Kunnen we wel een keer zeggen dat het nog nooit eerder vertoond is op het ESF.quote:Op maandag 18 maart 2024 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar nu staat zijn kruis in brand, dat is ook geen verbetering...
Fesjun land, Ze Nezzerlendzquote:Op maandag 18 maart 2024 23:27 schreef Meke het volgende:
Zou er nou ook iemand dit analyseren en denken: wtf wil iedereen ineens puntige blauwe schouders vandaag?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:49 schreef grazz het volgende:
laatste voor het slapen gaanohh die eerste is wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde hem een beker vast laten houden met winnaar maar ook in het Engels is cup natuurlijk multi-interpretabelEn ik was even vergeten te benoemen dat hij aan het zingen is geloof ik
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
maar mijn molen gaat niet in de fik jonguh, te unsafequote:Op maandag 18 maart 2024 23:51 schreef Meke het volgende:
[..]
ohh die eerste is wel goed hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde hem een beker vast laten houden met winnaar maar ook in het Engels is cup natuurlijk multi-interpretabelEn ik was even vergeten te benoemen dat hij aan het zingen is geloof ik
![]()
Nee ik had geloof ik "surrounded by flames"quote:Op maandag 18 maart 2024 23:52 schreef grazz het volgende:
[..]
maar mijn molen gaat niet in de fik jonguh, te unsafe![]()
die mok of is het een kaars
Smokey plinth?quote:Op maandag 18 maart 2024 23:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik had geloof ik "surrounded by flames"![]()
Haha een kaars zou wel luguber zijn, ik neem aan een mok omdat ik cup zei
Ik heb nu gezegd dat het een zanger is, dat werkt goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:07 schreef Em31 het volgende:
Kaleen (Oostenrijk) via Instagram.![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof echt dat Joost dit jaar de sfeermaker en de allesmansvriend wordt. Zoals Joker Out van vorig jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:07 schreef Em31 het volgende:
Kaleen (Oostenrijk) via Instagram.![]()
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat hij naar Londen gaat of naar een van de nieuwe preparty's in Scandinavië. Ik vertrouw die Spaanse fans niet na wat er vorig jaar gebeurdequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:12 schreef Cee het volgende:
Hoop echt dat hij nog aangekondigd wordt voor wat andere preparties, het leek er op dat hij dat echt wilde doen maar tot zover is alleen nog EIC gepland.
Het zou voor het vasthouden van de hype en favorietenrol wel lekker zijn als ie dat doet ja. Dat we kunnen zeggen: Dat doet ie goed he.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:12 schreef Cee het volgende:
Hoop echt dat hij nog aangekondigd wordt voor wat andere preparties, het leek er op dat hij dat echt wilde doen maar tot zover is alleen nog EIC gepland.
Die in Londen gaat niet door dacht ik? Of is dat een ander feest?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij naar Londen gaat of naar een van de nieuwe preparty's in Scandinavië. Ik vertrouw die Spaanse fans niet na wat er vorig jaar gebeurde
Is iets heel anders, een viewing party van de finale in een bioscoop.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die in Londen gaat niet door dacht ik? Of is dat een ander feest?
Dat was een feest tijdens de finale in mei geloof ik dat niet doorgaat. De preparty wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die in Londen gaat niet door dacht ik? Of is dat een ander feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |