Dat die nog niet in Rusland woont. willen ze toch zo graag?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Een (Oud)Statenlid voor de FvD, wtf man
Italië 37M.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:15 schreef Momo het volgende:
We zijn nu op een na de meeste gestreamed nummer van 2024 in totaal
Als je hem in zo'n lineup hoort onderscheidt hij zich toch wel vrij sterk. Is wel iets heel anders dan de rest.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:15 schreef Momo het volgende:
We zijn nu op een na de meeste gestreamed nummer van 2024 in totaal
De winnaar van Sanremo heeft altijd enorm veel streams. Italië is een groot land, en Sanremo is heel populair.quote:
Geen Rim Tim Tagi Dim in de top 10! Ik weet het niet zo met dat lied hoor, maar als topfavoriet zou er wel vaker naar geluisterd moeten worden.quote:
Op de Balkan gebruiken ze geen Spotify. Anders zou het ongetwijfeld wel in de top-10 staan.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen Rim Tim Tagi Dim in de top 10! Ik weet het niet zo met dat lied hoor, maar als topfavoriet zou er wel vaker naar geluisterd moeten worden.
Er is sinds 2021 wel toegang tot Spotify, maar het wordt niet zo gebruikt als in het westen inderdaad, er zijn ook andere diensten in die regio.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op de Balkan gebruiken ze geen Spotify. Anders zou het ongetwijfeld wel in de top-10 staan.
quote:
Wat enigquote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef Greys het volgende:
Dit filmpje kregen we toegemaild door de maker. Zo leuk al dat enthousiasme haha, dit hebben we echt nog nooit gehad hè met een NL'se inzending?
[ x ]
Gisteren op bezoek bij onder andere een zesjarig jochie uit Leeuwarden, die de tekst ook al grotendeels kon meezingen.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:53 schreef blackswangreen het volgende:
Joost postte een filmpje van z'n maat Gladde Paling die in Estland aan het draaien was. Daar zingen ze Europapa ook gewoon mee.
Gladde Palingquote:Op maandag 18 maart 2024 09:53 schreef blackswangreen het volgende:
Joost postte een filmpje van z'n maat Gladde Paling die in Estland aan het draaien was. Daar zingen ze Europapa ook gewoon mee.
Ik snap al nooit, waarom de nummers zo vroeg bekend worden gemaakt. Midden april lijkt mij vroeg genoeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:58 schreef blackswangreen het volgende:
Na 2 weken is Joost van de nummer 1-positie op Spotify België gestoten. Het einde is nabij, te vroeg gepiekt.
Hij is alweer terug op 1, maak je geen zorgenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik snap al nooit, waarom de nummers zo vroeg bekend worden gemaakt. Midden april lijkt mij vroeg genoeg.
Omdat regels. En omdat het nu al krap is om alles te regelen, stagingplannen, promotour etc. De meeste landen hebben nationale finales in januari en februari. In de laatste jaren heeft zelfs een nummer gewonnen dat al uit was in december. Maakt voor het grote publiek in mei geen drol uit wanneer het nummer is uitgekomen, die horen het toch voor het eerst.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik snap al nooit, waarom de nummers zo vroeg bekend worden gemaakt. Midden april lijkt mij vroeg genoeg.
Maar bij onze inzending van dit jaar zal de jury allicht de bottleneck zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat regels. En omdat het nu al krap is om alles te regelen, stagingplannen, promotour etc. De meeste landen hebben nationale finales in januari en februari. In de laatste jaren heeft zelfs een nummer gewonnen dat al uit was in december. Maakt voor het grote publiek in mei geen drol uit wanneer het nummer is uitgekomen, die horen het toch voor het eerst.
Misschien zeggen ze dit jaar wel tegen de jury, sta eens open voor wat anders jullie ontzettende boomers. Want als we weer zo'n verschil hebben als vorig jaar doeken we jullie op.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar bij onze inzending van dit jaar zal de jury allicht de bottleneck zijn.
Ja, eens. Dat roep ik al de hele tijd 😊 . En volgens mij heeft niet alleen Nederland behoefte aan wat vrolijkheid, maar is een groot gedeelte van Europa daar wel aan toe. Joost gaat heel Europa inpakken. Let op mijn woorden.😊quote:Op maandag 18 maart 2024 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Het voordeel van Joost ten opzichte van de andere "feest"-uptempo-acts is ook wel dat hij echt een vrolijke positieve sound heeft, terwijl de rest zoals een Kroatie, Estland of Finland ook een soort van agressie kan uitstralen.
Dit zijn goede punten, ik verwacht ook wel wat andere jury-instructies, precies om de redenen die jij benoemt. En soms pakken de jury's wel de wat meer uitgesprokene acts op, zoals een Spanje in 2022, Israel vorig jaar en in 2018.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze dit jaar wel tegen de jury, sta eens open voor wat anders jullie ontzettende boomers. Want als we weer zo'n verschil hebben als vorig jaar doeken we jullie op.![]()
Er komt nog wel een regelwijziging aan die nog niet bekend is geloof ik. Misschien grotere jury's of eisen aan de leeftijd? Een jury met een gemiddelde leeftijd van 55+ is gewoon niet handig als je grootste doelgroep tussen de 18-25 is.
Ik hoop ook stiekem dat de jury's vanwege de kritiek van vorig jaar de televote-favorieten dit keer wat hoger op hun lijstjes zettenquote:Op maandag 18 maart 2024 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze dit jaar wel tegen de jury, sta eens open voor wat anders jullie ontzettende boomers. Want als we weer zo'n verschil hebben als vorig jaar doeken we jullie op.![]()
Er komt nog wel een regelwijziging aan die nog niet bekend is geloof ik. Misschien grotere jury's of eisen aan de leeftijd? Een jury met een gemiddelde leeftijd van 55+ is gewoon niet handig als je grootste doelgroep tussen de 18-25 is.
Geweldig toch ditquote:
Zo, satanische hoer ookquote:Op zondag 17 maart 2024 13:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Jury’s zijn ook maar mensen natuurlijk. Als een optreden winner vibes geeft, leidt dat meestal vanzelf tot jury-punten (zeker als het een enigszins gedateerd geluid is, wat Toy, Fuego en Unicorn gemeen hadden). En daar bovenop willen sommige juryleden ongetwijfeld ook niet de enige zijn die de favoriet bij de bookmakers niets geven, en zichzelf daarmee voor gek zetten. Dat heeft Käärijä waarschijnlijk wel wat geholpen, en heel vroeger zo ongeveer elk jaar UK.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zijn goede punten, ik verwacht ook wel wat andere jury-instructies, precies om de redenen die jij benoemt. En soms pakken de jury's wel de wat meer uitgesprokene acts op, zoals een Spanje in 2022, Israel vorig jaar en in 2018.
En het is ook niet zo dat ze Kaarija vorig jaar helemaal hebben genegeerd natuurlijk, alleen was er behalve Loreen niet een gelijkwaardig veld om die jurystemmen wat gelijkmatiger te verdelen. Dat was in andere jaren wel anders. Als Loreen niet zo'n enorme voorsprong had bij de jury's was Kaarija er moeiteloos overheen gegaan, een beetje zoals Toy en Fuego in 2018 uiteindelijk ook over Oostenrijk heen gingen
dan ben je echt niet goed in je hoofd als je dit tweet hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 13:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Noem mij één iemand bij FvD die wél goed in zijn/haar hoofd is.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan ben je echt niet goed in je hoofd als je dit tweet hoor
Is eigenlijk al 100% zeker dat we een stukje outro krijgen in mei? Als ik deze filmpjes ook weer zie is dat ook echt mede de kracht van het nummerquote:
Niet 100%, maar ik ga er wel vanuit. Hij heeft het bij de performance voor de commissie i.i.g. wel gedaan. En volgens mij is de bedoeling dat het een echte Joost Klein-show wordt, maar dan in 3 minuten. Dat emotionele einde doet hij ook in z'n shows, met het nummer Florida 2009. Dus dat zou alleen maar logisch zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is eigenlijk al 100% zeker dat we een stukje outro krijgen in mei? Als ik deze filmpjes ook weer zie is dat ook echt mede de kracht van het nummer
Genotquote:Op maandag 18 maart 2024 15:36 schreef Greys het volgende:
Vanavond gaat ie over de 20 miljoen Spotify streams.
Moet ie er wel weer een miljoen bij krijgen bij de dag-update anders haalt ie het nét niet vanavond haha. Zal wel toch?quote:
Meestal is het op maandag een stuk lager door de zondag, dus denk net niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ie er wel weer een miljoen bij krijgen bij de dag-update anders haalt ie het nét niet vanavond haha. Zal wel toch?
Ohquote:Op maandag 18 maart 2024 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meestal is het op maandag een stuk lager door de zondag, dus denk net niet?
Hopelijk wil hij echt een molen in de fik steken op het podium want dan moeten ze hem wel als laatste zetten ivm de sprinklers die aan springen enzo.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
Als we het patroon van vorige edities volgen dan krijgen we woensdagavond al de running order. Benieuwd of Joost de tweede halve finale gaat sluiten.
Ik verwacht geen molen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopelijk wil hij echt een molen in de fik steken op het podium want dan moeten ze hem wel als laatste zetten ivm de sprinklers die aan springen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |