Precies dat en dan ook nog eens iedereen tegen hem opzettenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:59 schreef kiki2024 het volgende:
spel is spel, maar iemand bewust negeren en zich rot laten voelen is echt niet oke
Daar wordt Tom in ieder geval nóg leuker van. Dus laat maar gebeuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
Dus Ashley heeft Karen nu zover dat ze niet meer met Tom laat opblijft. Drijft Tom zo in de armen van Randy en Ty.
Ja hè, dat was mooi dat Rohani dat zei. Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:03 schreef kiki2024 het volgende:
Het zijn 2 lieve, empathische jongens die Ty en randy..ze hadden Tom ook links kunnen laten liggen. zoals Ronahi al zei, ze zijn goed opgevoed en de ouders morgen trots zijn. Sweet dreams
Denk dat het hun niet uitmaakt welke nationaliteit hij heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:59 schreef Snoozey het volgende:
tom lag in zijn bed, daar waar dilan en jim op een gegeven moment aan het praten/zeuren/en wat al niet meer waren
daarna heeft tom lang zitten kaarten met jimmie
hij was nog maar even alleen. buiten
en mocht nu meedoen. want tja, hij is belg en geen echte concurent
en ze moeten meer van zichzelf laten zien + genieten
wel en dat zie je nu. mooi he
Lag er maar net aan naar wie je keek. Het was vooral hommeles in het Ashley kamp. Die op een gegeven moment zelfs Big Brother betichte van vals spelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo heel wat gemist lees ik en wat een lekker sfeertje in het BB huis.
Eigenlijk wel een beetje te begrijpen, het gaat om veel geld en het moment breekt aan dat je in je eigen vlees moet snijden. Dat geeft stress.
Zolang bij elkaar op de lip zitten en niet weg kunnen, geeft ook steeds meer irritaties, maar het is voor het goede doel, een flinke pot met geld. Er zijn er voor minder geld vermoord.
Randy die zijn broek uittrektquote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:15 schreef FBtje het volgende:
Zit er lag op de lijn... ik zie niks gebeuren
Ik kijk naar het algemeen, het zal steeds heftiger gespeeld worden, omdat er overal wantrouwen is en iedereen er uiteindelijk zit voor de pot. Dat is het spel en daar doen ze voor mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:16 schreef marky het volgende:
[..]
Lag er maar net aan naar wie je keek. Het was vooral hommeles in het Ashley kamp. Die op een gegeven moment zelfs Big Brother betichte van vals spelen.
In het andere kamp was het rustig.
Ashley is er al weken mee bezig. Het is niet heftiger geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk naar het algemeen, het zal steeds heftiger gespeeld worden, omdat er overal wantrouwen is en iedereen er uiteindelijk zit voor de pot. Dat is het spel en daar doen ze voor mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |