ik vind t een fris meisje met dromen en een goede basis thuis gehad zo te horen, Erg leuk!quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is inderdaad ook wel eens lekker....en mis je een stukje is ook niet erg....die twee hebben ook dezelfde humor...en kunnen goed overweg......
Kunnen ze dat niet beter aan Alice zelf vragen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:38 schreef rinardo het volgende:
Vrijdag is Alice jarig🥳 dus mogen de bewoners een lievelingsgerecht van haar koken.🧑🍳 Helpen jullie mee kiezen welke het moet worden? Stemmen kan tot vrijdagochtend 10:00 door middel van de verschillende vind-ik-leuk emojis! https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ link | afbeelding ]
zodejuquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:54 schreef rinardo het volgende:
@:zodeju had het niet door, dus heb maar geopend
ik las dat Ashley op Jimmy had gestemt dacht ikquote:
ja 2 stokjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
Tyron en Alice deelde onderling wat dierenweetjes. Tyron vertelde Alice over hoe de poten van uilen eruit zien.
[ x ]
In dat lijstje hier stond dacht ik Glenn, ik weet nu ook niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik las dat Ashley op Jimmy had gestemt dacht ik
vandaar mijn vraag of Jimmy dat ook weet
standje Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die kan echt geen minuut rechtop zitten/staan, heeft 'n ruggegraat van gelatine vermoed ik.
[ afbeelding ]
nou ja geeft ook niets vroeg het me af hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
In dat lijstje hier stond dacht ik Glenn, ik weet nu ook niet meer
nou vond sfeer verpesten echt wel meevallen hoor zwaar overdreven,zij zat er niet lekker mee maar ja ze heeft dingen besproken maar niet iemand zijn dag vergald ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Heb vanmiddag niet gekeken. Maar teruglezend is ashley bij veel mensen door de mand gevallen. Haar ware aard laten zien. Sfeer verpesten is het enige wat ze kan.
Denk dat je het gedeelte over Sonja mee kreeg?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef Snoozey het volgende:
wow, er was iets met de mentale gezondheid van saba dat ze pas later kwam
helaas net te laat ingeschakeld
haha ja ! eerst met Jimmy gezeten, toen Glenn, toen karin, toen danny, toen weer karin..helemaal Tom zwart gemaakt...en even aan Karin laten weten dat Tom er elke keer bij komt als zij met karin is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Heb vanmiddag niet gekeken. Maar teruglezend is ashley bij veel mensen door de mand gevallen. Haar ware aard laten zien. Sfeer verpesten is het enige wat ze kan.
Ze heeft zichzelf goed voor schut gezet met haar gestook/ gedram en vooral gelieg.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is TV maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf goed voor schut gezet met haar gestook/ gedram en vooral gelieg.......
Ik niet. Heb het eigenlijk gehad met al die gesprekken. Altijd hetzelfde..quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Iemand het gesprek tussen Tom en Glenn gevolgd?
Ze wordt gewoon niet voor serieus genomen, ontwijken is niet mogelijk, dus dan maar aanhoren en gewoon je eigen ding doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
En nog vinden mensen haar leuk van de.week al over Danny bezig geweest. Maar mooiste is zelf niet op tyron gestemd dus zelf mede verantwoordelijk dat Danny erop staatquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha ja ! eerst met Jimmy gezeten, toen Glenn, toen karin, toen danny, toen weer karin..helemaal Tom zwart gemaakt...en even aan Karin laten weten dat Tom er elke keer bij komt als zij met karin is.
Hij knikte ja en dilano. Toen zei Alice dat ashley zelf niet op tyron had gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind hem Tom niet echt duidelijk antwoord geven toen Alice vroeg of hij op Ty gestemt had er kwam een twijfelende ja uit maar niet echt overtuigd vond ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:18 schreef spapaars het volgende:
Knipbeurt gehad, wat moet die Karen een hekel aan hem hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
Damn, van relaxt gesprek naar SL met de kraaiende hinnikende Karan.
dat roep ik al wekenquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ja heb het gedeeltelijk gezien. Glenn vroeg aan Tom hoe dat nu zat met dat spel dat hij 'express ' niet gewonnen zou hebben. Glenn zei dat het er op leek dat Tom die pin niet wilde omdat hij niet negatief wilde neergezet worden. Tom antwoordde daarop dat het zo niet zat want hij wist welke 3 hij erop zou zetten, nl Ronahi Ty en Randy.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Iemand het gesprek tussen Tom en Glenn gevolgd?
en jij gelooft tom?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja heb het gedeeltelijk gezien. Glenn vroeg aan Tom hoe dat nu zat met dat spel dat hij 'express ' niet gewonnen zou hebben. Glenn zei dat het er op leek dat Tom die pin niet wilde omdat hij niet negatief wilde neergezet worden. Tom antwoordde daarop dat het zo niet zat want hij wist welke 3 hij erop zou zetten, nl Ronahi Ty en Randy.
Maar omdat hij vlak daarvoor die foto van z'n zoontje had gehad was hij emotioneel en Ashley zat m daarmee een beetje te bashen en dat zij zo goed was in puzzelen. Dat dat de reden was waarom hij die pon aan een ander gunde.
Dus hopen dat Glenn doorheeft dat Ashley een heeeeel ander verhaal daarover aan t lullen was om Tom zwart te maken.
Maar die spreekt dan ook in raadselen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ik geloof Tom, heb hem nog niet op een leugen kunnen betrappen.
Stream 1 of stream 2?quote:
Maar wel een briljante. Die had echt in DGK moeten zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar op 1 (nee, ik noem geen namen)
Ze zitten nu in de finale fase van een spel. Socializen doen ze maar weer op 14 april.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
dus Karin mag niet meer lachen en omgaan met Tom. wat een triest kleuterniveau dit ....karen is ook maar een schaapje
Gedeeltelijk eens, maar dan zeker geen blijvertje, daar is ze té emotioneel voor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wel een briljante. Die had echt in DGK moeten zitten.
Vazal van queen Ashley bedoel. Beetje respect voor beiden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
dus Karin mag niet meer lachen en omgaan met Tom. wat een triest kleuterniveau dit ....karen is ook maar een schaapje
Thx......Wat een rust aan tafel.....hebben de andere eigenlijk door dat er om het netjes te zeggen onenigheid is in het Ashley groepjequote:Op donderdag 14 maart 2024 17:54 schreef rinardo het volgende:
@:zodeju had het niet door, dus heb maar geopend
als dat beetje geld het waard is om je eigen vrienden te negeren en zich rot te laten voelen dan wel ja, maar ik zou het niet kunnen of willen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zitten nu in de finale fase van een spel. Socializen doen ze maar weer op 14 april.
Ja, maar negeren het lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thx......Wat een rust aan tafel.....hebben de andere eigenlijk door dat er om het netjes te zeggen onenigheid is in het Ashley groepje
Vreselijk hè.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:35 schreef spapaars het volgende:
Ze vreten nu elke dag pasta, vragen ze op het instadebiele platform wat ze morgen voor de jarige en blijvertje Alice zouden moeten koken, pasta 1, 2 of 3
denk het tweede.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk hè.
Zegt ook veel over de smaak van Alice, als dat haar favoriete gerechten zijn. Bepaald geen fine dining.![]()
Kan natuurlijk ook dat de sponsor van deze lekkernijen voor haar heeft bepaald dat dit haar favoriete maaltijden zijn.
Denk dat Alice hier geen weet van heeft, en de sponsering is best afwezig vergeleken met de realiteiten van SBS.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk hè.
Zegt ook veel over de smaak van Alice, als dat haar favoriete gerechten zijn. Bepaald geen fine dining.![]()
Kan natuurlijk ook dat de sponsor van deze lekkernijen voor haar heeft bepaald dat dit haar favoriete maaltijden zijn.
Remember Natasia?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens, maar dan zeker geen blijvertje, daar is ze té emotioneel voor.
ze weet precies wie ze moet uitzoeken om tegen uit te vallen, ze zou doodsbang voor natas zijn geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Remember Natasia?![]()
Goh, dat zouden mooie confrontaties opgeleverd hebben. Kost je alleen wel je speakers.
[ [url=Je moeder, je moeder!!]afbeelding[/url] ]
Mwah, weet zo net nog niet. Als die West-Friese deernen een bakkie op hebben zijn het ook vaak duivelinnen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze weet precies wie ze moet uitzoeken om tegen uit te vallen, ze zou doodsbang voor natas zijn geweest
Heeft ze het nu over zichzelf.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is nog steeds niet klaar. Wel even eerst haar handen wassen.
Kom op Tom ga er gezellig bij zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley en karin gaan in de cocoon kamer liggen....
Een generaal is altijd in opperste staat van paraatheid.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Grappig hoe Ashley er bij zit, met 1 knie omhoog. Klaar om aan te vallen indien nodig.
[ afbeelding ]
Kan nog een stuk dieper blijkbaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
Is miss triest nu nog bezig ?
Was haar eigen graf nog niet groot genoeg ?
Dat Tom op hun zal gaan .. en zeker niet op Alice.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:48 schreef Puzzie het volgende:
Karen zegt wat maar ik het niet verstaan
ik heb de indruk dat ze het niet helemaal eens is met wat Ashley heeft vertelt
Ze lult gewoon meequote:Op donderdag 14 maart 2024 18:48 schreef Puzzie het volgende:
Het ging over de situatie met Ariane en hoe zij zich nu voeltquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat Tom op hun zal gaan .. en zeker niet op Alice.
Ze zit er niet om vrienden te maken, daar is ze altijd open en eerlijk over geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als dat beetje geld het waard is om je eigen vrienden te negeren en zich rot te laten voelen dan wel ja, maar ik zou het niet kunnen of willen.
Waarom denk je dat ze haar tieten heeft opgepompt en haar lippen. Ze denkt dat alle mannen haar geil vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: als hij ( Tom) moet kiezen tussen Alice en mij kiest hij voor Alice.
jaloers ashley?
Ben er ook bang voorquote:
Dat was er wel 1, en kreeg met dat programma wel een gratis hangtietenlifting.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Remember Natasia?![]()
Goh, dat zouden mooie confrontaties opgeleverd hebben. Kost je alleen wel je speakers.
Je moeder, je moeder!!
Ik kan er niet over uit....nu gewoon zeggen dat Glenn en Danny hier niet over te spreken zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Rottig karakter gaat tekenen in het gezicht van ashley de rimpels vallen diep in haar voorhoofd
Maar wat ze nu doet heeft niets met open en eerlijk te maken , dat is ze trouwens niet geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zit er niet om vrienden te maken, daar is ze altijd open en eerlijk over geweest.
Geen idee. Ik kijk nooit BB op nationale tv.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Alice hier geen weet van heeft, en de sponsering is best afwezig vergeleken met de realiteiten van SBS.
haha niemand in dat huis geilt op haar hoor, misschien zit dat haar dwarsquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze haar tieten heeft opgepompt en haar lippen. Ze denkt dat alle mannen haar geil vinden.
Dat is ze nooit geweest. Alleen tegen de verbaal zwakkere.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat ze nu doet heeft niets met open en eerlijk te maken , dat is ze trouwens niet geweest
Danny misschien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha niemand in dat huis geilt op haar hoor, misschien zit dat haar dwars
Jawel hoor , ze is het helemaal eens met de slang.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:48 schreef Puzzie het volgende:
dat zeiden Ty en Randy ook al. spel spelen prima zeiden de laatst, maar de steekjes en valsheid die ze geeft hebben niks met spel te maken, dat is haar karakter. -quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
Dit gedoe van ashley is karakter en geen spel.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:54 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik herhaal Ashley is een narciste.
Het gros van de CoS-ers is ook voorspelbaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik niet. Heb het eigenlijk gehad met al die gesprekken. Altijd hetzelfde..
• Ash roept haar vazallen bij zich om te indoctrineren
• Jimmy loopt van de ene kant naar de andere om zich goed te praten
• Karen zit nog altijd in het hol van de leeuw generaal
• Tyron ettert zich dood aan het geroddel
• Randy blijft er als een plant uit zien in het huis
• Alice is te jong en blijft maar ratelen
• Glenn is een moeilijke, spoort met iedereen
• Tom is een ongeleid projectiel, weet het zelf niet maar doolt rond in het huis
• De Karel Den Danny kruipt waar het het veiligste is op dat moment (vliegertje heeft hem een boostgegeven uiteraard)
• Oh ja... Dilano is er ook nog. Vogel voor de kat Jimmy
nee dat wilde Randy niet en dat had ze van te voren al gemeld aan die groep dat dat zou gebeurenquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij knikte ja en dilano. Toen zei Alice dat ashley zelf niet op tyron had gestemd
Op wie heeft zij zelf gestemd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga bijna hopen dat Ash op de bank wordt gezet
Kan ook, buiten spreken mensen haar aan dat ze zo'n mooi stel zijn en zo knap....dat hoort ze hier niet zo vaak. Het is eerder afkeurend vanwege haar kapsel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:53 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha niemand in dat huis geilt op haar hoor, misschien zit dat haar dwars
Jimmy Alice en dilanoquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Op wie heeft zij zelf gestemd?
voel me bijna M![]()
dat heb ik ook vaak bij haar hoor dat ze de gesprekken gewoon niet volgt als deze op een serieuze toon zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze lult gewoon mee
Snapt er niks van volgens mij
De eindsprint wordt ingezet en ze wil winnen, by hook or by crook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat ze nu doet heeft niets met open en eerlijk te maken , dat is ze trouwens niet geweest
Ze is gewoon niet eerlijk geweest , en dat is wel haar stokpaardjequote:Op donderdag 14 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eindsprint wordt ingezet en ze wil winnen, by hook or by crook.
Ik vind dat mens vreselijk.. Zou zo die plug uit die opblaas pop willen trekken... En of zo in der gezicht willen piss#n.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:54 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik herhaal Ashley is een narciste.
Dat heeft Ashley vanmiddag dan ook aan Jimmy verteld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : '... het is verraad...'
Tom : '... verraad .... dat snap ik niet .... Ashley denkt dat ik verraad naar haar toe?'
Jimmy : 'Ja'
Maar ze is heel erg stiekem alles wordt bekokstoofd in de cocoon.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:01 schreef spapaars het volgende:
Ashley is bijna naïef met haar transparante tactieken, en geeft daar de voorkeur aan boven de stiekeme tactieken van de anderen.
Ja,ze vergeet ook hoe het over komt....en als ze wat negatiefs hoort dan denkt ze dat het grappig bedoelt is net als Dilano die in batmanpak op een foto staat. En is daar vreselijk trots op. Meestal verkleden kleine kinderen zich zo...quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:01 schreef spapaars het volgende:
Ashley is bijna naïef met haar transparante tactieken, en geeft daar de voorkeur aan boven de stiekeme tactieken van de anderen.
beetje jammer dat jimmy ook doorlult, ze zijn allemaal hetzelfde eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft Ashley vanmiddag dan ook aan Jimmy verteld.
Ze weet dat mannen dat geil vinden!quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze haar tieten heeft opgepompt en haar lippen. Ze denkt dat alle mannen haar geil vinden.
Voldemortquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
voel me bijna M![]()
Toen in het huis bekend werd dat Alice Danny en Dilano op de bank zaten , werd Ashley gek, dit heeft ze ook meerdere keren gezegd, hoe kan dit nou, ik word gek, wat is er gebeurd. ze wist natuurlijk niet dat Tyron door ''ons''gesaved was . ze ging als een echte generaal, indivudeel al haar soldaten bij langs, om te vertellen hoe gemeen en smerig Tom het spelletje wel gespeeld had, en ze heeft wel 10 x geroepen, ''als danny er zaterdag uit gaat barst de bom''. als laatste was Karen aan de beurt, die moest het hele zwartmaak verhaaltje over Tom ook nog even horen, en als klap op de vuurpijl, gaf ze Karen een slecht gevoel over haar omgang met Tom. Het was beter als ze afstand nam, en sinds Ka met Tom omging zag ze Ka niet meer, en of Ka dat zelf niet merkte . en aangezien ze hadden afgesproken volgende week Tom er op te zetten kon ze beter nu niet meer met hem omgaan, want wat zou de kijker wel niet zeggen dan? je hebt de hele week close met hem geweest en nu zet je hem erop. Kortom, in mijn ogen, maar anderen mogen er anders over denken, heeft Ashley zich vandaag niet netjes gedragen, meerdere mensen gebackstabbed en een mes in de rug gestoken, en zichzelf er niet geliefder op gemaaakt .quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Het is afwachten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,ze vergeet ook hoe het over komt....en als ze wat negatiefs hoort dan denkt ze dat het grappig bedoelt is net als Dilano die in batmanpak op een foto staat. En is daar vreselijk trots op. Meestal verkleden kleine kinderen zich zo...
Wat ik zo zie op sm wordt het totaal niet gewaardeerdquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten.
Het zou heel goed kunnen dat het gewaardeerd wordt omdat ze duidelijk is, en de stiekeme tactieken van de anderen minder.
Zij zal dat zelf anders zienquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet eerlijk geweest , en dat is wel haar stokpaardje
Ze verwijt Tom dat Tom niet op Tyron heeft gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
voel me bijna M![]()
Ik vrees dat het karakter is. Dat wordt thuis getemperd door een nog dominanter alfamannetje die haar af en toe met een zweepje slaat om haar te laten voelen wat haar plek is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
Ik weet niet wat ik nu erger zou vinden
Dat dit karakter is
Of dat het spel is
Bij spel maak je dus iemand kapot om geld te winnen ?
Ashley toch?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Je vraagt je soms af waarom ze Belle ook niet in het huis hebben gezet.![]()
[ afbeelding ]
Mwah, dat zou ik nou niet direct zeggen.quote:
Tnx, dit heb ik meegekregen, ik wist alleen niet dat ze zelf blijkbaar op Jimmy heeft gestemd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze verwijt Tom dat Tom niet op Tyron heeft gestemd
vanmiddag dit gesprek tussen Tom en Jimmy
Jimmy verklapt aan Tom dat Ashley niet op Tyron heeft gestemd. Tom zegt verbaasd, maar waarom is ze dan boos op mij? dan had ze zelf op Tyron moeten stemmen. ik merk wel dat ze boos is op mij , maar ze komt niet praten
Weet niet of Ashley nog broers of zusters heeft....quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
Ik weet niet wat ik nu erger zou vinden
Dat dit karakter is
Of dat het spel is
Bij spel maak je dus iemand kapot om geld te winnen ?
Ik vind het niks hoor.quote:
Nee, ze verwijt Tom dat hij op Danny heeft gestemd, hun hadden Tyron, Dylano, en Danny gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze verwijt Tom dat Tom niet op Tyron heeft gestemd
vanmiddag dit gesprek tussen Tom en Jimmy
Jimmy verklapt aan Tom dat Ashley niet op Tyron heeft gestemd. Tom zegt verbaasd, maar waarom is ze dan boos op mij? dan had ze zelf op Tyron moeten stemmen. ik merk wel dat ze boos is op mij , maar ze komt niet praten
Exact... ik heb het vaker gezegd....ze gaat over lijken en zo'n mens ga ik niet steunen... spel of niet, maarkt niet uit.... al was ik fan van haar de eerste twee weken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds de stemmen niet geteld als ze dat zouden doen dan wisten ze dat Ty, Danny en Alice evenveel stemmen hadden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:24 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nee, ze verwijt Tom dat hij op Danny heeft gestemd, hun hadden Tyron, Dylano, en Danny gestemd.
Maar zelf heeft ze niet op Tyron gestemd. Omdat Randy dat niet wou.
Ash en randyquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:24 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nee, ze verwijt Tom dat hij op Danny heeft gestemd, hun hadden Tyron, Dylano, en Danny gestemd.
Buiten ook niet hoor.. dat is alleen maar in haar eigen belevingquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook, buiten spreken mensen haar aan dat ze zo'n mooi stel zijn en zo knap....dat hoort ze hier niet zo vaak. Het is eerder afkeurend vanwege haar kapsel.
Die heeft stiekem rum in zijn flaskequote:Op donderdag 14 maart 2024 19:27 schreef woxxel2 het volgende:
Wat kan jimmy toch raar uit z'n ogen kijken soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee. ..... De bedoeling was Alice dilano en Tyron........Danny komt er bij doordat Karen en Tom beide op Danny zijn gegaan....en ze weten niet dat Tyron door het publiek een vrijstelling heeft.....en nu staat dus Danny dilano en Alice erop en weten natuurlijk zeker dat Alice door is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:24 schreef cat123 het volgende:
[..]
Dus Jimmie was helemaal niet genomineerd? Ik dacht dat ik dat vanochtend las hier....quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Toen in het huis bekend werd dat Alice Danny en Dilano op de bank zaten , werd Ashley gek, dit heeft ze ook meerdere keren gezegd, hoe kan dit nou, ik word gek, wat is er gebeurd. ze wist natuurlijk niet dat Tyron door ''ons''gesaved was . ze ging als een echte generaal, indivudeel al haar soldaten bij langs, om te vertellen hoe gemeen en smerig Tom het spelletje wel gespeeld had, en ze heeft wel 10 x geroepen, ''als danny er zaterdag uit gaat barst de bom''. als laatste was Karen aan de beurt, die moest het hele zwartmaak verhaaltje over Tom ook nog even horen, en als klap op de vuurpijl, gaf ze Karen een slecht gevoel over haar omgang met Tom. Het was beter als ze afstand nam, en sinds Ka met Tom omging zag ze Ka niet meer, en of Ka dat zelf niet merkte . en aangezien ze hadden afgesproken volgende week Tom er op te zetten kon ze beter nu niet meer met hem omgaan, want wat zou de kijker wel niet zeggen dan? je hebt de hele week close met hem geweest en nu zet je hem erop. Kortom, in mijn ogen, maar anderen mogen er anders over denken, heeft Ashley zich vandaag niet netjes gedragen, meerdere mensen gebackstabbed en een mes in de rug gestoken, en zichzelf er niet geliefder op gemaaakt .
De pesters doen het ook altijd goed op school... helaas is dat de realiteit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten.
Het zou heel goed kunnen dat het gewaardeerd wordt omdat ze duidelijk is, en de stiekeme tactieken van de anderen minder.
Ja dat klopt, maar ze is boos op Tom dat Danny er op is gezet, en karin zegt steeds dat het haar keuze niet is blablablabla.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. ..... De bedoeling was Alice dilano en Tyron........Danny komt er bij doordat Karen en Tom beide op Danny zijn gegaan....en ze weten niet dat Tyron door het publiek een vrijstelling heeft.....en nu staat dus Danny dilano en Alice erop en weten natuurlijk zeker dat Alice door is.
mijn vermoeden is deze stemming, kan kleinigheidje aan fout zijn, maar geen jimmy stemmenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dus Jimmie was helemaal niet genomineerd? Ik dacht dat ik dat vanochtend las hier....
Glenn vergeet haar niet wakker te makenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley : ik ben zo moe. snap ik na al dat gestook
Ok, i'm lostquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash en randy
Dilano glenn en Alice
Verklaar u nader, oh heilige ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gros van de CoS-ers is ook voorspelbaar
Dus Ashley is boos op Tom omdat hij Danny heeft genomineerd, maar op Karen niet?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. ..... De bedoeling was Alice dilano en Tyron........Danny komt er bij doordat Karen en Tom beide op Danny zijn gegaan....en ze weten niet dat Tyron door het publiek een vrijstelling heeft.....en nu staat dus Danny dilano en Alice erop en weten natuurlijk zeker dat Alice door is.
Ze heeft handje klap gedaanquote:
Preciesquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:36 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dus Ashley is boos op Tom omdat hij Danny heeft genomineerd, maar op Karen niet?
Volgens mij heeft Ashley toch op Jimmie gestemd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
mijn vermoeden is deze stemming, kan kleinigheidje aan fout zijn, maar geen jimmy stemmen
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
Thanks!quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft handje klap gedaan
Niet op danny
Dan mocht zij niet op Ty
Terwijl ty degene is die ze er op wil
Tom en Karen zijn. Op
Danny ty en dilano
Dat mocht niet van miss muppet
Want je moet wel luisteren naar haar
Stel je voor dat iedereen doet wat hij zelf wil
ik denk niet, maar ze zegt nietsquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:38 schreef FBtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ashley toch op Jimmie gestemd?
Kak of was het nu Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Maar op Glenn... dat weet niemand?
Randy welquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:59 schreef Puzzie het volgende:
Ash heeft niet verteld op wie had gestemd ,
Ja die weet nu dat Asley tegen haar poppetjes heeft zitten roddelen over hem, dat hij niet gedaan heeft wat de slang wilde.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:38 schreef FBtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ashley toch op Jimmie gestemd?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kak of was het nu Jimmy
Een van hen 2
Die heeft het gezegdquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:41 schreef Xilia het volgende:
[..]![]()
![]()
We hopen maar dat er iemand door gaat vragen dan, of anders.rendier
Als Ty er niet af was gehaald had Danny daar nog steeds gezeten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:34 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ze is boos op Tom dat Danny er op is gezet, en karin zegt steeds dat het haar keuze niet is blablablabla.
Maar hun weten inderdaad niet dat Tyron eraf is gehaald, maar het word op t moment steeds in Tom zijn schoenen geschoven door Ashley.
Kweet het niet meer hoor....Karin kan ze niet missen vanwege haar haar en die kan ze zo weer binnen hengelen, maar dan moet ze Ton wel laten vallen.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:36 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dus Ashley is boos op Tom omdat hij Danny heeft genomineerd, maar op Karen niet?
Ik willut weten!quote:
Ben totaal geen fan van hem, maar op dit moment hoop ik zelfs dat Danny naar huis gaat, dat mensen op dilano stemmen, dan is Ashley haar 3 eenheid ook gebroken, maar ja dan zal Glenn wel weer goed genoeg zijn voor der als stand inquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:40 schreef FBtje het volgende:
Ik hoop zo dat Dilano mag blijven, maar ik vrees met grote vrees.
Randy wou op Danny en ash op ty.quote:
Net een liedje dat op repeat staat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze blijft maar aan de gang. niet te geloven
Dat hadden Jimmy en Alice ook moeten doen... ik vind het zo raar om als duo geen gezamenlijke beslissing te maken en zowel Ty als Dilano te nomineren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:44 schreef woxxel2 het volgende:
Eigenlijk moet ty ff bij Tom gaan zitten:)
[..]
Randy wou op Danny en ash op ty.
Daar waren ze het alletwee niet mee eens, dus ze hebben andere namen gekozen.
Ze heeft dat zelf nog gezegd tegen jimmy, omdat ze geen keus had,quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:45 schreef FBtje het volgende:
Snap niet zo goed dat dat niet uitkomt als Ashley op Jimmy heeft gestemd.. Randy weet dat toch? En als Randy iets weet dan weet Ty het ook.
Hoogmoed komt voor de val..........quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:41 schreef rinardo het volgende:
ash heb wel haar glazen ingegooit, want ze had alle Tom fans achter zich staan, remember tom Ashley vliegtuigje, sinds vandaag is het op de tom fangroepen allemaal negativiteit over Ashley
Namens de Tom fans er achteraan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:48 schreef danilel het volgende:
kunnen we geen vliegtuigje sturen met "Ashley go home"
Niet als we Danny daar hadden afgehaald toch....quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ty er niet af was gehaald had Danny daar nog steeds gezeten.
ben niet perse van Tom Fan maar ben blij dat nu duidelijk bij Ashley naar bovenkomt wat ik al een tijd geleden zagquote:
Nee maar lijkt me dan wel zo’n leuke steek om d’r ff een knipoog te geven. Dat ze doorzien is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ben niet perse van Tom Fan maar ben blij dat nu duidelijk bij Ashley naar bovenkomt wat ik al een tijd geleden zag
Jimmy verdraaide het ook gisteravond dat hij niets te vertellen had. Was ook zo vals van hemquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ze (Jimmy en Alice) kregen bijna woorden, tot ruzie aan toe, zegt Ashley, ze zaten er ook heel lang. Hij wilde het niet, maar kwam er gewoon niet overheen zegt Ashley tegen Karin..
Alice en Jimmy hielden beiden hun poot stijf, anders kozen ze er uiteindelijk niet voor om toch op zowel Tyron als Dilano te stemmen..
hij speelt ook zijn eigen geniepige spelquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy verdraaide het ook gisteravond dat hij niets te vertellen had. Was ook zo vals van hem
Danny staat ver bovenaan bij de Belg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:52 schreef danilel het volgende:
Trashley denkt dat het best wel eens kan dat er 2 weggaan
ik hoop dan op danny en dilano
als er 2 weg moeten van de 3 dan blijft Alice in het huis en kunnen die 2 heren wieberenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Danny staat ver bovenaan bij de Belg.
Klopt en straks tegen Tom ook, dat ie wat sterker had moeten zijn bij het maken van de keuze.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy verdraaide het ook gisteravond dat hij niets te vertellen had. Was ook zo vals van hem
heeft trashley geen secret stash meer?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn en Jimmy hebben zin in snoep
Nee zoals die poll op fb laat zien staat Danny ver voor daarna Alice en dilano laatstequote:Op donderdag 14 maart 2024 19:54 schreef danilel het volgende:
[..]
als er 2 weg moeten van de 3 dan blijft Alice in het huis en kunnen die 2 heren wieberen
Weet ik niet?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:55 schreef danilel het volgende:
[..]
heeft trashley geen secret stash meer?
En dat was andersom toch ook......tyron en dilano hadden Jimmy Alice en.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ze (Jimmy en Alice) kregen bijna woorden, tot ruzie aan toe, zegt Ashley, ze zaten er ook heel lang. Hij wilde het niet, maar kwam er gewoon niet overheen zegt Ashley tegen Karin..
Alice en Jimmy hielden beiden hun poot stijf, anders kozen ze er uiteindelijk niet voor om toch op zowel Tyron als Dilano te stemmen..
dat is ingeval er 1 weg moet omdat iedereen denkt dat alice er sowieso in blijft en de strijd tussen dilano en danny gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zoals die poll op fb laat zien staat Danny ver voor daarna Alice en dilano laatste
quote:
Wat voor FB groep is dat precies?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zoals die poll op fb laat zien staat Danny ver voor daarna Alice en dilano laatste
Zonder die spraakmakende mensen kun je net zo goed een programma van de EO gaan kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap dat hele fan zijn van iemand niet zo goed. Ik ben fan van het programma. Voor het programma heb je karakters nodig .. en verhaallijnen ... daar ben ik fan van.
die is echt te dom om te poepenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sloofje Karen gaat water halen voor Ashley
Ze zit op haar gat in de cocoon?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die van die belg heb nagevraagd Big Brother 2024quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:57 schreef FBtje het volgende:
[..]
[..]
Wat voor FB groep is dat precies?
schijthuisquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zit op haar gat in de cocoon?
https://www.facebook.com/(...)ink/3693546097559622quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:57 schreef FBtje het volgende:
[..]
[..]
Wat voor FB groep is dat precies?
Welke Belg?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van die belg heb nagevraagd Big Brother 2024
Typerend van een besluiteloos typequote:Op donderdag 14 maart 2024 20:00 schreef kiki2024 het volgende:
ben ook wel beetje klaar met Karin eigenlijk. eerst Alice beloven meer met haar te bonden, en toegeven dat ze bijna alleen in de cocoon zit, maar vervolgens niet doen, slecht over haar praten met Ashley en op haar willen stemmen. en nu Tom soort van " laten vallen" omdat het van Ashley moet.
Dat is een Belg dus? Dan is het toch niet zo raar dat Danny de meeste stemmen krijgt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oliver heet hij. Ik heb geen fb dochter wel die houd me op de hoogte
zolang dat het 2talig is vind ik er niet zoveel aan....niet de bewoners maar kan het echt niet verstaan....gewoon weer enkel nederlands en voor de belgen hun eigen BB.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder die spraakmakende mensen kun je net zo goed een programma van de EO gaan kijken
Ashley zat op de pot, Karen niet, al had Ash dat misschien liever van wel omdat ze bijna nog te lam is om haar eigen kont af te vegenquote:
want de eigenaar van een facebook kan 75.000 mensen laten beslissen een belg te stemmen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:03 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is een Belg dus? Dan is het toch niet zo raar dat Danny de meeste stemmen krijgt?
De perfecte lakei.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het verschil tussen Ty/Randy en het clubje van Ashley is dat die iets met elkaar bespreken en dat het dan ook onder hun blijft. Bij Ashley gaat alle info alle kanten uit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:45 schreef FBtje het volgende:
Snap niet zo goed dat dat niet uitkomt als Ashley op Jimmy heeft gestemd.. Randy weet dat toch? En als Randy iets weet dan weet Ty het ook.
telkens als ik op die link klik dan komt er geen groep naar bovenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ink/3693546097559622
Daar heb ik ook last van. De helft is niet te verstaan en dan mis je zoveel dat je de draad kwijt bent van al dat gedoequote:Op donderdag 14 maart 2024 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
zolang dat het 2talig is vind ik er niet zoveel aan....niet de bewoners maar kan het echt niet verstaan....gewoon weer enkel nederlands en voor de belgen hun eigen BB.
En na Michel liese naomi july en Nick met winnaar Jill heb ik nog niet een hele BB. kunnen afkijken omdat ik erniks meer aan vond. Begin altijd enthousiast maar dan in ene ben ik het zat.
dan ben je geblokkedquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:05 schreef danilel het volgende:
[..]
telkens als ik op die link klik dan komt er geen groep naar boven
Hoe zielig......is hij nog nodig voor 2stemmingen??quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Karin en Ashley gaan een banner maken met stem op Danny, en boven hun bed hangen
Dus er zitten er nog maar 2 op de bank nu?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus er zitten er nog maar 2 op de bank nu?
Inderdaad, en als er bv 4 belgen samen in het badje zitten dan zie ik ze lachen maar heb geen idee waarom...dus dan switch je weer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. De helft is niet te verstaan en dan mis je zoveel dat je de draad kwijt bent van al dat gedoe
en een dagvergoedingquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
zo zwaar je leven daar
Je shit verhuizen
Hangen
Spelletje spelen
Hangen
Hangen
Hangen
Nomineren
pfffff
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus er zitten er nog maar 2 op de bank nu?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef danilel het volgende:
Ashley over tom dat bij hem alles uit zelfbelang is
jeetje gaat ze weer hoe moet dit op de kijkers overkomen, ze is zo slim normaalquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ashley weer: ik snap het verhaal van Tom niet
tom heeft meerdere gezichten. Het ene moment kan hij heel erg met je zijn, dan niet te lezen, dan heel fanatiek, dan gunnend, dan lijkt hij wat te gunnen maar alles is uiteindelijk eigenbelang.
Snap je????
ik geniet er vanquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ergens wel prachtig hoe die hersenkronkels alle kanten op schieten, enkel omdat ze niet weet dat de kijker Tyron gered heeft. Dit doet haar geen goed
Ze kan er ook zo slecht tegen als mensen haar een streek leverenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley moest een traan wegpinken vanmiddag.. door de messteek![]()
Dennie heeft haar gezegd dat hij dit al een keer met 'hem' heeft gehad.. het is een matennaaier.
en dan blijft ashley achter en komen er 2 batterijen aanlopenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:14 schreef kiki2024 het volgende:
BB: Ashley het is tijd voor een batterijwissel
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kan er ook zo slecht tegen als mensen niet doen wat zij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |