zo ging het wel een beetjequote:
Ik kwam van de week deze tegen. Een heerlijke meta-roast. Hij houdt ervan om mensen op een ongemakkelijke en absurdistische manier een spiegel voor te houden. Ik ben benieuwd hoe dat zich vertaalt naar Eurovisie.quote:
Het is inderdaad ongemakkelijk n geniaal.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kwam van de week deze tegen. Een heerlijke meta-roast. Hij houdt ervan om mensen op een ongemakkelijke en absurdistische manier een spiegel voor te houden. Ik ben benieuwd hoe dat zich vertaalt naar Eurovisie.
Stefano heeft ongemak tot kunst verheven.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kwam van de week deze tegen. Een heerlijke meta-roast. Hij houdt ervan om mensen op een ongemakkelijke en absurdistische manier een spiegel voor te houden. Ik ben benieuwd hoe dat zich vertaalt naar Eurovisie.
Soppen de Remix deel 2quote:Op zondag 17 maart 2024 11:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens jaar dus Louisa naar het Songfestival.
En ook in Belgi is hij weer dik de nummer 1. Het is natuurlijk een party song, die gaan lekker op vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:55 schreef Em31 het volgende:
Best random trouwens, gisteren ineens weer. Op Spotify wordt hij de laatste 2 dagen ineens ook weer meer gestreamd hier in Nederland.
Dit is natuurlijk eigenlijk al een gemiste kans dit jaar.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens jaar dus Louisa naar het Songfestival.
En met dat concert was hij weer even in het nieuws.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ook in Belgi is hij weer dik de nummer 1. Het is natuurlijk een party song, die gaan lekker op vrijdag en zaterdag.
edit: en in Vlaanderen staat hij voor de 2e week op nummer 1 in de Ultratop 50.
Hij staat op 1 in Vlaanderen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Piecie lullig voor die Belgische inzending imo dat de inzending van een buurland op 1 staat ipv jij :v
oh my bad, ik vergeet telkens dat Gustaph vorig jaar de Belgische inzending was. Mijn hoofd denkt nogsteeds aan die gast die ook keeper is vandaar dat ik telkens denk dat het de beurt van Vlaanderen is dit jaarquote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef Aadrianus het volgende:
H
[..]
Hij staat op 1 in Vlaanderen.
De inzending van dit jaar komt uit Walloni.
Twee verschillende werelden. Gespleten land.
En vooral: Joost was al heel bekend in Vlaanderen. Bekender dan in Nederland, zou ik bijna zeggen. Als een minder bekende artiest dit liedje had uitgebracht was het daar denk ik niet zo snel opgepikt (of helemaal niet).quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef Aadrianus het volgende:
H
[..]
Hij staat op 1 in Vlaanderen.
De inzending van dit jaar komt uit Walloni.
Twee verschillende werelden. Gespleten land.
Eerste woord in z'n bio: vader. Je zal kind zijn van zo'n oetlul...quote:Op zondag 17 maart 2024 13:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Een (Oud)Statenlid voor de FvD, wtf man
als er iets sneu is zijn het de fvd uitspraken op de socialsquote:Op zondag 17 maart 2024 13:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Een (Oud)Statenlid voor de FvD, wtf man
Reproduceren was in dit geval berhaupt niet nodig geweest.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eerste woord in z'n bio: vader. Je zal kind zijn van zo'n oetlul...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |