Oei, Amerika is het land van schijnwerpers.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, 1 keer eerder maar. En toen stonden de Twin Towers nog. Maar inderdaad, hopelijk doen ze geen grote BBQ ofzo om alles in 1 keer te ontmoeten. Ik hou niet zo van dat soort schijnwerpers. Maar we zullen zien.
Ah inderdaad, dat is wel zuur aan in het onderwijs werken natuurlijk, gebonden aan schoolvakanties.
Amerika is een enorm land @GGMMquote:Op maandag 18 maart 2024 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, Amerika is het land van schijnwerpers.
Ik had al bijna het banmeldtopic klaarstaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Sorry.
Je zou een goede FA zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 15:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had al bijna het banmeldtopic klaarstaan.
Blijf je zolang?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Leuk man, Thanksgiving daar vieren lijkt me ook wel een leuke belevenis.
Pics van d'r zusje?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al wat foto's gezien, ziet er prachtig uit
Ja, wel kennis gemaakt via videobellen idd. Hele familie eigenlijk al, inclusief tantes en neefjes en al die ongein. Maar nu voornamelijk ouders en zusje, al zal de rest wel weten dat ik er ben en ook langs willen komen.
Leuk man, Thanksgiving daar vieren lijkt me ook wel een leuke belevenis.
Ik wens je alvast veel plezierquote:Op maandag 18 maart 2024 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat ging toch over Gurley.
[..]
Nee.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat ging toch over Gurley.
[..]
Nee.
Andijviestamppot.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
zuurkoolstamppot met braadworstquote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hutspotquote:Op maandag 18 maart 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |