Ik ben geen eikel, dus ik laat hem staanquote:
Groot gelijk. Iedereen houdt van beaglehondjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben geen eikel, dus ik laat hem staan
De meeste mensen met een ziel wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Groot gelijk. Iedereen houdt van beaglehondjes.
Zo is dat. Gelukkig hebben wij die.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ziel wel.
Zeker. Een ziel van SPEED en POWER!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat. Gelukkig hebben wij die.
Trotse leden van de Church of Clarkson.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Een ziel van SPEED en POWER!
Zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Trotse leden van de Church of Clarkson.
Pastor May. Choirboy Hammond. Paladin Stig.quote:
Wat zijn wij dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pastor May. Choirboy Hammond. Paladin Stig.
Devoteesquote:
Vertel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Devotees
Al heb ik al een titel
The Stig's HOLY DUTCH Cousin natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's HOLY DUTCH Cousin natuurlijk!
Vond ik ookquote:
Goed bezig ook weer.quote:
Pakken wat je pakken kanquote:
In de bosjes!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ziel wel.
Preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Keffen hoort er wel bij, maar ik snap je punt. Hetzelfde met jankende kinderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijn
Het is gewoon een hond. Ik heb ook 2 honden waarvan 1 vd 2 bekent staat als keffertje die de snater ook prima stil kan houden. Dat kan dus met beagels ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
[..]
Keffen hoort er wel bij, maar ik snap je punt. Hetzelfde met jankende kinderen.
Ssjjt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... zit je weer mensen te slaan met je zweep?
Beagles huilen meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijn
Met je handen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ssjjt.
Maar nee, niet met zweep slaan.
Wie zegt dat ik dat doen was?quote:
Mijn ouders kwamen hier vanavond eten. Dat was gezellig. Verder heb ik vandaag vooral boodschappen gedaan, schoongemaakt en opgeruimd. Zonde van het weekend. Maar soms wel nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heey @:groepfunder nog wat leuks gedaan vandaag?
Soms wel, maar een fris huis is altijd fijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:49 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen hier vanavond eten. Dat was gezellig. Verder heb ik vandaag vooral boodschappen gedaan, schoongemaakt en opgeruimd. Zonde van het weekend. Maar soms wel nodig natuurlijk.
Zeker. Jammer alleen dat het effect altijd zo kortstondig is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms wel, maar een fris huis is altijd fijn
Dat wel. Ik ga morgen weer aan de slagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Jammer alleen dat het effect altijd zo kortstondig is.
Ik hoop morgen juist iets heel anders te gaan doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Ik ga morgen weer aan de slag
Ja jij welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik hoop morgen juist iets heel anders te gaan doen.
Het verschil moet er wezen. En volgens mij wisselen we elkaar af. Misschien wil iemand anders op maandag schoonmaken, opruimen en boodschappen doen. Dan kun jij het estafettestokje doorgeven.quote:
Oh goeiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het verschil moet er wezen. En volgens mij wisselen we elkaar af. Misschien wil iemand anders op maandag schoonmaken, opruimen en boodschappen doen. Dan kun jij het estafettestokje doorgeven.
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik hoop morgen juist iets heel anders te gaan doen.
Dat is voor jou een vraag en voor mij .... (Je hebt nergens overheen gelezen).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Ik heb mss weer ergens overheen gelezen of niet meer bijgehouden![]()
Stig lijkt het te weten...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij .... (Je hebt nergens overheen gelezen).
Zegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoals we wel gewend zijn van @:TheStigsDutchCousin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, dat beeld haal je niet meer weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een beeld van jou
Toch @:lordofleaves?
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
* Sally gaat spannende dingen doen vandaag.Wat ga je met touwtjes doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen allemaal!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Knopen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat beeld haal je niet meer weg.
[..]
Wat ga je met touwtjes doen dan?
Goedemorgen allemaal!
Sallykequote:
LoLkequote:Op zondag 17 maart 2024 10:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat beeld haal je niet meer weg.
[..]
Wat ga je met touwtjes doen dan?
Goedemorgen allemaal!
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
Have fun hè, @:Groepfunder
* Sally gaat spannende dingen doen vandaag.Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
18+ versiequote:
Stigs!quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
![]()
Daar wil ik meer van weten.
Groepsquote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, allemaal.![]()
En een fijne zondag.
Insgelijks!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, allemaal.![]()
En een fijne zondag.
Ze kijkt niet blij.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets denk ik?
Zou jij dat wel doen dan?quote:
Jaquote:
Geen idee. Ben nog nooit in boksers vastgebonden met een stuk touw.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou jij dat wel doen dan?
Strak eerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ben dol op strak.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:56 schreef Sally het volgende:
Zoiets als dit bijvoorbeeld.Ziet er zeker spannend uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Spannende Sally!quote:
Hopelijk beleefd ze er veel plezier aan.quote:
Zal toch wel?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk beleefd ze er veel plezier aan.
Moet wel. We zullen het wel lezen hier.quote:
Sallykequote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk beleefd ze er veel plezier aan.
quote:
Zie jullie dm'squote:Op zondag 17 maart 2024 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet wel. We zullen het wel lezen hier.
quote:
Sally waardig.quote:
Ja, moest even blozen onder mijn helmquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, moest even blozen onder mijn helm
Iets voor jou om zoiets te doen?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, moest even blozen onder mijn helm
Nee, ik moet vrij zijn!quote:Op zondag 17 maart 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iets voor jou om zoiets te doen?
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik moet vrij zijn!
SPEEEEEEEED!!!
Ik las dit te snelquote:
Kitten in Koekie.quote:
Kutten met Koekie?quote:
Tittenquote:
Ik zou gaan kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is de naam van mijn klusprogramma
Trekt volle zalenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is de naam van mijn klusprogramma
Eerste aflevering is iets met pijpen.quote:
Eerste aflevering net klaar dat was kittenquote:Op zondag 17 maart 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eerste aflevering is iets met pijpen.
Klitten en pijpen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eerste aflevering net klaar dat was kitten
Moet jij toch weten?!quote:Op zondag 17 maart 2024 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mag ik iets kopen of niet ondanks hand op de knip ?
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klitten en pijpen.
[..]
Moet jij toch weten?!
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klitten en pijpen.
[..]
Moet jij toch weten?!
Vies eh?quote:
quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa zou er mijn hand nu niet voor omdraaien
Zal jou eens omdraaien.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa zou er mijn hand nu niet voor omdraaien
Screwed tight!quote:Op zondag 17 maart 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
De presentatrice van het klusprogramma got screwed?
Gewoon goed vol plamuren.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Because she nailed it? Ik zal er niet over doorzagen. Maar als ze gaat werken met een plug ..
Dan wat?quote:Op zondag 17 maart 2024 19:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Because she nailed it? Ik zal er niet over doorzagen. Maar als ze gaat werken met een plug ..
En nog beschermd ook!quote:Op zondag 17 maart 2024 20:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, dan wordt er in ieder geval iets gevuld.
Da's waar. Ik ben wel benieuwd hoe de klusshow van Monsterkoekie gaat heten. Spuiten en kitten?quote:
"Vol met plamuur in elke kier, Monsterkoekie's klusshow is hier!"quote:Op zondag 17 maart 2024 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ben wel benieuwd hoe de klusshow van Monsterkoekie gaat heten. Spuiten en kitten?
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, dan wordt er een gaatje gevuld.
Was fd vaatwasser inpakkenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
MK is zo van slag dat ze weg is
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ben wel benieuwd hoe de klusshow van Monsterkoekie gaat heten. Spuiten en kitten?
Of zo enthousiast dat ze meteen nog meer klusspullen is gaan halen.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
MK is zo van slag dat ze weg is
En bijbehorend sexy outfit.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Of zo enthousiast dat ze meteen nog meer klusspullen is gaan halen.
Ja, en waar is je sexy outfit? Groep en ik zitten al te wachten!quote:
In de kastquote:Op zondag 17 maart 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en waar is je sexy outfit? Groep en ik zitten al te wachten!
Zonde dit weerquote:
Ja maar wij zitten te wachten!quote:Op zondag 17 maart 2024 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor mezelf ga ik geen spannende pakjes aan doen
Mooi verwoordquote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef Sally het volgende:
ik was soort van sexy vandaag
(maar dan nog wel met kleren aan geknoopt)
Ik was zelf het pakjequote:
Uitpakgenotquote:
quote:
Ja maar ik moet dingen doenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar wij zitten te wachten!
Jouw uitpakken? Altijdquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 21:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik moet dingen doenzodat ik morgen schoon nieuwe week kan beginnen
quote:
Doe eens gewoon een keer 3 dagen niet schoonmaken.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik moet dingen doenzodat ik morgen schoon nieuwe week kan beginnen
Kanniequote:Op zondag 17 maart 2024 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens gewoon een keer 3 dagen niet schoonmaken.
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:07 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik wilde vanochtend Kate Winslet uitpakken, maar ze was er niet
Heb ik een notitie gemaakt.quote:
LoLkequote:
Stigs! De bandenkrikker van Zandvoort!quote:
Krikker nog welquote:Op maandag 18 maart 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De bandenkrikker van Zandvoort!
Ja, we moeten wel in de sc sfeer blijven eh.quote:
Dat is zoquote:Op maandag 18 maart 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, we moeten wel in de sc sfeer blijven eh.
Ben jij dan de Drentsche Douwer?quote:
De Rauwdouwer ja. Rouwdouwer kan ook.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben jij dan de Drentsche Douwer?
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Rauwdouwer ja. Rouwdouwer kan ook.
Jij speurt gewoon uitvaarten af ofzo?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij speurt gewoon uitvaarten af ofzo?
Boks!quote:Op maandag 18 maart 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, voor de gratis koffie en cake. Al heb ik een hekel aan koffie.
Koffie is ook niet mijn ding neequote:
Alleen de geur al... En de smaak. Snap niet dat mensen dat weg kunnen tanken.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koffie is ook niet mijn ding nee
Ow sorry.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:07 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik wilde vanochtend Kate Winslet uitpakken, maar ze was er niet
Over smaak valt niet te twisten en zoquote:Op maandag 18 maart 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen de geur al... En de smaak. Snap niet dat mensen dat weg kunnen tanken.
Ijskoffie met een berg melk en een suikervrij smaaksiroopje wel. Maar puur koffie word ik ook niet blij vanquote:Op maandag 18 maart 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen de geur al... En de smaak. Snap niet dat mensen dat weg kunnen tanken.
Dat is al geen koffie meerquote:Op maandag 18 maart 2024 11:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ijskoffie met een berg melk en een suikervrij smaaksiroopje wel. Maar puur koffie word ik ook niet blij van
Dan mag ik bij lords clubjequote:Op maandag 18 maart 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is al geen koffie meer
ONS clubjequote:
Vooruit danquote:Op maandag 18 maart 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
Ik drink ook geen pure, zwarte koffie... maar met een berg melk.
Mag ik dan ook bij jullie clubje?
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
Ik drink ook geen pure, zwarte koffie... maar met een berg melk.
Mag ik dan ook bij jullie clubje?
In dit geval wel. Ons clubbelang.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten en zo
quote:
En als ik dan nu toch al bij het clubje ben, ga ik het nóg spannender maken....quote:Op maandag 18 maart 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen "Koffie Verkeerd" - maar dat had mss verkeerd opgevat kunnen worden![]()
Dan is het zeker 'verkeerd'quote:Op maandag 18 maart 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
En als ik dan nu toch al bij het clubje ben, ga ik het nóg spannender maken....
Mn melk is Kokosmelk, en een scheut ongezoete slagroom
Neequote:Op maandag 18 maart 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het zeker 'verkeerd'
Ik reken het goedquote:Op maandag 18 maart 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee
Geschikt voor mensen die koolhydraatarm eten![]()
Braaf.quote:
Zeg.quote:
In navolging van de puppies in de OPquote:
Zal jou eens puppenquote:
Tweestrijd?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou ook niet van koffie
Maar wel van de geur
Smaak en geur komen gewoon niet overeen!quote:
Hoe groot is jouw bad?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou echt zo graag samen in badgaan nu met iemand
Met wie? 🧐quote:Op maandag 18 maart 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ohwquote:
Heb je al iemand op het oog?quote:
Jacuzzi?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je al iemand op het oog?
Ik ken niemand met een tweepersoons bad, dus kan je niet verder helpen
Oh of gewoon een vd valkjequote:Op maandag 18 maart 2024 17:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je al iemand op het oog?
Ik ken niemand met een tweepersoons bad, dus kan je niet verder helpen
Dat is een optie! Daar kun je weer met iedereen heen.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is een optie! Daar kun je weer met iedereen heen.
Dus
[..]
Pfff.quote:
Ik ben soms wat nieuwsgierigquote:
Ik zal het niet meer vragen!quote:Op maandag 18 maart 2024 18:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa en ik moet leren dingen voor mijzelf te houden
Ze begon zelf over badderen met iemand!quote:
Haha ja, maar het is haar goed recht om niet te willen zeggen met wie en dan ga ik niet doorzeurenquote:Op maandag 18 maart 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze begon zelf over badderen met iemand!
Beaglehondjes!quote:
Dat lijkt mij ook weleens leuk.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het leverde wel leuke interactie opquote:Op maandag 18 maart 2024 18:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa en ik moet leren dingen voor mijzelf te houden
Hier zoek ik straks wel een gifje bijquote:Op maandag 18 maart 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beaglehondjes!
[..]
Dat lijkt mij ook weleens leuk.
Beaglehondjes in bad?quote:Op maandag 18 maart 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zoek ik straks wel een gifje bij
Ik zou zeggen: voer linkjes aan in een nieuw topicquote:Op maandag 18 maart 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm hopelijk komen er ook weer eens poesjes in de OP, ik ben niet zo'n hondenmens
Kijk uit waar je om vraagt!quote:Op maandag 18 maart 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm hopelijk komen er ook weer eens poesjes in de OP, ik ben niet zo'n hondenmens
Het moet natuurlijk wel voldoen aan de strenge criteria van Lenny!quote:Op maandag 18 maart 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk uit waar je om vraagt!
Da's waar!quote:Op maandag 18 maart 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen noodzaak om te wachten tot een nieuw topic. Ik wil ook zo knuffelen als deze poesjes!
Ookquote:Op maandag 18 maart 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel voldoen aan de strenge criteria van Lenny!
Die is spijkerhard ja.quote:
Hey, is dat mevrouw Stigs?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, meer dit:
[ afbeelding ]
Het is meer een zwembad, maar toch
Mét helm!quote:
Ergens geloof ik het ook nog.quote:
quote:
Het siert jullie wel.quote:
Levert leuke foto's op somsquote:
Ook dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Levert leuke foto's op soms
Wel lastig bij familiegelegenhedenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel lastig bij familiegelegenheden
"Lachen!"
Wij:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha goed oog voor details jij!quote:
Wel met iemand? (Oeps, doe ik het weerquote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
Als bad geen optie is dan maar douche
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel met iemand? (Oeps, doe ik het weer)
Of ook alvast een hotelkamer met bad boeken, heb je naast je douche ook nog een bad om naar uit te kijken.
Samen met Amy gaan badderenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]nee heel alleen want forever allone
Ik heb even gekeken, maar hotelkamer met 2-persoonsbad is 200 euro duurder. Zag er wel luxe uit, 2-persoons bubbelbadquote:Op maandag 18 maart 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen met Amy gaan badderen
Kosten delenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar hotelkamer met 2-persoonsbad is 200 euro duurder. Zag er wel luxe uit, 2-persoons bubbelbad
Koenquote:
Moest dan een wel een telefoontje zijn geweest met lading..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:15 schreef Koen66 het volgende:
en toen ging hier de telefoon gisterenavond en was ik afgeleid
Sallykequote:
Amykequote:
Heb ook al een bril sinds 2013.quote:
Ik sinds 1998 ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb ook al een bril sinds 2013.
LoLkequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen.Laten we hopen op mooi lenteweer.
Een leesbril?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb ook al een bril sinds 2013.
Nee, ik gebruik mijn ogen iedere dag.quote:
Snotverquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik mijn ogen iedere dag.
Haha, schele! Leerpik! Nerd!quote:
Ik haat die reclame.quote:
Dit doet pijnquote:
quote:
Heb wel een Clark Kent montuur om mijn ware identiteit te verhullen.quote:
Het vizier in mijn helm is op sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb wel een Clark Kent montuur om mijn ware identiteit te verhullen.
Whehe, er is altijd baas boven baas eh.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het vizier in mijn helm is op sterkte
Meteen goed aangepakt en zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, er is altijd baas boven baas eh.
Van stevig aanpakken ben je vast niet vies.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen goed aangepakt en zo!
Zeker nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van stevig aanpakken ben je vast niet vies.
Arme mevrouw Stigs.quote:
Die is wel wat gewend inmiddelsquote:
Sow!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend inmiddels
quote:
Hier belooft het al mooi zonnig te worden, minder wolken dan gisteren!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen.Laten we hopen op mooi lenteweer.
Have fun alvast!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, vanmiddag met de motor op pad
Thanksquote:
Heb al even buiten gezeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier belooft het al mooi zonnig te worden, minder wolken dan gisteren!
![]()
Niet op de brommer uit de Vietnam special?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, vanmiddag met de motor op pad
Helaasch... hier steeds bewolkter geraaktquote:
Die is kapotquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet op de brommer uit de Vietnam special?
Ga je buiten knopen leggen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaasch... hier steeds bewolkter geraakt![]()
Maar wel in de zon naar werk gefietst!![]()
Hopelijk straks ook weer wat beter weer, want nu nog binnen zitten
Maar mijn eigen fiets doet het nog primaquote:
Ook heel belangrijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar mijn eigen fiets doet het nog prima
Zekerquote:
Nee natuurlijk niet. Doordeweekse dag, en tgewone werkdag vandaag.quote:
Saai ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Doordeweekse dag, en tgewone werkdag vandaag.
Kan niet alle dagen feest zijnquote:
Ze is zelf aan banden gelegdquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is zelf aan banden gelegd
Gewoon doen!quote:
Watskebeurt?!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wauw
Ik heb de projectleider sorry laten zeggen
Nee hoor, vandaag gewoon normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is zelf aan banden gelegd
Ik kreeg een mail dat de release al sinds gisteren op de omgeving staat. Ik gaf aan dat ik dat graag eerder had gehoord. Toen zei hij sorryquote:
En, is het inmiddels een foutloze release?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail dat de release al sinds gisteren op de omgeving staat. Ik gaf aan dat ik dat graag eerder had gehoord. Toen zei hij sorry
Hij is stabielquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
En, is het inmiddels een foutloze release?
Maar... daar is dan veel mee gezegd?quote:
Genoeg mee gezegdquote:
Oh, altijd leuk - dat soort testsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg mee gezegd
De gebruikers zijn nu ook iets aan het testen, ik verheug me er al op wat ze gaan vinden
Yup. Maar ik heb er vertrouwen in dat er dingen gevonden gaan worden. In essentie is het niet meer dan 'vergelijk oud vs nieuw met dezelfde data'. Maar ik heb al gekke dingen gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, altijd leuk - dat soort tests
En spannend wat ZIJ nog weer vinden
Je zou een goede tester zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
Ik help altijd graag mee met iets uitvinden waar het fout gaat![]()
![]()
Vastquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou een goede tester zijn
Dat zijn bij ons de gebruikersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast
Ik was al eens End User tester - voor FOK! (managerspellen, de nieuwe opzet)
Arme man.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wauw
Ik heb de projectleider sorry laten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |