Ingrediënten: groente (18% tomaat, 6,9% rode ui, 4,6% groene paprika), tarwebloem, 14% kippendijfilet, water, melk, plantaardige olie (zonnebloem, olijf), extra vierge olijfolie, suiker, gedroogde aardappelvlok, zout, zetmeel (maïs, aardappel), kruiden, azijn, gedroogde gist, suikerstroop, natuurlijke aroma's, gemodificeerd maïszetmeel, specerijen, dextrose, gebufferd azijnpoeder (conserverend ingrediënt), rookaroma, verdikkingsmiddel (guarpitmeel [E412]), stabilisator (xanthaangom [E415]), aroma, stremsel, zuursel.quote:
Dit is niet vers.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ingrediënten: groente (18% tomaat, 6,9% rode ui, 4,6% groene paprika), tarwebloem, 14% kippendijfilet, water, melk, plantaardige olie (zonnebloem, olijf), extra vierge olijfolie, suiker, gedroogde aardappelvlok, zout, zetmeel (maïs, aardappel), kruiden, azijn, gedroogde gist, suikerstroop, natuurlijke aroma's, gemodificeerd maïszetmeel, specerijen, dextrose, gebufferd azijnpoeder (conserverend ingrediënt), rookaroma, verdikkingsmiddel (guarpitmeel [E412]), stabilisator (xanthaangom [E415]), aroma, stremsel, zuursel.
Waarvan toegevoegde suikers 1.5g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.74g per 100 gram
Nasi met pindasaus!quote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
Is die docu van NoaNo de moeite waard om te kijken?
Jazeker.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
Jaquote:Op maandag 18 maart 2024 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
Het is alleen al leuk om te zien dat een volwassen man het 'huiswerk' van een kleuter niet begrijpt.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:37 schreef fetX het volgende:
Ik vind Lang een walgelijk ventje maar ik hoor wel goede verhalen over die docu. Toch maar eens opzetten binnenkort dan
Ik denk dat @Scrummie alleen Feyenoord docu’s kijkt. Een beetje in de lijn van die wedstrijd voorspellingen. Ik hou het graag objectief.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:34 schreef GGMM het volgende:
De mening van @:scrummie doet er voor @:pisces29 niet zo toe
Amerika heeft meerdere tijdzones. Het is namelijk een heel groot land.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:11 schreef GGMM het volgende:
Wat is het tijdsverschil met Amerika eigenlijk @:scrummie
En welke maatregelen ga je treffen om te zorgen dat je wel meeluncht? Ik neem aan dat je daarover nagedacht hebt voordat je je reisje boekte.
Ohquote:Op maandag 18 maart 2024 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amerika heeft meerdere tijdzones. Het is namelijk een heel groot land.
Amerika kan wel een type scrummie gebruiken.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan past scrummie er ook nog wel bij!
Dan kan hij de eerste wedstrijd van Nederland op het EK meekijken om 20:00 daar.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
In Nederland is het 5 uur later dan in Maryland, Verenigde Staten.
Dat wordt vroeg lunchen!
Je bedoelt 8 PMquote:Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan hij de eerste wedstrijd van Nederland op het EK meekijken om 20:00 daar.
En dat is omdat die gekke Amerikanen eerder zijn begonnen met de Zomertijd.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
In Nederland is het 5 uur later dan in Maryland, Verenigde Staten.
Dat wordt vroeg lunchen!
Miso glazed eggplant met rijst genot.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |