Joey zegt hallo.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft absoluut potentie om helemaal te ontsporen zo dadelijk.
Context?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Doekje bij PSV. Nu horen we @:de_boswachter niet .
Hier of op het veld?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij deze beroepsgroep even heel snel serieus nemen.
Daarvoor missen we een type Douglas of Pietersquote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Idd.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo in de herhaling is het alleen maar beter.
Koekoek
Hey Mariusquote:Op zondag 17 maart 2024 21:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hahahah zei mn vriendin vannacht ook maat kutsooi hahaha!!!11
Sorry, ik was PSV aan het kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Doekje bij PSV. Nu horen we @:de_boswachter niet .
Voel jij enige emotie als je langs het PSV-stadion rijdt, wandelt of iets dergelijks? Gisteren reed ik erlangs, maar voelde geen emotie.quote:
Zou gek zijn als je voor Ajax of Feyenoord bent.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voel jij enige emotie als je langs het PSV-stadion rijdt, wandelt of iets dergelijks? Gisteren reed ik erlangs, maar voelde geen emotie.
Ik kom daar eigenlijk nooit maar vind het één van de weinige stadions in Nederland die ik nog wel te pruimen vindquote:Op zondag 17 maart 2024 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voel jij enige emotie als je langs het PSV-stadion rijdt, wandelt of iets dergelijks? Gisteren reed ik erlangs, maar voelde geen emotie.
Heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zittenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
De KNVB laat dit niet gebeuren
Ik ben tegen discriminatiequote:Op zondag 17 maart 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zitten
Paauw gaat het regelenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Niet alleen de Turkenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zitten
Come on PSV, come on PSVquote:
Turkije derdewereldland.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
@Coco gaat dat niet op cd kopen.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Come on PSV, come on PSV
Heeee, hoooo
PSV Eindhoven
En de banger Boeruh, Boeruh
En niet te vergetenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Come on PSV, come on PSV
Heeee, hoooo
PSV Eindhoven
En de banger Boeruh, Boeruh
Dit is lekker, Turks, straks nog een hapje eten,quote:Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |