De mensen met een PhD die er anders over denken worden namelijk ontslagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat er bij bijna al die 'critici' zoveel domheid en angst schuilgaat achter dat 'kritisch'. Als ze nou allemaal een PhD op een relevant terrein hadden of arts waren, maar dat is eigenlijk nooit het geval. Het is meer een "na acht keer doorklikken op youtube kwam ik bij influencer X, en die zei" manier van kritisch zijn.
Ik was er niet om een antwoord te geven op de origineel gestelde vraag, ik reageerde enkel op de rare vergelijking.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Geen antwoord en heeft sowieso niets met elkaar te maken.
Het één heeft niks met het ander te maken, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De impact van drank/drugs kost ons in ieder geval vele miljarden per jaar meer dan een paar ongevaccineerden.
Volgens mij kun je er gewoon voor kiezen dat de JGZ dit soort informatie niet deelt met het RIVM. Daarnaast worden baby's via de moeder gevaccineerd tegen kinkhoest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die kindervaccinaties worden gewoon geregistreerd. Ze weten dus echt wel bij het RIVM of deze vier kinderen wel of niet gevaccineerd waren. Het ziet er dus naar uit dat het RIVM het gewoon niet wil zeggen. Reken er dus maar op dat deze vier kinderen gevaccineerd waren, want als ze niet gevaccineerd waren, dan zou het RIVM dat echt wel zeggen.
Ik snap niet waarom iemand denkt dat het aanhalen van totaal andere problemen, waarvan de bestrijding vele malen complexer is en geen zak te maken heeft met vaccinaties, ook maar enige meerwaarde heeft...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De impact van drank/drugs kost ons in ieder geval vele miljarden per jaar meer dan een paar ongevaccineerden.
nou, dat heeft de overheid dan mooi gemeen met anti-vax oudersquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh we vergeten de verkeersongelukken, mishandeling/verwaarlozing bij alcohol en second hand smokers even?
Het punt is dat de overheid helemaal niet het belang van volksgezondheid in het oog heeft als argument voor vaccinaties.
dit is wel een beetje de modus operandi van bepaalde groepen om elke discussie over een onderwerp maar plat te slaan he: "eR ziJn VeEl ErGeRe DiNgEn HoOr!!!"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die 4 baby's niet gerookt hadden en geen alcohol gedronken hadden waren ze nu nog in leven. De logica van sommige mensen blijkbaar...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand denkt dat het aanhalen van totaal andere problemen, waarvan de bestrijding vele malen complexer is en geen zak te maken heeft met vaccinaties, ook maar enige meerwaarde heeft...
Het is, in het kader van dit onderwerp, echt totaal irrelevant.
Martin Killdorff, wie kent hem niet? Nobelprijs en alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De mensen met een PhD die er anders over denken worden namelijk ontslagen.
Recent bijvoorbeeld nog Martin Kulldorff
Je weet nooit wat er in die flesjes zit 😱quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:53 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als die 4 baby's niet gerookt hadden en geen alcohol gedronken hadden waren ze nu nog in leven. De logica van sommige mensen blijkbaar...
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De mensen met een PhD die er anders over denken worden namelijk ontslagen.
Recent bijvoorbeeld nog Martin Kulldorff
Leugens vertellen is totaal wat anders dan er "anders over denken".quote:Kulldorff was a member of the Vaccine Safety Technical subgroup of CDC's Advisory Committee on Immunization Practices.[5] In April 2021, he disagreed with the CDC's pause of the Johnson & Johnson vaccine rollout and argued publicly that the vaccine's benefits outweighed clotting risks, particularly for older people.[5][44]
In December 2021 Kulldorff published an error-laden essay for the Brownstone Institute in which he falsely claimed that influenza was more hazardous to children than COVID-19, and on that basis illogically argued against children receiving COVID-19 vaccination. In reality, influenza had been responsible for one child death in the 2020/21 season, while public health mitigation of COVID-19 was in place - COVID-19 had, in contrast, killed more than 1,000.[26]
Oh nu is een PhD toch weer niet voldoende?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Martin Killdorff, wie kent hem niet? Nobelprijs en alles.Zelfs een PhD garandeert geen zinnige opvatting.
Laten we vooral ook de feiten niet uit het oog verliezen: vaccinatieprogramma's hebben dodelijke kinderziektes als kinkhoest, polio en de mazelen nagenoeg uitgebannen danwel onschadelijk gemaakt. Dat die nu terugkeren en meer slachtoffers maken is dankzij, niet ondanks, de dalende vaccinatiegraad. Daar is een causaal verband tussen. Dat verband ontkennen of negeren is letterlijk levensgevaarlijk. Niet alleen voor de individuele vaccinweigeraar, maar voor de hele samenleving.
En dát is het grootste probleem. Als jij lekker in je eentje vrij wilt zijn om te sterven aan de mazelen dan moet je dat lekker doen. Maar het feit dat de kans zeer groot is dat je anderen besmet en daarmee in gevaar brengt is onacceptabel. En dat is het verschil met roken en drinken. Dat is namelijk niet besmettelijk.
Maar goed, dat weet jij stiekem allemaal ook wel natuurlijk.
Jaja, zie post 112. De man had een PhD maar publiceerde leugens. Niks kritisch, gewoon een prutser. Dat ontslag is dus gewoon het zelfreinigend vermogen van intelligente mensen onder elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh nu is een PhD toch weer niet voldoende?
En ja, je vertelt dezelfde mantra als andere vaccinatiefanatici. Ik kom alleen op een andere conclusie uit.
Oh oké. Dan maar terug naar de phders met een correcte mening.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jaja, zie post 112. De man had een PhD maar publiceerde leugens. Niks kritisch, gewoon een prutser.
Liegen is per definitie feitelijk onjuist. Je kunt dat wel wegzetten "als ook een mening". Maar niet elke mening is even veel waard. Zeker niet als die feitelijk onjuist is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh oké. Dan maar terug naar de phders met een correcte mening.
Liegen is geen "mening".quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh oké. Dan maar terug naar de phders met een correcte mening.
Ik heb nergens iets ontkent he wat jullie als een zwerm allemaal stellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:59 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Liegen is per definitie feitelijk onjuist. Maar goed, het is wel duidelijk. Je steekt liever je kop in het zand, en dat andere daar het dupe van zijn interesseert je niet. Zuiver egoïsme.
Of was je nog van plan inhoudelijk te reageren op mijn post over het causale verband tussen het dalen van de vaccinatiegraad en het stijgen van dodelijke slachtoffers onder kinderen?
Of is de vaccinatiegraad fors gedaald en daarmee de groepsimmuniteit om zeep geholpen en volgen er daarom nu uitbraken van ziektes waarbij er doden vallen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De virussen en andere kwaaltjes zijn weer booming in de landelijke media. Hebben virologen en media misschien weer een nieuw verdienmodel en podium nodig?
Allemaal in 1 week?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of is de vaccinatiegraad fors gedaald en daarmee de groepsimmuniteit om zeep geholpen en volgen er daarom nu uitbraken van ziektes waarbij er dosen vallen?
We kwamen net al tot de conclusie dat je een egoïst bent. Het zal een egoïst inderdaad jeuken of kinderen van anderen sterven. Jij framed dat eufemistisch als "een andere waarde hechten aan de baten van vaccinatie". Als jij daar beter op slaapt, prima. Het verandert de feiten niet: dalende vaccinatiegraad = meer dode kinderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets ontkent he wat jullie als een zwerm allemaal stellen.
Ik hecht loutere een andere waarde aan de baten van vaccinaties en betwijfel of de farmaceutische industrie te vetrouwen is.
Waarom is het bij een vaccinatiediscussie egoïstisch en bij tig andere beleidskeuzes vrij normaal?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
We kwamen net al tot de conclusie dat je een egoïst bent. Het zal een egoïst inderdaad jeuken of kinderen van anderen sterven. Jij framed dat als "een andere waarde hechten aan de baten van vaccinatie". Als jij daar beter op slaapt, prima. Het verandert de feiten niet: dalende vaccinatiegraad = meer dode kinderen.
Het zal je hopelijk niet verbazen dat heel veel mensen, itt tot jou, dat wél problematisch vinden.
Er zijn mensen die de overheid c.q. justitie op hun dak krijgen voor minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:37 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd wat er in het hoofd omgaat van die ouders en familie van die 4 baby's, al zouden er ook kinderen tussen kunnen zitten met een immuunprobleem....
Tsja, waarom zou je onnodig (over)lijden willen voorkomen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets ontkent he wat jullie als een zwerm allemaal stellen.
Ik hecht loutere een andere waarde aan de baten van vaccinaties en betwijfel of de farmaceutische industrie te vetrouwen is.
Meer autoriteit, meer staat! Lets go!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:05 schreef quo_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de overheid c.q. justitie op hun dak krijgen voor minder.
Van mij mogen ze die lui keihard aanpakken. Strafrechtelijke vervolging wegens dood door schuld en ontzettinguit het ouderlijk gezag.
Nogmaals, omdat ik niet geloof dat 0 het streven hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou je onnodig (over)lijden willen voorkomen toch?
Omdat er rondom vaccinatie met het oog op het voorkomen van dodelijke(!) besmettelijke(!) ziektes zoiets is als groepsimmuniteit. Als je er moedwillig debet aan bent dat die groepsimmuniteit niet meer werkt, ben je mede debet aan de slachtoffers als gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom is het bij een vaccinatiediscussie egoïstisch en bij tig andere beleidskeuzes vrij normaal?
Of dat nu volksgezondheid, economische keuzes of migratie is. Beleidskeuzes zorgen voor meer of minder doden.
Dus je zoekt ook geen medische hulp als jij of iemand uit je gezin ziek wordt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat ik niet geloof dat 0 het streven hoeft te zijn.
Het is overigens overduidelijk dat jij zelf geen kinderen hebt. Denk aan dit gesprek, mocht die tijd komen. En denk er nog eens aan, mocht één van je ongevaccineerde kinderen door het oog van de naald gaan ivm mazelen / polio / kinkhoest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is overigens overduidelijk dat jij zelf geen kinderen hebt.
Wat wil je wel dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja, wat? Het krijgen van kinderen maken je letterlijk en figuurlijk een ander mens.quote:
Nou dat ligt aan de kosten/baten he. Net zoals in deze discussie.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dus je zoekt ook geen medische hulp als jij of iemand uit je gezin ziek wordt?
Hier zit je fout in je aanname.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is overigens overduidelijk dat jij zelf geen kinderen hebt. Denk aan dit gesprek, mocht die tijd komen. En denk er nog eens aan, mocht één van je ongevaccineerde kinderen door het oog van de naald gaan ivm mazelen / polio / kinkhoest.
En, zijn ze gevaccineerd / zijn ze zo jong dat ze risico lopen?quote:
Je geeft in je post al aan waarom dit totaal niet een soortgelijke keuze is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou dat ligt aan de kosten/baten he. Net zoals in deze discussie.
Ik heb bijvoorbeeld zelf een hartafwijking die ik niet tot het einde zal laten behandelen om er nog een paar matige jaren aan vast te plakken.
Eigenlijk een soort gelijke keuze als ik niet vind dat een massale vaccinatie hier op z'n plek is.
Ik heb met ze te doen.quote:
Best wel soortgelijk aan dode baby’s inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou dat ligt aan de kosten/baten he. Net zoals in deze discussie.
Ik heb bijvoorbeeld zelf een hartafwijking die ik niet tot het einde zal laten behandelen om er nog een paar matige jaren aan vast te plakken.
Eigenlijk een soort gelijke keuze als ik niet vind dat een massale vaccinatie hier op z'n plek is.
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En, zijn ze gevaccineerd / zijn ze zo jong dat ze risico lopen?
Man, man we hebben het hier over dode babies en de zorg die ouders wel/niet moeten geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben in welke mate jij je kinderen nu daadwerkelijk hebt blootgesteld aan het risico van beperkte groepsimmuniteit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is dat relevant?
Wil je ook m'n gele boekje erbij?
Dat is toch uiteindelijk gewoon de keuze? Als we met honderdduizenden dood neer zouden vallen was de keuze anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Man, man we hebben het hier over dode babies en de zorg die ouders wel/niet moeten geven.
En jij komt met wat hoog over statistiek aan zetten.
Ik zou mijn kinderen uiteraard nooit naar een opvang sturen, ze hebben gewoon een moeder die voor ze zorgt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:17 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben in welke mate jij je kinderen nu daadwerkelijk hebt blootgesteld aan het risico van beperkte groepsimmuniteit.
Het is namelijk makkelijk om vrijheid te prediken en "andere keuzes te maken" zolang anderen netjes prikken halen, de immuniteit op peil blijft, en jij feitelijk geen risico loopt. Het is andere koek als je ze straks als gevolg van je eigen keuze moet inleveren bij een opvang waar enkel andere ongevaccineerde kinderen zitten en de kans op een besmetting niet een "of" maar een "wanneer" vraag is.
Ik snap idd niet hoe je zo achterlijk kan omgaan met je dierbaarste bezit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik snap dat het voor jullie heel moeilijk te begrijpen is dat mensen andere keuzes maken. Maar gelukkig leven we in een vrij land.
Ah, ik snap hem.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen uiteraard nooit naar een opvang sturen, ze hebben gewoon een moeder die voor ze zorgt.
Whiskey.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou die z'n flesje wijn vanavond weer openen?
Wanneer die keuzes levens van anderen in gevaar brengen, dan vallen mensen daar inderdaad over ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik snap dat het voor jullie heel moeilijk te begrijpen is dat mensen andere keuzes maken. Maar gelukkig leven we in een vrij land.
Sinds wanneer ben jij totaal debiel gewordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Of vooral omdat een aantal bigpharma lobbyisten hun kwartaalbonus nog ff moeten halen?
Dit vraag ik me regelmatig serieus af. Geen vertrouwen in vaccins, maar als ze ziek worden, dan staan ze ineens bij de gezondheidszorg op de stoep. Ik begrijp dat oprecht niet. Waarom dán ineens wel? Waarom is dat anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dus je zoekt ook geen medische hulp als jij of iemand uit je gezin ziek wordt?
Ik begrijp dat je jonge kinderen hebt die nog niet in de schoolleeftijd zitten? Maar ze zullen toch een keer naar school moeten straks?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen uiteraard nooit naar een opvang sturen, ze hebben gewoon een moeder die voor ze zorgt.
Het is natuurlijk ook geen antwoord op de vraag. Meneer "maakt keuzes in vrijheid" met dank aan de nu nog bestaande groepsimmuniteit. Ergo: hij is een freerider. Dat wordt veel minder cool als er dadelijk een serieus risico ontstaat, helemaal als de consequentie gaat zijn dat kinderen/mensen zonder vaccin op bepaalde plekken geweerd gaan worden om daar risico's in te perken. Denk bijv aan scholen, bibliotheken en verenigingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je jonge kinderen hebt die nog niet in de schoolleeftijd zitten? Maar ze zullen toch een keer naar school moeten straks?
Dat serieus risico gaat alleen nooit ontstaan. Daarnaast woon ik in een land dat zelfs tijdens covid nooit iets in de trant van vaccinatieplicht/beperking heeft toegepast.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen antwoord op de vraag. Meneer "maakt keuzes in vrijheid" met dank aan de nu nog bestaande groepsimmuniteit. Ergo: hij is een freerider. Dat wordt veel minder cool als er dadelijk een serieus risico ontstaat, helemaal als de consequentie gaat zijn dat kinderen/mensen zonder vaccin op bepaalde plekken geweerd gaan worden om daar risico's in te perken. Denk bijv aan scholen, bibliotheken en verenigingen.
Ik kan me die discussie nog herinneren rond Covid, en toen ging iedere "vrije keuze" figuur uit zijn plaat. Want een vrije keuze zou zo maar eens echte consequenties kunnen hebben..
Omdat je dan een ingreep gaat doen om een probleem te verhelpen, en aan elke ingreep zitten risico's die je kan afwegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dit vraag ik me regelmatig serieus af. Geen vertrouwen in vaccins, maar als ze ziek worden, dan staan ze ineens bij de gezondheidszorg op de stoep. Ik begrijp dat oprecht niet. Waarom dán ineens wel? Waarom is dat anders?
Mijn God je bent echt compleet achterlijk gewoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat je dan een ingreep gaat doen om een probleem te verhelpen, en aan elke ingreep zitten risico's die je kan afwegen.
Bij een vaccinatie doe je over het algemeen een medische ingreep tegen een hypothetisch risico.
Ik op mijn 11de... ze dachten eerst dat het aanstellerij was, want het gebeurde wel érg vaak precies als ik op school een beurt kreeg, maar dat was alleen omdat ik dan minder concentratie kon vrijmaken om dat $#%& gehoest te onderdrukken. Toen de "meester" het toch niet helemaal meer vertrouwde (ondanks dat ik normaal was ingeënt) en aan mijn moeder een huisartsbezoek voorstelde, wisten ze niet hoe gauw ze me naar huis moesten sturen toen de uitslag positief bleek.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:57 schreef Nielsch het volgende:
ik heb het zelf gehad op m'n 31ste ofzo, tien jaar geleden. wat een hel was dat zeg
Zo bouwt je kind nooit een immuunsysteem op, schaap.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik trok mijn kind laatst van de weg toen ze de stoep had verlaten. Er kwam een vrachtwagen aan. Ik heb haar gered van een hypothetisch risico.
Einde.
Haha wtfquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat je dan een ingreep gaat doen om een probleem te verhelpen, en aan elke ingreep zitten risico's die je kan afwegen.
Bij een vaccinatie doe je over het algemeen een medische ingreep tegen een hypothetisch risico.
En die risico's zijn erg klein maar er wordt gedaan alsof iedereen dood neervalt als je het niet doet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Begin nooit aan kinderen aubquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:17 schreef QAnonn het volgende:
[..]
En die risico's zijn erg klein maar er wordt gedaan alsof iedereen dood neervalt als je het niet doet.
Er is geen groepsimmuniteit meer. De vaccinatiegraad is te laag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen antwoord op de vraag. Meneer "maakt keuzes in vrijheid" met dank aan de nu nog bestaande groepsimmuniteit. Ergo: hij is een freerider. Dat wordt veel minder cool als er dadelijk een serieus risico ontstaat, helemaal als de consequentie gaat zijn dat kinderen/mensen zonder vaccin op bepaalde plekken geweerd gaan worden om daar risico's in te perken. Denk bijv aan scholen, bibliotheken en verenigingen.
Ik kan me die discussie nog herinneren rond Covid, en toen ging iedere "vrije keuze" figuur uit zijn plaat. Want een vrije keuze zou zo maar eens echte consequenties kunnen hebben..
Aangezien @Perrin regelmatig in POL rondhangt verwacht ik dat hij Chris Klomp wel kent en daar dus inderdaad van op de hoogte is.quote:
Voor de rest is het ook niet echt grappig of bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aangezien @:perrin regelmatig in POL rondhangt verwacht ik dat hij Chris Klomp wel kent en daar dus inderdaad van op de hoogte is.
Helaas voor een veel te grote groep verloren zielen hun werkelijke leefwereld.quote:
Nou inderdaad, liever naar een voeding- en leefstijlcoach luisteren!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:30 schreef quirina het volgende:
En waarom vaccinatie tegen kinkhoest eigenlijk niet werkt.
https://leefbewust.nu/kin(...)aad-van-100-procent/
Ik kan me voorstellen dat ouders gaan twijfelen over vaccinatie hoor.
Opgericht door een ergotherapeut die gespecialiseerd is in zachte fasciatherapieën, wat dat ook moge zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:30 schreef quirina het volgende:
Waarom sommige mensen liever naar dit soort flapdrollen luisteren dan naar wetenschappers en doktoren, ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Opgericht door een ergotherapeut die gespecialiseerd is in zachte fasciatherapieën, wat dat ook moge zijn.
En door een levenscoach en energetisch therapeut.
Niet bepaald toonaangevende autoriteiten op het gebied van vaccins, virussen en kinderziekten.
Ah ja, dat er voor het kinkhoestvaccin zo'n 200 zuigelingen per jaar dood gingen aan kinkhoest en na het vaccin nog maar gemiddeld 1 zuigeling per jaar is natuurlijk puur toeval, elk jaar weer. Wat zijn jullie toch weer wakker!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:30 schreef quirina het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk klotequote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef Nielsch het volgende:
Overigens heb ik zelf ondervonden dat een kinkhoestvaccin geen levenslange bescherming biedt, aangezien ik op mn 31ste kinkhoest kreeg. Toen was mijn lijf echter wel zo ontwikkeld dat het de extreem zware hoestbuien die maandenlang aanhielden en de ademloosheid die daar soms mee gepaard ging kon weerstaan. Een klein babylijfje kan dat natuurlijk veel minder, dat gaat gewoon kapot. Een uitbraak onder volwassenen en tieners is nog steeds heel kut, maar een stuk minded dodelijk.
Maar waarom vertrouw je de farmaceutische industrie dan wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik wel. Als je twijfelt aan iets en iemand bevestigt je vermoedens, dan geloof je dat al snel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom sommige mensen liever naar dit soort flapdrollen luisteren dan naar wetenschappers en doktoren, ik snap er niks van.
Zal ik de reactie vast voorspellen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Even voor de onwetenden:
[ twitter ]
Iedere ouder die zijn kind zonder valide reden niet laat vaccineren volgens het Rijksvaccinatieprogramma mag van mij uit de ouderlijke macht worden gezet.
Ach dat gaat toch door merg en been. Wat zielig voor die babies.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Even voor de onwetenden:
[ twitter ]
Iedere ouder die zijn kind zonder valide reden niet laat vaccineren volgens het Rijksvaccinatieprogramma mag van mij uit de ouderlijke macht worden gezet.
Maat. Je wordt hier echt vies hard om de oren geslagen met feiten en cijfers. Je weigert (om onbekende redenen) ook maar om in te gaan op het argument dat het vaccin heeft gezorgd voor het significant aantal kinderen dat minder ziek is geworden en zelfs niet is overleden. Dan schreeuw je wat dingen over bigpharma, kwartaalcijfers en wakker zijn maar probeer nou eens met statistieken te komen? Met andere woorden: zet je onderbuikgevoel eens om in feiten?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan vaccineren jullie je toch lekker, vrij land.
En als die dan niet genoeg werken is het toch de schuld van mensen die zich niet laten vaccineren.
Vaccingod.
Wat erg. Gewoon blauwe lippen door ademnood en zuurstoftekort. Maar hypothetisch risico hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ach dat gaat toch door merg en been. Wat zielig voor die babies.
Dat filmpje mag wel prominent in de OPquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Even voor de onwetenden:
[ twitter ]
Jij denkt dat dit een optie is voor dit soort figuren? Die hebben ooit iets op Facebook of Twitter gelezen en nemen dit voorgoed als waarheid aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maat. Je wordt hier echt vies hard om de oren geslagen met feiten en cijfers. Je weigert (om onbekende redenen) ook maar om in te gaan op het argument dat het vaccin heeft gezorgd voor het significant aantal kinderen dat minder ziek is geworden en zelfs niet is overleden. Dan schreeuw je wat dingen over bigpharma, kwartaalcijfers en wakker zijn maar probeer nou eens met statistieken te komen? Met andere woorden: zet je onderbuikgevoel eens om in feiten?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Even voor de onwetenden:
[ twitter ]
Graag gedaan. Had de Tweet al eerder op de FP gebruikt, het is vreselijk om zo'n kortademig baby te aanschouwen maar ik denk dat sommige mensen absoluut niet weten waar ze het over hebben.quote:
Dat is nog geen reden om een kindje zo ziek te laten worden omwille van je eigen koppigheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:19 schreef matthijst het volgende:
Als die ouders te achterlijk zijn om hun kind te laten vaccineren zal er waarschijnlijk ook geen Einstein aan verloren zijn gegaan.
Ik heb zelf een hekel aan kinderen, maar zelfs ik werd er naar van en heb het filmpje afgezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag gedaan. Had de Tweet al eerder op de FP gebruikt, het is vreselijk om zo'n kortademig baby te aanschouwen maar ik denk dat sommige mensen absoluut niet weten waar ze het over hebben.
En dit dan niet eventjes he, maar weken - soms zelfs maanden - achter elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Even voor de onwetenden:
[ twitter ]
Ach, de achterlijke reacties zijn van the usual suspects, een paar oliedom en een paar acts.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizarre, maar niet geheel onverwachte, reacties in dit topic. Wat zijn we toch ver afgegleden dat deze groeiende groep de wetenschap zo in twijfel is gaan trekken.
Niks aan te doen. Dit is blijkbaar de wil van God en dat moet je niet in twijfel trekken of proberen te voorkomen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 06:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dit dan niet eventjes he, maar weken - soms zelfs maanden - achter elkaar.
Kinkhoest is een bacteriële infectie, voor dergelijke ziektes hebben we ook andere middelen die werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:46 schreef Bezsen het volgende:
Haha het zelfde vaccinatie playbook gaat weer volledig op tafel.
Kinkhoest en mazelen. Allemaal toevallig na een decennium weer volledig in het nieuws, daarnaast nog wat NOS beelden van de ijzeren long waar we over 2 jaar allemaal in liggen.
Prikt u lekker door.
Gaat dat op voor kinkhoest, met een beschermingsduur van een paar jaar?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:06 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nog nooit van groepsimmuniteit gehoord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |