Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Rusland mag gewoon landen binnen vallen, gebieden annexeren en via een door hun gestart referendum toevoegen aan Rusland.
Dat schept mooie precedenten.
referenda respecteren van een ander land wat je land binnenvalt en dat "verkiezingen" gaat houden. Waar bij burgers onder dwang moeten stemmen. Grapjasquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De uitslagen van de referenda respecteren. Nog makkelijker en meer realistisch.
Nee, we worden hier in Europa onderdruktquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
referenda respecteren van een ander land wat je land binnenvalt en dat "verkiezingen" gaat houden. Waar bij burgers onder dwang moeten stemmen. Grapjas
Tijd dat we belgie binnen vallen. Het vlaamse gedeelte onder dwang verkiezing laten houden of ze bij nederland willen
Volg je het nieuws niet ofzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ligt aan de aanvaller maar dat heb je altijd
Ik vraag me toch af waarom hij dat doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
referenda respecteren van een ander land wat je land binnenvalt en dat "verkiezingen" gaat houden. Waar bij burgers onder dwang moeten stemmen. Grapjas
Tijd dat we belgie binnen vallen. Het vlaamse gedeelte onder dwang verkiezing laten houden of ze bij nederland willen
Wie heeft dat referendum gehouden?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
En je gaat er aan voorbij dat er in 2014 ook al een referendum over is gehouden. Met dezelfde uitslag.
Dan moeten wij ons pacifistisch opstellen en onze legers opheffenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volg je het nieuws niet ofzo?
De Russen komen er aan man, over 3 weken staan ze bij Nijmegen aan de grens.
En ze menen het serieus, zie maar hoe boos Putin kijkt.
[ afbeelding ]
Is dit een poging om grappig te doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volg je het nieuws niet ofzo?
De Russen komen er aan man, over 3 weken staan ze bij Nijmegen aan de grens.
En ze menen het serieus, zie maar hoe boos Putin kijkt.
[ afbeelding ]
Ja goed idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan moeten wij ons pacifistisch opstellen en onze legers opheffen
Ja ik probeer het maar een beetje luchtig te houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:39 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Is dit een poging om grappig te doen?
Uiteraard kan hij daar juridisch niets mee bij de VN.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waarom hij dat doet.
Waarom niet gewoon annexeren en zeggen: zo nu is het Rusland.
Zou hij er juridisch iets mee kunnen bij de UN ofzo?
Heb er geen verstand van en kan er niks over vinden.
Dat hebben we toch al gedaan lang voordat de oorlog in Oekraïne begon?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan moeten wij ons pacifistisch opstellen en onze legers opheffen
Dan kan jij dat vast wel juridisch onderbouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uiteraard kan hij daar juridisch niets mee bij de VN.
Het is gewoon een manier om de annexatie te legitimeren
En het werkt, zelfs hier zijn er mensen te vinden die zulke referenda respecteren.
Totaal misplaatst. Honderdduizenden doden in de oorlog in Oekraïnequote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ik probeer het maar een beetje luchtig te houden.
Als het te moeilijk wordt snap je het niet meer.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gedaan lang voordat de oorlog in Oekraïne begon?
Oh, simpel: er is geen VN resolutie waarin staat dat een buitenlandse mogendheid een referendum in je land kan houden, met de vraag of het gebied naar die buitenlandse mogendheid moet gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan kan jij dat vast wel juridisch onderbouwen.
En dan een conflict uitlokken en je tegenstander catastrofaal onderschattenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gedaan lang voordat de oorlog in Oekraïne begon?
Dus omdat er geen VN resolutie is die dat zegt is het niet mogelijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, simpel: er is geen VN resolutie waarin staat dat een buitenlandse mogendheid een referendum in je land kan houden, met de vraag of het gebied naar die buitenlandse mogendheid moet gaan.
Je bent eerder een bloeddorstig type ?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik begrijp verder dat pacifisme ook niet.
Daar heb ik geen enkele invloed opquote:
Oekraïne kan elke moment winnen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En dan een conflict uitlokken en je tegenstander catastrofaal onderschatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |