Frankrijk gaat troepen sturen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:49 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er in de laatste weken is veranderd?
Hoor verhalen dat de Nato troepen gaat sturen naar Oekraïne
Welke landen doen mee?
Hoeveel soldaten worden gaan er vechten?
Zelf heb ik het conflict niet echt gevolgd
Je bent wel kampioen discussie om zeep helpenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus omdat er geen VN resolutie is die dat zegt is het niet mogelijk?
Want andere kleuren hebben ze niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Frankrijk gaat troepen sturen.
Zodra ze voldoende witten vlaggen hebben gemaakt gaan ze op pad.
Er is weinig veranderd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:49 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er in de laatste weken is veranderd?
Hoor verhalen dat de Nato troepen gaat sturen naar Oekraïne
Welke landen doen mee?
Hoeveel soldaten worden gaan er vechten?
Zelf heb ik het conflict niet echt gevolgd
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk ook geen pacifist..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bent eerder een bloeddorstig type ?
Ja, dat mag blijkbaar ...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
referenda respecteren van een ander land wat je land binnenvalt en dat "verkiezingen" gaat houden. Waar bij burgers onder dwang moeten stemmen. Grapjas
Tijd dat we belgie binnen vallen. Het vlaamse gedeelte onder dwang verkiezing laten houden of ze bij nederland willen
Klopt, maar het geeft wel mooi aan welk publiek graag dit soort verhalen hoort.quote:
Sorry dat het te moeilijk wordt voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent wel kampioen discussie om zeep helpen
Geen probleem mee hoor, het is 'jouw' forumquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sorry dat het te moeilijk wordt voor je.
Zit niks van mij bij maar ik probeer me aan te passen hèquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoor, het is 'jouw' forum
Daar leest ie over, draait het om of antwoordt onzin.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zit niks van mij bij maar ik probeer me aan te passen hè
Wil je niet te veel belasten met diepgaande rapporten en overvloedige informatie.
Ja le petit napoleon wil zijn geschiedenis recht zetten. Dat ie maar meteen Duitsland meeneemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tja, dat is ook een manier van toegeven dat je niets hebt dat de annexatie van gebieden in Oekraïne rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zit niks van mij bij maar ik probeer me aan te passen hè
Wil je niet te veel belasten met diepgaande rapporten en overvloedige informatie.
Zegt iemand die beweert mijn posts niet te lezen....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar leest ie over, draait het om of antwoordt onzin.
Maakt nie uit zolang het maar een post is.
Klopt, ik heb ook niks om de annexatie van gebieden in Oekraïne te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dat is ook een manier van toegeven dat je niets hebt dat de annexatie van gebieden in Oekraïne rechtvaardigt.
Maar wel dapper om dat toch op je te nemen.
Weet ik, je loopt alleen maar te zieken, zodat niet helder wordt welk referendum had kunnen voorkomen dat Rusland Oekraïne aan viel...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook niks om de annexatie van gebieden in Oekraïne te rechtvaardigen.
Ik heb dat ook nooit beweerd.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weet ik, je loopt alleen maar te zieken, zodat niet helder wordt welk referendum had kunnen voorkomen dat Rusland Oekraïne aan viel...
Denk je dat ze dan op Oekraïense fora zich ook zo druk om maken? En miljarden sturen naar ons?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
Als ze in België een burgeroorlog uitbreekt en tussen Belgen en Nederlandse Belgen dan verwacht ik eigenlijk ook wel dat Nederland zich daarmee gaat bemoeien eerlijk gezegd
Schien niet rechtvaardig maar wel hoogst waarschijnlijk
Zie ook
https://historiek.net/ned(...)nval-suriname/13522/
Waarom is dat belangrijk, het gaat er om wat het volk wil. Het gros van de Russisch sprekende Oekraïners zijn voor aansluiting bij Rusland. Omdat ze nu zwaar onderdrukt worden. Ze mogen hun eigen taal niet eens in het openbaar spreken.quote:
Dat klopt en die actie keur ik ook niet goed. Maar het is allemaal niet zo zwartwit als jij het graag afschildert. Het veel te simpel is om de strijdende partijen zo in te delen in good guys en bad guys. De kortste route richting vrede is vlgs mij nog steeds als de Russisch sprekende provincies vrij zijn zich aan te sluiten bij Rusland.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
En geef je dan wel toe dat de meest recent gehouden referenda waren in door Rusland bezet gebied?
Anno 2024 verwacht ik dat niet, althans niet op deze manier.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:26 schreef sp3c het volgende:
Als ze in België een burgeroorlog uitbreekt en tussen Belgen en Nederlandse Belgen dan verwacht ik eigenlijk ook wel dat Nederland zich daarmee gaat bemoeien eerlijk gezegd
Schien niet rechtvaardig maar wel hoogst waarschijnlijk
Zie ook
https://historiek.net/ned(...)nval-suriname/13522/
Ja joh jij loopt hier te zieken!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik heb nooit beweerd dat een referendum de inval had kunnen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |