Wimperlijmquote:Op zondag 17 maart 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
is er lijm? of iets anders dat goed kan plakken ?
Welke drie?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:32 schreef mazaru het volgende:
Niemand mag meer meedoen met de dominostenen van die drie.
Die drie op de bank. Tom, Randy en Tyrone beslissen het wel even voor het hele huisquote:
Ty Randy en Tom omdat hun de test hebben gedaan en weten hoe het moetquote:
Maar er komen nog meer spellen geloof ikquote:Op zondag 17 maart 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
het blijft een rare opdracht. als ze op het laatst nog 50 ballen erbij krijgen. is het eigenlijk puur en enkel de domino's die het gaat bepalen
48 uur toch voor deze opdracht? Komt goed. Gaat iedereen zich nog mee bemoeien.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die drie op de bank. Tom, Randy en Tyrone beslissen het wel even voor het hele huis
Ashley zie ik dit überhaupt niet doen ... op haar knieen ? denk dat ze de stenen niet eens kan zien staan dan ...quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die drie op de bank. Tom, Randy en Tyrone beslissen het wel even voor het hele huis
mhmm okequote:Op zondag 17 maart 2024 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er komen nog meer spellen geloof ik
Denk het ook welquote:Op zondag 17 maart 2024 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er komen nog meer spellen geloof ik
Dat is niet aan hen om dat te beslissen. Voor hetzelfde geld is 1 van hen wel undercover en speelt hij het goed. Het is ook nutteloos om nu al te saboterenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Ty Randy en Tom omdat hun de test hebben gedaan en weten hoe het moet
en niet geloven dat een van hun undercover is.
Dan weten ze zeker dat er niet gesaboteerd gaat worden.
Ze zijn er van overtuigd dat niet een van hun de saboteur is dusquote:Op zondag 17 maart 2024 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet aan hen om dat te beslissen. Voor hetzelfde geld is 1 van hen wel undercover en speelt hij het goed. Het is ook nutteloos om nu al te saboteren
ik vermoed dat ashley ze in de gaten wil houdenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze zijn er van overtuigd dat niet een van hun de saboteur is dus
logisch dat ze dat dan zo willen doen.
Daar kunnen hen dan wel van overtuigd zijn, maar het is een spel voor het hele huis. Niet alleen voor die drie haantjesquote:Op zondag 17 maart 2024 22:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze zijn er van overtuigd dat niet een van hun de saboteur is dus
logisch dat ze dat dan zo willen doen.
Niet zolang het licht is. Misschien vannacht welquote:Op zondag 17 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
Het lijkt me ook niet te doen voor undercover Danny of de andere twee om ballen uit die bak te verwisselen...
zeker niet met zo weinig ballen. even snel een balletje pakken is er niet bij. bijna onmogelijk inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2024 22:39 schreef kater1 het volgende:
Het lijkt me ook niet te doen voor undercover Danny of de andere twee om ballen uit die bak te verwisselen...
Het is al nacht. Misschien blijft het buitenlicht aan. We zullen het meemaken.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zolang het licht is. Misschien vannacht wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |