volgens mij in de avond wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy en Ty lijken te slapen .... mag dat al van BB?
Aan sportenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Randy en Tyron houden "wacht", de roddelclub zit in de hottub, Danny en jimmy net hardop overleg in de gang..
Waar zijn Tom en Alice??
Sporten in de tuinquote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Randy en Tyron houden "wacht", de roddelclub zit in de hottub, Danny en jimmy net hardop overleg in de gang..
Waar zijn Tom en Alice??
Als ik mijn deur openzet dan hoor ik haar hier in Vlaardingenquote:
niet als je de wacht houd lijkt mijnquote:
Wat hebben kleine kinderen met Jimmy te maken?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:26 schreef Witborst het volgende:
Snap ook dat gefluister niet hoor.
Ik zou kaboem doen... 5000¤ uit die pot.
Is echt een watjes spel voor jimmies en kleine kinderen.
Waren net een nummertje aan het trekken 😋quote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Waar zijn Tom en Alice??
Ik denk in dit geval toegestaan omdat dit spel er nu is?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:29 schreef zodeju het volgende:
Kan me zo aan ergeren....bewoners weten dat ze tv moeten maken....maar mogen zo zacht praten als mogelijk is...
Ik denk toch dat dat een aanname isquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Die blik van Jimmy als Alice de kamer uit loopt. Dat is niet gezond hoor. Die man heeft serious issues.
Ach, is weer eens wat andersquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef engine het volgende:
Tom is een populair onderwerp in het huis
Vind hem steeds meer kleine jimmie worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat hebben kleine kinderen met Jimmy te maken?
Ja dat is het idd . Zal wel ongelukkig geformuleerd zijn danquote:Op maandag 18 maart 2024 20:34 schreef Witborst het volgende:
[..]
Vind hem steeds meer kleine jimmie worden.
Zoals kaatje douw hem in me gaatje.
Zielig mannetje, maar ja dat is mijn mening.
Poeh ... NIVEAquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Die blik van Jimmy als Alice de kamer uit loopt. Dat is niet gezond hoor. Die man heeft serious issues.
Lees het jaja tom deed niet wat jimmy wilde he. Moet hij vooral doen dit gedrag neerzetten. Redt hij het zeker nietquote:Op maandag 18 maart 2024 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Waarom mag dat fluisteren steeds. Karen doet dat constant.
Jimmy heeft niets meer te zoeken in de rode kamer zegt hij net tegen Karen.
Ja rijp voor opname.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef happyme28 het volgende:
Niet alles hoeft verklaard te worden en ik begrijp dat hij in een dip zit na het vertrek van dilliequote:Op maandag 18 maart 2024 20:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kan maar anders kan ik die blik niet verklaren.
karen kan zelfs zo goed fluisteren dat er soms gewoon geen geluid uit komt bij haarquote:Op maandag 18 maart 2024 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Waarom mag dat fluisteren steeds. Karen doet dat constant.
Jimmy heeft niets meer te zoeken in de rode kamer zegt hij net tegen Karen.
wat voor belletje ?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Danny gaat ook dat belletje uit het laatste ding halen. En hij wil nog 1 bal overgooien bij jullie.
ze doen het continuequote:Op maandag 18 maart 2024 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk in dit geval toegestaan omdat dit spel er nu is?
Ja ik heb hier twee homo's in huis.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is het idd . Zal wel ongelukkig geformuleerd zijn dan
Ja dat kan , geen idee wat je hier nou mee wil zeggenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja ik heb hier twee homo's in huis.
Die vinden hem vreselijk.
Dus heb niks tegen homo's.
Is zijn homo-zijn dan relevant in deze?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk nu zelf niet maar mensen die zulk "pest" gedrag vertonen heb ik niets mee. Jimmy is echt een heel naar persoon. Dilano heeft hij behandeld als een schoft en doet het nu bij tom en maakt dan ook nog even Alice zwart.
Ja denk voor je komt met homo hater... Mijn neefjes zijn het dus denk zet het vast neer.😅quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is zijn homo-zijn dan relevant in deze?
Het homo zijn heeft er niets mee te maken. Hij laat naar karakter zien zou hetzelfde zijn als heteroquote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Hoeft niet weer een homo te winnen.
Want is allemaal vriendjes politiek 👮
Met die tv wereld.
Weinig slaap he, en de dag ervoor ook al met dat feest, bb wil nog ff wat meer gedoe de laatste wekenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal wat sneller geīrriteerd vandaag valt mij op
huh?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef Witborst het volgende:
[..]
Weinig slaap? Ik zie de hele dag door slapende mensenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
[..]
Weinig slaap he, en de dag ervoor ook al met dat feest, bb wil nog ff wat meer gedoe de laatste weken
Ja precies , ik denk dat iedereen een beetje op zijn wenkbrauwen loopt momenteel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
[..]
Weinig slaap he, en de dag ervoor ook al met dat feest, bb wil nog ff wat meer gedoe de laatste weken
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Het gaat hier nu allemaal over Jimmy, maar ik vind het gedrag van Tom ook niet correct. Hij negeert gewoon iedereen, is helemaal gefocused op Alice..gewoon raar
Tom verliest gelukkig ook support. Mensen gaan inzien dat het gewoon een nukkig ventje is die zijn zin moet hebben anders gaat die boos rondlopen.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Het gaat hier nu allemaal over Jimmy, maar ik vind het gedrag van Tom ook niet correct. Hij negeert gewoon iedereen, is helemaal gefocused op Alice..gewoon raar
Het is op zijn minst opvallend zijn verandering sinds zaterdag. Ik moest altijd erg lachen om zijn humor en kon zijn dubbelspel wel waarderen maar nu is hij echt op de man aan het spelen en valse opmerkingen maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hebben we allemaal weer een nieuwe gezamenlijke 'vijand aan Jimmy
Is dat ook weer opgelost
Eensquote:Op maandag 18 maart 2024 20:43 schreef Hznootje het volgende:
Dat staat al sinds het begin van BB24 in de CoS. Net zoals andere genuanceerde meningen over andere bewoners.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom verliest gelukkig ook support. Mensen gaan inzien dat het gewoon een nukkig ventje is die zijn zin moet hebben anders gaat die boos rondlopen.
Zijn maatje is zaterdag weggestemd , zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op maandag 18 maart 2024 20:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is op zijn minst opvallend zijn verandering sinds zaterdag. Ik moest altijd erg lachen om zijn humor en kon zijn dubbelspel wel waarderen maar nu is hij echt op de man aan het spelen en valse opmerkingen maken.
Verder is Assley nog steeds vijand nummer 1
Zaterdagavond stond hij nog met Randy, Ty, Alice en Tom op de rode kamer het grootste woord te voeren dat ze nu met elkaar voor Dilano zouden strijden.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn maatje is zaterdag weggestemd , zo moeilijk is het allemaal niet
Geen idee wie je bedoelt, maar het staat hier vol met dingen die je dagelijks voorbij ziet komen over alle bewoners. En dat doet 99% van de COSsers. Dus om nou 1 persoon aan te halen vind ik een beetje raar.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat staat al sinds het begin van BB24 in de CoS. Net zoals andere genuanceerde meningen over andere bewoners.
Wellicht zijn er sinds een paar dagen sommige mensen (1 persoon) die er de hele dag de CoS mee volgooien ... maar ik heb niet geteld.
Ja even leuk doen is niet moeilijk ,maar vaak de volgende dag als het doordringt wat is er gebeurt kan dat ff een dipje veroorzaken , ik snap niet zo goed waarom dat zo'n probleem lijkt te zijn . Hij heeft gewoon ff tijd nodig ,komt vast weet goedquote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zaterdagavond stond hij nog met Randy, Ty, Alice en Tom op de rode kamer het grootste woord te voeren dat ze nu met elkaar voor Dilano zouden strijden.
Sinds het waken bij de ballen is hij omgeslagen. Iedereen heeft een maatje en ik ben alleen. Jank.
De generaal op missie.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie zonder geluid Ashley gebaren in de tub .. en weet al weer precies over wie ze het heeft.
Hoezo weer een homo. Laatste jaren heeft er geen homo gewonnen hoor. Dat je dat denkt zegt meer over jou dan elke andere speler. Een dom excuus.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja eng naar mannetje.
Hopen snel weg er mee.
Hoeft niet weer een homo te winnen.
Want is allemaal vriendjes politiek 👮
Met die tv wereld.
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik hoop dat er een undercover hier bij mij in bad zit. Het liefst 2, dan komt het allemaal wel goed.
De orders zijn uitgedeeld.
ja is niet leuk meer dat al bekend wie het zijn en dat ze het weten, BB had hier wel even wat mee moeten doen kap het dan af want dit is niet reëel meerquote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik hoop dat er een undercover hier bij mij in bad zit. Het liefst 2, dan komt het allemaal wel goed.
De orders zijn uitgedeeld.
Dat spel is gewoon om de mensen nog meer tegen elkaar op te zettenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is niet leuk meer dat al bekend wie het zijn en dat ze het weten, BB had hier wel even wat mee moeten doen kap het dan af want dit is niet reëel meer
Dat valt me nou weer tegen van hemquote:Op maandag 18 maart 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn röntgen ogen stonden even uit
Wat voor spel?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat spel is gewoon om de mensen nog meer tegen elkaar op te zetten
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Undercover week .. een aldi variant van de Verraders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |