SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat meer aanvallende dreiging is al meegenomen want we hebben wel kunnen zien dat ook al speel je met 11 verdedigers het een geitenkaas blijft
Maak er wat tutti frutti van.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja, je bent Ajacied of je bent het niet.
[ afbeelding ]
Je gaat het pas zien als je het door hebt.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak er wat tutti frutti van.
die staat ook basis.quote:
Gebrek aan beter, overigens liever Gaaei dan Rensch, ben blij dat hij nog geschorst is.quote:
Watquote:Op zondag 17 maart 2024 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebrek aan beter, overigens liever Gaaei dan Rensch, ben blij dat hij nog geschorst is.
Begrijp me niet verkeerd, beide spelen zeer dramatisch, maken louter verkeerde keuzes en stapelen blunders, maar Rensch is in mijn ogen kwalitatief en technisch nog net iets minder.quote:
Het meest vervelende aan Rensch is dat hij in mijn beleving vaker op de grond licht dan dat hij staat. Vooral bij skirmishes.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, beide spelen zeer dramatisch, maken louter verkeerde keuzes en stapelen blunders, maar Rensch is in mijn ogen kwalitatief en technisch nog net iets minder.
quote:Op zondag 17 maart 2024 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben we überhaupt nog spelers op de bank zitten zometeen of is dit het?
Lichtquote:Op zondag 17 maart 2024 16:16 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het meest vervelende aan Rensch is dat hij in mijn beleving vaker op de grond licht dan dat hij staat. Vooral bij skirmishes.
verkeerde topicquote:Op zondag 17 maart 2024 16:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
[..]
It wasn't entertaining enough, it seems.
Soepele edits wel.
Dit Ajax houdt de nul niet hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
grapje, dit wordt een bloedeloze 0-0.
dat is idd wel fijnquote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Heeinz het volgende:
Een buitenspeler die z'n mannetje voorbij gaat
Volgens mij was Antony de laatste speler die dat deed
Verlosser van de week.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef Heeinz het volgende:
Godtsgod, eindelijk weer iets om naar te kijken
heel apart weer, onverdiend ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:16 schreef Heeinz het volgende:
Het ziet er dan even aardig uit, maar vanaf het moment dat Sparta één kans krijgt lijkt alles in elkaar te storten
Dit overtreft inmiddels wel het Jan Wouters-seizoen iddquote:Op zondag 17 maart 2024 17:17 schreef Coco het volgende:
Dit moet toch wel het slechtste Ajax seizoen aller tijden zijn?
Joh.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:17 schreef Coco het volgende:
Dit moet toch wel het slechtste Ajax seizoen aller tijden zijn?
Het regent vaak, toch een klein excuusjequote:Op zondag 17 maart 2024 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor heeft in 2 jaar ofzo maar 6 goede wedstrijden gespeeld.
Groot talent verder hihaho
Toch maar zo de handschoentjes aan met slechts 13 graden.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het regent vaak, toch een klein excuusje
Dat die mee is gegaan naar het WK begint met de week lachwekkender te worden. En maar blijven volhouden dat er geen Ajax bias bestaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
neuh. Talent zat hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De Kaplan hypetrein is ook vrij abrupt tot stilstand aan het komen.
Gelukkig nu wel wat meer bias voor spelers die voor wandelende bomgordels spelen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat die mee is gegaan naar het WK begint met de week lachwekkender te worden. En maar blijven volhouden dat er geen Ajax bias bestaat.
ging iets te enthousiast voor de bal en werd simpel uitgekapt daardoor idd. Doet verder weinig af dat er echt wel talent en potentie in zit hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Werd weer als een f-je uitgekapt bij de goal.
Of het lijkt gewoon allemaal wel aardig omdat de rest zo bedroevend slecht is.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ging iets te enthousiast voor de bal en werd simpel uitgekapt daardoor idd. Doet verder weinig af dat er echt wel talent en potentie in zit hoor.
Maar sommigen kraken graag speler direct af die er zo lang hebben uitgelegen, jong en in een elftal waarvan 80% Ajax onwaardig. Iets te simpel gedacht
wat jij wil gapquote:Op zondag 17 maart 2024 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of het lijkt gewoon allemaal wel aardig omdat de rest zo bedroevend slecht is.
Patatquote:Op zondag 17 maart 2024 17:38 schreef Wertha het volgende:
Hmm... friet curryworst of friet zuurvlees. Keuzes in het leven...
Ha wat leuk, dit is de eerste keer dat we zo'n grap voorbij zien komenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:38 schreef De_Pel het volgende:
Vooralsnog loop je gewoon een doelpunt uit op GAE, terwijl jullie ook nog eens tegen een moeilijker tegenstander spelen
wellicht voor hlynsson?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:48 schreef Heeinz het volgende:
Mooi moment om Godts eruit te halen voor Bergwijn
Die kan maar 40 minuten spelenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:48 schreef Heeinz het volgende:
Mooi moment om Godts eruit te halen voor Bergwijn
Zuurvlees natuurlijk _0_quote:Op zondag 17 maart 2024 17:38 schreef Wertha het volgende:
Hmm... friet curryworst of friet zuurvlees. Keuzes in het leven...
Bekijk je het lekker, bij deze ook het doelsaldo niet meer meequote:Op zondag 17 maart 2024 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ha wat leuk, dit is de eerste keer dat we zo'n grap voorbij zien komen
Bij dezenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bekijk je het lekker, bij deze ook het doelsaldo niet meer mee
boeienquote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bekijk je het lekker, bij deze ook het doelsaldo niet meer mee
Oh, ik dacht 12-16 weken.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hamstringblessure staat 6 weken voor ofzo
Tenzij het de medische staf van Ajax betreft…quote:Op zondag 17 maart 2024 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hamstringblessure staat 6 weken voor ofzo
Dagje vrij genomen vandaag... kijk alleen het eind maar ffquote:Op zondag 17 maart 2024 18:33 schreef LethalNinja het volgende:
Bijna klaar met werken. Zo voelt het kijken naar dit Ajax.
Oh dit is fijn 2-2! Leuk voor Bergwijn
niet om Ajax te kijken dusquote:Op zondag 17 maart 2024 18:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dagje vrij genomen vandaag... kijk alleen het eind maar ff
Ja. Anders is het geheid 3-2.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat kaplan die overtreding maakt snap ik wel trouwens.
Die was gewoon doorgebroken jaquote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gelukkig weer een puntje uitgelopen op NECquote:
Dit was toch geen penaltyquote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef Shreyas het volgende:
Ajax 100% strafschop onthouden. Maar goed, als je zo slecht speelt roep je dit soort pech over jezelf af.
Nee dat was het niet neequote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef Shreyas het volgende:
Ajax 100% strafschop onthouden. Maar goed, als je zo slecht speelt roep je dit soort pech over jezelf af.
Nadat je verkeerd dekt wel jaquote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kijk er zijn spelers zoals Gaaei waarover de meeste het wel eens zijn dat hij altijd tegenvalt.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef LethalNinja het volgende:
Zucht, moet ik nu blij zijn met het punt? Ik weet het niet meer hoor. Ik ga ook niet voor de miljoenste keer zeggen welke spelers tegenvielen.
Dat is al jaren zoquote:Op zondag 17 maart 2024 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel bizar dat Ajax pas een beetje redelijk gaat voetballen als ze achterstaan. Waarom kunnen ze een wedstrijd niet meteen op volle kracht beginnen?
Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel bizar dat Ajax pas een beetje redelijk gaat voetballen als ze achterstaan. Waarom kunnen ze een wedstrijd niet meteen op volle kracht beginnen?
In de afgelopen jaren had Ajax een selectie die mee kon doen om het kampioenschap, nu heeft Ajax een selectie die met moeite vijfde wordt. Misschien dat je je speelstijl, mentaliteit, wedstrijdbeleving en inzet hier een beetje op moet aanpassen.quote:
Hallo Hedwigquote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.
Die reactie van de bank is over het algemeen terecht. Bij Ajax lopen verdedigers rond die de bal niet eens over 5 meter kunnen passen. Iedereen speelt veilig terug, want bijna elke pass breed wordt onderschept. Het is niet normaal hoeveel balverlies wordt geleden. Met zo weinig kwaliteit kan een trainer niet werken bij Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie spelers die ontzettend onzeker zijn. Ik zie gebroken jongens. Maar waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Dat gedrag stoort mij het meeste. Gefrustreerd gedrag op de bank, handen voor de ogen slaan, neerslachtig gedrag. Ik zie heel zwak leiderschap.
Er was gewoon contact, ik snap dat Gözübüyük dit niet heeft waargenomen, maar de VAR had hem op z'n minst naar het scherm kunnen roepen. Maar goed, dit gelijkspel is niet de schuld van de arbitrage, we moeten vooral naar ons zelf kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net werd de herhaling van het penaltymoment nog even getoond, (close-up) leek mij er wel degelijk een om eerlijk te zijn. @:shreyas had gelijk.
dat is het ook. Dat is al ruim 2 jaar zo en keer je niet snel om. Steijn was de meest foute keuze als trainer, vh schip is niet de tactische trainer wat men vantevoren ook al wist natuurlijk. En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaanquote:Op zondag 17 maart 2024 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel medestanders hebt die denken dat het een strafschop wasquote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er was gewoon contact, ik snap dat Gözübüyük dit niet heeft waargenomen, maar de VAR had hem op z'n minst naar het scherm kunnen roepen. Maar goed, dit gelijkspel is niet de schuld van de arbitrage, we moeten vooral naar ons zelf kijken.
Ach het is gewoon een lachwekkend kutseizoen met het ene puntverlies na het andere. Maar dit soort momenten zijn ook wel typerend, paar weken geleden zelfde met Heerenveen uit waar een bal duidelijk over de lijn was. Scheelt je alles bij elkaar toch weer 3 punten.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er was gewoon contact, ik snap dat Gözübüyük dit niet heeft waargenomen, maar de VAR had hem op z'n minst naar het scherm kunnen roepen. Maar goed, dit gelijkspel is niet de schuld van de arbitrage, we moeten vooral naar ons zelf kijken.
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die reactie van de bank is over het algemeen terecht. Bij Ajax lopen verdedigers rond die de bal niet eens over 5 meter kunnen passen. Iedereen speelt veilig terug, want bijna elke pass breed wordt onderschept. Het is niet normaal hoeveel balverlies wordt geleden. Met zo weinig kwaliteit kan een trainer niet werken bij Ajax.
Ik heb vrijdag Jong Ajax - Jong PSV gekeken, we zouden er niet op achteruit gaan als we de gehele achterhoede, met uitzondering van Hato, gewoon vervangen me die van Jong Ajax.
We hebben dit in goed overleg gedaan met elkaar, want nogmaals: we zijn één. Ik zou er eigenlijk niks over zeggen, maar ik heb nu de dingen gezegd die ik niet wilde zeggen. Ik doe een stap terug.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het ook. Dat is al ruim 2 jaar zo en keer je niet snel om. Steijn was de meest foute keuze als trainer, vh schip is niet de tactische trainer wat men vantevoren ook al wist natuurlijk. En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaan
Het blijft de eredivisie hè. Volgend seizoen kan ineens heel anders zijn. Van den Boomen kan wel goed passen, Berghuis, Brobbey en Bergwijn voorin zijn gewoon prima. Keeper kan op zich ook nog wel. Als het middenveld en de defensie nou eindelijk weer eens kwaliteit kan hebben kun je volgend seizoen in ieder geval weer mee doen om plaats 2 en dus CL.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaan
Hoeft ook niet, want de beslissing en de uitslag verandert hier toch niet mee.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel medestanders hebt die denken dat het een strafschop was
Het begon allemaal met Alfred S...quote:Op zondag 17 maart 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het ook. Dat is al ruim 2 jaar zo en keer je niet snel om. Steijn was de meest foute keuze als trainer, vh schip is niet de tactische trainer wat men vantevoren ook al wist natuurlijk. En bovenin beginnen de hoofdspelers net pas dus daar is ook een lange weg te gaan
ja die was er ook iddquote:Op zondag 17 maart 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Alfred S...
Laatste half jaar onder Ten Hag was al bar slecht. Na de uitschakeling door Benfica geen goede wedstrijd meer gespeeld en nog bijna het kampioenschap verspeeld na een grote voorspring te hebben gehad.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Alfred S...
Bergwijn, bijna 32 miljoen en het nog nooit ingelost. Zelfs Stevie Wonder ziet dat hij het al sinds zijn aanstelling heeft laten afweten.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijft de eredivisie hè. Volgend seizoen kan ineens heel anders zijn. Van den Boomen kan wel goed passen, Berghuis, Brobbey en Bergwijn voorin zijn gewoon prima. Keeper kan op zich ook nog wel. Als het middenveld en de defensie nou eindelijk weer eens kwaliteit kan hebben kun je volgend seizoen in ieder geval weer mee doen om plaats 2 en dus CL.
een paar gerichte aankopen kan best schelenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
En dan denken sommigen dat je met een paar ‘gerichte’ aankopen volgend jaar weer om het kampioenschap mee doet![]()
Dit Ajax gaat pas over een jaar of 3 weer eens meedoen om het kampioenschap.
Alex Kroes en die doorstromende coach van Jong Ajax zijn de grote verlossers. Over 2 jaar staat Ajax weer in de halve finale van de Champions League.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
En dan denken sommigen dat je met een paar ‘gerichte’ aankopen volgend jaar weer om het kampioenschap mee doet![]()
Branco Pirlo schijnt dan opeens niet de motoriek van een baksteen te hebbenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alex Kroes en die doorstromende coach van Jong Ajax zijn de grote verlossers. Over 2 jaar staat Ajax weer in de halve finale van de Champions League.
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....quote:Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Met een beetje goed beleid doe je over 2 jaar zeker mee om het kampioenschap, volgend jaar top 3.
Het is nou ook niet zo dat Feyenoord en PSV zo geweldig zijn. Als Slot en L, de Jong er niet meer zijn dan is het al direct een stuk minder.
het aantal tegendoelpunten dit seizoen en hoe je vandaag voor de dag komt zijn 2 verschillende dingen hequote:Op zondag 17 maart 2024 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
van het schip vond ajax best wel goed spelen bij espn....zijn we allemaal blind
ajax heeft 73 goals tegen gekregen in alle competities dit seizoen
Gaat meevallen Klaas, misschien wel goed voor Ajax dat ze niet teveel geld gaan uitgeven. Veel geld uitgeven aan transfers betekent ook veel te hoge salarissen. Dat gaan PSV en Feijenoord ook merken, de zekerheidjes kosten een godsvermogen en dan is het nog maar de vraag of ze willen komen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....
Even quoten dit.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Met een beetje goed beleid doe je over 2 jaar zeker mee om het kampioenschap, volgend jaar top 3.
Het is nou ook niet zo dat Feyenoord en PSV zo geweldig zijn. Als Slot en L, de Jong er niet meer zijn dan is het al direct een stuk minder.
Goh, dat geld kreeg Ajax ook aantal jaren achter elkaar. Daarnaast ook nog eens hoge uitgaande transfers en CL inkomsten destijds. Het kan snel gaan in de voetbalwereld.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....
Ik denk dat jij nog niet bewust bent in welke financiële crisis ajax nu zit. Ze hebben dit seizoen al 20 miljoen moeten lenen om een tekort af te dekken. AJax kan niet langer op een Champions Ligue begroting blijven functioneren. Dus dat betekent keihard gaan bezuinigen komende seizoenen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat meevallen Klaas, misschien wel goed voor Ajax dat ze niet teveel geld gaan uitgeven. Veel geld uitgeven aan transfers betekent ook veel te hoge salarissen. Dat gaan PSV en Feijenoord ook merken, de zekerheidjes kosten een godsvermogen en dan is het nog maar de vraag of ze willen komen.
Eerst maar eens de organisatie op orde en alleen kopen als het de grote talenten niet in de weg staat, als dat gebeurd dan heb ik er wel vertrouwen in.
Dat zou inderdaad best kunnen als je wat matige spelers bij elkaar raapt uit andere competities van een jaartje of 26-28. De vraag is alleen of je dat zou moeten willen. Ajax is stuk vanaf de bodem, dat moet eigenlijk van onderaf helemaal worden herbouwd. Het probleem is alleen dat je teveel Europese inkomsten gaat missen en je goede naam naar de kloten gaat als je in de tussentijd niet een beetje fatsoenlijk eerste team samenstelt.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Henderson was zo’n gerichte aanwinst. 1x gewonnen met hem erbij?quote:Op zondag 17 maart 2024 19:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een paar gerichte aankopen kan best schelendaarnaast weet je ook niet hoe het zal gaan na dit seizoen in zowel eindhoven als rotterdam he.
Maar vantevoren al die handdoek soort van in de ring gooien daar weiger ik aan mee te doen.
Weinigen dat horen zeggen hoor. Begon aardig maar daarna teveel teruggezakt. Snap ook niet helemaal wat taylor te maken heeft met toekomstige aanwinsten trouwens.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Taylor was zo’n gerichte aanwinst. 1x gewonnen met hem erbij?
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson. Voor een hoop geld laten tekenen tegen een belachelijk salaris. Een speler die over een maand of 3 al 34 is en niks meer toe kan voegen. Een hype, meer niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Weinigen dat horen zeggen hoor. Begon aardig maar daarna teveel teruggezakt. Snap ook niet helemaal wat taylor te maken heeft met toekomstige aanwinsten trouwens.
ja ik sbap niet zo goed wat men denkt dan.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson.
Je obsessie met Henderson begint aandoenlijk te wordenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson. Voor een hoop geld laten tekenen tegen een belachelijk salaris. Een speler die over een maand of 3 al 34 is en niks meer toe kan voegen. Een hype, meer niet.
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb, zoals jijquote:Op zondag 17 maart 2024 20:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je obsessie met Henderson begint aandoenlijk te worden. Heb hem er graag bij om volgend seizoen Ajax op de rit te krijgen. Wss ben je gewoon bang voor volgend seizoen wanneer je clubje gaat instorten en Ajax weer gewoon boven jullie staat.
Leiderschap? 1x gewonnen ofzo sinds hij meespeelt. Net zo matig als de rest van de selectie. Werd niet voor niks altijd al na een uur gewisseld bij zijn laatste seizoen in Liverpool. Vergane glorie.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja ik sbap niet zo goed wat men denkt dan.
Heb niemand gehoord danwel gezien hier of ergens anders die verwacht dat hij de problemen oplost in zijn eentje. Geen speler die er 30 inschiet, maar is alsnog een prima speler voor eredivisiebegrippen met een berg ervaring en stukje leiderschap waar anderen van zouden kunnen profiteren.
ik snap dat de afgelopen 2.5 jaar niet onze beste periode is en het echt niet zomaar in 1 klap is opgelost maar iets minder zuur zal je denk ik wel iets beter staan vermoed ik. Even een paar reacties van je teruggekeken en ik snap wel waarom men denkt dat je geen Ajacied bent.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb
Loop jij lekker weg met je Hendo’tje, hij heeft nog geen reet laten zien in positief opzicht. Gewoon een paniek aanschaf die niks toe weet te voegen.
Tja, ik mis de arrogantie en naïviteit die het gros hier heeft.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik snap dat de afgelopen 2.5 jaar niet onze beste periode is en het echt niet zomaar in 1 klap is opgelost maar iets minder zuur zal je denk ik wel iets beter staan vermoed ik. Even een paar reacties van je teruggekeken en ik snap wel waarom men denkt dat je geen Ajacied bent.
Doe er verder mee wat je wilt hoor
Gedraag je dan ff wat minder als een frusto Rotterdammer.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb, zoals jij
Loop jij lekker weg met je Hendo’tje, hij heeft nog geen reet laten zien in positief opzicht. Gewoon een paniek aanschaf die niks toe weet te voegen.
vooral een stukje niveau. Maargoed prima verder.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, ik mis de arrogantie en naïviteit die het gros hier heeft.
Dan pas ik goed bij jouw fantastische Ajax selectie.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vooral een stukje niveau. Maargoed prima verder.
De waarheid is hard voor sommige Calimero’s uit Amsterdam.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gedraag je dan ff wat minder als een frusto Rotterdammer.
ik heb nergens gezegd dat onze selectie goed is, laat staan fantastisch.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan pas ik goed bij jouw fantastische Ajax selectie.
Dat ie schijnbaar genoeg toevoegde om iig dat uur te spelen zegt genoeg.. Er staan nu randdebielen om hem heen, als we volgend jaar een beetje redelijk inkopen dan voegt ie echt nog genoeg toe.. Zeker in de eredivisie.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Leiderschap? 1x gewonnen ofzo sinds hij meespeelt. Net zo matig als de rest van de selectie. Werd niet voor niks altijd al na een uur gewisseld bij zijn laatste seizoen in Liverpool. Vergane glorie.
Waarvan akte.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat onze selectie goed is, laat staan fantastisch.
’Als’. Van welk geld? Je moest in de winterstop eerst al verkopen om iets te kunnen. De afgelopen 2 jaar was er toch al goed ingekocht, voor dik 200 miljoen?quote:Op zondag 17 maart 2024 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat ie schijnbaar genoeg toevoegde om iig dat uur te spelen zegt genoeg.. Er staan nu randdebielen om hem heen, als we volgend jaar een beetje redelijk inkopen dan voegt ie echt nog genoeg toe.. Zeker in de eredivisie.
weinigen die de mening hebben dat het geld goed is besteed hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
’Als’. Van welk geld? Je moest in de winterstop eerst al verkopen om iets te kunnen. De afgelopen 2 jaar was er toch al goed ingekocht, voor dik 200 miljoen?
Je weet mijn woorden weer goed te verdraaien knul. Als iemand het heeft over redelijk inkopen terwijl je die 2 jaar ervoor al 200 miljoen over de balk hebt gegooid, wat is dan redelijk hè? Maar goed, je speelt liever op de kan dan dat je met argumenten komt merk ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
weinigen die de mening hebben dat het geld goed is besteed hoor.
Je verzint wel dit soort feitjes aan de lopende band he?
dan moet je jezelf maar wat beter leren uiten. Wellicht kan de ggz daarbij helpen.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je weet mijn woorden weer goed te verdraaien knul. Als iemand het heeft over redelijk inkopen terwijl je die 2 jaar ervoor al 200 miljoen over de balk hebt gegooid, wat is dan redelijk hè? Maar goed, je speelt liever op de kan dan dat je met argumenten komt merk ik.
Dit kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Men liep hier de polonaise dat Sutalo en Sosa waren gekocht
Gaat helemaal goedkomen Klaas, je hoeft je niet ongerust te maken.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog niet bewust bent in welke financiële crisis ajax nu zit. Ze hebben dit seizoen al 20 miljoen moeten lenen om een tekort af te dekken. AJax kan niet langer op een Champions Ligue begroting blijven functioneren. Dus dat betekent keihard gaan bezuinigen komende seizoenen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Werkelijk niemand maar dan ook echt helemaal niemand doet hier arrogant.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Eens. Dit topic is verworden tot een zoete inval van keuterboertjes en havenslaafjes wier clubjes ook eens een boekhoudkundig winstgevend jaar combineren met europese overwintering (En er daarna meteen wel keihard uitvliegen tegen b-ploegen) die denken dat ze met hun middelmatigheid nu menselijk goud in handen hebben en hier eens even de grote broer komen uitlachen. Ik vind dat we dat met z'n allen met een waardige gelatenheid van ons af laten glijden, wij trekken ons jasje niet uit!quote:Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkelijk niemand maar dan ook echt helemaal niemand doet hier arrogant.
Dit is wel goed gezegd idd. Maargoed, kennelijk weinig tot geen huisregels waardoor je het allemaal niet echt serieus kan nemen. Jammer welquote:Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eens. Dit topic is verworden tot een zoete inval van keuterboertjes en havenslaafjes wier clubjes ook eens een boekhoudkundig winstgevend jaar combineren met europese overwintering (En er daarna meteen wel keihard uitvliegen tegen b-ploegen) die denken dat ze met hun middelmatigheid nu menselijk goud in handen hebben en hier eens even de grote broer komen uitlachen. Ik vind dat we dat met z'n allen met een waardige gelatenheid van ons af laten glijden, wij trekken ons jasje niet uit!
Namen en rugnummers !quote:Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En weinigen?Men liep hier de polonaise dat Sutalo en Sosa waren gekocht
![]()
Zover ik me kan heugen was het vooral een "We gaan het wel zien/Geef het tijd" kamp en mensen die het direct al niet zagen zitten.quote:
De lijdensweg wordt nu even kort onderbroken vanwege interlandvoetbal.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:14 schreef manny het volgende:
Ajai.... wat een martelgang dit seizoen. Grote schoonmaak (opnieuw) en neem in hemelsnaam een fatsoenlijke coach aan.
Je hebt er duidelijk geen kijk op.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eens. Dit topic is verworden tot een zoete inval van keuterboertjes en havenslaafjes wier clubjes ook eens een boekhoudkundig winstgevend jaar combineren met europese overwintering (En er daarna meteen wel keihard uitvliegen tegen b-ploegen) die denken dat ze met hun middelmatigheid nu menselijk goud in handen hebben en hier eens even de grote broer komen uitlachen. Ik vind dat we dat met z'n allen met een waardige gelatenheid van ons af laten glijden, wij trekken ons jasje niet uit!
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, Maar een betere club dan deze is er niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:22 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
Maar een verliezend Ajax is beter dan hun club hé.
Wel goed voor de ziekenboeg.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De lijdensweg wordt nu even kort onderbroken vanwege interlandvoetbal.
Maar PEC-uit gaat natuurlijk ook weer een feest worden over 2 weken...
En vandaag nog jarig ookquote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, Maar een betere club dan deze is er niet.
Precies. Niet alle clubs kunnen dit bij Sparta uit.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd naar de Pantelic podcast.
Knap terug gekomen van 2-0 naar 2-2
die was er gisteren al obsessieve hans.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Je kunt je ook gewoon doodschamen dat je überhaupt met 2-0 achter komt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Meer leedvermaak eigenlijk, wat een non-voetballer.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel Rotterdam is weer boos op Henderson lees ik omdat die te weinig vooruit speelt (daarbij eventjes negerend dat de ballen die die vooruit speelt bijna altijd doelpogingen opleveren) en omdat die een vrije trap nam (wat een getrainde variant was volgens van 't Schip).
De man is echt een clown.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel Rotterdam is weer boos op Henderson lees ik omdat die te weinig vooruit speelt (daarbij eventjes negerend dat de ballen die die vooruit speelt bijna altijd doelpogingen opleveren) en omdat die een vrije trap nam (wat een getrainde variant was volgens van 't Schip).
Bijna de hele selectie, dus het is niet eerlijk om elke keer Hendo aan te vallen hequote:Op maandag 18 maart 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer leedvermaak eigenlijk, wat een non-voetballer.
Als je zo'n exorbitant salaris vraagt voor je diensten wel hoor.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bijna de hele selectie, dus het is niet eerlijk om elke keer Hendo aan te vallen he.
quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo'n exorbitant salaris vraagt voor je diensten wel hoor.
We zijn de schaamte al een beetje voorbij, er valt geen touw aan vast te knopen. Ik heb het al eens vaker gezegd maar dit seizoen is wel het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon doodschamen dat je überhaupt met 2-0 achter komt.
Niveautje werken voor je kk geldquote:
Ja dat is niet zo moeilijk. Dat is het voor iedereenquote:Op maandag 18 maart 2024 11:45 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het al eens vaker gezegd maar dit seizoen is wel het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.
Dat is waar maar ik ben er al wat langer bij dan de meesten denk ikquote:Op maandag 18 maart 2024 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk. Dat is het voor iedereen
Het online nieuwsbericht na de wedstrijd gisteren was ook vrijwel exact hetzelfde als de week ervoor. Toen was het 'invaller Brobbey redt punt voor Ajax tegen Fortuna' en nu 'invaller Bergwijn redt punt voor Ajax tegen Sparta'quote:Op maandag 18 maart 2024 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon doodschamen dat je überhaupt met 2-0 achter komt.
Daar heb je zeker gelijk in, maar dat vind ik bij de meeste voetballers wel. Als je sommige penalties, hoekschoppen of andere balletjes ziet dan zou ik haast zeggen, bel mij op en ik doe het voor de helftquote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo'n exorbitant salaris vraagt voor je diensten wel hoor.
dat geldt voor zo veel spelers, maar dit is Ajax en de haat is dan groter dan de liefde voor de eigen club dus gelden er andere regels. Kijkje in dat feyenoord topic en de bevestiging zie je meteen weerquote:Op maandag 18 maart 2024 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar dat vind ik bij de meeste voetballers wel. Als je sommige penalties, hoekschoppen of andere balletjes ziet dan zou ik haast zeggen, bel mij op en ik doe het voor de helft.
Zien dat de uitgerangeerde en over het veld hobbelende Henderson er werkelijk helemaal niks van bakt heeft inderdaad te maken met haat, pikkebaas.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat geldt voor zo veel spelers, maar dit is Ajax en de haat is dan groter dan de liefde voor de eigen club dus gelden er andere regels. Kijkje in dat feyenoord topic en de bevestiging zie je meteen weer
joh. Al langsgeweest bij de ggz of denk je het is wel goed zo?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zien dat de uitgerangeerde en over het veld hobbelende Henderson er werkelijk helemaal niks van bakt heeft inderdaad te maken met haat, pikkebaas.
Dat vind ik wel een groter probleem dan wat onze vrienden die minder prijzen pakken ervan vinden.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:50 schreef Bofjijff het volgende:
Wel ff blij weer met de interlandperiode, ff opladen voor er weer een weekend vol frustratie volgt
Je argumenten zijn op jochie?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
joh. Al langsgeweest bij de ggz of denk je het is wel goed zo?
Debiel
seizoen uitzingen. Veel meer zit er niet opquote:Op maandag 18 maart 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een groter probleem dan wat onze vrienden die minder prijzen pakken ervan vinden.
Ja ach, we leren er mee leven he. Ik moet er niet aan denken om elk weekend met Feyenoord of Psv bezig te moeten zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat geldt voor zo veel spelers, maar dit is Ajax en de haat is dan groter dan de liefde voor de eigen club dus gelden er andere regels. Kijkje in dat feyenoord topic en de bevestiging zie je meteen weer
Nee toch, wel vaker gebeurd. Iets met blessures *kuch.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Geen enkele Ajacied bij Oranje. Ik ben daar verder niet rouwig om, maar is dat ook niet een unicum?
Dit ja, ben al een tijdje aan het aftellen en dan maar hopen op een paar rake beslissingen van Kroes & Co.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
seizoen uitzingen. Veel meer zit er niet op
Niet uniek, maar wel lang geleden leer ik via deze mega-autist:quote:Op maandag 18 maart 2024 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee toch, wel vaker gebeurd. Iets met blessures *kuch.
Dat is wel wat makkelijk gedacht. Spelers die je wil contracteren zullen uiteindelijk ook willen weten of en op welk Europees niveau je uitkomt. Of je moet in de categorie zonder ambitie gaan vissen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:20 schreef Marius95 het volgende:
Het boeit mij niets op welke plaats Ajax dit seizoen gaat eindigen. 5e, 6e, 7e of zoiets, ik vind het niet uitmaken, al of niet Europees, ook geen probleem. Het is veel belangrijker te beginnen met het volgende seizoen, wat voor elftal je neer gaat zetten. Alle tijd om in augustus een acceptabele selectie te hebben, die, wellicht nog niet goed genoeg voor het kampioenschap, in ieder geval weer mee kan doen bij de top-3.
Ik kan me de viering van het 100-jarig bestaan nog herinneren (met speciaal gemaakt klassiek shirt in de Arena met 0-1 van Twente verliezen), dat was ook wel een treurige tijd.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:33 schreef Bofjijff het volgende:
Van harte met de mooiste club van Nederland er ver daarbuiten Ajacieden![]()
![]()
Toch heb je als Ajacied nog wel een sterk geloof in een snelle terugkeer naar de top, al dan niet terecht, als dat uitzicht op een gegeven moment hopeloos wordt dan geeft dat een nieuwe dimensie.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:06 schreef Bugno3 het volgende:
Het is goed voor ons empathisch vermogen om ook eens een Feyenoord-seizoen te hebben. Ik snap dat opgefokte, gefrustreerde gedrag nu een stuk beter,
Alles onder CL is al moeilijk qua spelers aantrekken dan hè, voor de competitie komen ze niet dus CL maakt het wat interessanter, die andere Europese competities kunnen ze bij veel andere clubs ook spelen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel wat makkelijk gedacht. Spelers die je wil contracteren zullen uiteindelijk ook willen weten of en op welk Europees niveau je uitkomt. Of je moet in de categorie zonder ambitie gaan vissen.
Uiteindelijk wordt een compleet gebrek aan Europees voetbal dan wel weer een probleem zou je denken, al kan je dan ook nog wel leuke salarissen bieden.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles onder CL is al moeilijk qua spelers aantrekken dan hè, voor de competitie komen ze niet dus CL maakt het wat interessanter, die andere Europese competities kunnen ze bij veel andere clubs ook spelen.
Het hangt helemaal van het plan af, trainer etc. of je daarmee wat interessants kan halen, dat ze Henderson in de winter haalden lijkt me ook alleen maar zinvol geweest als het onderdeel is van een groter plan voor de toekomst.
Maar wie had Van Gaal moeten oproepen tijdens 2000-2001?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Niet uniek, maar wel lang geleden leer ik via deze mega-autist:
[ x ]
Vd Meyde / vd Vaartquote:Op maandag 18 maart 2024 14:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wie had Van Gaal moeten oproepen tijdens 2000-2001?
Die boycot was ook zo heerlijk sneu toenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[ x ]
Toen waren ze nog niet zo ver , werden seizoen erna wel opgeroepen omdat Vd Vaart erop los begon te scoren en Meyde met steeds meer panklare voorzetten aan kwam zetten.quote:
In de gouden jaren zou hij niet onder doen voor een Van der Beek of Klaassenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Força Portugal 🇵🇹🇵🇹🇵🇹quote:Op maandag 18 maart 2024 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[ x ]
van die jongens die nooit de Europese subtop hebben bereikt maar alleen in Amsterdam bejubeld worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
In de gouden jaren zou hij niet onder doen voor een Van der Beek of Klaassen
Boeit verder ook vrij weinig natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
van die jongens die nooit de Europese subtop hebben bereikt maar alleen in Amsterdam bejubeld worden.
Tegen Benfica was je makkelijk doorgegaan als je opa pasveer niet op doel had staan die simpele harde schoten niet kon redden.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste half jaar onder Ten Hag was al bar slecht. Na de uitschakeling door Benfica geen goede wedstrijd meer gespeeld en nog bijna het kampioenschap verspeeld na een grote voorspring te hebben gehad.
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik Overmars in hosanna stemming een bijna goddelijke status toe dichtte.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Maar dat kwam door goed beleid en met de semi jeugd als ruggengraat.
Is ook weer wat overdreven, het is sportief momenteel helemaal niks maar ondanks de wens van klaas gaat Ajax niet failliet, dus van de basis die gelegd is, is niet alles weg.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik Overmars in hosanna stemming een bijna goddelijke status toe dichtte.
Maar achteraf kan je gewoon concluderen, dat ondanks de successen, alle bestuurders die na de fluwelen revolutie naar voren zijn geschoven, stuk voor stuk ontzettend hebben gefaald in het vertalen van de visie naar een robuuste organisatie.
Meer dan een decennium de tijd voor gehad. Goed beleid. Mijn sluitspier heeft meer visie.
Ach kijk naar Barcelona, die hebben het ook gewoon heel erg moeilijk na corona. Ajax en Barcelona zijn twee clubs waar bestuurders het voor het zeggen hebben maar ook niet gesteund worden door een rijke miljardair uit Rusland, Amerika of het Midden-Oosten.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik Overmars in hosanna stemming een bijna goddelijke status toe dichtte.
Maar achteraf kan je gewoon concluderen, dat ondanks de successen, alle bestuurders die na de fluwelen revolutie naar voren zijn geschoven, stuk voor stuk ontzettend hebben gefaald in het vertalen van de visie naar een robuuste organisatie.
Meer dan een decennium de tijd voor gehad. Goed beleid. Mijn sluitspier heeft meer visie.
Nu ligt het aan corona? Dat wanbeleid van Barcelona ligt wel ergens anders aan maar laten we het hier maar over Ajax hebben.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ach kijk naar Barcelona, die hebben het ook gewoon heel erg moeilijk na corona. Ajax en Barcelona zijn twee clubs waar bestuurders het voor het zeggen hebben maar ook niet gesteund worden door een rijke miljardair uit Rusland, Amerika of het Midden-Oosten.
Je mist toch een groot deel van je omzet zonder supporters en zonder supporters groei je niet. Nu betaalt ESPN ook nog een schijntje voor de tv rechten.quote:Op maandag 18 maart 2024 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu ligt het aan corona? Dat wanbeleid van Barcelona ligt wel ergens anders aan maar laten we het hier maar over Ajax hebben.
Het was meer de druppel omdat Barca hun schulden daardoor niet af kon lossen maar niet de oorzaak en bij Ajax niet eens een druppel, het koste wel omzet uiteraard maar heeft totaal niets te maken met de situatie waarin Ajax nu zit. Het enige wat corona gedaan heeft is de ambitie van Overmars een jaar vertraagd, we zullen nooit weten wat voor stappen hij had willen zetten.quote:Op maandag 18 maart 2024 23:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je mist toch een groot deel van je omzet zonder supporters en zonder supporters groei je niet. Nu betaalt ESPN ook nog een schijntje voor de tv rechten.
In Engeland hebben ze met al die miljardairs en tv rechten helemaal geen supporters nodig.
Aan het einde van het seizoen 2021/2022 waren PSV en Ajax met afstand de clubs met de beste selectie.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zijn punt dat het in NL zo kan omslaan is helemaal geen gek punt anders.quote:
Is dat hele interview al vrijgegeven? Wat Rondo gisteren liet zien was niet zoveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb die Kroes verstandige dingen horen zeggen dat is wel weer eens fijn.
Functie vrijhouden tot ze met goed fatsoen Overmars weer in genade aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:44 schreef manny het volgende:
Hij gaat die TD rol zelf doen begrijp ik, nu is dat met Edje helemaal misgelopen, maar ik vermoed dat meneer Kroes echt een uitstekend netwerk en de juiste contacten heeft.
Dat zie ik niet gebeuren, niet alleen omdat het niet met goed fatsoen kan maar Overmars heeft wel een jasje uitgedaan door z'n hartproblemen en grote verschil met z'n vorige periode is dat de verwachtingen heel hoog zouden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Functie vrijhouden tot ze met goed fatsoen Overmars weer in genade aan kunnen nemen.
dat gejank om overmars toch. Heeft er nu ook een zwak hart bij. Die moet gewoon lekker gaan golfen in portugal ofzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Functie vrijhouden tot ze met goed fatsoen Overmars weer in genade aan kunnen nemen.
En ze willen het sowieso anders doen qua werkverdeling dan in zijn tijd, scheelt ook wat bierviltjes afspraken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat gejank om overmars toch. Heeft er nu ook een zwak hart bij. Die moet gewoon lekker gaan golfen in portugal ofzo.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat gejank om overmars toch. Heeft er nu ook een zwak hart bij. Die moet gewoon lekker gaan golfen in portugal ofzo.
Hier heeft Rintje een stevige mening over.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kansloze roep om overmars altijd. Als ik mijn piemel op werk laat zien hoef ik ook niet meer te komen. Doorgaan en kappen met zeiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier heeft Rintje een stevige mening over.
Ik vraag me wel af hoe het met Huntelaar is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kansloze roep om overmars altijd. Als ik mijn piemel op werk laat zien hoef ik ook niet meer te komen. Doorgaan en kappen met zeiken.
dat is idd een stuk relevanter. Zou mooi zijn als daar een update over komt maargoed geen idee of ie dat zelf wilt natuurlijk. Hopelijk heeft Kroes al een bakkie bij hem gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe het met Huntelaar is.
Als ze een nieuwe organisatie neer gaan zetten zou het wel leuk zijn als hij erbij zit, maar misschien is hij er wel helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is idd een stuk relevanter. Zou mooi zijn als daar een update over komt maargoed geen idee of ie dat zelf wilt natuurlijk. Hopelijk heeft Kroes al een bakkie bij hem gedaan
Tenzij je een stripper bent klopt deze theoriequote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kansloze roep om overmars altijd. Als ik mijn piemel op werk laat zien hoef ik ook niet meer te komen. Doorgaan en kappen met zeiken.
Ook opvallend dat die geen één keer genoemd werd door Kroes in dat interview, terwijl die het toch flink had over de technische organisatie waar Huntelaar in principe deel van uitmaakt als die weer aan de slag kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe het met Huntelaar is.
Er moeten twee spelers achter staan. Normaal is dat de keeper + laatste verdediger maar nu was de keeper uit het doel. Dus er had nog een verdediger (of keeper) moeten staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:44 schreef zoefschildpad het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom dat doelpunt van Chelsea werd afgekeurd? Er stond nog er nog een van ajax voor in beeld op de achterlijn. Derde filmpje hier https://nos.nl/artikel/25(...)ale-champions-league op 57 seconden.
Ah, vandaar. Dat krijg je als je voetbal regels leert van Amstel bier reclame's.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Er moeten twee spelers achter staan. Normaal is dat de keeper + laatste verdediger maar nu was de keeper uit het doel. Dus er had nog een verdediger (of keeper) moeten staan.
Ik kan mij vooral denken dat ze geen druk willen leggen op het terugkeren van Huntelaar in de organisatie. Je krijgt dan al snel vragen: "in welke rol, met welke verantwoordelijkheden". en daar is iemand met een burnout niet bij gebaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook opvallend dat die geen één keer genoemd werd door Kroes in dat interview, terwijl die het toch flink had over de technische organisatie waar Huntelaar in principe deel van uitmaakt als die weer aan de slag kan.
Nee, joh, iets met inflatie he.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gemiste kans op 69 maar lijkt me ook wat veel, misschien samen met Jade Anna.
Dat Ajax spelers altijd meer waard zijn dan die van de anderen is al jaren zo, ook voor de aardige CL jaren maar deze bedragen lijken me wat hoog, ook voor de niet Ajax spelers.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:00 schreef franklop het volgende:
Draai je dus je slechtste seizoen, heb je nog steeds 'in potentie' de spelers die het meeste opbrengen.
Al is het met Taylor erbij wel erg onrealistisch
Degene die dat lijstje heeft gemaakt er er niet veel verstand van.quote:
Dit is gewoon een twitteraar die in 020 woontquote:
Nnnnulllllltwintiggggquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is gewoon een twitteraar die in 020 woont
Neuchatel Zwitserlandquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is gewoon een twitteraar die in 020 woont
quote:Ajax-zondebok Gaaei peinst niet over exit: 'Blijf zolang mijn contract loopt'
Dat zei Bassey ook, niet die van Adriaan, maar maak je maar weer druk om de grootste club van het land.quote:
Dan zal hij wel een goed salaris hebben!quote:
Dat bedrijf zal ongetwijfeld een betere onderbouwing hebben dan de dikke onderbuik van de gemiddelde voetbalsupporter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:00 schreef franklop het volgende:
Draai je dus je slechtste seizoen, heb je nog steeds 'in potentie' de spelers die het meeste opbrengen.
Al is het met Taylor erbij wel erg onrealistisch
Verbaasd mij ook, niets in EU laten zien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:48 schreef Wotte het volgende:
Verbaas me meer over de 58(!?) miljoen die flopspits Santiago moet kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |