Precies dat en dan ook nog eens iedereen tegen hem opzettenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:59 schreef kiki2024 het volgende:
spel is spel, maar iemand bewust negeren en zich rot laten voelen is echt niet oke
Daar wordt Tom in ieder geval nóg leuker van. Dus laat maar gebeuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
Dus Ashley heeft Karen nu zover dat ze niet meer met Tom laat opblijft. Drijft Tom zo in de armen van Randy en Ty.
Ja hè, dat was mooi dat Rohani dat zei. Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:03 schreef kiki2024 het volgende:
Het zijn 2 lieve, empathische jongens die Ty en randy..ze hadden Tom ook links kunnen laten liggen. zoals Ronahi al zei, ze zijn goed opgevoed en de ouders morgen trots zijn. Sweet dreams
Denk dat het hun niet uitmaakt welke nationaliteit hij heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:59 schreef Snoozey het volgende:
tom lag in zijn bed, daar waar dilan en jim op een gegeven moment aan het praten/zeuren/en wat al niet meer waren
daarna heeft tom lang zitten kaarten met jimmie
hij was nog maar even alleen. buiten
en mocht nu meedoen. want tja, hij is belg en geen echte concurent
en ze moeten meer van zichzelf laten zien + genieten
wel en dat zie je nu. mooi he
Lag er maar net aan naar wie je keek. Het was vooral hommeles in het Ashley kamp. Die op een gegeven moment zelfs Big Brother betichte van vals spelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo heel wat gemist lees ik en wat een lekker sfeertje in het BB huis.
Eigenlijk wel een beetje te begrijpen, het gaat om veel geld en het moment breekt aan dat je in je eigen vlees moet snijden. Dat geeft stress.
Zolang bij elkaar op de lip zitten en niet weg kunnen, geeft ook steeds meer irritaties, maar het is voor het goede doel, een flinke pot met geld. Er zijn er voor minder geld vermoord.
Randy die zijn broek uittrektquote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:15 schreef FBtje het volgende:
Zit er lag op de lijn... ik zie niks gebeuren
Ik kijk naar het algemeen, het zal steeds heftiger gespeeld worden, omdat er overal wantrouwen is en iedereen er uiteindelijk zit voor de pot. Dat is het spel en daar doen ze voor mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:16 schreef marky het volgende:
[..]
Lag er maar net aan naar wie je keek. Het was vooral hommeles in het Ashley kamp. Die op een gegeven moment zelfs Big Brother betichte van vals spelen.
In het andere kamp was het rustig.
Ashley is er al weken mee bezig. Het is niet heftiger geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk naar het algemeen, het zal steeds heftiger gespeeld worden, omdat er overal wantrouwen is en iedereen er uiteindelijk zit voor de pot. Dat is het spel en daar doen ze voor mee.
Denk dat er weinig wantrouwen is tussen Ty en Randy. Die weten hoe ze erin staan. Dat andere clubje hangt van wantrouwe aan elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk naar het algemeen, het zal steeds heftiger gespeeld worden, omdat er overal wantrouwen is en iedereen er uiteindelijk zit voor de pot. Dat is het spel en daar doen ze voor mee.
Karen wilde eigenlijk al Tom opzoeken deze avond maar Jimmy zei dat ze dat beter morgen kon doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
Dus Ashley heeft Karen nu zover dat ze niet meer met Tom laat opblijft. Drijft Tom zo in de armen van Randy en Ty.
Waar bemoeit Jimmy zich mee. Ashley had zich ook al tegen Karen gezegd meer afstand te nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Karen wilde eigenlijk al Tom opzoeken deze avond maar Jimmy zei dat ze dat beter morgen kon doen.
Hopelijk komt het snel goed want Tom uitsluiten sta ik ook totaal niet achter.
Goedemorgen Fritsie.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie dat hoofd van Sabeau en direkt bedenk ik me........... NIET KLIKKEN!!!
Goedemorgen Fresh, echt nachtmerrie's van dat gekke kindquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het gesprek na de nominatie uitgetypt van Tom en Karen en toen zei Tom iets van, hadden we nou maar papier-steen-schaar gedaan... Dus volgens mij hebben ze dat niet gedaan. Maar de uitzending zal dat wel uitwijzen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vond het gister zo een misselijk gedrag van ashley dat stoken over tom. En karen maar meelullen en niet zeggen dat het papier schaar en steen is gegaan de stem op Danny. Die jimmy vind ik ook steeds leugenachtige worden en dingen omdraaien in zijn eigen voordeel. Hoop dat het tij een keer gaat keren en die groep ashley uit elkaar valt. Zie nog ashleu opdracht geven aan Danny van haal Glenn daar weg haal Glenn daar weg. Bah
Nee, ze borg 'm op in haar kast.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zet de pot bij Alice haar "muur" neer.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek na de nominatie uitgetypt van Tom en Karen en toen zei Tom iets van, hadden we nou maar papier-steen-schaar gedaan... Dus volgens mij hebben ze dat niet gedaan. Maar de uitzending zal dat wel uitwijzen.
Vorige week was ze helemaal blij met de bank.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
De laatste 2 weken is er op donderdag chaos. Voornamelijk omdat de uitkomst van de stemming niet zo is zoals Ashley dat graag had gezien en dan gaan de andere opeens paniekvoetbal spelen, om maar een wit voetje te kunnen halen bij haar.
is toch netjes dat ze het vraagt, hij slaapt toch wel verderquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:34 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley maakt Randy wakker om te zeggen dat er een hele grot pot met m&m's in de wall ligt ( voor 2 coins) en of ze het zal halen. Ja zegt Randy. Ik mag hopen dat deze voor Alice is/of ze deze met Alice gaat delen, anders is ze echt ontzettend egoïstisch. het is de verjaardag van Alice, laat haar eest even kijken in de wall voor je haantje voorste wil zijn.
en Randy ook nog wakker maken terwijl hij nog lag te slapen
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:27 schreef Koos1958 het volgende:
Vond het gister zo een misselijk gedrag van ashley dat stoken over tom. En karen maar meelullen en niet zeggen dat het papier schaar en steen is gegaan de stem op Danny. Die jimmy vind ik ook steeds leugenachtige worden en dingen omdraaien in zijn eigen voordeel. Hoop dat het tij een keer gaat keren en die groep ashley uit elkaar valt. Zie nog ashleu opdracht geven aan Danny van haal Glenn daar weg haal Glenn daar weg. Bah
Schijnt een fabel te zijn......quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Of Ashley bewijst Alice een dienst door de chocola te kapen .. moet ze nog meer smeren.
Daarom ook dat urenlang plamuren elke dag , jammer,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:02 schreef ammartje het volgende:
Oei dat gezichtje van Alice, ik had het nog nooit zo gezien. Sneu zeg.
Mogguh cos
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie.![]()
[ afbeelding ]
Gaat om het kaartje dat ze heeft geschreven.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
Wanneer hebben jullie dat voor mij gedaan het versieren. vraagt Alice
Ashley ik had het gisterenochtend al geschreven.....
Terwijl Tom nog in de douche staat...
Nou dat heeft ze dus niet gelogen , maar ook niet gezegd dat hebben de jongens gedaan.
Ja ze had gewoon moeten zeggen komt van tom en jimmyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... Alice vroeg wanneer de versiering was opgehangen. Tom was toen trouwens bij zijn kast, niet in de douche. Ze zei dat dat gisteravond was gebeurd direct nadat Alice naar bed was gegaan. En dat ze het kaartje die ochtend al had geschreven.
Maar ze vertelde inderdaad niet wie de versiering had opgehangen.. dat liet ze op deze manier erg in het midden.
Ze hebben steen papier schaar gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek na de nominatie uitgetypt van Tom en Karen en toen zei Tom iets van, hadden we nou maar papier-steen-schaar gedaan... Dus volgens mij hebben ze dat niet gedaan. Maar de uitzending zal dat wel uitwijzen.
Ze gunt het Tom en Jimmy om zelf enthousiast bedankt te worden denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... Alice vroeg wanneer de versiering was opgehangen. Tom was toen trouwens bij zijn kast, niet in de douche. Ze zei dat dat gisteravond was gebeurd direct nadat Alice naar bed was gegaan. En dat ze het kaartje die ochtend al had geschreven.
Maar ze vertelde inderdaad niet wie de versiering had opgehangen.. dat liet ze op deze manier erg in het midden.
Sorry vind van alles van ashquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:08 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: heb je de wall al gezien ? wij hebben m&m"s gekocht
Alice: wie is wij?
Ashley: Ran en ik
Alice: heb je hem wakker gemaakt om m&m"s te kopen ik ga stuk ....
wat een egoïstische vrouw is die Ashley om als eerste chocolade uit de wall te kapen op haar verjaardag
Ze hebben het grootste deel achter moeten afgevenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:19 schreef zodeju het volgende:
Ashley zegt niks geloof ik.
Ashley heeft weinigshampoo meegenomen vandaar dat ze elke keer bietst bij de andere.
nee hoor Ash hoeft niks voor haar te kopen, wat egoïstisch is naar mijn mening is dat ze Alice de kans niet heeft gegeven om als eerste te kijken en kopen aangezien ze jarig is. en iemand wakker maakt omdat ze chocolade wil kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry vind van alles van ash
Maar deze redernatie slaat kant nog wal
Omdat Alice jarig is moet ash de coins uitgeven aan een ander???
Sorry vind ik echt bsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee hoor Ash hoeft niks voor haar te kopen, wat egoïstisch is naar mijn mening is dat ze Alice de kans niet heeft gegeven om als eerste te kijken en kopen aangezien ze jarig is. en iemand wakker maakt omdat ze chocolade wil kopen
volgens mijn was alice als eerste wakker hoor dus die had ook kunnen kijken en kunnen doen en dat heeft ze niet gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee hoor Ash hoeft niks voor haar te kopen, wat egoïstisch is naar mijn mening is dat ze Alice de kans niet heeft gegeven om als eerste te kijken en kopen aangezien ze jarig is. en iemand wakker maakt omdat ze chocolade wil kopen
Tyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:39 schreef Jockari het volgende:
Nog iemands moeder die verjaart ?
[ afbeelding ]
mag. het is mijn mening.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry vind ik echt bs
Omdat ze jarig is
Ze zitten er allemaal even lang
Iedereen heeft zin in lekkere dingen
Als er een vrijstelling lag had ze die dan ook moeten geven ?
nee hoor ze was toen nog niet wakker.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn was alice als eerste wakker hoor dus die had ook kunnen kijken en kunnen doen en dat heeft ze niet gedaan
Nee, Ashley was al een uur wakker toen. En verder eens met greys.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn was alice als eerste wakker hoor dus die had ook kunnen kijken en kunnen doen en dat heeft ze niet gedaan
nee of ze de banner wilde filmen, niet om te bellen hoor haha, hij wilde dat de camera de banners filmdequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty
Die vroeg net aan BB of hij zijn moeder mocht bellen en feliciteren
Wat mij stoort is dat ze Randy nog moet bijpraten daar hij geheel niet wakker was....🙄quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry vind van alles van ash
Maar deze redernatie slaat kant nog wal
Omdat Alice jarig is moet ash de coins uitgeven aan een ander???
inderdaad, maja ze mag het nu zelf lekker opeten met randyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het had een leuk kadootje kunnen zijn...
Misschien dat Alice er 1tje krijgt....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
inderdaad, maja ze mag het nu zelf lekker opeten met randy
Uhuquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Weerman Jimmy gaat zo even buiten kijken. Hij denkt dat het nog wel eens open kan breken en ze alsnog zon krijgen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
Een ongemakkelijke knuffel van ty aan Jimmy
Zag er wat ongemakkelijk uit
Dat zou dan waarschijnlijk weer worden betiteld als "overdreven" en "hypocriet"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het had een leuk kadootje kunnen zijn...
Jimmy kan ook een eikelien zijn maar dit is toch wel schattig..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:55 schreef kiki2024 het volgende:
Alice mag een reep kopen van Jimmy. koop zegt hij het is je verjaardag. lief
Zeker wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jimmy kan ook een eikelien zijn maar dit is toch wel schattig..
Na al dat gestook van gister zijn mensen uit het clubje van Ash zich aan het heroriënteren. Blijven we in het groepje of zoeken we andere op. Tom zal zich wat uitgestoten voelen. Danny voelt zich weer verraden door Tom dus is ook wat zoekende. Mevrouw heeft de boel nog weer verder verdeeld. Als Dilano weg is zal ze Jimmy volledig claimen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Er heerst een raar sfeertje in dat huis.
Ze zijn veel drukker dan normaal in de ochtend. Constant praten in algemeenheden. Ongemeende aanrakingen.
Brrrrr
Die is echt gesloten nu. Van karen gister ook niet eerlijk dat ze vertelde tegen de anderen ik had niets in te brengen terwijl het gewoon eerlijk is gegaan, en dat lelijk kletsen achter zijn rug voelt hij ook heel goed aan wat ze doen. Vond gister na de nominatie het de meest misselijke dag qua gedrag van ashley. Ook Danny sprak slecht over tom.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom is weinig spraakzaam richting Jimmy tijdens de wandeling.
Naaaar de klotuhhhhhquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
Heb ik nu dat liedje in mn hoofd zitten![]()
'helemaal helemaal helemaal'
En Tom weet dat Jimmy heel veel met Ashley praat/overlegt. Hij is niet achterlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die is echt gesloten nu. Van karen gister ook niet eerlijk dat ze vertelde tegen de anderen ik had niets in te brengen terwijl het gewoon eerlijk is gegaan, en dat lelijk kletsen achter zijn rug voelt hij ook heel goed aan wat ze doen. Vond gister na de nominatie het de meest misselijke dag qua gedrag van ashley. Ook Danny sprak slecht over tom.
denk dat Jimmy het niet verwachtequote:
en gelijk heeft hij Jimmy lult alles doorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom is weinig spraakzaam richting Jimmy tijdens de wandeling.
Zegt hij dat??quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:19 schreef Hznootje het volgende:
Tom is pissig op Karen, niet op Ashley.
Ik hoor hem niet over Ashley maar dat betekent niet dat hij niet boos op haar is.quote:
Ja hij vind het niet oke dat ze tegen iedereen verteld op wie ze hebben gestemd, terwijl ze af gesproken hadden dit niet te doenquote:
Ja hij heeft haar nu door, dat ze samen met Asley een vals spelletje speelt. Dat Asley nu verbolgen is dat Danny erop staat die ze de hele week al zwart gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:19 schreef Hznootje het volgende:
Tom is pissig op Karen, niet op Ashley.
Dat dacht ik ook al, want hij weet dat Ashley boos is omdat hij zijn eigen zin had gedaan en niet wat zij wilde...dus leek me stug dat hij alleen kwaad is op Karen....vooral nadat hij hoorde dat Ashley niet op Tyron had gestemd en zei, dus zij mag kiezen op wie ze stemt en is kwaad om mij als ik zelf kies wie ik wil.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet over Ashley maar dat betekent niet dat hij niet boos op haar is.
Dat gaat over Karen. Zij zitten in een duo.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja hij vind het niet oke dat ze tegen iedereen verteld op wie ze hebben gestemd, terwijl ze af gesproken hadden dit niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |