abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212840241
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:30 schreef quirina het volgende:
En waarom vaccinatie tegen kinkhoest eigenlijk niet werkt.
https://leefbewust.nu/kin(...)aad-van-100-procent/

Ik kan me voorstellen dat ouders gaan twijfelen over vaccinatie hoor.
Ah ja, dat er voor het kinkhoestvaccin zo'n 200 zuigelingen per jaar dood gingen aan kinkhoest en na het vaccin nog maar gemiddeld 1 zuigeling per jaar is natuurlijk puur toeval, elk jaar weer. Wat zijn jullie toch weer wakker!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2024 19:53:33 ]
pi_212840331
Overigens heb ik zelf ondervonden dat een kinkhoestvaccin geen levenslange bescherming biedt, aangezien ik op mn 31ste kinkhoest kreeg. Toen was mijn lijf echter wel zo ontwikkeld dat het de extreem zware hoestbuien die maandenlang aanhielden en de ademloosheid die daar soms mee gepaard ging kon weerstaan. Een klein babylijfje kan dat natuurlijk veel minder, dat gaat gewoon kapot. Een uitbraak onder volwassenen en tieners is nog steeds heel kut, maar een stuk minded dodelijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2024 19:57:29 ]
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:00:10 #178
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212840415
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef Nielsch het volgende:
Overigens heb ik zelf ondervonden dat een kinkhoestvaccin geen levenslange bescherming biedt, aangezien ik op mn 31ste kinkhoest kreeg. Toen was mijn lijf echter wel zo ontwikkeld dat het de extreem zware hoestbuien die maandenlang aanhielden en de ademloosheid die daar soms mee gepaard ging kon weerstaan. Een klein babylijfje kan dat natuurlijk veel minder, dat gaat gewoon kapot. Een uitbraak onder volwassenen en tieners is nog steeds heel kut, maar een stuk minded dodelijk.
Lijkt me verschrikkelijk klote :{w
Vooral dat soms geen adem kunnen halen lijktme doodeng.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:06:34 #179
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_212840545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Omdat je dan een ingreep gaat doen om een probleem te verhelpen, en aan elke ingreep zitten risico's die je kan afwegen.

Bij een vaccinatie doe je over het algemeen een medische ingreep tegen een hypothetisch risico.
Maar waarom vertrouw je de farmaceutische industrie dan wel?
Wie weet wat ze allemaal in je lijf stoppen tijdens een operatie: niet alleen porpofol om je te laten tukken, maar ook even een chipje om je te volgen. :s)
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:08:21 #180
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_212840577
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom sommige mensen liever naar dit soort flapdrollen luisteren dan naar wetenschappers en doktoren, ik snap er niks van.
Ik wel. Als je twijfelt aan iets en iemand bevestigt je vermoedens, dan geloof je dat al snel.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:09:47 #181
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_212840600
Maar goed, we kunnen , naar aanleiding van sommige posts, wel concluderen dat er nu echt iets moet gebeuren aan de wachttijden bij het GGZ. Zoveel loslopende idioten, daar knapt een land niet van op.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 15 maart 2024 @ 20:10:09 #182
485843 crew  Jippie
pi_212840610
Even voor de onwetenden:

twitter

Iedere ouder die zijn kind zonder valide reden niet laat vaccineren volgens het Rijksvaccinatieprogramma mag van mij uit de ouderlijke macht worden gezet.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:12:13 #183
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_212840648
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Even voor de onwetenden:

[ twitter ]

Iedere ouder die zijn kind zonder valide reden niet laat vaccineren volgens het Rijksvaccinatieprogramma mag van mij uit de ouderlijke macht worden gezet.
Zal ik de reactie vast voorspellen?

"Angstp0rno"
"Staatspropaganda!"
pi_212841083
quote:
Even voor de onwetenden:

[ twitter ]

Ach dat gaat toch door merg en been. Wat zielig voor die babies.
pi_212841219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:04 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Dan vaccineren jullie je toch lekker, vrij land.
En als die dan niet genoeg werken is het toch de schuld van mensen die zich niet laten vaccineren.

Vaccingod.
Maat. Je wordt hier echt vies hard om de oren geslagen met feiten en cijfers. Je weigert (om onbekende redenen) ook maar om in te gaan op het argument dat het vaccin heeft gezorgd voor het significant aantal kinderen dat minder ziek is geworden en zelfs niet is overleden. Dan schreeuw je wat dingen over bigpharma, kwartaalcijfers en wakker zijn maar probeer nou eens met statistieken te komen? Met andere woorden: zet je onderbuikgevoel eens om in feiten?
pi_212841246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ach dat gaat toch door merg en been. Wat zielig voor die babies.
Wat erg. Gewoon blauwe lippen door ademnood en zuurstoftekort. Maar hypothetisch risico hoor!
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:57:59 #187
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212841320
quote:
Even voor de onwetenden:

[ twitter ]

Dat filmpje mag wel prominent in de OP :Y
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:04:30 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212841409
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maat. Je wordt hier echt vies hard om de oren geslagen met feiten en cijfers. Je weigert (om onbekende redenen) ook maar om in te gaan op het argument dat het vaccin heeft gezorgd voor het significant aantal kinderen dat minder ziek is geworden en zelfs niet is overleden. Dan schreeuw je wat dingen over bigpharma, kwartaalcijfers en wakker zijn maar probeer nou eens met statistieken te komen? Met andere woorden: zet je onderbuikgevoel eens om in feiten?
Jij denkt dat dit een optie is voor dit soort figuren? Die hebben ooit iets op Facebook of Twitter gelezen en nemen dit voorgoed als waarheid aan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:14:56 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212841488
quote:
Even voor de onwetenden:

[ twitter ]

^O^ voor het toevoegen aan de OP.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:19:50 #190
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212841539
Als die ouders te achterlijk zijn om hun kind te laten vaccineren zal er waarschijnlijk ook geen Einstein aan verloren zijn gegaan.
Haters everywhere but I don't really care.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 15 maart 2024 @ 21:20:39 #191
485843 crew  Jippie
pi_212841547
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
^O^ voor het toevoegen aan de OP.
Graag gedaan. Had de Tweet al eerder op de FP gebruikt, het is vreselijk om zo'n kortademig baby te aanschouwen maar ik denk dat sommige mensen absoluut niet weten waar ze het over hebben.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 15 maart 2024 @ 21:22:43 #192
485843 crew  Jippie
pi_212841571
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:19 schreef matthijst het volgende:
Als die ouders te achterlijk zijn om hun kind te laten vaccineren zal er waarschijnlijk ook geen Einstein aan verloren zijn gegaan.
Dat is nog geen reden om een kindje zo ziek te laten worden omwille van je eigen koppigheid.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 21:25:43 #193
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212841610
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Graag gedaan. Had de Tweet al eerder op de FP gebruikt, het is vreselijk om zo'n kortademig baby te aanschouwen maar ik denk dat sommige mensen absoluut niet weten waar ze het over hebben.
Ik heb zelf een hekel aan kinderen, maar zelfs ik werd er naar van en heb het filmpje afgezet.

De kinderloze wappies zullen zich er niks van aantrekken (die zullen zeggen dat het in scène gezet is; immers met corona zeiden ze over de filmpjes van mensen op de IC's dat het acteurs waren 8)7 ).
Maar elke antivax ouder mét jonge kinderen zou dit toch aan het denken moeten zetten.
A murky, forgotten land.
pi_212844269
quote:
Even voor de onwetenden:

[ twitter ]

En dit dan niet eventjes he, maar weken - soms zelfs maanden - achter elkaar.
pi_212845068
Bizarre, maar niet geheel onverwachte, reacties in dit topic. Wat zijn we toch ver afgegleden dat deze groeiende groep de wetenschap zo in twijfel is gaan trekken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 16 maart 2024 @ 09:24:23 #196
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_212845114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizarre, maar niet geheel onverwachte, reacties in dit topic. Wat zijn we toch ver afgegleden dat deze groeiende groep de wetenschap zo in twijfel is gaan trekken.
Ach, de achterlijke reacties zijn van the usual suspects, een paar oliedom en een paar acts.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212845146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 06:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]
En dit dan niet eventjes he, maar weken - soms zelfs maanden - achter elkaar.
Niks aan te doen. Dit is blijkbaar de wil van God en dat moet je niet in twijfel trekken of proberen te voorkomen.
pi_212845478
De vrienden van mij die hun kinderen niet laten vaccineren zijn allemaal hoog opgeleid hoor.
En er zijn wel degelijk bewijzen dat kinderen vaccinatie bijwerkingen kunnen hebben. Als je kind al allergisch is voor ei dat verwerkt zit in een vaccin heb je al een probleem. En ook als je je kind veganistisch op wil laten groeien, niet alle vaccins zijn veganistisch.
Er zijn tal van redenen waarom je niet laat vaccineren, van bijwerkingen , levensovertuiging, veganistische lifestyle en geloof.
Vaccinatie is een keuze en gelukkig geen verplichting.
Voor alles is wel wat tezeggen, dat je vaccineert om anderen tegen ziekte te beschermen. Zoals zwangeren die beter geen rode hond kunnen krijgen. Bof waardoor mannen onvruchtbaar worden. Mazelen waardoor je kan sterven aan hersenvliesontsteking.
Maar aan de andere kant zijn er ook andere ziekten waarvoor geen vaccin is.
Vijfde ziekte is niet goed voor zwangere vrouwen die net in verwachting zijn, verkoudheid en griep kunnen een ernstig verloop krijgen, van soa’s kan je ook onvruchtbaar worden. Zijn allemaal geen vaccins voor.
Het is maar net wat voor risico je voor jezelf en voor je kinderen accepteert.
Ik zelf ben gevaccineerd, mijn familieleden ook. Kinderprikken,reisprikken,covidprikken. We lopen allemaal nog levend rond. Maar ook ik ben verontrust geraakt met de vaccinatie tegen COVID. Mijn moeder die eerst supergezond was kreeg de verlamming van Bell, half jaar erna kreeg ze twee bypass operaties voor haar kiezen en ja ze loopt nog, maar ze is nooit meer de oude geworden.
Vriend van mij ook zelfde gezichtsverlamming.. ook last met bloedvaten. Dan denk ik toch toeval of niet?
Ben ik dan een wappie? Prima hoor noem me maar zo.
pi_212845604
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:46 schreef Bezsen het volgende:
Haha het zelfde vaccinatie playbook gaat weer volledig op tafel.

Kinkhoest en mazelen. Allemaal toevallig na een decennium weer volledig in het nieuws, daarnaast nog wat NOS beelden van de ijzeren long waar we over 2 jaar allemaal in liggen.

Prikt u lekker door.
Kinkhoest is een bacteriële infectie, voor dergelijke ziektes hebben we ook andere middelen die werken.
Virusziektes is waar je vaccinaties voor nodig hebt.
De kinkhoestvaccinatie werkt ook maar een paar jaar, voor baby's en zwangere vrouwen (/aanstaande ouders) wel heel verstandig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tanatos op 16-03-2024 10:11:19 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_212845726
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:06 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Nog nooit van groepsimmuniteit gehoord?
Gaat dat op voor kinkhoest, met een beschermingsduur van een paar jaar?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')