quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
- "Met 113, heeft u een momentje? Blijf even hangen."
"Hoe weet je dat?!"
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
- "Met 113, heeft u een momentje? Blijf even hangen."
"Hoe weet je dat?!"
Volgens mij gaan we morgen nog wel wat zon zien hier. Wel flink pak bewolking erbij. Vrijdag idem. Pas tegen de avond komt er regen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen grijs.
Dan 4 dagen met veel regen.
Daarna, jawel, grijs.
[ afbeelding ]
Ik zou bijna naar Limburg emigreren. Helaas houdt de vrijwel altijd chagrijnige lokale bevolking me tegenquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Jee, wat een weertje. Voor het eerst lekker de schuifpui open op mijn kantoor. Heerlijk!
zaterdag en zondag ook fris, zeker met die wind in de nw hoek. jammer welquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we morgen nog wel wat zon zien hier. Wel flink pak bewolking erbij. Vrijdag idem. Pas tegen de avond komt er regen.
Ik verwacht eigenlijk, zeker zondag, ook tussen de buien door wat zon te zien.
Ik denk dat het best gaat mevallen, al krijgen we vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen wel behoorlijk wat neerslag te verwerken zoals het er nu uitziet.
Mja temperatuur boeit me niet zoveel (tenzij 20+quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zaterdag en zondag ook fris, zeker met die wind in de nw hoek. jammer wel
Gewoon 14-daagse.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij hebt al zicht op het paasweekend?
Nou ja, temperaturen zoals gister is het chill om buiten wat te doen en lekker in t shirt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja temperatuur boeit me niet zoveel (tenzij 20+).
Belangrijker is of het droog (en zonnig) is. Dan kun je gewoon normaal naar buiten toe. Regen is bagger.
Het gaat geen topweekend worden nee, maar denk dat we hier nog genoeg goede periodes zien
Ik zit net op het randje Limburg/Brabant. Daar is iedereen vrolijk hoor! Lekker op zijn Brabants. En het beste weer, precies tussen de stations van Arcen en Ell in.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zou bijna naar Limburg emigreren. Helaas houdt de vrijwel altijd chagrijnige lokale bevolking me tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |