Dat is dan kut met peren...quote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Kajmu het volgende:
Alle kwark is ook al op enkel nog brood en peren
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark etenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Kajmu het volgende:
Alle kwark is ook al op enkel nog brood en peren
Jimmy zou toch pot apart zetten voor het sausje van vanavondquote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwark is al op .. tegen de afspraak in.
Ashley : Ik bemoei me er ook niet mee..
Dat is ook voor het eerst geloof ik.
Ja, d'r zou een pot apart gezet worden. Lijkt erop dat dat niet gelukt is.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy zou toch pot apart zetten voor het sausje van vanavond
Alice net ook, toen ze de kwarksituatie aan het bespreken was met Ashley en Karen.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark eten
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hèquote:Op maandag 18 maart 2024 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, d'r zou een pot apart gezet worden. Lijkt erop dat dat niet gelukt is.
Alice heeft de laatste bak kwark gegeten. Dus als het op is, komt het door Alice.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hè
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hè
14.37quote:Op maandag 18 maart 2024 14:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Omdat iemand hem net nog een bak kwark heeft zien eten
Niet want Alice zat ook een bak kwark naar binnen te werkenquote:
Alice ook, dat betekent dus niet dat hij of zij alles heeft opgevrotenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Omdat iemand hem net nog een bak kwark heeft zien eten
Ik dacht het, jij zei het.quote:
Die zat 3 uur buiten. Zal nog niet gegeten hebben.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark eten
Nee die is immuun.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Het lijkt me zo erg als jij door de deur gaat en niet terugkomt...
De self-proclaimed koningin van de armoe houdt er geen moment rekening mee dat ze ook zelf door de deur zou kunnen.
wordt overlegd Tom is het er niet mee eens want als Ashley in slaap valt kan Karen ballen jattenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley en Karen gaan vanavond vanaf 22:00 uur slaapwaken bij de boxen.
Nee hoor, was een voorstel van Ashley en Karen en dat overlegd ze met de anderenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Baasspeler Alice wil weer eens iets door drukken..
Kan maar Alice vindt het een goed idee en drukt het door..quote:Op maandag 18 maart 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, was een voorstel van Ashley en Karen en dat overlegd ze met de anderen
Ik zit ook al vanaf 1 uur in de zon buitenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Ze liggen daar in de zon steentjes te zetten , en hier komt het met bakken uit de hemel, echt noodweer
Helemaal niet ze geeft het door aan de anderen en tegen tom zegt ze als je anders wil bespreek het dan even buiten. Tom zegt is een groepsopdrachtquote:Op maandag 18 maart 2024 14:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan maar Alice vindt het een goed idee en drukt het door..
Technisch gezien doen ze dat ook ... om 8:00 uur de volgende.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zei BB ook dat ze elkaar af moesten lossen toch?
Ja hoofdzakelijk in haar eigenbelang miss slaapgraagquote:Op maandag 18 maart 2024 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Baasspeler Alice wil weer eens iets door drukken..
Die is geen 41 maar 5quote:Op maandag 18 maart 2024 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Je hoeft mij niet te overtuigen schat .... mijn mening telt toch niet.
Ze komt met duizend argumenten dat ze het door wil zetten....quote:Op maandag 18 maart 2024 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet ze geeft het door aan de anderen en tegen tom zegt ze als je anders wil bespreek het dan even buiten. Tom zegt is een groepsopdracht
Wat de anderen zeidenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze komt met duizend argumenten dat ze het door wil zetten....
Hier (Utrecht) ook schitterend weer. Zelfs warm in de zon.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
Ze liggen daar in de zon steentjes te zetten , en hier komt het met bakken uit de hemel, echt noodweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |