Ik ben geen eikel, dus ik laat hem staanquote:
Groot gelijk. Iedereen houdt van beaglehondjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben geen eikel, dus ik laat hem staan
De meeste mensen met een ziel wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Groot gelijk. Iedereen houdt van beaglehondjes.
Zo is dat. Gelukkig hebben wij die.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ziel wel.
Zeker. Een ziel van SPEED en POWER!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat. Gelukkig hebben wij die.
Trotse leden van de Church of Clarkson.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Een ziel van SPEED en POWER!
Zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Trotse leden van de Church of Clarkson.
Pastor May. Choirboy Hammond. Paladin Stig.quote:
Wat zijn wij dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pastor May. Choirboy Hammond. Paladin Stig.
Devoteesquote:
Vertel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Devotees
Al heb ik al een titel
The Stig's HOLY DUTCH Cousin natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's HOLY DUTCH Cousin natuurlijk!
Vond ik ookquote:
Goed bezig ook weer.quote:
Pakken wat je pakken kanquote:
In de bosjes!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ziel wel.
Preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Keffen hoort er wel bij, maar ik snap je punt. Hetzelfde met jankende kinderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijn
Het is gewoon een hond. Ik heb ook 2 honden waarvan 1 vd 2 bekent staat als keffertje die de snater ook prima stil kan houden. Dat kan dus met beagels ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
[..]
Keffen hoort er wel bij, maar ik snap je punt. Hetzelfde met jankende kinderen.
Ssjjt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... zit je weer mensen te slaan met je zweep?
Beagles huilen meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijn
Met je handen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ssjjt.
Maar nee, niet met zweep slaan.
Wie zegt dat ik dat doen was?quote:
Mijn ouders kwamen hier vanavond eten. Dat was gezellig. Verder heb ik vandaag vooral boodschappen gedaan, schoongemaakt en opgeruimd. Zonde van het weekend. Maar soms wel nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heey @:groepfunder nog wat leuks gedaan vandaag?
Soms wel, maar een fris huis is altijd fijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:49 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen hier vanavond eten. Dat was gezellig. Verder heb ik vandaag vooral boodschappen gedaan, schoongemaakt en opgeruimd. Zonde van het weekend. Maar soms wel nodig natuurlijk.
Zeker. Jammer alleen dat het effect altijd zo kortstondig is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms wel, maar een fris huis is altijd fijn
Dat wel. Ik ga morgen weer aan de slagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Jammer alleen dat het effect altijd zo kortstondig is.
Ik hoop morgen juist iets heel anders te gaan doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Ik ga morgen weer aan de slag
Ja jij welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik hoop morgen juist iets heel anders te gaan doen.
Het verschil moet er wezen. En volgens mij wisselen we elkaar af. Misschien wil iemand anders op maandag schoonmaken, opruimen en boodschappen doen. Dan kun jij het estafettestokje doorgeven.quote:
Oh goeiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het verschil moet er wezen. En volgens mij wisselen we elkaar af. Misschien wil iemand anders op maandag schoonmaken, opruimen en boodschappen doen. Dan kun jij het estafettestokje doorgeven.
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik hoop morgen juist iets heel anders te gaan doen.
Dat is voor jou een vraag en voor mij .... (Je hebt nergens overheen gelezen).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Ik heb mss weer ergens overheen gelezen of niet meer bijgehouden![]()
Stig lijkt het te weten...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij .... (Je hebt nergens overheen gelezen).
Zegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoals we wel gewend zijn van @:TheStigsDutchCousin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, dat beeld haal je niet meer weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een beeld van jou
Toch @:lordofleaves?
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
* Sally gaat spannende dingen doen vandaag.Wat ga je met touwtjes doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen allemaal!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Knopen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat beeld haal je niet meer weg.
[..]
Wat ga je met touwtjes doen dan?
Goedemorgen allemaal!
Sallykequote:
LoLkequote:Op zondag 17 maart 2024 10:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat beeld haal je niet meer weg.
[..]
Wat ga je met touwtjes doen dan?
Goedemorgen allemaal!
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
Have fun hè, @:Groepfunder
* Sally gaat spannende dingen doen vandaag.Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |