Hé en ik dacht dat ze zo egoïstisch was?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:32 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley geeft haar slaafjes glenn en danny beiden een m&m
En haar hinnikend paard een zakje haver.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:32 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley geeft haar slaafjes glenn en danny beiden een m&m
Alabastinebreuk bij de neus?quote:
Omkoperij???? De jarige krijgt tnt niets en de M en M s zijn van Randy en haar ook. Ze pronkt met anndermans verenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Fipo
[..]
Hé en ik dacht dat ze zo egoïstisch was?
Elektrische tandenborstelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Net als met die eetgeluiden; zo'n microfoon onder de kin maken het er nooit beter op
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Net als met die eetgeluiden; zo'n microfoon onder de kin maken het er nooit beter op
Tja, de jarige ressorteert niet onder de koninklijke troepen. Had wel gekund, als ze slimmer had gespeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Omkoperij???? De jarige krijgt tnt niets en de M en M s zijn van Randy en haar ook. Ze pronkt met anndermans veren
ze hebben de m&m's al verdeeld. Randy heeft zijn eigen glasquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de jarige ressorteert niet onder de koninklijke troepen. Had wel gekund, als ze slimmer had gespeeld.
En wie zegt dat ze precies Randy's M&M's uit het zakje heeft gevist? 🤔
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
Ashley zo vreselijk overdreven geïnteresseerd in Alice nu naar mijn idee. Normaal heeft ze toch ook nooit gesprekken met haar??
Karan ging brrrrquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
WTF zet de streams aan en zie een kale man op s2
Dat is danny van achter![]()
![]()
![]()
![]()
omg dat ziet toch niet uit
Tuurlijk doet Ashley zo ...ze moet wel leuk op TV overkomen hequote:
niemand maar iets weg geven wat niet echt van jou is?????? En vertrouwen heeft ze al verspeeld met eten achterover drukken toen met Karin, dat is ook verdwenen in haar mond en in de kast of bedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de jarige ressorteert niet onder de koninklijke troepen. Had wel gekund, als ze slimmer had gespeeld.
En wie zegt dat ze precies Randy's M&M's uit het zakje heeft gevist? 🤔
Met de vliegtuigjes bijv. ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Tuurlijk doet Ashley zo ...ze moet wel leuk op TV overkomen he
daar gaat het haar om TV momentjes ...is mij al zo vaak opgevallen
Het is wat dat betreft net dat lelijk wicht van Utopia Billy
Echt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
niemand maar iets weg geven wat niet echt van jou is?????? En vertrouwen heeft ze al verspeeld met eten achterover drukken toen met Karin, dat is ook verdwenen in haar mond en in de kast of bed
Ja valt op he die zijn echt blij voor haar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:54 schreef marky het volgende:
Ty en Randy zijn gewoon weer lief voor haar. De nepaandacht is weer terug naar haar groene hok?
zo eens met die boodschap, goed in haar vel, sociaal weet wat ze wil en niet wilquote:
Heb je niet gezien hoeveel ze ook in haar giecheltje stopte en er naast gooide toen Van mij mag ze maar ze staat wel voor paal en niet zo n beetje ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Echt?
Was wat granen in een kopje, en de verontwaardiging hier is gigantisch.
Ze had de m & m al verdeeld, Randy heeft zijn eigen deel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
niemand maar iets weg geven wat niet echt van jou is?????? En vertrouwen heeft ze al verspeeld met eten achterover drukken toen met Karin, dat is ook verdwenen in haar mond en in de kast of bed
bohhh ik dacht eerst even dat het Tom wasquote:
Nou dat was me toch een schandaal, een bakkes vol met muesli.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoeveel ze ook in haar giecheltje stopte en er naast gooide toen Van mij mag ze maar ze staat wel voor paal en niet zo n beetje ook
Mss wacht ze op toestemmingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik begrijp dat valse Karen ook nog niet met Tom heeft gesproken
oke, dat heb ik dan even gemist, sorry, nou, wie weet zien we dan echt vrijgevigheid zonder verwachtingen en krijgt de jarige ook nog watquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:04 schreef Verida het volgende:
ze
[..]
Ze had de m & m al verdeeld, Randy heeft zijn eigen deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |