Ze mogen niet ontmaskert wordenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:49 schreef bull1966 het volgende:
nogmaals volgens mij ging het niet goed :
is er bij iemand bekend hoe de undercovers ontmaskerd zijn ?
ik heb de afgelopen cossen doorgelezen maar naar mijn weten staat dat nergens vermeld
Om te kijken wie dat niet willen zodat ze weten wie de undercovers zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
Tyron beslist even samen met Alice en Tom dat iedereen het huis uit moet en zij alleen de dominostenen mogen doen. Zoiets moet in overleg met de rest van de bewoners stelletje arrogante kwasten
maar HOE zijn ze ontmaskerd is zijn vraagquote:Op maandag 18 maart 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen niet ontmaskert worden
Heeft echt al 10 x in de COS gestaan
Om te kijken wie dat niet willen zodat ze weten wie de undercovers zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
Tyron beslist even samen met Alice en Tom dat iedereen het huis uit moet en zij alleen de dominostenen mogen doen. Zoiets moet in overleg met de rest van de bewoners stelletje arrogante kwasten
En niet goed zekerquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft daar bijna alle weken voor spek en boon gezeten, oftwel konttraining en nu komt ze in een soort van actie. met wat mannen proberen te weet ik veel watten
nee, zo zit het niet. gaat om die steentjes te plaatsen zonder de restquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Om te kijken wie dat niet willen zodat ze weten wie de undercovers zijn
Vlgs mij gewoon door de reacties van de undercovers tijdens gesprekkenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:49 schreef bull1966 het volgende:
nogmaals volgens mij ging het niet goed :
is er bij iemand bekend hoe de undercovers ontmaskerd zijn ?
ik heb de afgelopen cossen doorgelezen maar naar mijn weten staat dat nergens vermeld
Als het niet magquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar HOE zijn ze ontmaskerd is zijn vraag
Zo moeilijk is dat niet op negen man. Ik vind het alleen niet helemaal kloppen vanuit BB zelfquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Ik vermoed tijdens die lange streamlock van straks, toen ze uit de gameroom kwamen noemde Tyron de namen van alle 3 de undercovers. Alice zei dat ze die 3 namen gisteren al door had gegeven in de DBK.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:54 schreef bull1966 het volgende:
ik bedoel idd
hoe zijn ze er achter gekomen ?
Hij wil weten hoe ze weten dat Karen en Jimmy en Danny de undercovers zijn. Die hebben zich om de een of andere reden verraden.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het niet mag
Dan kan het toch nog niet zijn gebeurt
Hetzelfde met Randy. Ineens is hij iets of wat aanwezig.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft daar bijna alle weken voor spek en boon gezeten, oftwel konttraining en nu komt ze in een soort van actie. met wat mannen proberen te weet ik veel watten
Waarvan 1 vrouwquote:Op maandag 18 maart 2024 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze hebben als 1e een rebus moeten oplossen. Daaruit kwam dat er 3 undercovers zijn.
Verder een kwestie van observeren.
onderling? ze wisten van elkaar welke 3 het waren en wij kijkers hebben ze zien smoezen, zo kwamen we erachter wie het warenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
Vind je, hoe beter kan je zeker van je zaak zijn bij diegene die het meest tegenstribbelt zoals een Jimmy doet....quote:Op maandag 18 maart 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
Eens , Alice is ook erg bezig met ikke ikkequote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2024 16:52 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron deelt buiten iets uit.
Waren dat dadels?
hoorde net ash en jimmy binnen praten over dadelbrood
heeft hij dat niet even overlegd?!quote:Op maandag 18 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Tyron ook in andermans prive aan het zoeken
[ afbeelding ]
Dat vind ik echt niet okayquote:Op maandag 18 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Tyron ook in andermans prive aan het zoeken
[ afbeelding ]
Door hun gedrag......is erbij gezegd op heterdaad???quote:Op maandag 18 maart 2024 16:54 schreef greysbones het volgende:
Door wat ze in de game room doen
Wat wij niet mogen zien
Weten ze wie de mollen zijn
Vind het dit jaar lastig om er een favoriet uit te pikkenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , Alice is ook erg bezig met ikke ikke
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2024 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Door hun gedrag......is erbij gezegd op heterdaad???
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:03 schreef Snoozey het volgende:
ik zou ze 1 voor 1 de broek laten zakken en een keer goed hoesten
Glenn kan dus duidelijk niet kokenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Jimmy kan toch koken zeg maat"
Danny maakt een instemmend geluid
Glenn: "Lekker he?!"
Danny: "Ja"
Glenn: "Ik heb nog geen een gerecht gaan dat ik had van wat heeft ie nou gemaakt. Met de middelen die hij heeft maakt ie toch altijd iets lekker het, want je moet weten die sauskes die die maakt is gewoon van kwark he maat? Zot eigenlijk he? Peterselie en knoflook en dat is het allemaal, poe! Lekker dat dat is."
Ik hoop dat Jimmy wint maar meer om zijn verhaal wat hij uitdraagt en zijn Heisa Jynx alter egoquote:Op maandag 18 maart 2024 17:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind het dit jaar lastig om er een favoriet uit te pikken
Ja, ik vind Glenn wel leuk en ik heb een zwak voor Danny. Maar het is niet zo dat zij deze show gedragen hebben en het verdienen om met de prijs naar huis te gaan. Maar ik gun eigenlijk niemand dat geldbedragquote:Op maandag 18 maart 2024 17:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vind het dit jaar lastig om er een favoriet uit te pikken
Vermoedelijk zit dat balletje in de ballenbak. Daar mogen ze niet in komenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:09 schreef kater1 het volgende:
Dus iedereen weet wie de undercovers zijn, die worden extra scherp in de gaten gehouden. De undercovers weten dat ze ontdekt zijn en kunnen niets meer. Alles hangt dus nu op het vinden van dat stomme balletje? Ik hoop dat ze dat balletje doorgeslikt hebben. Nu ja, we zullen in de tv uitzending wel zien hoe of wat. Bijvoorbeeld hoe de undercovers in een game 50 ballen kunnen winnen zonder dat het opvalt. Vaag allemaal.
Balletje mag niet over het hek neem ik aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:09 schreef kater1 het volgende:
Dus iedereen weet wie de undercovers zijn, die worden extra scherp in de gaten gehouden. De undercovers weten dat ze ontdekt zijn en kunnen niets meer. Alles hangt dus nu op het vinden van dat stomme balletje? Ik hoop dat ze dat balletje doorgeslikt hebben. Nu ja, we zullen in de tv uitzending wel zien hoe of wat. Bijvoorbeeld hoe de undercovers in een game 50 ballen kunnen winnen zonder dat het opvalt. Vaag allemaal.
Lijkt er wel op, zie ook plakband zodat ze het niet kunnen openslaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar komen die boeken nou weer vandaan? Decorstukken?
[ afbeelding ]
Hoe is dat gebeurt dan? Met dat spel met dat touw??quote:Op maandag 18 maart 2024 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die hand die hij laatst bezeerd had bij zo'n spel? Ziet er aardig blauw uit
Geen idee meer, weet wel dat ik toen een cap maakte van 'm met die packs op z'n hand, maar of dat links/rechts was en na welk spel durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurt dan? Met dat spel met dat touw??
Ja,quote:Op maandag 18 maart 2024 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die hand die hij laatst bezeerd had bij zo'n spel? Ziet er aardig blauw uit
Met dat touw....quote:Op maandag 18 maart 2024 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurt dan? Met dat spel met dat touw??
Ja, eerst was het spierwit bijna net een dode hand.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Hij heeft het er nu net over. Dat het begint te pikken, Glenn zegt dat het er al beter uit ziet.
jep lagen in de TV wandquote:Op maandag 18 maart 2024 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar komen die boeken nou weer vandaan? Decorstukken?
[ afbeelding ]
Ziet er komisch uit jaquote:Op maandag 18 maart 2024 17:17 schreef czvt het volgende:
[..]
waldorf and statler van de muppet show.
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:17 schreef czvt het volgende:
[..]
waldorf and statler van de muppet show.
Toch zou het voor Karen, Glenn en Tyron goed zijn als hun maatjes het huis verlaten.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:17 schreef Snoozey het volgende:
je ziet wel al die tijd een duidelijke band tussen glenn & danny, ashley & karen en randi & tyron
Volgens mij vooral tegen Tom.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:23 schreef zodeju het volgende:
Ik heb vanmorgen niet de hele morgen gekeken maar had Jimmy net zo fel het tegen Tyron en Randy gezegd dat die domino's met zijn alle gedaan moeten worden??
Want nu staat er weer een baan maar heb geen Glenn ,Danny Ashley nouja noem maar op de hele groep gezien??
Nee, maar houden zich rustig. Lijkt me ook zo stug dat As niet zou weten dat Karen een undercover is. Alhoewel ze het wel goed deed met meezoeken naar het balletje.....quote:Op maandag 18 maart 2024 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn denkt dat Ashley al iets minder met het spel bezig is. Dat ze het iets meer kan laten rusten...
En strijkt.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:23 schreef bull1966 het volgende:
er wordt wel vaker commentaar gegeven dat asley veel comado's geeft aan de heren , maar ik begrijp dat ze als tegenprestatie ook steeds hun was doet .
Het is voor haar ontspanning dat strijken vertelde ze, doet het thuis ook graag.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley komt de heren die de wacht houden vragen of het goed is dat ze hun was morgen strijkt of dat ze iets speciaal nodig hebben, dan doet ze dat vandaag. Ashley strijkt al voor ze vanaf het begin, wat zelden in beeld wordt gebracht, maar wordt wel door velen als lui en egoïstisch bestempeld.
Klopt, maar ze doet het wel voor zowel Glenn als Danny en mssn ook voor Tom, dat weet ik niet. Zie hem af en toe zelf iets strijken.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is voor haar ontspanning dat strijken vertelde ze, doet het thuis ook graag.
Ze deden allebei wel stom tegen elkaar begin van de middag hoor .. pas nu weer een beetje een normaal gesprek.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:31 schreef OmaJacky het volgende:
Tom vraagt aan Jimmy: wat maakt ge Jimmy rijst?
Ja zegt Jimmy voor Ashley want die kan niet tegen brood.
( Tom vroeg het heel normaal, dus ik snap niet zo waar Jimmy vandaan haalt dat Tom hem negeert. Tom was wel heel in gedachten bezig met de domino baan en dan is hij altijd een beetje stil en kortaf).
Ja ze gaan als t goed is vanavond rummy'en vroeg Tom voor die weer bij het afstapje ging bouwen,quote:Op maandag 18 maart 2024 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze deden allebei wel stom tegen elkaar begin van de middag hoor .. pas nu weer een beetje een normaal gesprek.
Misschien heeft Tom het allemaal goed op een rijtje gezet in zijn hoofd.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze deden allebei wel stom tegen elkaar begin van de middag hoor .. pas nu weer een beetje een normaal gesprek.
nou....Alice is veel, maar niet naiefquote:Op maandag 18 maart 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
Er is zich wel een frontje aan vormen tegen Tom.
Jimmy de opportunist, de master-slave Ash en Karen, en aan zichzelf denkende Danny ook wel.
.
Zonder duidelijk te zijn: Randy blijft zeer oppervlakkig in zijn contacten, Ty weet ik niet goed, en Alice is de naieve meid.
Ik moet altijd wel lachen met haar. Die "steekt alles achter haar kiezen". Herken mijn tienerdochter hier in qua eten.quote:
Falafelquote:Op maandag 18 maart 2024 17:48 schreef Jockari het volgende:
Welke balletjes zijn ze aan het bakken ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....Alice is veel, maar niet naief![]()
Die weet donders goed waar ze mee bezig is
Falafelquote:Op maandag 18 maart 2024 17:48 schreef Jockari het volgende:
Welke balletjes zijn ze aan het bakken ?
[ afbeelding ]
Geen idee wat ze eten, zou kunnen dat het paprika's zijn. Die waren er nog genoeg geloof ik en daar zag ik Tyron ook mee lopenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
er was toch helemaal niets meer om te eten?
peren zatquote:Op maandag 18 maart 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat ze eten, zou kunnen dat het paprika's zijn. Die waren er nog genoeg geloof ik en daar zag ik Tyron ook mee lopen
Je kunt nooit tot het einde toe een toneelspelletje spelen. Op een gegeven moment komt de ware aard eruitquote:Op maandag 18 maart 2024 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort Alice de laatste dagen ook overal bovenuit tetteren. Ze is veel meer aanwezig dan ze was en niet omdat er toen meer mensen waren. Ook roddelt ze nu flink mee. Ze is wel veranderd.
Nog nooit gegeten, ben zo niet voor vegan e.d.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randy en Ty lijken mij juist diegene die Tom op de bank zetten als pion. Danny ook.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
Er is zich wel een frontje aan het vormen tegen Tom.
Jimmy de opportunist, de master-slave Ash en Karen, en aan zichzelf denkende Danny ook wel.
.
Zonder duidelijk te zijn: Randy blijft zeer oppervlakkig in zijn contacten, Ty weet ik niet goed, en Alice is de naieve meid.
Glenn zou ook op Tom kunnen gaan omdat Tom er ook geen probleem mee had om op Danny te gaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Randy en Ty lijken mij juist diegene die Tom op de bank zetten als pion. Danny ook.
Karen en Ashley hebben er weinig baat bij. Zeker als ze zelf kans maken op die bank te komen.
Die gaan dan eerder op Randy, Ty en Alice lijkt mij.
Jimmy en Alice zullen denk ik nooit op Tom gaan. Glenn kan ik niet echt inschatten wat betreft Tom.
Op den duur groei je er in, je leert de medebewoners kennen en je past je aan met je eigen inzicht. Ik zie het meer als een voorverkenning de eerste weken en daarna een keuze:"welke mensen passen het meest bij mijn instelling".quote:Op maandag 18 maart 2024 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt nooit tot het einde toe een toneelspelletje spelen. Op een gegeven moment komt de ware aard eruit
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:55 schreef Snoozey het volgende:
oo, ik dacht dat jockari het verstopte balletje bedoelde hahahahah
Die krijgt ook een behoorlijk bolle kop.quote:
Die glibbert overal doorheen.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....Alice is veel, maar niet naief![]()
Die weet donders goed waar ze mee bezig is
Lieve meid denk ik, maar te naief.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die krijgt ook een behoorlijk bolle kop.
In dat huis zitten toch een apart soort mensen. Mensen die zich zo te kijk zetten 24/7 zijn toch best wel anders dan anderen. Er moet sowieso een vorm van Narcisme in zitten anders doe je dat niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op den duur groei je er in, je leert de medebewoners kennen en je past je aan met je eigen inzicht. Ik zie het meer als een voorverkenning de eerste weken en daarna een keuze:"welke mensen passen het meest bij mijn instelling".
Niet moeilijk. Hangt met siliconen aan elkaar. Daar komen barsten in.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:51 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft hoofdpijn ...die heeft echt elke dag wel ergens last van
Er rust ook een zware taak op haar schouders.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:51 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft hoofdpijn ...die heeft echt elke dag wel ergens last van
Dit vind ik dus leuk aan de COS. Meningen naast elkaar leggen, en ik ben niet te beroerd om iemands mening gelijk te geven.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Randy en Ty lijken mij juist diegene die Tom op de bank zetten als pion. Danny ook.
Karen en Ashley hebben er weinig baat bij. Zeker als ze zelf kans maken op die bank te komen.
Die gaan dan eerder op Randy, Ty en Alice lijkt mij.
Jimmy en Alice zullen denk ik nooit op Tom gaan. Glenn kan ik niet echt inschatten wat betreft Tom.
Een koninkrijk besturen is dan ook niet eenvoudig.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er rust ook een zware taak op haar schouders.
Neuh, dat wendt ze graag voor, maar naïef is ze zeker niet.quote:
Dat mag ook wel na 4keer op de bank gezeten te hebben.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort Alice de laatste dagen ook overal bovenuit tetteren. Ze is veel meer aanwezig dan ze was en niet omdat er toen meer mensen waren. Ook roddelt ze nu flink mee. Ze is wel veranderd.
Helpt ook hem om de dag door te komen. Hij kookt graagquote:Op maandag 18 maart 2024 18:06 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zet toch maar weer een complete maaltijd op tafel
Yep , benieuwd wat ze zonder hem op tafel zouden toveren.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:06 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zet toch maar weer een complete maaltijd op tafel
Dat was het! Ik dacht dat Jimmy zei dat hij vannacht een tabelletje wou weghalen. Ik snapte het al niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:43 schreef cat123 het volgende:
Zat er nu ook nog een belletje aan het einde? Want hoorde ze (Jimmy en Karin)ook over een belletje nog weghalen.
Wat voor sleutel nu weerquote:Op maandag 18 maart 2024 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
Streamwissel van keuken naar de hottub waar Danny en Karen zijn
Danny: "En wij moeten zorgen dat ze die sleutel niet bemachtigen"
Karen: "Ah ja ok"
En vannacht ga ik proberen een bal uit de kom te pikken bij jullie terwijl dat jullie slapen, als ik zie dat ze goed slaapt, want ik ga proberen een bal eruit te halen"
Ze lopen weer naar binnen
Momenteel vind ik jimmy maar een valse nicht en van beide wallen mee-eter.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jimmy wint maar meer om zijn verhaal wat hij uitdraagt en zijn Heisa Jynx alter ego
Maar ik heb verder ook geen favoriet
Dat is wel duidelijk.....hoe zijn ze aan de 3 underovers gekomen eigenlijk,? Was dat een spel of heeft B.B. gewoon gekozen.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Spelverloop is duidelijk. Danny, Karen en jimmy mogen nomineren en Alice tyron en randy zitten op de bank. Die 3 krijgen opdrachten wat ze moeten doen en die anderen moeten er naar raden. Vreemd
Het hele nomineren is nu een spel.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Spelverloop is duidelijk. Danny, Karen en jimmy mogen nomineren en Alice tyron en randy zitten op de bank. Die 3 krijgen opdrachten wat ze moeten doen en die anderen moeten er naar raden. Vreemd
Hoop dat we dat straks in de aflevering te zien krijgen. Als BB ze 'random' gekozen heeft weten we meteen hoe BB de paaseieren in het mandje heeft liggen..quote:Op maandag 18 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
D
[..]
Dat is wel duidelijk.....hoe zijn ze aan de 3 underovers gekomen eigenlijk,? Was dat een spel of heeft B.B. gewoon gekozen.
Ik heb wel gekeken, maar snap er ook nog niet veel van hoorquote:Op maandag 18 maart 2024 18:26 schreef Krambo het volgende:
Ik heb ruim een dag geen streams gekeken, ik snap er helemaal niks meer van
Je bent niet de enige, maar de bedoeling van BB is volgens mij om nog meer ruzie te veroorzaken met dit achterlijke spelquote:Op maandag 18 maart 2024 18:26 schreef Krambo het volgende:
Ik heb ruim een dag geen streams gekeken, ik snap er helemaal niks meer van
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar de bedoeling van BB is volgens mij om nog meer ruzie te veroorzaken met dit achterlijke spel
Jammer dat maakt het aanzetten van de streams nou niet echt aantrekkelijker.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken, maar snap er ook nog niet veel van hoor
Ook waar.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na 4keer op de bank gezeten te hebben.
Het lijkt meer op streamertje plagenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar de bedoeling van BB is volgens mij om nog meer ruzie te veroorzaken met dit achterlijke spel
The same here...quote:Op maandag 18 maart 2024 18:18 schreef jooba het volgende:
[..]
Momenteel vind ik jimmy maar een valse nicht en van beide wallen mee-eter.
Laat zijn alter-ego maar thuis.
Excuse mequote:Op maandag 18 maart 2024 18:28 schreef KangaP het volgende:
De queen heeft zin naar genomen te worden ,doet niet toe hoe ,ook brut of ruw is ok ,vertelt ze aan tafel.
Je vergeet ieehhhahahhaahuuuuquote:Op maandag 18 maart 2024 18:40 schreef Ireth het volgende:
Voor wie het graag wil weten...
Karen: "Mijne kaka is altijd gereed..."
Ja echt heel weird, ik hoorde Karen net tegen Jimmy zeggen dat er morgen een spel komt waarbij ze een sleutel moeten krijgen om daarmee een kistje te openen en dat moeten de undercovers saboterenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Een beetje drama hoort erbij maar er is al genoeg gedoe wat nog steeds tussen mensen speelt en voorlopig ook niet opgelost gaat worden en dan snap ik niet zo goed waarom BB nog meer tweedeling probeert te forceren door er een spel in te gooien waar mensen elkaar gaan beschuldigen en alles nog serieuzer nemen , ter verantwoording willen roepen , en helemaal vergeten zijn dat het een spel in een spel is en er steeds minder bewoners in het huis zitten .quote:Op maandag 18 maart 2024 18:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat maakt het aanzetten van de streams nou niet echt aantrekkelijker.
Misschien brengt de uitzending van vanavond wat meer duidelijkheid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook jaquote:Op maandag 18 maart 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt meer op streamertje plagen
Aangezien de hele bedoeling aan de streamer niet duidelijk wordt gemaakt
Steekt hij nog wel eens in de pindaboter en dergelijke.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:43 schreef kater1 het volgende:
Danny stond net in z'n neus te peuteren, haalt er wat uit, veegt het aan zijn mouw ieeeeeeew zo smerig
I want to break free...quote:Op maandag 18 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
Glenn stofzuigt de keuken
Danny erachter aan doet exact hetzelfde
Heeft het zwaarquote:Op maandag 18 maart 2024 18:48 schreef Hznootje het volgende:
Wat is er nu precies met Jimmy aan de hand? Heeft hij dat uitgesproken?
Ah oke, dramaqueen dusquote:Op maandag 18 maart 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft het zwaar
Denk vooral zijn undercover opdracht
Beetje woorden met Tom
Doordat Jimmy fel reageerde deed hij dat ook
Ook Jimmy heeft naar mijn idee een behoorlijke rugzakquote:
Sowieso de manier waarop BB dit aanpakt snap ik niet zo goed , er was al gedoe tussen mensen en dan maakt zo'n undercover spel het er niet beter op. In dit stadium met zo weinig mensen waarvan 3 iets anders moeten doen vind ik niet reëel en duidelijk om mensen tegen elkaar op te zettenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook Jimmy heeft naar mijn idee een behoorlijke rugzak
Die hem met een spel als dit in de weg zit
Vooral achter op die kop met die donkere uitgroei.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Dat haar van ash ziet er echt niet meer uit
Gewoon viezig
Goed gezien! Zo doet hij al vanaf dag 1. Hij doet alleen iets als hij er echt niet onderuit kan komen. Voor de rest ligt hij plat of eigent hij zich de leuke taakjes toe.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja zo komt hij weer onder zijn schoonmaaktaken uit
Moeten ze vooral die 3 namen blijven noemenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen niet ontmaskert worden
Heeft echt al 10 x in de COS gestaan
Stagiaire 1quote:Op maandag 18 maart 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso de manier waarop BB dit aanpakt snap ik niet zo goed , er was al gedoe tussen mensen en dan maakt zo'n undercover spel het er niet beter op. In dit stadium met zo weinig mensen waarvan 3 iets anders moeten doen vind ik niet reëel en duidelijk om mensen tegen elkaar op te zetten
Ja precies , en verraders is al heel specifiek waar mensen die daar aan meedoen nog helemaal in het spel zitten als ze er al uit zijn gestemd. Best wel heftig , en dat dit in het klein en dan in dit stadium slaat echt nergens op .quote:Op maandag 18 maart 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stagiaire 1
Ik heb een goed idee
Laten we een soort verraders spel doen![]()
Had dit inderdaad week 1 gedaan
Het is al allemaal zo fragiel op dit moment
Speelt in op alle onzekerheden die de meesten hebben
Zou kunnen, aan de andere kant doet hij zelf al weken lang hetzelfde. Een beetje lopen 'undercoveren' tussen verschillende groepjes.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook Jimmy heeft naar mijn idee een behoorlijke rugzak
Die hem met een spel als dit in de weg zit
quote:Op maandag 18 maart 2024 18:40 schreef Ireth het volgende:
Voor wie het graag wil weten...
Karen: "Mijne kaka is altijd gereed..."
wat bedoelt zij mijn mijn kak isquote:Op maandag 18 maart 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Dat haar van ash ziet er echt niet meer uit
Gewoon viezig
Dat ze altijd kan poepenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt zij mijn mijn kak is
geredeed?
Dat kan toch niet. Ze mogen er maar met twee man zijn toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
Streamwissel van keuken naar de hottub waar Danny en Karen zijn
Danny: "En wij moeten zorgen dat ze die sleutel niet bemachtigen"
Karen: "Ah ja ok"
En vannacht ga ik proberen een bal uit de kom te pikken bij jullie terwijl dat jullie slapen, als ik zie dat ze goed slaapt, want ik ga proberen een bal eruit te halen"
Ze lopen weer naar binnen
Undercover week. Lees de sv daar staat alles.quote:
Ik kan er alleen niet uithalen wanneer dat domino gedoe is afgelopen, want ik ben er wel klaar mee eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Undercover week. Lees de sv daar staat alles.
Gisteravond gestart, vanaf dat moment kan het binnen 48 uur gebeuren dat ze de challenge moeten doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan er alleen niet uithalen wanneer dat domino gedoe is afgelopen, want ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Precies datquote:Op maandag 18 maart 2024 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteravond gestart, vanaf dat moment kan het binnen 48 uur gebeuren dat ze de challenge moeten doen.
BB waarschuwt een half uur van te voren.
Oh jeetje , dat duurt nog wel ff dusquote:Op maandag 18 maart 2024 19:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteravond gestart, vanaf dat moment kan het binnen 48 uur gebeuren dat ze de challenge moeten doen.
BB waarschuwt een half uur van te voren.
Vast Ashquote:Op maandag 18 maart 2024 19:42 schreef engine het volgende:
We zijn geneukt en van het weekend sta ik er op.
Den Dannyquote:
ja maar ze hebben dominos staanquote:Op maandag 18 maart 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Undercover week. Lees de sv daar staat alles.
Alice gaat goed om met Tom en zit bij die bakken met hem. Dan ja wordt de zwart gemaakt door jaloerse jimmy. Heeft hij tot nu toe bij iedereen gedaan die goed was met dilano en ook wel met Tom. Vandaag al hele dag zijn het tyron en Alice waar hij slechter over praatquote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef happyme28 het volgende:
Gatver wat is die Jimmy vies. Samen met Ashley over Alice dat ze zo verandert. Jimmy zegt ‘toe maar, toe maar’
Bla bla, Ashley de pest dat er iemand eens vooraan wil staan.
Nou ja goed Alice is ook veranderd, zonder daar verder een waarde oordeel op te willen plakkenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef happyme28 het volgende:
Gatver wat is die Jimmy vies. Samen met Ashley over Alice dat ze zo verandert. Jimmy zegt ‘toe maar, toe maar’
Bla bla, Ashley de pest dat er iemand eens vooraan wil staan.
Alleen Jimmy nog niet , ook wel sneuquote:Op maandag 18 maart 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
Aankondiging van het vluchtschema boven het Big Brother huis deze week 👨✈️ Wanneer komt er een vliegtuig en voor wie 🛩 👇🏻 Boodschappen:
Glenn -> Den Glenn, uw fans zijn trots op u! ❤️
Alice -> Go Alice we ❤️ u! Fanpage benl & fam
Vluchtnummer PH-WDR
[ link | afbeelding ]
Gelukkig wel want eerst werd ze als saai bestempeld en nu komt ze voor zichzelf opquote:Op maandag 18 maart 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja goed Alice is ook veranderd, zonder daar verder een waarde oordeel op te willen plakken
is iedereen geweest dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
Aankondiging van het vluchtschema boven het Big Brother huis deze week 👨✈️ Wanneer komt er een vliegtuig en voor wie 🛩 👇🏻 Boodschappen:
Glenn -> Den Glenn, uw fans zijn trots op u! ❤️
Alice -> Go Alice we ❤️ u! Fanpage benl & fam
Vluchtnummer PH-WDR
[ link | afbeelding ]
ja dat is wel sneu inderdaadquote:
Ja ik lees het dat je er klaar mee bent.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen niet uithalen wanneer dat domino gedoe is afgelopen, want ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Ze had vanaf het begin al gezegd dat ze meer op de voorgrond zou treden als er minder mensen zouden zijn. Ik vind het wel leuk om een andere kant te zien.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja goed Alice is ook veranderd, zonder daar verder een waarde oordeel op te willen plakken
Met dat domino gedoe sowieso klaar , en dat undercover gezwam daar had ik het overquote:Op maandag 18 maart 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik lees het dat je er klaar mee bent.Ik vind het nog wel leuk.
Volgens mij was het 48 uur. Maar pin me er niet op vast.
Ja zeker maar bij jimmy is het echt jaloezie naar haar toe vanwege band met Tom. Hij deed dat met ronahi ook en trouwens ook over dilano slecht praten tegen ashley en vandaag nog over tomquote:Op maandag 18 maart 2024 19:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze had vanaf het begin al gezegd dat ze meer op de voorgrond zou treden als er minder mensen zouden zijn. Ik vind het wel leuk om een andere kant te zien.
Mooi, nu maar hopen dat Ze gaat ,al ben ik bang van nietquote:Op maandag 18 maart 2024 19:52 schreef engine het volgende:
Tyron, Randy, Jimmy, Tom en Alice gaan op Ashley deze week.
Waarschijnlijk blijft ze nog wel ja met nog twee andere genomineerden.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi, nu maar hopen dat Ze gaat ,al ben ik bang van niet
Prachtige spiegel weer van Assleyquote:Op maandag 18 maart 2024 19:53 schreef cat123 het volgende:
Jimmy in de slachtoffer rol.
tom heeft alleen nog oog voor alice,
Praat lekker wel mee met ashley en karin.
Ashley zegt tom wil met alice en jimmy naar finale, toevallig 2 nl,
(en haar eigen tactiek dan..?!)
Minder , want het is voor haar wel tijd om weg te gaanquote:Op maandag 18 maart 2024 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijft ze nog wel ja met nog twee andere genomineerden.
Zij heeft die namen James en Jack heel groot boven haar bed hangen. Ik gooi de streams even uit. Ga me er zo aan ergeren aan vooral dat gedrag en achterbakse gelul van jimmy.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:54 schreef cat123 het volgende:
Ashley steeds blablabla over kinderen,
tom plakt iets voor zn zoontje op shirt, is aandacht trekkerij.
2 maten.
inderdaad. dat je zoiets als moeder uit je strot kan krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een ****** wijf is Ashley zeg. Nu zeggen dat als het te heet onder Tom z'n voeten wordt hij dan zegt dat hij z'n zoon mist.![]()
![]()
![]()
Wat een vuil vies 'spel' speelt zij zeg.
Ja vals iddquote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een ****** wijf is Ashley zeg. Nu zeggen dat als het te heet onder Tom z'n voeten wordt hij dan zegt dat hij z'n zoon mist.![]()
![]()
![]()
jimmy sprak het uit en toen herhaalde zij het nog een keerquote:Op maandag 18 maart 2024 19:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
inderdaad. dat je zoiets als moeder uit je strot kan krijgen.
Echt hé, hij valt nu echt door de mand hoor om zo te spreken over z'n, 'maatje' Tom.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:53 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy over zijn goede vriend Tom aan het roddelen met Ashley. gluiperd
dan is jimmy even valsquote:Op maandag 18 maart 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jimmy sprak het uit en toen herhaalde zij het nog een keer
inderdaad en maar tegen andere klagen dat hij Ashley zat is en gaat nomineren.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt hé, hij valt nu echt door de mand hoor om zo te spreken over z'n, 'maatje' Tom.
En maar mee lullen met dat vieze wijf.
quote:Op maandag 18 maart 2024 19:56 schreef mario390 het volgende:
ik weet echt niet waar ik de stream kijken
zoll
Dankzij BB zelfquote:Op maandag 18 maart 2024 20:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Toch een raar, vervelend, sfeertje in het huis als ik het zo bekijk op de streams..
Kan merken dat de eindstreep in zicht isquote:Op maandag 18 maart 2024 20:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Toch een raar, vervelend, sfeertje in het huis als ik het zo bekijk op de streams..
Dat staat me wel tegenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Het is wel een spelletje manipuleren in een manipuleer spel
Mogen er maar 2 bij de ballen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:45 schreef rinardo het volgende:
Danny gaat deze nacht als Ashley & Karen buiten slapen, proberen een bal te stelen... Karen moet zorgen dat Ashley goed slaapt.. Gaat dus zeer spannend worden
Ik vind dit hele gedoe zo onfair ......als bewoner moet je gewoon afwachten totdat de game klaar is.quote:
Wat voor risico........ze weten toch dat hun het zijn......quote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef BB-King het volgende:
Waar is iedereen?
Danny en Jimmy nemen wel risico om zo op de gang erover te praten.
Ja dacht ik ook, dus snap dat ook niet. Misschien mislukt hun opdracht dan wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mogen er maar 2 bij de ballen zijn.
Ik hoop nog dat doordat BB heeft gezegd dat het consequenties heeft als ze ontdekt worden, misschien Jimmy, Karen en Danny een nominatie krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit hele gedoe zo onfair ......als bewoner moet je gewoon afwachten totdat de game klaar is.
Belletje ook weg Bal weg.
Dus dat wordt Tyron Randy en Alice op de bank.......
je hebt dit altijdquote:
Wie ligt er steeds te janken om iets af te dwingen?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
Ik las net dat er wat mensen zijn die Ash op de bank willen zetten , wie verder weet niet,. ik denk toch een andere bank dan hiervoorquote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit hele gedoe zo onfair ......als bewoner moet je gewoon afwachten totdat de game klaar is.
Belletje ook weg Bal weg.
Dus dat wordt Tyron Randy en Alice op de bank.......
wie is erbij dan, mis geloof ik ietsquote:Op maandag 18 maart 2024 20:12 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, dus snap dat ook niet. Misschien mislukt hun opdracht dan wel.
En Jim en karen ook niet...quote:Op maandag 18 maart 2024 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat die undercovers het niet winnen ik gin het zo Danny niet
Beide partijen hebben niet voor de situatie gekozenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat die undercovers het niet winnen ik gin het zo Danny niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |