Ik ben geen eikel, dus ik laat hem staanquote:
Groot gelijk. Iedereen houdt van beaglehondjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben geen eikel, dus ik laat hem staan
De meeste mensen met een ziel wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Groot gelijk. Iedereen houdt van beaglehondjes.
Zo is dat. Gelukkig hebben wij die.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ziel wel.
Zeker. Een ziel van SPEED en POWER!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat. Gelukkig hebben wij die.
Trotse leden van de Church of Clarkson.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Een ziel van SPEED en POWER!
Zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Trotse leden van de Church of Clarkson.
Pastor May. Choirboy Hammond. Paladin Stig.quote:
Wat zijn wij dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pastor May. Choirboy Hammond. Paladin Stig.
Devoteesquote:
Vertel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Devotees
Al heb ik al een titel
The Stig's HOLY DUTCH Cousin natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's HOLY DUTCH Cousin natuurlijk!
Vond ik ookquote:
Goed bezig ook weer.quote:
Pakken wat je pakken kanquote:
In de bosjes!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meeste mensen met een ziel wel.
Preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Keffen hoort er wel bij, maar ik snap je punt. Hetzelfde met jankende kinderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattig zolang ze niet keffen want dat geluid dat ze produceren geeft mij hoofdpijn
Het is gewoon een hond. Ik heb ook 2 honden waarvan 1 vd 2 bekent staat als keffertje die de snater ook prima stil kan houden. Dat kan dus met beagels ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies
[..]
Keffen hoort er wel bij, maar ik snap je punt. Hetzelfde met jankende kinderen.
Ssjjt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... zit je weer mensen te slaan met je zweep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |