Wimperlijmquote:Op zondag 17 maart 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
is er lijm? of iets anders dat goed kan plakken ?
Welke drie?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:32 schreef mazaru het volgende:
Niemand mag meer meedoen met de dominostenen van die drie.
Die drie op de bank. Tom, Randy en Tyrone beslissen het wel even voor het hele huisquote:
Ty Randy en Tom omdat hun de test hebben gedaan en weten hoe het moetquote:
Maar er komen nog meer spellen geloof ikquote:Op zondag 17 maart 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
het blijft een rare opdracht. als ze op het laatst nog 50 ballen erbij krijgen. is het eigenlijk puur en enkel de domino's die het gaat bepalen
48 uur toch voor deze opdracht? Komt goed. Gaat iedereen zich nog mee bemoeien.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die drie op de bank. Tom, Randy en Tyrone beslissen het wel even voor het hele huis
Ashley zie ik dit überhaupt niet doen ... op haar knieen ? denk dat ze de stenen niet eens kan zien staan dan ...quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die drie op de bank. Tom, Randy en Tyrone beslissen het wel even voor het hele huis
mhmm okequote:Op zondag 17 maart 2024 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er komen nog meer spellen geloof ik
Denk het ook welquote:Op zondag 17 maart 2024 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er komen nog meer spellen geloof ik
Dat is niet aan hen om dat te beslissen. Voor hetzelfde geld is 1 van hen wel undercover en speelt hij het goed. Het is ook nutteloos om nu al te saboterenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Ty Randy en Tom omdat hun de test hebben gedaan en weten hoe het moet
en niet geloven dat een van hun undercover is.
Dan weten ze zeker dat er niet gesaboteerd gaat worden.
Ze zijn er van overtuigd dat niet een van hun de saboteur is dusquote:Op zondag 17 maart 2024 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet aan hen om dat te beslissen. Voor hetzelfde geld is 1 van hen wel undercover en speelt hij het goed. Het is ook nutteloos om nu al te saboteren
ik vermoed dat ashley ze in de gaten wil houdenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze zijn er van overtuigd dat niet een van hun de saboteur is dus
logisch dat ze dat dan zo willen doen.
Daar kunnen hen dan wel van overtuigd zijn, maar het is een spel voor het hele huis. Niet alleen voor die drie haantjesquote:Op zondag 17 maart 2024 22:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Niet zolang het licht is. Misschien vannacht welquote:Op zondag 17 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
Het lijkt me ook niet te doen voor undercover Danny of de andere twee om ballen uit die bak te verwisselen...
zeker niet met zo weinig ballen. even snel een balletje pakken is er niet bij. bijna onmogelijk inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
Het lijkt me ook niet te doen voor undercover Danny of de andere twee om ballen uit die bak te verwisselen...
Het is al nacht. Misschien blijft het buitenlicht aan. We zullen het meemaken.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zolang het licht is. Misschien vannacht wel
Ja en het lijkt me dat de andere bewoners Alice, Ashley en Glenn daar geen probleem mee hebben. Alleen als saboteur wil je dat voorkomen.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:38 schreef humpty het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2024 22:42 schreef humpty het volgende:
Deze drie hebben het vermoeden dat Danny en Jimmy saboteur zijn en
weet niet wie kreeg ook een raar gevoel bij Ashley waarop Ty zei dat heb ik altijd al
Precies en daar willen ze dan goed op gaan letten zodat ze te weten komen wie de derde saboteur isquote:Op zondag 17 maart 2024 22:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja en het lijkt me dat de andere bewoners Alice, Ashley en Glenn daar geen probleem mee hebben. Alleen als saboteur wil je dat voorkomen.
Is hier bekend wie wat is ?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat ashley ze in de gaten wil houden
danny, karen en jimmie zijn de undercovers. die weten dat van elkaar. de rest weet dat nog niet, op vermoedens naquote:
Vooral niet omdat dat juist de mensen zijn waarmee ze het minste mee heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley is wel zo'n control freak, die gaat ze echt niet met zijn drietjes alleen laten bouwen. past echt niet bij haar om dat zo maar toe te latenalthans het zou mij verbazen, als zij daar niet enorm op aan gaat slaan
En terecht. Als 1 van die drie wel de saboteur zou zijn dan krijgt hij zo vrij spelquote:Op zondag 17 maart 2024 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley is wel zo'n control freak, die gaat ze echt niet met zijn drietjes alleen laten bouwen. past echt niet bij haar om dat zo maar toe te latenalthans het zou mij verbazen, als zij daar niet enorm op aan gaat slaan
Allen geliefden team Ashley ?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
danny, karen en jimmie zijn de undercovers. die weten dat van elkaar. de rest weet dat nog niet, op vermoedens na
zo had ik er nog niet eens naar gekeken, maar inderdaad scherp opgemerktquote:
Wel een discussie week waardig volgende week als ze er dan nog is natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo had ik er nog niet eens naar gekeken, maar inderdaad scherp opgemerkt
Mag je ballen pakken dan en dan ?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:59 schreef kater1 het volgende:
Jeeej zit je dan met z'n tweetjes buiten een ballenbak te bewaken. Terwijl je voor bijna hetzelfde geld lekker thuis bij moeder de vrouw kon zitten.
“Danny 53 jaar oud wil graag opgehaald worden uit Småland”quote:Op zondag 17 maart 2024 22:59 schreef kater1 het volgende:
Jeeej zit je dan met z'n tweetjes buiten een ballenbak te bewaken. Terwijl je voor bijna hetzelfde geld lekker thuis bij moeder de vrouw kon zitten.
dat ging ty maken, zei hij netquote:Op zondag 17 maart 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ok praat me bij. Wat is waja? *voel me moe en een jaar of 80
ja amai, snaptequote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef kater1 het volgende:
En ondertussen bij de ballenbewakende Belgen. Ok zo jammer ik versta er nu echt niets meer van. Ik hoor 'Randy' en 'de groepen beginnen zich nu te vormen hè'
Over auto's hebben ze het gehad, hun vrouwkes, Glenn over haar ten huwelijk vragen.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:25 schreef kater1 het volgende:
En ondertussen bij de pottenbewakende Belgen. Ok zo jammer ik versta er nu echt niets meer van.
Dat ze hem verdenken als undercover ... ? Opname loopt wel gelukkig ....quote:Op zondag 17 maart 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is tom nou weer aan het fluistere met jimmie. ik denk ik zet even volume aan, maar kon alsnog niks horen
En binnen gaat het ook over vertrouwen en wie saboteur kan zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 23:52 schreef marky het volgende:
Ty vertrouwd Jimmy niet. Verteld niet de werkelijke reden van het op kleur zetten.
Er zijn er drie voor zover ik weet.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Ty snapt het niet.
Ik ook niet, Danny, Jimmy en Karen zijn de undercovers, zij weten dat van elkaar en de overige bewoners niet?
En er zijn ook nog andere undercovers zoiets begrijp uit de SV's ?
Maar je moet Belgisch zijn om te begrijpen wat ze zeggen. Zo jammer want ik vind ze allebei leuk om naar te luisterenquote:Op zondag 17 maart 2024 23:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Over auto's hebben ze het gehad, hun vrouwkes, Glenn over haar ten huwelijk vragen.
Over vorige BB's waar nou de sauna was, over de streams, vrienden hebben die gelukkig handig zijn met computers, netwerk etc. Zwembaden waar je alleen in speedo mag, ik vind het best leuk om naar te luisteren
Er zijn drie undercovers die tot nu toe 2 dingen kunnen saboteren. De ballen buiten en het domino gebeuren. De eventuele beloningen / gevolgen voor de undercovers en de anderen zijn onbekend. Dat maakt het een beetje onbegrijpelijk, denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Ty snapt het niet.
Ik ook niet, Danny, Jimmy en Karen zijn de undercovers, zij weten dat van elkaar en de overige bewoners niet?
En er zijn ook nog andere undercovers zoiets begrijp uit de SV's ?
Niet maar soms wel ... ik ben wel goed in talen maar niet alles begrijpquote:Op maandag 18 maart 2024 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je moet Belgisch zijn om te begrijpen wat ze zeggen. Zo jammer want ik vind ze allebei leuk om naar te luisteren
Ik zie dat Ty wel doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ty wil graag expeditie robinson doen hierna
Soms begrijp ik er wat zinnen uit. Maar vooral Glen praat heel snelquote:Op maandag 18 maart 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet maar soms wel ... ik ben wel goed in talen maar niet alles begrijp
Zelfs mét Ashley is het merendeel niet leuk.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:21 schreef chufi het volgende:
Is iedereen niet zoveel leuker zonder Ashley ?
Het is vooral 's avonds leuk om hun te luisteren, ook nu Jim en Ty hoor.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je moet Belgisch zijn om te begrijpen wat ze zeggen. Zo jammer want ik vind ze allebei leuk om naar te luisteren
Jazeker, de Queen mag heel snel weg ....quote:Op maandag 18 maart 2024 00:21 schreef chufi het volgende:
Dus Ashley heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs mét Ashley is het merendeel niet leuk.
Zeker, dat gekonkel de hele week, en dat 'gesprek' van afgelopen morgen tussen Karen en Tom ben ik wel zatquote:Op maandag 18 maart 2024 00:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het is vooral 's avonds leuk om hun te luisteren, ook nu Jim en Ty hoor.
Zijn toch andere gesprekken zo laat en met z'n tweeën.
Ashley en Karen hadden ook een heel leuk gesprek. Ashley vertelde over vroeger toen ze als kind naar beneden kwam en haar vader een hartinfarct had en met een ambulance werd weggehaald.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Neenquote:Op maandag 18 maart 2024 00:21 schreef chufi het volgende:
Ik las het hier ja, heftig wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley en Karen hadden ook een heel leuk gesprek. Ashley vertelde over vroeger toen ze als kind naar beneden kwam en haar vader een hartinfarct had en met een ambulance werd weggehaald.
Iedereen draagt een rugzakje en het zijn allemaal mensen met gevoelens en leuke en minder leuke dingen.
Jimmy zei ook gelijk, dat is verdachtquote:Op maandag 18 maart 2024 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
wow dat zal wel verwarring zaaien, nachtelijke dbk bezoekjes
Slaap welquote:Op maandag 18 maart 2024 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
nou genieten jullie nog even lekker van tyron en jimmi![]()
[ afbeelding ]
Ik moet er nog steeds om lachen hoor. Vanmiddag ook toen Ashley overal over aan het klagen was en Karen iedere keer die opmerkingen maakte om haar op te vrolijken. Gewoon leuk om naar te luisteren. Het is gewoon jammer dat alles wat zij doen zo verzuurd wordt gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik las het hier ja, heftig wel.
Ben alleen na heel lang volhouden, moest echt vaak lachen om hun, nu toch even klaar met die twee.
Mja een beetje terecht welquote:Op maandag 18 maart 2024 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen hoor. Vanmiddag ook toen Ashley overal over aan het klagen was en Karen iedere keer die opmerkingen maakte om haar op te vrolijken. Gewoon leuk om naar te luisteren. Het is gewoon jammer dat alles wat zij doen zo verzuurd wordt gemaakt.
En die discussie wordt gewoon veel te vaak gevoerd.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mja een beetje terecht wel![]()
Maar dat is een discussie zonder eind
Dat ookquote:Op maandag 18 maart 2024 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die discussie wordt gewoon veel te vaak gevoerd.
Nopequote:Op maandag 18 maart 2024 00:32 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley heeft haar eigen ruiten ingegooid en door....
Maar onderling mag het volgens mij wel. De saboteurs onder elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, dus als je je undercover status bekend maakt kost het 5K uit de pot ....
Je bedoelt de Ty waarvan Jimmy niet snapt wat daar zo leuk aan is omdat hij meer aandacht van Dilano kreeg dan Jimmy zelf? Ik ben echt een beetje klaar met de dramaqueen in huis hoor... doodvermoeiend.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ach ouwe koeien, gaat om hier en nu, het verandert daar zo snelquote:Op maandag 18 maart 2024 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt de Ty waarvan Jimmy niet snapt wat daar zo leuk aan is omdat hij meer aandacht van Dilano kreeg dan Jimmy zelf? Ik ben echt een beetje klaar met de dramaqueen in huis hoor... doodvermoeiend.
Hoe zit dat precies, als de undercovers niet worden gesnapt hebben zij stemrechtquote:Op maandag 18 maart 2024 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het wel raar dat het stemrecht op het spel staat. Laat ze lekker allemaal stemmen, dat is veel leuker
Met Tom is dat ook zo. Eerst beschuldigt Tyrone Tom ervan dat hij expres hard had geslagen met die pannenkoek en dat dat echt niet kon. En hij deed er echt alles aan om Tom in een kwaad daglicht te zetten. En nu zijn ze ineens beste vriendjes en sabelen ze samen Ashley en Karen neer.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt de Ty waarvan Jimmy niet snapt wat daar zo leuk aan is omdat hij meer aandacht van Dilano kreeg dan Jimmy zelf? Ik ben echt een beetje klaar met de dramaqueen in huis hoor... doodvermoeiend.
Meer keuze in elk geval, maar BB heeft dan geen touwtjes meer om bij te sturen...quote:Op maandag 18 maart 2024 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het wel raar dat het stemrecht op het spel staat. Laat ze lekker allemaal stemmen, dat is veel leuker
Wie de meeste ballen heeft die wint. En Ashley komt heus wel op de bank hoor, ongeacht wie er wint, wees maar niet bang.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies, als de undercovers niet worden gesnapt hebben zij stemrechtWant in dat geval weten we natuurlijk al weer dat Ashley niet op de bank komt
Niet met deze undercoversquote:Op maandag 18 maart 2024 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie de meeste ballen heeft die wint. En Ashley komt heus wel op de bank hoor, ongeacht wie er wint, wees maar niet bang.
BB kan het draaien zoals ze willen. Dat zag je deze week maar. Dan maken ze er gewoon een zogenaamde stemming van voor de streamers. En selectief beelden laten zien van hoe er gestemd is.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
Meer keuze in elk geval, maar BB heeft dan geen touwtjes meer om bij te sturen...
Ja dat willen we natuurlijk nietquote:Op maandag 18 maart 2024 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB kan het draaien zoals ze willen. Dat zag je deze week maar. Dan maken ze er gewoon een zogenaamde stemming van voor de streamers. En selectief beelden laten zien van hoe er gestemd is.
Oh das een roze dekentje!quote:Op maandag 18 maart 2024 00:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee? Onder dat dekbed? Lijkt toch alsof er een been ofzo uitsteekt
Nee is een dekbed en een roze dekentje.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee? Onder dat dekbed? Lijkt toch alsof er een been ofzo uitsteekt
Ja ik zag het net idd! Ik dacht echt dat het een been was! Wat erg hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 00:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee is een dekbed en een roze dekentje.
quote:Op maandag 18 maart 2024 00:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oh das een roze dekentje!![]()
Sorry dat was even een dikke mindfuck haha!!
Haha ja ik snapte wat jij zag toen ik het groter maaktequote:Op maandag 18 maart 2024 00:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik zag het net idd! Ik dacht echt dat het een been was! Wat erg haha
Oké dus ik ben niet compleet gek hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 00:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha ja ik snapte wat jij zag toen ik het groter maakte
Ja en nee, het is wel verleidelijk om 'nog even' te blijvenquote:Op maandag 18 maart 2024 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel mooi dat we weer nacht streams hebben ....
Klopt. Ben al eerder gaan slapen met de stream aan. Maar ga me daar nu toch niet toe laten verleiden ( als ik nu al dingen zie die er niet zijn moet ik daar niet aan gaan toegevenquote:Op maandag 18 maart 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja en nee, het is wel verleidelijk om 'nog even' te blijven
Whaha! Het is ook niet echt heel spannend nu.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:47 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al eerder gaan slapen met de stream aan. Maar ga me daar nu toch niet toe laten verleiden ( als ik nu al dingen zie die er niet zijn moet ik daar niet aan gaan toegeven)
Hoop toch wel dat iemand een poging gaat doenquote:Op maandag 18 maart 2024 00:52 schreef kater1 het volgende:
Ik zou het echt een held / heldin vinden als een undercover er in slaagt iets te doen met die ballen.
Dat kan hij nu gelukkig allemaal vertellen.quote:Op maandag 18 maart 2024 01:01 schreef kater1 het volgende:
Randy vraagt opeens aan Jimmy 'hoe gaat met jou'. Lief. Jimmy zou willen weten hoe het nu met Dilano gaat. Voor Jimmy was hij een winnaar. Maar als het publiek dat niet ziet. Hij heeft geleerd hoe je in een vriendschap moet staan. Het werd wel erg getest. Over de telefoontjes van fans, de valse piano. De berichten over dubbelspel van Jimmy die Dilano kreeg. Randy vind alles heftig.
Uitstekende weergave van het gesprek ...quote:Op maandag 18 maart 2024 01:28 schreef kater1 het volgende:
Jimmy over Ashley 'soms is ze een vriendin van mij en soms ook echt niet. Ze probeert je uit balans te brengen. Ze laat zich niet in de kaarten kijken maar het is overduidelijk. Niet voor niets dat ze zich omringd door Belgen, maar ik heb haar wat beloofd dus'. Randy beaamd alles. Hij heeft belofte aan een ander gedaan. Samen 'Alice krijg je nooit weg'. Nu weer over Ashley. Ze vond de laatste stemming hoogverraad. Randy 'echt, hoogverraad'?. Ze vinden het belachelijk. Ze vinden haar voor een tv programma leuk maar voor hen zelf hoogst irritant.
Gemist...maar ik zie het vast terug op je opname!quote:Op maandag 18 maart 2024 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En terug op stream 1 .... en over Ariana ....![]()
Sorry, bedoelde dit iedereen een bal laten pakken en zien wanneer het geld kost, kan wel 15K zijn ....quote:Op maandag 18 maart 2024 01:39 schreef kater1 het volgende:
Gemist...maar ik zie het vast terug op je opname!
Ok doen we $quote:Op maandag 18 maart 2024 02:05 schreef BB-King het volgende:
Tom en Alice gaan gewoon slapen.
Big Brother, haal maar weer 1000 euro uit de pot want dit heeft niks meer te maken met wacht houden.
Goedemorgen..quote:Op maandag 18 maart 2024 06:08 schreef spapaars het volgende:
En dubbele SL
Het zal mij niet verbazen dat elke undercover actie achter een SL zit, alles voor de tv uitzendingen.
Niet? door deze mensen als undercover te zetten wel. Allemaal uit kamp Ashely (toevallig weer)quote:Op maandag 18 maart 2024 00:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
Meer keuze in elk geval, maar BB heeft dan geen touwtjes meer om bij te sturen...
Maar hopen dat de undercovers falen dan.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? door deze mensen als undercover te zetten wel. Allemaal uit kamp Ashely (toevallig weer)
Ik vermoed maar zo dat ze dat niet doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hopen dat de undercovers falen dan.
Eens.. he is wel heel toevallig dat ze alle 3 uit dat 'kampje' komen.. en bij een win mogen nomineren.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? door deze mensen als undercover te zetten wel. Allemaal uit kamp Ashely (toevallig weer)
Maar staat toch geen vrijstelling tegenover oid..quote:Op maandag 18 maart 2024 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer weer. Waarom hebben ze niet 4 gedaan uit ieder "kamp"2quote:Op maandag 18 maart 2024 06:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens.. he is wel heel toevallig dat ze alle 3 uit dat 'kampje' komen.. en bij een win mogen nomineren.
De winnaars mogen nominerenquote:Op maandag 18 maart 2024 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar staat toch geen vrijstelling tegenover oid..
Dat zou eerlijker zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer weer. Waarom hebben ze niet 4 gedaan uit ieder "kamp"2
Ze zitten hele dagen te rummicuppen kunnen ze mooi doen om wakker te blijvenquote:Op maandag 18 maart 2024 06:59 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn: er gaan bewoners niet goed slapen van dit en de hele tijd moe zijn
Jup de prijzenpot moet omlaag
even vanaf hier lezen rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op maandag 18 maart 2024 05:53 schreef Frummelie het volgende:
Morning....![]()
Ik heb gisterenmiddag niks meegekregen dus geen idee waarom ze op wacht zitten.. maar wel leuk zo in de vroege ochtend....
Al gedaan... zie SC..quote:Op maandag 18 maart 2024 07:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
even vanaf hier lezen rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
En bij een verlies gewoon door de rest genomineerd kunnen worden (want de groep niet-undercovers is veel groterquote:Op maandag 18 maart 2024 06:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens.. he is wel heel toevallig dat ze alle 3 uit dat 'kampje' komen.. en bij een win mogen nomineren.
Tyron vroeg zich gisteren af hoe de undercovers zijn gekozen en wie dat dan had gedaanquote:Op maandag 18 maart 2024 07:17 schreef Koos1958 het volgende:
De de undercovers zouden mogen nomineren en als ze verliezen staan ze dan genomineerd of niet. Zowieso weer geen ashley op de bank en voordeel voor dat groepje. Zal wel eerlijk gegaan zijn met balletjes pakken op zo maar geluk zit echt aan die kant
Ja de undercovers mogen punten pikken en de bewoners niet. Ze zijn in het voordeel dusquote:Op maandag 18 maart 2024 07:17 schreef Koos1958 het volgende:
De de undercovers zouden mogen nomineren en als ze verliezen staan ze dan genomineerd of niet. Zowieso weer geen ashley op de bank en voordeel voor dat groepje. Zal wel eerlijk gegaan zijn met balletjes pakken op zo maar geluk zit echt aan die kant
Dacht ook al, hij is niet bang dat Glenn een undercover is blijkbaar....quote:Op maandag 18 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Mochten ze niet alleen bij hun plaatsje weg om naar toilet te gaan?
Nee omdat hij zelf een undercover is en weet wie nog meerquote:Op maandag 18 maart 2024 07:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht ook al, hij is niet bang dat Glenn een undercover is blijkbaar....
Ik denk dat er nu nog geen ballen gepakt gaan worden, want dan kun je haast rekenen op ontmaskering. De undercovers kunnen ook proberen om de domino opdracht te saboteren, dan krijgen ze er sowieso 50 punten bij. En dat kan misschien veel onopvallender dan ballen pakken.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan zelf nu ballen pakken. Heeft iemand eigenlijk al ballen uit de bewoners bak gepakt van de undercovers?
Met die korte armpjes zal dat niet eens lukkenquote:Op maandag 18 maart 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan zelf nu ballen pakken. Heeft iemand eigenlijk al ballen uit de bewoners bak gepakt van de undercovers?
Randy rockt het weer..quote:Op maandag 18 maart 2024 07:45 schreef rinardo het volgende:
Deze week heeft Oliver op veler verzoek een populairiteitspoll waar je maar 1 persoon kan aanklikken
https://www.facebook.com/(...)nk/3696179677296264/
[ link | afbeelding ]
Dat ze daar nog geen beveiling bij hebben gezet.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu nog geen ballen gepakt gaan worden, want dan kun je haast rekenen op ontmaskering. De undercovers kunnen ook proberen om de domino opdracht te saboteren, dan krijgen ze er sowieso 50 punten bij. En dat kan misschien veel onopvallender dan ballen pakken.
Hoeft hij niks voor te doen.quote:
Jimmy nomineert Ashley echt wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:17 schreef Koos1958 het volgende:
ja dat zei Tyron gisteren ook al en dat het voor hun moeilijk is om opdrachten ook te voltooien aangezien de undercovers die ook mogen saborterenquote:Op maandag 18 maart 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de undercovers mogen punten pikken en de bewoners niet. Ze zijn in het voordeel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond eind van de avond:
Vanochtend 7:43
Lijkt nog exact hetzelfde.
[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 18-03-2024 08:11:32 ]
Was een oefen rondje.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:07 schreef spapaars het volgende:
Lijkt erop dat alle dominostenen plat liggen.
[ afbeelding ]
Dan bouwen en meteen daarna omgooien, dit is té gemakkelijk op het te saboteren.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus ze krijgen ergens in de komende 36 uur een seintje dat ze een dominobaan voor z'n echie moeten gaan bouwen?
ahh wat lief dat dekentje vast houden voor Karen hahaquote:
Nou lief. Ze houden elkaar vast aan een deken of jas zodat ze voelen of 1 van hun opstaat om ballen te verplaatsen..quote:Op maandag 18 maart 2024 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ahh wat lief dat dekentje vast houden voor Karen haha
Skerp.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou lief. Ze houden elkaar vast aan een deken of jas zodat ze voelen of 1 van hun opstaat om ballen te verplaatsen..
Ik herken het...quote:
Zaten ze toen dus al in het huis.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de liveshow van de 'fun week'
Randy : Ik kreeg een vraag.. jij bent 25 december jarig, hoe was het om hier te vieren...
Tyron : Leuke vraag toch...
Randy : Bro .... Ik heb het toch niet gevierd..
Nee. Ze kwamen pas donder de 8e jan of vrijdag de 9e jan in het huis. Misschien zaten ze in een hotel?quote:
Als zij met Ashley en Tom/Tyron/Jimmy op de bank zit wel ja..quote:Op maandag 18 maart 2024 08:36 schreef basicsaint het volgende:
Als de undercovers verliezen vertrekt Karen waarschijnlijk.
Dit is gewoon pure slapstickquote:Op maandag 18 maart 2024 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de liveshow van de 'fun week'
Randy : Ik kreeg een vraag.. jij bent 25 december jarig, hoe was het om hier te vieren...
Tyron : Leuke vraag toch...
Randy : Bro .... Ik heb het toch niet gevierd..
Nee joh doet hij niet. Veel stoere uitspraken maar puntje bij paaltje niet doen.hij zou ook weggaan als dilano eruit zou zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jimmy nomineert Ashley echt wel.
Randy is 1e kerstdag jarig. Tijdens funweek hebben ze ook Kerst gevierd. Daarom de vraag hoe het was om zijn verjaardag te vieren in het huis.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Randy is 1e kerstdag jarig. Tijdens funweek hebben ze ook Kerst gevierd. Daarom de vraag hoe het was om zijn verjaardag te vieren in het huis.
juist!!quote:Op maandag 18 maart 2024 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Randy is 1e kerstdag jarig. Tijdens funweek hebben ze ook Kerst gevierd. Daarom de vraag hoe het was om zijn verjaardag te vieren in het huis.
Dan kunnen febogastjes naar binnen om batterijen te pakken ofzo zonder risico dat ze een bewoner tegen het lijf lopen.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten ze toch steeds kijkjen of de deur van de de voorraadkamer dicht is?
Als hij veel om dilano geeft moet hij haast wel wil hij hem eren. Dilano wilde Ashley ook graag eruit.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh doet hij niet. Veel stoere uitspraken maar puntje bij paaltje niet doen.hij zou ook weggaan als dilano eruit zou zijn.
Omdat de Febo dan wat dingen kan regelen daar. Neerleggen/bijvullen/weghalenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten ze toch steeds kijkjen of de deur van de de voorraadkamer dicht is?
Nou dat zou een ramp zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 08:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan kunnen febogastjes naar binnen om batterijen te pakken ofzo zonder risico dat ze een bewoner tegen het lijf lopen.
Omdat er mensen in dat voorraadhok komen van buiten. Dingen aanvullen. Waszakken weghalen. etc etcquote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Zodat Karen niet ongemerkt naar de ballen kanquote:Op maandag 18 maart 2024 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ahh wat lief dat dekentje vast houden voor Karen haha
Denk dat de bewoners ze wel meer zien, ze zullen heus wel vaker naar achter vertrekken, al is het voor een gesprek met een zielenknijper.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan kunnen febogastjes naar binnen om batterijen te pakken ofzo zonder risico dat ze een bewoner tegen het lijf lopen.
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou als undercover gewoon die hele bak met dominostenen over de schutting kiepen. Kunnen ze ook niet bouwen.
Een fles olie er in gooien.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou als undercover gewoon die hele bak met dominostenen over de schutting kiepen. Kunnen ze ook niet bouwen.
Dan heb je slecht opgelet.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik herken het...
Daarom is Tom voor mij niet interessant. Ik ken hem niet. Hij wauwelt, kijkt boos, maakt mensen boos.
Zonde
Alleen als hij met Ashley en Karen op de bank zou zitten stem ik op hem om te blijven.
Karens luisteren niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet.
Hij heeft zijn hele ziel en zaligheid blootgelegd.
Zijn levensverhaal, zijn struggles en zijn toekomstplannen.
Dus Jimmy heeft de hele week lopen miepen over een mogelijk dubbelspel van Dilano, maar de bal die door de kijkers teruggekaatst wordt dat hij zelf ook niet helemaal zuiver speelde wordt vakkundig weggemanoeuvreerd door 'm.quote:Op maandag 18 maart 2024 01:01 schreef kater1 het volgende:
Randy vraagt opeens aan Jimmy 'hoe gaat met jou'. Lief. Jimmy zou willen weten hoe het nu met Dilano gaat. Voor Jimmy was hij een winnaar. Maar als het publiek dat niet ziet. Hij heeft geleerd hoe je in een vriendschap moet staan. Het werd wel erg getest. Over de telefoontjes van fans, de valse piano. De berichten over dubbelspel van Jimmy die Dilano kreeg. Randy vind alles heftig.
Jimmy overdrijft weer eensquote:Op maandag 18 maart 2024 01:08 schreef kater1 het volgende:
Randy zegt dat hij dacht dat de vriendschap tussen Jimmy en Dilano echt hecht was. Jimmy kwam erachter dat Dilano alles doorvertelde. Het was eigenlijk een heel juicy week. Maar stel je voor dat het tussen jou en Tyron zou gebeuren. Maar we hebben het uitgesproken. Eindconclusie Randy 'gekke bubbel waar we hier inzitten' Nu Randy over dat hij relaxed is en dat mensen ook zeiden dat hij anders moet zijn. ' Maar ik kan het niet mooier maken'.
Tom leert zo enorm veel in dat huis, hij gaat er sws als groter uitkomen, Jimmy, Tyron en Alice ook maar Tom het meeste.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet.
Hij heeft zijn hele ziel en zaligheid blootgelegd.
Zijn levensverhaal, zijn struggles en zijn toekomstplannen.
zou geld uit de pot gaan dan ookquote:Op maandag 18 maart 2024 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Wat gebeurt er als undercovers ontmaskert zijn. Jimmy en Danny zijn eigenlijk al wel ontmaskert. Die worden scherp in de gaten gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |