Dat is dan kut met peren...quote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Kajmu het volgende:
Alle kwark is ook al op enkel nog brood en peren
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark etenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Kajmu het volgende:
Alle kwark is ook al op enkel nog brood en peren
Jimmy zou toch pot apart zetten voor het sausje van vanavondquote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwark is al op .. tegen de afspraak in.
Ashley : Ik bemoei me er ook niet mee..
Dat is ook voor het eerst geloof ik.
Ja, d'r zou een pot apart gezet worden. Lijkt erop dat dat niet gelukt is.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy zou toch pot apart zetten voor het sausje van vanavond
Alice net ook, toen ze de kwarksituatie aan het bespreken was met Ashley en Karen.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark eten
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hèquote:Op maandag 18 maart 2024 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, d'r zou een pot apart gezet worden. Lijkt erop dat dat niet gelukt is.
Alice heeft de laatste bak kwark gegeten. Dus als het op is, komt het door Alice.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hè
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hè
14.37quote:Op maandag 18 maart 2024 14:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Omdat iemand hem net nog een bak kwark heeft zien eten
Niet want Alice zat ook een bak kwark naar binnen te werkenquote:
Alice ook, dat betekent dus niet dat hij of zij alles heeft opgevrotenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Omdat iemand hem net nog een bak kwark heeft zien eten
Ik dacht het, jij zei het.quote:
Die zat 3 uur buiten. Zal nog niet gegeten hebben.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark eten
Nee die is immuun.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Het lijkt me zo erg als jij door de deur gaat en niet terugkomt...
De self-proclaimed koningin van de armoe houdt er geen moment rekening mee dat ze ook zelf door de deur zou kunnen.
wordt overlegd Tom is het er niet mee eens want als Ashley in slaap valt kan Karen ballen jattenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley en Karen gaan vanavond vanaf 22:00 uur slaapwaken bij de boxen.
Nee hoor, was een voorstel van Ashley en Karen en dat overlegd ze met de anderenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Baasspeler Alice wil weer eens iets door drukken..
Kan maar Alice vindt het een goed idee en drukt het door..quote:Op maandag 18 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, was een voorstel van Ashley en Karen en dat overlegd ze met de anderen
Ik zit ook al vanaf 1 uur in de zon buitenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Ze liggen daar in de zon steentjes te zetten , en hier komt het met bakken uit de hemel, echt noodweer
Helemaal niet ze geeft het door aan de anderen en tegen tom zegt ze als je anders wil bespreek het dan even buiten. Tom zegt is een groepsopdrachtquote:Op maandag 18 maart 2024 14:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan maar Alice vindt het een goed idee en drukt het door..
Technisch gezien doen ze dat ook ... om 8:00 uur de volgende.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zei BB ook dat ze elkaar af moesten lossen toch?
Ja hoofdzakelijk in haar eigenbelang miss slaapgraagquote:Op maandag 18 maart 2024 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Baasspeler Alice wil weer eens iets door drukken..
Die is geen 41 maar 5quote:Op maandag 18 maart 2024 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Je hoeft mij niet te overtuigen schat .... mijn mening telt toch niet.
Ze komt met duizend argumenten dat ze het door wil zetten....quote:Op maandag 18 maart 2024 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet ze geeft het door aan de anderen en tegen tom zegt ze als je anders wil bespreek het dan even buiten. Tom zegt is een groepsopdracht
Wat de anderen zeidenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze komt met duizend argumenten dat ze het door wil zetten....
Hier (Utrecht) ook schitterend weer. Zelfs warm in de zon.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Ze liggen daar in de zon steentjes te zetten , en hier komt het met bakken uit de hemel, echt noodweer
Die meiden kwamen ermee niet Alice die verteld het door omdat die meiden die bakken in de gaten moesten houdenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoofdzakelijk in haar eigenbelang miss slaapgraag
Alice moet niet zo zeurenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat weet ik maar Alice is echt van de 8 uur slapen
Het was het voorstel van Ash en Karin en Alice moest het even navragen van hunquote:Op maandag 18 maart 2024 14:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja hoofdzakelijk in haar eigenbelang miss slaapgraag
Nogmaals Alice geeft alleen door wat karen en ashley wilde gaan doen. En tuurlijk vind ze dat lekker dat ze kan doorslapen.quote:
Nogmaals Alice moet niet zo zeuren met dat slaapgedoequote:Op maandag 18 maart 2024 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals Alice geeft alleen door wat karen en ashley wilde gaan doen. En tuurlijk vind ze dat lekker dat ze kan doorslapen.
Arnhem ook prachtig warme zonneschijnquote:Op maandag 18 maart 2024 15:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier (Utrecht) ook schitterend weer. Zelfs warm in de zon.
Moet hij het gaan zeggen ipv zielig doen dat hij niets te vertellen heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 15:03 schreef Xilia het volgende:
Ah Jimmy is het er dus ook niet echt mee eens, hoort er volgens hem gewoon bij om buiten te zitten.
Maar het gaat over Alicequote:Op maandag 18 maart 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oh ik ben 65 en slaap elke dag max 4 uur dus een kortslapende bejaarde
Zo is iedereen weer anders, ik heb ook echt acht uur nodigquote:Op maandag 18 maart 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van wat ze doenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van wat Tom nu aan het doen is? Dit moet blijven staan totdat het tijd is voor de echte poging?
Kom net weer binnen , lekker even in het zonnetje gezeten zonder wind.....quote:Op maandag 18 maart 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Begrijpelijkquote:Op maandag 18 maart 2024 15:10 schreef Kajmu het volgende:
Jimmie heeft ook al totaal geen zin meer om meester Frans Visser te spelen tussen Tom en Karen
Vraagt ook niemand meer aan hem......want het is klaar.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:10 schreef Kajmu het volgende:
Jimmie heeft ook al totaal geen zin meer om meester Frans Visser te spelen tussen Tom en Karen
quote:Op maandag 18 maart 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Ja ik vind het ook een heel vreemd gedoequote:
Ashley ook niet, alleen samen met Tom maar nog geen solo vliegtuig.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:12 schreef humpty het volgende:
Aha Jimmy weer in zijn slachtofferrol...klein kind is het .
Dat gaat nog wat worden als Alice haar vliegtuigje komt
dan is hij de enige die nog geen vliegtuig heeft gehad.
Hij kijkt altijd al zo zuur als iets voor een ander is
Glenn ook nog niet toch, trouwens al die vliegtuigjes slaan toch nergens meer op. Is lekker voor dat bedrijf dat dan weer welquote:Op maandag 18 maart 2024 15:12 schreef humpty het volgende:
Aha Jimmy weer in zijn slachtofferrol...klein kind is het .
Dat gaat nog wat worden als Alice haar vliegtuigje komt
dan is hij de enige die nog geen vliegtuig heeft gehad.
Hij kijkt altijd al zo zuur als iets voor een ander is
Ja het moet nu ook maar is klaar zijn net nog vroeg Tom ga Karen is halen tegen Jimmie en terrecht antwoorde hij ze zit binnen ga haar zelf maar halenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraagt ook niemand meer aan hem......want het is klaar.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
De undercovers krijgen meerdere spellen om de boel te saboteren, de niet undercovers , dus de overige bewoners moeten dit voorkomen. de sabotages die we nu weten zijn.
1 er staan 2 ballenbakken buiten 1 van de bewoners 1 van de undercovers, de undercovers moeten proberen
ballen uit de bak van de bewoners te stelen en in hun eigen ballenbak doen.
2 ze moeten de dominobaan laten mislukken (zonder dat de bewoners dit door hebben)
3 ze moeten ergens vandaag 9 zinnen doorfluisterin klasikaal, en de undercovers moeten zorgen dat die zinnen aan het eind van de fluister ronde anders zijn.
4 ze moeten het Balletje waarmee de domino start verstoppen
Alles wat lukt winnen ze ballen mee, de undercovers hebben 50 ballen gewonnen zojuist met een game die wij niet zagen
(ik vermoed dat die ballen in de bakken gaan die ze moeten bewaken, in dit geval in de bak van de undercovers, hoe meer ze winnen, des te hoger komen de ballen in de bak, dus makkelijker te stelen? )
De ‘regels’ zijn ook vaag. Undercover wint toch wel omdat ze straks de meeste ballen hebben?? Alleen zijn ze wel ontmaskerd, dus dan af?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik denk dat Ashley ook een oogje dichtdoet zodat Karin haar kans grijpt......quote:Op maandag 18 maart 2024 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
Denk ineens zou het ahsley goed uitkomen als de undercover mensen mogen nomineren. Ze heeft de namen al doorgegeven aan karen vanmorgen. En ze weet dat karen ook een undercover is. Zouden ze daarom vannacht willen liggen daar. Of ben ik nu te achterdochtig
met 65 ben je toch nog niet bejaard?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zelf dat Karen dat niet durft maar het zou wel een giller zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 15:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik denk dat Ashley ook een oogje dichtdoet zodat Karin haar kans grijpt......
En terecht.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
Wat erg de dames, over een 20min zijn ze klaar en nu hebben ze honger en willen thee en brood en parika.....ff wachten en ze kunnen het zelf pakken......En jan met de korte achternaam doet het wel.
Ehm dat deden Randy en Tyron gisteren ook. Die wilden bediend worden met brood met pindakaas en bekers melk. En toen ze klaar waren lieten ze de afwas gewoon buiten staan.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
Wat erg de dames, over een 20min zijn ze klaar en nu hebben ze honger en willen thee en brood en parika.....ff wachten en ze kunnen het zelf pakken......En jan met de korte achternaam doet het wel.
Voor elke undercover die ontmaskert is gaan er 50 ballen uit de bak.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:17 schreef Luna68 het volgende:
[..]
De ‘regels’ zijn ook vaag. Undercover wint toch wel omdat ze straks de meeste ballen hebben?? Alleen zijn ze wel ontmaskerd, dus dan af?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 18 maart 2024 15:17 schreef Luna68 het volgende:
[..]
De ‘regels’ zijn ook vaag. Undercover wint toch wel omdat ze straks de meeste ballen hebben?? Alleen zijn ze wel ontmaskerd, dus dan af?
Ik kan het niet zo goed terug vinden in de cos, begrijp dat Tom en Jimmy wat onenigheid hebben gehad?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen aan iedereen die langskomt vragen : 'Hoe zit het met Tom?'
Vroeger wel en ben half jaar gepensioneerd dus bejaard alleen voelt het niet zoquote:
Zo mee eens......quote:Op maandag 18 maart 2024 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy echt stoken over tyron dat dingen alleen voor bepaalde mensen zijn. Haha ashley vind dat jiet netjes want is voor iedereen de knoflook. Behalve als ze zelf dingen achterover drukt dan is het alleen van haar en karen.
Word je ook moe vanquote:Op maandag 18 maart 2024 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen aan iedereen die langskomt vragen : 'Hoe zit het met Tom?'
Iedereen die met Ashley meelult en doet wat ze verlangt... Het kan dus roulerenquote:
Uhuquote:
Met een kruidje of specerij of beetje kaas of sausje is je eten 8nees veel beter op smaak. Nu is de knoflook en de kwark op geen kaas. Armoe eten min extraatje voor smaakquote:Op maandag 18 maart 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
En maar zeuren dat alles uitgeteld is qua eten. Er is ook gewoon te weinig eten heb ik het idee
Tom moest nog buiten zitten maar wilde het gestolen pingpong balletje zoekenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed terug vinden in de cos, begrijp dat Tom en Jimmy wat onenigheid hebben gehad?
waarover?
Dank je!quote:Op maandag 18 maart 2024 15:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tom moest nog buiten zitten maar wilde het gestolen pingpong balletje zoeken
Hij speelt het spel op zijn eigen manier en zorgt ervoor dat niemand zich aan hem ergert.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhu
Glenn is gewoon de loopjongen
Die valt voor krokodillentranen
Vind glenn een aardige ventquote:Op maandag 18 maart 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt het spel op zijn eigen manier en zorgt ervoor dat niemand zich aan hem ergert.
1 en 2 zijn het zelfdequote:Op maandag 18 maart 2024 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
Al het brood is op![]()
Ashley : kun je geen nieuwe maken? (tegen Glenn)
Of een paprika aansnijden in partjes. Als dat mag en er genoeg is.
De bewoners zijn er al achter gekomen,, maar mogen nog niks zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:30 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vraag me af als bewoners er achter komen over de 3 wie undercover zijn worden hun dan meteen genomineerd? Zal wel heel hard zijn voor hun.
Fijne gozer niks mis meequote:Op maandag 18 maart 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt het spel op zijn eigen manier en zorgt ervoor dat niemand zich aan hem ergert.
Ohja,,,,,quote:Op maandag 18 maart 2024 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen die met Ashley meelult en doet wat ze verlangt... Het kan dus rouleren
Volgens mij iedereen op Ash naquote:Op maandag 18 maart 2024 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
De bewoners zijn er al achter gekomen,, maar mogen nog niks zeggen.
Alice Tyron Randy weten het al en hebben het ook gezegd dacht ik. Gister was Alice al de db geweest en heeft het gezegd.
En dat is weer een beetje vreemd....gespeeld omdat het haar heel goed uitkomt???? Want tenslotte weet zij altijd alles al.quote:
Doet of ze alles weetquote:Op maandag 18 maart 2024 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat is weer een beetje vreemd....gespeeld omdat het haar heel goed uitkomt???? Want tenslotte weet zij altijd alles al.
Hij had al een uur gezeten voor het spel en moest van Jimmy weer opnieuw. Dus bijna 3 uur gezeten.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gaat die iedereen fouilleren?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht nog niet zolang, maar moeten ook 2 uur, BB kwam er met het spel tussen dus daarna gewoon weer verder zitten lijkt mijquote:Op maandag 18 maart 2024 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had al een uur gezeten voor het spel en moest van Jimmy weer opnieuw. Dus bijna 3 uur gezeten.
Normaal zitten ze ook uren buiten, zeker als het zonnetje schijnt. En nu is het ineens een opgavequote:Op maandag 18 maart 2024 15:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht nog niet zolang, maar moeten ook 2 uur, BB kwam er met het spel tussen dus daarna gewoon weer verder zitten lijkt mij
Nee tussen zijn eigen spullen zoeken want hij was bang dat ze het balletje daar verstopt hadden om hem verdacht te maken 🙊quote:
LOL Paranoia much?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee tussen zijn eigen spullen zoeken want hij was bang dat ze het balletje daar verstopt hadden om hem verdacht te maken 🙊
Ka en Dannyquote:Op maandag 18 maart 2024 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het balletje is trouwens een knikker, of net iets groter. Geen pingpongbal.
En als de undercovers slim zijn is ie al ver buiten het huis.
Ah ik dacht pingpongbal ergens te hebben gelezen.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het balletje is trouwens een knikker, of net iets groter. Geen pingpongbal.
En als de undercovers slim zijn is ie al ver buiten het huis.
Hij moet hierin passenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah ik dacht pingpongbal ergens te hebben gelezen.
Heerlijk hoor.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat weet ik maar Alice is echt van de 8 uur slapen
Ah.. thanksquote:Op maandag 18 maart 2024 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij moet hierin passen
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze dat bedenken.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah.. thanks
Maar lijkt me niet moeilijk om dan van aluminiumfolie een balletje te maken?
Eerst over Tom.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat niet over Tom, maar over de undercovers
ook over Tomquote:Op maandag 18 maart 2024 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat niet over Tom, maar over de undercovers
En jimmy begon over tyron en Alice dat die gelijk begonnen jullie zijn undercovers. Ja mogen ze jullie kunnen anders stemmenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
Eerst even checken of er iemand staat
Iedereen reageert zo heftig
Jij bent het
Ik heb helemaal niks gedaan
[..]
ook over Tom
Dat was het eerste wat Ka vroeg
Tom zat op de grondquote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef kater1 het volgende:
Die blik van Tyron net! Hij is bij de keuken op de grond bezig met het dominorijtje. Karen en Jimmy lopen uit de keuken naar achter. Tyron volgt ze met argusogen of ze niet wat omtrappen.
En daar komt de aap uit de mouw bij jimjimquote:Op maandag 18 maart 2024 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie gaat er vanuit dat hij op de bank komt.
Undercover met Karen is gedoemd te mislukkenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat gehinnik van Karen de hele tijd...
Ik snap niets van dit spel want de anderen weten allang dat die drie de undercovers zijn. Jimmy smoes nu denk vrijstelling of power.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
JImmy gaat vannacht ergens een tabelletje uit stelen. Geen idee... het wordt gefluisterd... het klinkt niet logisch.
Jimmy : Dan is het al 3-0.
@zodejuquote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie: ik denk dat als we niet ontmaskert worden we een vrijstelling krijgen.
Karen: ik moet glenn verdacht maken
Jimmie: en ty en alice, alice doet ook helemaal niks
quote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap niets van dit spel want de anderen weten allang dat die drie de undercovers zijn. Jimmy smoes nu denk vrijstelling of power.
Alles bijgelezen, maar snap er ook nog helemaal niks van. Spelletje zijn duidelijk, maar wat de gevolgen zijn en hoe ze precies moeten worden ontmaskerd?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik snap niets van dit spel want de anderen weten allang dat die drie de undercovers zijn. Jimmy smoes nu denk vrijstelling of power.
Ze hebben het al lang geraden en gezegd op de streams. Alice zelf in dbk dus ze zijn al lang ontmaskerd door de anderen Dus vrijstelling nooit daarvoor. En weer janken van jimmy. Hoe hij met vriende omgaat in dat huis is toch erg. Dan nog liever tyron en randy die flikken deze dingen niet bij elkaarquote:Op maandag 18 maart 2024 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie: ik denk dat als we niet ontmaskert worden we een vrijstelling krijgen.
Karen: ik moet glenn verdacht maken
Jimmie: en ty en alice, alice doet ook helemaal niks
Ze mogen ze niet eens ontmaskerenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:58 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
[..]
Alles bijgelezen, maar snap er ook nog helemaal niks van. Spelletje zijn duidelijk, maar wat de gevolgen zijn en hoe ze precies moeten worden ontmaskerd?
Ja las het hier ook in de Cos.. raar dat ze alsnog doen alsof ze niet ontmaskerd zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben het al lang geraden en gezegd op de streams. Alice zelf in dbk dus ze zijn al lang ontmaskerd door de anderen.
Waarom mag dat niet? Als ze ontmaskerd zijn hebben ze toch verloren.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen ze niet eens ontmaskeren
Tom stelt zich ook behoorlijk aanquote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
Tom had tegen Jimmie gezegd dat hij niet zo belachelijk moest doen.
Jimmie: ik heb hem niks gedaan he. Ik heb hem gevraagd of er wat is en het 'moeten' uitpraten maar hij zegt dat er niks is.
Mag niet van BBquote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet? Als ze ontmaskerd zijn hebben ze toch verloren.
Ik heb het niet gezien.quote:
Volgens mij is dat nog steeds vanwege Alice hem ergens mee confronteerde en hij zich overdondert over voelde en ging liegen en draaien..... Hij was toen behoorlijk kwaad en heeft flink lopen klagen toen over Alice. Dat was in het begin.....Alice was behoorlijk fel zo van ik heb liever dat je het in mijn gezicht zegt...en toen nog dat bedeesde meisje was.......quote:Op maandag 18 maart 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Zodeju
Ik heb jouw hele Jimmy is jaloers op degene waar zijn BFF goed mee is altijd met argusogen gelezen
Maar die dislike die hij naar alice heeft lijkt nergens vandaan te komen
Ik heb ook niet alles gezien maar wat ik wel heb gezien is een mokkende Tomquote:Op maandag 18 maart 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien.![]()
Weinig stream gekeken vandaag.
Kreeg wel mee dat hij amper reageerde op Jimmy net die hem een compliment gaf.
Ben het wel met je eens. Tom is ook aan het overreacten..quote:Op maandag 18 maart 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gezien maar wat ik wel heb gezien is een mokkende Tom
Ja valt me vandaag heel erg opquote:Op maandag 18 maart 2024 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Tom is ook aan het overreacten..
Het is ook een compleet zinloze opdracht. Hebben ze wel gelijk in.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
Niemand wil bij Danny gaan zitten
Ash wil niet want heeft net al 2 uur gezeten
Jimmy heeft al 3 uur gezeten
Volgens mij hebben ze ook zoiets
Het heeft geen zin
Dat dusquote:Op maandag 18 maart 2024 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is ook een compleet zinloze opdracht. Hebben ze wel gelijk in.
Alles kan daar wel op geschoven worden. Lekker makkelijk. Iedereen moet zich aanpassen in een huis vol mensen, behalve als je ADHD hebt, dan moet iedereen zich aan die persoon aanpassen. Zo werkt het niet en ik vind het een flauw excuus voor zijn infantiele gedrag.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kweenie… lees hier dat het allemaal door zijn adhd komt
Alleen Glenn kan dat ...quote:Op maandag 18 maart 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
Wat mankeert ash
Aan die klauwen
Dat ze zelf die hottub aan kan maken
Is Jimmy vergeten dat hij vanochtend echt slecht gehumeurd was of het gespeeld was of niet en best wel fel was tegen Tom.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
Tom had tegen Jimmie gezegd dat hij niet zo belachelijk moest doen.
Jimmie: ik heb hem niks gedaan he. Ik heb hem gevraagd of er wat is en het 'moeten' uitpraten maar hij zegt dat er niks is.
Tom isoleert zichzelfquote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn Tom gewoon aan het isoleren.
Telt niet meequote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is Jimmy vergeten dat hij vanochtend echt slecht gehumeurd was of het gespeeld was of niet en best wel fel was tegen Tom.
Het is toch ook al klaar?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is ook een compleet zinloze opdracht. Hebben ze wel gelijk in.
morgen weer een nieuwe opdracht voor 50 ballen. Kan het maar zo weer gelijkspel zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is toch ook al klaar?
50 ballen (leken er veel minder.. ) zijn er al bij gestopt..
dan is het toch klaar?
Oh morgen weer game...quote:Op maandag 18 maart 2024 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
morgen weer een nieuwe opdracht voor 50 ballen. Kan het maar zo weer gelijkspel zijn.
Gaat het alleen niet worden, want alle games zijn nogal biased richting de undercovers.
Denk niet Tyron en Randy....want daar gaat Tom nu goed mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn Tom gewoon aan het isoleren.
Jimmy vergeet ( zoals vaker ) zijn eigen aandeel in het geheelquote:Op maandag 18 maart 2024 16:13 schreef cat123 het volgende:
Tom zit gewoon even op slot, weet niet wat hij met alle situaties enzo aanmoet lijkt het,
En als er dan zelfs met Jimmy wat wrijving begint te komen, is lastig. Zo lijkt het.
Ashley en Karin zitten ineens op Jimmy geplakt, Jimmy doet zielig.
Precies, en omdat dan Tom zich verder terugtrekt, met al het gedoe, is hij de rare negeerder.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy vergeet ( zoals vaker ) zijn eigen aandeel in het geheel
Heeft zelf veel moeite met het wantrouwen wat dit spel meebrengt ( undercover) en de angst om op de bank te komen nu
Reageert dan zelf fel
En dan krijg je een felle reactie terug en dan is het een ander zijn schuld
Het begon ermee dat Jimmy zei dat hij niet goed is in zinnen in volgorde onthouden.. en oa Tyron was daar nogal fel op. Maar hij vond ook Tom.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft zelf veel moeite met het wantrouwen wat dit spel meebrengt ( undercover) en de angst om op de bank te komen nu
Reageert dan zelf fel
Jimmy wil er zelf ook in, dus niet alleen voor de dames!quote:Op maandag 18 maart 2024 16:08 schreef schizolientje het volgende:
of Tom even de hot tub aan wilsteken vraagt Ashley Hij kan het niet zegt hij Nu zegt Jimmy dat hij het kan en gaat t doen voor hare majesteit
Dat is idd ook wel wat makkelijk om overal op af te schuivenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kweenie… lees hier dat het allemaal door zijn adhd komt
Het is net alsof ze een mat heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En lekker de middelvinger omhoog steken....
[ afbeelding ]
Terwijl ik nu wel Tom begrijp hij had het naar zijn zin met z'n drieën het lukte ze van begin tot het eind. Denk dat tTom een totaal andere reactie had verwacht van zijn maatje die of uit bed kwam of van bewaking...dat weet ik niet. Maar Jimmy deed heel onaardig dat ze het niet met hun drieën mogen doen dat zal even lekker worden zo gaan we het spel niet spelen.....Dus dit was echt een klap in het gezicht van Tom.....Denk dat dit spel voor hem helemaal verwarrend is..quote:Op maandag 18 maart 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Reageert dan zelf fel
Heel volwassenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is nog steeds zo dat hij dat zelf veroorzaaktquote:Op maandag 18 maart 2024 16:13 schreef cat123 het volgende:
Tom zit gewoon even op slot, weet niet wat hij met alle situaties enzo aanmoet lijkt het,
En als er dan zelfs met Jimmy wat wrijving begint te komen, is lastig. Zo lijkt het.
Ashley en Karin zitten ineens op Jimmy geplakt, Jimmy doet zielig.
Dit spelquote:Op maandag 18 maart 2024 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het begon ermee dat Jimmy zei dat hij niet goed is in zinnen in volgorde onthouden.. en oa Tyron was daar nogal fel op. Maar hij vond ook Tom.
Het lijkt me dat Jimmy dat in z'n rol als undercover zei. Maar hij voelde zich blijkbaar zo aangevallen dat hij er echt van over de zeik raakte. Dus eigenlijk wel een beetje z'n eigen schuld.
Jimmy jaquote:Op maandag 18 maart 2024 16:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar is nog steeds zo dat hij dat zelf veroorzaakt
Heeft niks met afschuiven te maken, sommige mensen hun hersenen werken anders,quote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is idd ook wel wat makkelijk om overal op af te schuiven
Dat haar is echt te ergquote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik heb het zelf ook en niet alles is altijd maar meteen te plaatsen onder ADHD , je bent meer dan datquote:Op maandag 18 maart 2024 16:23 schreef cat123 het volgende:
[..]
Heeft niks met afschuiven te maken, sommige mensen hun hersenen werken anders,
Verwerken prikkels, emoties, en situaties anders,
Ene persoon is daar snel in, ander slaat vast, of ontploft.
Het is gewoon een feit dat dingen dan anders werken,
Zou fijn zijn als het een excuus was, maar dat is het niet.
Het is ook geen keuze die je daarin hebt.
Tom mokt alleen omdat hij zijn zin niet krijgtquote:Op maandag 18 maart 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit spel
Waar jimmy undercover moet zijn
Is niks voor hem
Dat wantrouwen is niks voor hem
Maar daar kan Tom niet iets aan veranderen
Die moet hierin zijn eigen spel spelen
Dat is jouw meningquote:Op maandag 18 maart 2024 16:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Tom mokt alleen omdat hij zijn zin niet krijgt
In dit geval ging jimmy tekeer wat nergens op sloeg alleen vanwege undercoverquote:Op maandag 18 maart 2024 16:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
tom moet geen spellen spelen waarin hij geen overzicht heeft. zo bang, alsof hij niet tegen zijn verlies kanquote:Op maandag 18 maart 2024 16:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is voor 'normale' mensen ookquote:Op maandag 18 maart 2024 16:25 schreef cat123 het volgende:
Je bent zeker meer dan dat, maar de een heeft er meer last van dan een ander.
Op uw wenken bediendquote:Op maandag 18 maart 2024 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten zit tom met Alice en geloof tyron te praten en wat krijgen we te zien een zwijgende steentjes neerzettende randy
Ja ze hebben het erover dat hij vannacht door Alice is vastgetaped is toen ze karen vast moest makenquote:
Was vannacht humor ze waren heel erg aan het lachen samenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:32 schreef Puzzie het volgende:
Alice gaat ook een beetje ver met het spel
Ik heb het over nu , mensen ter verantwoording roepenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was vannacht humor ze waren heel erg aan het lachen samen
Dan denk ik dat karen hem heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Ashley zijn op zoek naar het balletje. Controleren de kleding van Danny.
Ashley : Deze had ie aan.
Gaan verder met zoeken bij z'n bed, onder z'n bed .. in z'n tas.
Ik ook ! Gaat me te verquote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
Vind er wat van dat ze door alle spullen heen gaan van een andere bewoner
roodquote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: " hij is echt rond?"
![]()
![]()
nee Ashley dit balletje is vierkant.....
Dat was geen klikken maar vragen wat nu nu het balletje weg is.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:31 schreef mazaru het volgende:
Tyron is wezen klikken in de DBK maar ze reageerden niet.
Alice vindt dat ze iedereen op de bank moeten zetten en ondervragen
Dit gaat ook wel wat ver allemaalquote:Op maandag 18 maart 2024 16:43 schreef mazaru het volgende:
Ik zou me echt dat huis niet uit laten zetten door die snotapen.
Jimmy was/is de aangever in het groepje van Ash waarop gestemd dient te worden. Ash is degene die dan mensen probeert over te halen Ash is hierin dus de boosdoener/leider en Jimmy komt er als lief ventje die het met iedereen goed voor heeft uit.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds vanwege Alice hem ergens mee confronteerde en hij zich overdondert over voelde en ging liegen en draaien..... Hij was toen behoorlijk kwaad en heeft flink lopen klagen toen over Alice. Dat was in het begin.....Alice was behoorlijk fel zo van ik heb liever dat je het in mijn gezicht zegt...en toen nog dat bedeesde meisje was.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |