denk zet het vast neer.😅quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is zijn homo-zijn dan relevant in deze?
Het homo zijn heeft er niets mee te maken. Hij laat naar karakter zien zou hetzelfde zijn als heteroquote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Hoeft niet weer een homo te winnen.
Want is allemaal vriendjes politiek 👮
Met die tv wereld.
Weinig slaap he, en de dag ervoor ook al met dat feest, bb wil nog ff wat meer gedoe de laatste wekenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal wat sneller geïrriteerd vandaag valt mij op
huh?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Witborst het volgende:
[..]
Weinig slaap? Ik zie de hele dag door slapende mensenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
[..]
Weinig slaap he, en de dag ervoor ook al met dat feest, bb wil nog ff wat meer gedoe de laatste weken
Ja precies , ik denk dat iedereen een beetje op zijn wenkbrauwen loopt momenteel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
[..]
Weinig slaap he, en de dag ervoor ook al met dat feest, bb wil nog ff wat meer gedoe de laatste weken
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Het gaat hier nu allemaal over Jimmy, maar ik vind het gedrag van Tom ook niet correct. Hij negeert gewoon iedereen, is helemaal gefocused op Alice..gewoon raar
Tom verliest gelukkig ook support. Mensen gaan inzien dat het gewoon een nukkig ventje is die zijn zin moet hebben anders gaat die boos rondlopen.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Het gaat hier nu allemaal over Jimmy, maar ik vind het gedrag van Tom ook niet correct. Hij negeert gewoon iedereen, is helemaal gefocused op Alice..gewoon raar
Het is op zijn minst opvallend zijn verandering sinds zaterdag. Ik moest altijd erg lachen om zijn humor en kon zijn dubbelspel wel waarderen maar nu is hij echt op de man aan het spelen en valse opmerkingen maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hebben we allemaal weer een nieuwe gezamenlijke 'vijand aan Jimmy
Is dat ook weer opgelost
Eensquote:Op maandag 18 maart 2024 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Dat staat al sinds het begin van BB24 in de CoS. Net zoals andere genuanceerde meningen over andere bewoners.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom verliest gelukkig ook support. Mensen gaan inzien dat het gewoon een nukkig ventje is die zijn zin moet hebben anders gaat die boos rondlopen.
Zijn maatje is zaterdag weggestemd , zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op maandag 18 maart 2024 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is op zijn minst opvallend zijn verandering sinds zaterdag. Ik moest altijd erg lachen om zijn humor en kon zijn dubbelspel wel waarderen maar nu is hij echt op de man aan het spelen en valse opmerkingen maken.
Verder is Assley nog steeds vijand nummer 1
Zaterdagavond stond hij nog met Randy, Ty, Alice en Tom op de rode kamer het grootste woord te voeren dat ze nu met elkaar voor Dilano zouden strijden.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn maatje is zaterdag weggestemd , zo moeilijk is het allemaal niet
Geen idee wie je bedoelt, maar het staat hier vol met dingen die je dagelijks voorbij ziet komen over alle bewoners. En dat doet 99% van de COSsers. Dus om nou 1 persoon aan te halen vind ik een beetje raar.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat staat al sinds het begin van BB24 in de CoS. Net zoals andere genuanceerde meningen over andere bewoners.
Wellicht zijn er sinds een paar dagen sommige mensen (1 persoon) die er de hele dag de CoS mee volgooien ... maar ik heb niet geteld.
Ja even leuk doen is niet moeilijk ,maar vaak de volgende dag als het doordringt wat is er gebeurt kan dat ff een dipje veroorzaken , ik snap niet zo goed waarom dat zo'n probleem lijkt te zijn . Hij heeft gewoon ff tijd nodig ,komt vast weet goedquote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zaterdagavond stond hij nog met Randy, Ty, Alice en Tom op de rode kamer het grootste woord te voeren dat ze nu met elkaar voor Dilano zouden strijden.
Sinds het waken bij de ballen is hij omgeslagen. Iedereen heeft een maatje en ik ben alleen. Jank.
De generaal op missie.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie zonder geluid Ashley gebaren in de tub .. en weet al weer precies over wie ze het heeft.
Hoezo weer een homo. Laatste jaren heeft er geen homo gewonnen hoor. Dat je dat denkt zegt meer over jou dan elke andere speler. Een dom excuus.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Met die tv wereld.
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik hoop dat er een undercover hier bij mij in bad zit. Het liefst 2, dan komt het allemaal wel goed.
De orders zijn uitgedeeld.
ja is niet leuk meer dat al bekend wie het zijn en dat ze het weten, BB had hier wel even wat mee moeten doen kap het dan af want dit is niet reëel meerquote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik hoop dat er een undercover hier bij mij in bad zit. Het liefst 2, dan komt het allemaal wel goed.
Dat spel is gewoon om de mensen nog meer tegen elkaar op te zettenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is niet leuk meer dat al bekend wie het zijn en dat ze het weten, BB had hier wel even wat mee moeten doen kap het dan af want dit is niet reëel meer
Dat valt me nou weer tegen van hemquote:Op maandag 18 maart 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn röntgen ogen stonden even uit
Wat voor spel?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat spel is gewoon om de mensen nog meer tegen elkaar op te zetten
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Undercover week .. een aldi variant van de Verraders.
Ik begin steeds meer te begrijpen dat Bart zo stond aan te moedigen tegen abby dat ze moesten winnen....quote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
lolquote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ash zegt dat Bart de broek aan heeft thuisquote:Op maandag 18 maart 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen dat Bart zo stond aan te moedigen tegen abby dat ze moesten winnen....
Die man leeft in het paradijs nu...
Is er al wat ge-underkoffert? Ik zie nix, behalve op rug liggendenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. hooguit achter een SL.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is er al wat ge-underkoffert? Ik zie nix, behalve op rug liggenden
weer een homo te winnen? wanneer dan ? wie?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Met die tv wereld.
Ik zie ook de hele dag al slapende mensen en de mensen die dan net even rondlopen of op de bank hangen die klagen over slaapgebrekquote:Op maandag 18 maart 2024 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is er al wat ge-underkoffert? Ik zie nix, behalve op rug liggenden
Ash heeft Tom gewoon ingeruild voor Dannyquote:Op maandag 18 maart 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Glenn Dan en ka zijn de rode draad voor Ash in BB geweest
nou ja, ga andere shows na. baardvrouw, oekraine etcquote:Op maandag 18 maart 2024 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
weer een homo te winnen? wanneer dan ? wie?
Big Brother 7 2021 Jill Goede
Big Brother 8 2022 Salar Abbasi Abraasi
Big Brother 9 2023 Bart Vandenbroek
Ik snap niet zo goed wat geaardheid of land van herkomst te maken heeft met winnenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Logisch als Tom mensen uit zijn eigen team op de bank zetquote:Op maandag 18 maart 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash heeft Tom gewoon ingeruild voor Danny
Danny is degene die Tom van dag 1 op de bank wilquote:Op maandag 18 maart 2024 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Logisch als Tom mensen uit zijn eigen team op de bank zet
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Big Brother 10 2024 Tom Peeters
Weer een homo winnen. Ten eerste vind ik dit een zeer rare opmerking. (Wat heeft iemand zijn geaardheid hiermee te maken?) Ten tweede, in de 25 jaar dat BIG BROTHER bestaat, heeft in nl nog nooit een homo gewonnen. Dus WTF lul je nu voor poep?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Met die tv wereld.
Je hebt 3 undercovers Jimmy karen en danny, de bewoners wisten niet dat hun dit waren maar zijn er ondertussen al wel achter .quote:
Die zit toch gewoon zijn foto's te kijken?quote:
Nu ff niet meerquote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zit toch gewoon zijn foto's te kijken?
Nopequote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zit toch gewoon zijn foto's te kijken?
Ik versta ze primaquote:Op maandag 18 maart 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het maar niks dat ik die Belgen niet kan verstaan
Tom heeft 2 uur geslapen vannacht.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
alice vraagt aan Tom of hij ook vroeg gaat slapen.
Is dit de parodie op Big Brother? Sleep Brother? Wie kan er de meeste uren per dag slapen?
je geluk hebt of ongelukquote:Op maandag 18 maart 2024 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
heb hele tijd het gevoel dat die tiet van ashley er zo uitvalt
Wat heeft de geaardheid van iemand nu te maken of hij of zij mag winnen?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Met die tv wereld.
Okequote:Op maandag 18 maart 2024 21:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom heeft 2 uur geslapen vannacht.
Was druk met die domino en had daarna ballenwacht.
ja dat laat ik even in het midden, maar beetje optisch bedrog zoquote:
Geen idee waaromquote:Op maandag 18 maart 2024 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat laat ik even in het midden, maar beetje optisch bedrog zo
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op maandag 18 maart 2024 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat laat ik even in het midden, maar beetje optisch bedrog zo
[ afbeelding ]
zou het ook niet weten. ze staan op imgurquote:Op maandag 18 maart 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee waarom
Maar ik kan jouw pics nooit zien op mobiel
Nou idd. Is weeer lekker troll weer denk ik dan maarquote:Op maandag 18 maart 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat geaardheid of land van herkomst te maken heeft met winnen
Hij zou ook weg gaan als Dilano ging.....kan hij nu beter doen want een maatje zoals Dilano wat zo goedgelovig is vind je niet meer zo gauw. En dan maak je waar wat je verkondigd.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zaterdagavond stond hij nog met Randy, Ty, Alice en Tom op de rode kamer het grootste woord te voeren dat ze nu met elkaar voor Dilano zouden strijden.
Sinds het waken bij de ballen is hij omgeslagen. Iedereen heeft een maatje en ik ben alleen. Jank.
Ik zie ze idd ook nooit op mobiel. Wel jammer!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou het ook niet weten. ze staan op imgur
Ben nog steeds van mening dat hij het anders bedoelde dan het werd opgevatquote:Op maandag 18 maart 2024 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zou ook weg gaan als Dilano ging.....kan hij nu beter doen want een maatje zoals Dilano wat zo goedgelovig is vind je niet meer zo gauw. En dan maak je waar wat je verkondigd.
Duidelijk toch!!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee hij zei echt dan pak ik ook gelijk inquote:Op maandag 18 maart 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben nog steeds van mening dat hij het anders bedoelde dan het werd opgevat
Dat als dilano naar huis zou gaan
Hij de volgende was die naar huis zou gaan
( door op de bank te komen )
Nee dat zei hij nietquote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt dan pak ik ook gelijk in
Nee hij zei echt: als dilano erop staat en naar huis gaat door mij dan ga ik er achteraan( als in dan vertrek ik vrijwillig. Maar dat was een mooi toneelstukje toch!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin . Dillie was helemaal niet zo goedgelovig , Mr mastermind dacht dat hij anderen zand in de ogen kon strooien. Over Jimmy zag ik wel degelijk een vertrouwensband die zo nu en dan flink op de proef werd gesteld , zoals in meer BB vriendschappen gebeurdequote:Op maandag 18 maart 2024 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zou ook weg gaan als Dilano ging.....kan hij nu beter doen want een maatje zoals Dilano wat zo goedgelovig is vind je niet meer zo gauw. En dan maak je waar wat je verkondigd.
Ik wel? Ook mobiel?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik zie ze idd ook nooit op mobiel. Wel jammer!
Ik denk eerder een verspreking. Daarna heeft hij meerdere keren gezegd dat hij dan gewoon zijn ding bleef doen in dat huis en ze elkaar buiten weer zouden zien.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:19 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt: als dilano erop staat en naar huis gaat door mij dan ga ik er achteraan( als in dan vertrek ik vrijwillig. Maar dat was een mooi toneelstukje toch!
Dan ga ik erachteraan jaquote:Op maandag 18 maart 2024 21:19 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt: als dilano erop staat en naar huis gaat door mij dan ga ik er achteraan( als in dan vertrek ik vrijwillig. Maar dat was een mooi toneelstukje toch!
Dit idd en Jimmy was helemaal niet zo goed gelovig. Zeker niet na dan week. Die weet precies wat er speelt.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin . Dillie was helemaal niet zo goedgelovig , Mr mastermind dacht dat hij anderen zand in de ogen kon strooien. Over Jimmy zag ik wel degelijk een vertrouwensband die zo nu en dan flink op de proef werd gesteld , zoals in meer BB vriendschappen gebeurde
Niet iets viesmaken wat niet vies is
Ja mobiel iddquote:
plus 1quote:Op maandag 18 maart 2024 21:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik zie ze idd ook nooit op mobiel. Wel jammer!
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is wel stukken dikker geworden.....
Ik begreep het eerst ook verkeerdquote:Op maandag 18 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ga ik erachteraan ja
Ik vatte het anders op dan anderen hier in cos
Dat kan! Andere interpretatie. Voor mij leek het alsof Jimmy dan( zogenaamd) vrijwillig zou gaan, maar die vertrekt nu echt niet vrijwillig voor dilano! Dus two facedquote:Op maandag 18 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ga ik erachteraan ja
Ik vatte het anders op dan anderen hier in cos
Ik begreep het zoquote:Op maandag 18 maart 2024 21:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat kan! Andere interpretatie. Voor mij leek het alsof Jimmy dan( zogenaamd) vrijwillig zou gaan, maar die vertrekt nu echt niet vrijwillig voor dilano! Dus two faced
Vind het eerder -1. Ik zie graag schakeltopia zijn / haar caps maar helaas zie ik ze nooit. Heel jammer!quote:
Dat zou goed kunnen, want daar had hij het vanmiddag ook over ,. de kans dat hij op de bank komt oidquote:Op maandag 18 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik begreep het zo
Dat hij de volgende was die op de bank zou komen en naar huis zou moeten
Iedereen begrijpt mij vandaag fout, ik bedoelde met ''plus 1'' dat ik ook behoor tot degene die haar foto's niet ziet op mobielquote:Op maandag 18 maart 2024 21:26 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Vind het eerder -1. Ik zie graag schakeltopia zijn / haar caps maar helaas zie ik ze nooit. Heel jammer!
Zo heb ik het ook begrepen.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik begreep het zo
Dat hij de volgende was die op de bank zou komen en naar huis zou moeten
Denk ik ookquote:Op maandag 18 maart 2024 21:27 schreef Roxiebb het volgende:
Ik hoop dat de populariteit van Tom in vrije val is… kan zijn verwende smoel niet meer zien. Wat een aansteller en onvolwassen kereltje.
Ik begreep jou net wel goed hoorquote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt mij vandaag fout, ik bedoelde met ''plus 1'' dat ik ook behoor tot degene die haar foto's niet ziet op mobiel
Dat begreep ik idd!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt mij vandaag fout, ik bedoelde met ''plus 1'' dat ik ook behoor tot degene die haar foto's niet ziet op mobiel
Zou kunnen maar geloof het niet helemaal.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is jou mening.....weet nog hoe Jimmy eerst Dilano aanmoedigde om het aan te pappen met Saboo al hij haar leuk vond...En toen het inderdaad lekker liep viel het Jimmy toch een beetje tegen dus of Dilano er nu last van had toch moest ze eruit.....en hetzelfde bij Ty......Jimmy zeggen nee joh vindt het hardstikke leuk dat je het goed kan vinden met de jongens...leuk moet je doen.....en toen moest Ty eruit......quote:Op maandag 18 maart 2024 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin . Dillie was helemaal niet zo goedgelovig , Mr mastermind dacht dat hij anderen zand in de ogen kon strooien. Over Jimmy zag ik wel degelijk een vertrouwensband die zo nu en dan flink op de proef werd gesteld , zoals in meer BB vriendschappen gebeurde
Niet iets viesmaken wat niet vies is
ik ben meer verbaasd dat ik lees "haar foto's "quote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alice wilde slapenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom fluisteren Tom en Jimmy .. slaapt er iemand op de kamer daar?
Ja alicequote:Op maandag 18 maart 2024 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom fluisteren Tom en Jimmy .. slaapt er iemand op de kamer daar?
ik doe alles via pc en dan zie je alles van iedereenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:31 schreef tassie127 het volgende:
Het is idd heel jammer want schakeltopia doet zijn/haar best!!! Maar wij zien het niet en dat is echt jammer! Ik wil ze zo graag zien!
Bijzonder, toen Ashley gisteren wilde slapen en vroeg of de heren stil wilden zijn, werd dit hier helemaal afgesabeldquote:
Ik zie ook alles hoorquote:Op maandag 18 maart 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik doe alles via pc en dan zie je alles van iedereen
Omdat ze straks weer moeten gaan zitten buiten.....quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Bijzonder, toen Ashley gisteren wilde slapen en vroeg of de heren stil wilden zijn, werd dit hier helemaal afgesabeld
en nu is het normaal dat Alice nu al wil slapen en gaan ze braaf fluisteren....
Jij schrijft het en ik dacht het.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Bijzonder, toen Ashley gisteren wilde slapen en vroeg of de heren stil wilden zijn, werd dit hier helemaal afgesabeld
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik mijn deur openzet dan hoor ik haar hier in Vlaardingen
Ik denk niet dat ze daar kunnen lezen wat er hier van wordt gevondenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat is een probleem ??quote:Op maandag 18 maart 2024 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Bart wil geen trouwring dragen .... als ie met Ashley gaat trouwen......
Ashley : Dat is echt een teleurstelling voor mij.
Ik kan niet eens capjes maken via mijn mobiel , daarom alles via oc, is ook veel fijner , beter overzichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Mannen MOETEN een trouwring dragen? Want dat is mooi? Elke echte man doet dat??
* Ireth kijkt met schuin oog naar wederhelft...Vele beroepen waarbij het niet eens magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Schijnbaar een statussymbool voor haar...quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ze is dus niet boos ... maar teleurgesteld...
Dat zei ik ook tegen mijn kinderen toen ze 8 warenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ze is dus niet boos ... maar teleurgesteld...
Ik zie ze wel hoor.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:31 schreef tassie127 het volgende:
Het is idd heel jammer want schakeltopia doet zijn/haar best!!! Maar wij zien het niet en dat is echt jammer! Ik wil ze zo graag zien!
Ik mocht hem in mijn werk ook niet om. Daarom compleet ontwend. Zou niet weten waar die ligtquote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vele beroepen waarbij het niet eens mag
Denk dat het ook een beetje rekening met elkaar houden is. Zij hecht er dus wel waarde aan.... Kan me voorstellen dat je het dan niet leuk vindt wanneer je partner zegt: doe ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schijnbaar een statussymbool voor haar...
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Mannen MOETEN een trouwring dragen? Want dat is mooi? Elke echte man doet dat??
* Ireth kijkt met schuin oog naar wederhelft...De mijne niet. Maar 1 dag gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet in zijn werk.
Valt me mee dat hij geen tattoo moet zetten met haar naam erop.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef happyme28 het volgende:
Zo, Bart wordt even opzij gezet. Wil geen trouwring dragen als ze trouwen. ‘Elke echte man draagt zijn ring’ volgens Assley
Misschien moet ash zich afvragen waarom ze daar zoveel waarde aan hechtquote:Op maandag 18 maart 2024 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje rekening met elkaar houden is. Zij hecht er dus wel waarde aan.... Kan me voorstellen dat je het dan niet leuk vindt wanneer je partner zegt: doe ik niet.
Ik zie ze ook hoor, maar ik zit op een desktopquote:
Mwah... getuige hoe ik Ash redelijk vaak hoor opscheppen over bepaalde uitgaven gok ik dat dit eerder ook een stukje pracht&praal is...quote:Op maandag 18 maart 2024 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje rekening met elkaar houden is. Zij hecht er dus wel waarde aan.... Kan me voorstellen dat je het dan niet leuk vindt wanneer je partner zegt: doe ik niet.
Heb deze user hier ook nog nooit gezienquote:Op maandag 18 maart 2024 21:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nou idd. Is weeer lekker troll weer denk ik dan maar
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... getuige hoe ik Ash redelijk vaak hoor opscheppen over bepaalde uitgaven gok ik dat dit eerder ook een stukje pracht&praal is...
Haar man vindt haar lippen niet mooi en haar haar maar ze doet het toch. Denk dat het aan beide rekening met elkaar moeten houden.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind dat niet raar. Ik zou het persoonlijk ook vreemd vinden als mijn man geen trouwring zou willen dragenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet ash zich afvragen waarom ze daar zoveel waarde aan hecht
Ik heb geen uiterlijk vertoon (een ring dus) nodig om die bevestiging te krijgen...quote:Op maandag 18 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat niet raar. Ik zou het persoonlijk ook vreemd vinden als mijn man geen trouwring zou willen dragen
En het hoeft helemaal geen blinkend goud te zijn, ofzo, maar gewoon een teken dat je bij elkaar hoort.
tja, ieder zijn mening daarin toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen uiterlijk vertoon (een ring dus) nodig om die bevestiging te krijgen...
Andere stream Kutje&Co aan het kaarten op bed...quote:Op maandag 18 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
Den Danny en Glenn bij de ballenbakken, niet te verstaan dus...
Och, het is ook mode geweest om het zelfde te kleden maar dat wil niet zeggen dat je huwelijk goed is en anders niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat niet raar. Ik zou het persoonlijk ook vreemd vinden als mijn man geen trouwring zou willen dragen
En het hoeft helemaal geen blinkend goud te zijn, ofzo, maar gewoon een teken dat je bij elkaar hoort.
ANWB stelletjesquote:Op maandag 18 maart 2024 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och, het is ook mode geweest om het zelfde te kleden maar dat wil niet zeggen dat je huwelijk goed is en anders niet.
Anwb-stelletjesquote:Op maandag 18 maart 2024 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och, het is ook mode geweest om het zelfde te kleden maar dat wil niet zeggen dat je huwelijk goed is en anders niet.
team coquote:Op maandag 18 maart 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Andere stream Kutje&Co aan het kaarten op bed...
De keuze is weer reuze
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn kent iemand via Xbox .. Niek ... ook groot fan van BB. Had al door dat er bij Glenn iets niet in de haak was. Glenn was 24 uur offline omdat hij al bij BB was. Maar er blijkbaar nog niet gelijk inmocht..
Omdat hij er niet gelijk in mocht, en toen dus weer even online kon.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Hoe kan Glenn dan weten dat die Niek iets doorhad als Glenn offline was omdat ie al bij bB was???
Schurft-uitbraakquote:Op maandag 18 maart 2024 21:54 schreef rinardo het volgende:
Ashley krabt wel veel, jeuk van de tobbe ofzo?
Krijg jij ze niet? Dat is raarquote:Op maandag 18 maart 2024 21:54 schreef mario390 het volgende:
wenn jemand de filmpjes heeft
bitte in dm om dat de ene me
niks meer gevt
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjesquote:Op maandag 18 maart 2024 21:54 schreef mario390 het volgende:
wenn jemand de filmpjes heeft
bitte in dm om dat de ene me
niks meer gevt
ach dat ik niks zeggen. Ben 20 jaar samen geweest met mijn ex. En we hadden veel dezelfde denkwijzen. We zijn dan nu al 5 jaar gescheiden en hij heeft een nieuwe relatie . Maar nog steeds overleggen wij alles wb de kinderen. Mijn ex en ik zijn nog steeds samen verantwoordelijk voor de kinderen en zijn nog steeds gaat dit altijd goed. Zolang je het belang van het kind voorop zet kom je er altijd uit! Ik heb een super band met mijn ex al heeft hij een nieuwe partner. Dit is voor ons en de kinderen gewoon een stuk beter!!quote:
Zit te luisteren naar het gekwaak van die 2quote:
En de rest weet het wel , ik snap dat nietquote:Op maandag 18 maart 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
Ash nog steeds niet door dat ka de mol is
Blinde vlekquote:Op maandag 18 maart 2024 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En de rest weet het wel , ik snap dat niet
Passen ze goed bij elkaar...quote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
Ash nog steeds niet door dat ka de mol is
En zijn vrouw was not amusedquote:Op maandag 18 maart 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
Danny vertelt over zijn aanmelding bij BB. Eerst wist zijn dochter dat hij mocht meedoen. Daarna de ouders, broer en uiteindelijk met lood in z'n schoenen pas zijn vrouw![]()
kann 100 keer vragen,kreg niksquote:Op maandag 18 maart 2024 21:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes
Dan is het er misschien nietquote:
Ik nietquote:Op maandag 18 maart 2024 22:16 schreef jooba het volgende:
Danny gaat deze nacht als Ashley slaapt een bal pikken. Ik hoop dat het lukt.
Hahaha, een Assley stream en 2 belgen die niet te verstaan zijn. Weinig commentaar.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:20 schreef Ireth het volgende:
Zeg, zit iedereen in een of ander geheim subforum waar ik niet in kan ofzo??
Gaan we weer!!!!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:52 schreef mario390 het volgende:
im brasi heeft en meid al
70 dage geen stem gekregt
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:27 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat ze deze horror-vries-winter overleven.... arme schaapjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |