Ik heb liever een matige startpositie in de semi en dan een goede in de finale eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
Als we het patroon van vorige edities volgen dan krijgen we woensdagavond al de running order. Benieuwd of Joost de tweede halve finale gaat sluiten.
Zou Bjorkman het aandurven om NL op startpositie 2 te zetten in de finale?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb liever een matige startpositie in de semi en dan een goede in de finale eigenlijk.
Het is lang geleden dat ik onze kansen zo hoog inschattequote:Op maandag 18 maart 2024 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil eigenlijk als opening en dus nummer 1 starten.![]()
Dat was nooit een goeie plek, toch?
Lijkt me zo heerlijk: de avond begint, vol spanning is iedereen klaar voor het eerste nummer en daar komt Joost……. en hij KNALT de beuk erin. En níks op de avond komt er nog bij in de buurt. Jaaaaaaa.
We hebben de tweede helft geloot voor de halve finale. En dat is ook statistisch beter voor de televote normaal gesproken, al mag je dit jaar al stemmen vanaf begin maar dat had geen statistisch effect in het verleden. Best wat mensen schakelen later in op de avond.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me zo heerlijk: de avond begint, vol spanning is iedereen klaar voor het eerste nummer en daar komt Joost……. en hij KNALT de beuk erin. En níks op de avond komt er nog bij in de buurt. Jaaaaaaa.
2019quote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik onze kansen zo hoog inschatte![]()
Die heeft Zweden van ons afgesnoept.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Staan te veel mensen op dat podium, duidelijk ai. Wel heel gaaf.quote:
Wel bijzonder dat mensen zoveel enthousiaster zijn nu.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik geen actieve herinnering aan
Nee, dat geloof ik niet. Dan vermoordt hij ook elke televotingkans voor Zweden zelf, dus dat zal wel gewoon Albanië of Portugal worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:24 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zou Bjorkman het aandurven om NL op startpositie 2 te zetten in de finale?
ESF-Twitterfanboys: “Last but not least, the Netherlands are here to close the show. Joost is giving an amazing performance and you can hear us humming Europapapapapa the rest of the night!”quote:Op maandag 18 maart 2024 17:37 schreef Em31 het volgende:
Stel we moeten als laatste dan moeten we heel veel geduld hebben tijdens de repetities, want dan ben je nu echt de allerlaatste die iets van de staging enzo te zien krijgt.
Of natuurlijk: "there's some kind of smoky plinth".quote:Op maandag 18 maart 2024 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ESF-Twitterfanboys: “Last but not least, the Netherlands are here to close the show. Joost is giving an amazing performance and you can hear us humming Europapapapapa the rest of the night!”
Vier dagen wachten op dit onzincommentaar
Dat met de hele avond stemmen geldt alleen tijdens de finale. Tenminste zo stond het in de uitleg toen het bekend gemaakt werd.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
We hebben de tweede helft geloot voor de halve finale. En dat is ook statistisch beter voor de televote normaal gesproken, al mag je dit jaar al stemmen vanaf begin maar dat had geen statistisch effect in het verleden. Best wat mensen schakelen later in op de avond.
Dat staat bij Nederland waarschijnlijk al voorgedrukt inderdaad. Hopelijk komt Joost met iets (nog) spectaculairders.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of natuurlijk: "there's some kind of smoky plinth".
Iedereen fanatiek googlen: what the hell is a plinth?
Als ik zo teruglees ook ja, in mijn hoofd zat dat het voor alle shows zo was.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat met de hele avond stemmen geldt alleen tijdens de finale. Tenminste zo stond het in de uitleg toen het bekend gemaakt werd.
Ik heb het ook gegenereerd met ai ja, dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:35 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Staan te veel mensen op dat podium, duidelijk ai. Wel heel gaaf.
Kinderen zijn zelden enthousiast bij een ballad. Wat dat betreft is tempo, apart en een dansje natuurlijk sowieso al dikke win. Zoveel mensen gaan daar goed op. “Ik vind het niet mooi maar wel leuk.”quote:Op maandag 18 maart 2024 17:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat mensen zoveel enthousiaster zijn nu.
AI maakte er bij mij dit van.quote:
Dit gaat precies kloppenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ESF-Twitterfanboys: “Last but not least, the Netherlands are here to close the show. Joost is giving an amazing performance and you can hear us humming Europapapapapa the rest of the night!”
Joost Klein en Stefano Keizers die staging kan echt alles worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen zijn zelden enthousiast bij een ballad. Wat dat betreft is tempo, apart en een dansje natuurlijk sowieso al dikke win. Zoveel mensen gaan daar goed op. “Ik vind het niet mooi maar wel leuk.”
Ik hoop zo dat de staging niet achterlijk flauw wordt.
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
AI maakte er bij mij dit van.Het 'kobaltblauwe puntige schouders' heeft ie aardig gesnapt! De Joost is wel heel anders geworden. Ik gier.
![]()
[ afbeelding ]
De vorm van het podium vind ik echt heel tof, de vrijheid ipv statisch.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost Klein en Stefano Keizers die staging kan echt alles worden.
Al heb ik een gevoel dat hij net als in de videoclip, in de zaal zelf wil staan en daar een moshpit wil laten beginnen. Weet niet of dat zou mogen gezien veiligheid.
Dit is het podium dit jaar
[ afbeelding ]
Een moshpit lijkt me toch ook praktisch onhaalbaar, je kunt dit niet oefenen met publiek.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost Klein en Stefano Keizers die staging kan echt alles worden.
Al heb ik een gevoel dat hij net als in de videoclip, in de zaal zelf wil staan en daar een moshpit wil laten beginnen. Weet niet of dat zou mogen gezien veiligheid.
Dit is het podium dit jaar
[ afbeelding ]
Erg veel zin in Fredquote:Op maandag 18 maart 2024 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die handen ookquote:Op maandag 18 maart 2024 17:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het ook gegenereerd met ai ja, dacht dat dat wel duidelijk was.
Vraag me af hoe ze al die podiumstukken wisselingen doen dan als er aan 4 kanten omheen mensen staan?? Zoals het hier op foto staat kan toch niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vorm van het podium vind ik echt heel tof, de vrijheid ipv statisch.
Door het publiek heen lopen mag al niet, dus dit lijkt me al helemaal onmogelijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een moshpit lijkt me toch ook praktisch onhaalbaar, je kunt dit niet oefenen met publiek.
Rechtdoor kan wel, het scherm kan open. Al zit daar geloof ik ook de greenroom.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze al die podiumstukken wisselingen doen dan als er aan 4 kanten omheen mensen staan?? Zoals het hier op foto staat kan toch niet?
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze al die podiumstukken wisselingen doen dan als er aan 4 kanten omheen mensen staan?? Zoals het hier op foto staat kan toch niet?
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
AI maakte er bij mij dit van.Het 'kobaltblauwe puntige schouders' heeft ie aardig gesnapt! De Joost is wel heel anders geworden. Ik gier.
![]()
[ afbeelding ]
Spaanse molens!quote:Op maandag 18 maart 2024 18:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De AI foto’s, dit kwam er bij mij uit
[ afbeelding ]
Oh god de smoky plinth-paniek.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of natuurlijk: "there's some kind of smoky plinth".
Iedereen fanatiek googlen: what the hell is a plinth?
Kom together.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Spaanse molens!
Waar komt die schaal vandaan?
Geen idee, die verbaasde mij ookquote:Op maandag 18 maart 2024 18:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Spaanse molens!
Waar komt die schaal vandaan?
Eigenlijk is dit podium Joost op het lijf geschreven. Hij kan een magisch rondje maken langs de hele crowd of public. 😊.quote:
20 miljoen, denk ik?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef Greys het volgende:
De 2 miljoen Spotify streams tweet moet nog een dagje wachten helaas zie ik. @:Em31 je had gelijk, de zondag heeft roet in het eten gegooid kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |