Als iedereen hem Aad gaat noemen, ben ik wel voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Aad Melkert lijkt me een leuke
(Lijkt me ook zeer geschikt trouwens, maar daar denkt rechts iets anders over)
Is dat zo, dacht altijd dat die twee wel behoorlijk met elkaar overweg konden en op één lijn zaten. Zag Rutte een bedreiging in hem?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:53 schreef nostra het volgende:
Rutte van het toneel is voor Dijkhoff wel een gamechanger. Zulke vriendjes waren dat zeker niet.
Dat zijn onderkruipsels die holocaust-overlevers uitschelden en bedreigen. Voor alle duidelijkheid, dat kunnen zeker ook in Nederland geboren, blanke, liberaal-conservatieve heteromannen van in de zestig zijn, zoals ik bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie zijn dan de nep Nederlanders, die niet in jou straatje meekletsen zeker?
No true Scotsmanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:28 schreef Erik_Groen het volgende:
[..]
Dat zijn onderkruipsels die holocaust-overlevers uitschelden en bedreigen. Voor alle duidelijkheid, dat kunnen zeker ook in Nederland geboren, blanke, liberaal-conservatieve heteromannen van in de zestig zijn, zoals ik bijvoorbeeld.
Oh, met elkaar overweg ongetwijfeld. Maar dat manifest van Dijkhoff was de facto natuurlijk een aanval op Rutte - ook al stond die er "vol achter" -, de proefballonnetjesmentaliteit viel niet lekker, de plotse aanval op het klimaatplan en Ruttes mededeling dat Dijkhoff niet zijn gedoodverfde opvolger was (maar ik meen Van Nieuwenhuizen) wat hij in Elsevier terloops liet vallen - en Rutte laat nooit terloops wat vallen - lieten wel zien dat, zolang Rutte er zat, Dijkhoff op een zijspoor stond met een half opgegeten worteltje voor zich en niet in de teugels werd gehesen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zo, dacht altijd dat die twee wel behoorlijk met elkaar overweg konden en op één lijn zaten. Zag Rutte een bedreiging in hem?
Lekkere typoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Als iedereen hem Aad gaat noemen, ben ik wel voor.
De nieuwe bestuurscultuur is dan ook helemaal niet meer relevant, dat was vieze D66-propaganda.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:54 schreef Tijn het volgende:
Klaas "Ja dus?" Dijkhoff lijkt me niet echt iemand van wie we 'de nieuwe bestuurscultuur' hoeven te verwachten
Die wens is niet vies en er was geen propagandastunt hiermee van D'66quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nieuwe bestuurscultuur is dan ook helemaal niet meer relevant, dat was vieze D66-propaganda.
Wilders, Orban, Poetin, Erdogan, Trump, Mussolini.. Geweldig die sterke leiders.quote:Sterke leider! Dat is wat we nodig hebben! Present Hans Hoogervorst!
Henk Bleker, Maxime Verhagen, Fred Teeven, Halbe Zijlstra. Dat soort volkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dijkhoff is niet dom. Die gaat echt niet de kop van jut spelen voor mensen die niet kunnen en durven besturen.
Alleen ijdele, naïeve en op het zijspoor geraakte politici zie ik plaats nemen in dit kabinet.
Sorry voor deze nachtmerrie, maar… Camiel Eurlingsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Henk Bleker, Maxime Verhagen, Fred Teeven, Halbe Zijlstra. Dat soort volk
Ank Bijleveldquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Henk Bleker, Maxime Verhagen, Fred Teeven, Halbe Zijlstra. Dat soort volk
Jaaa! Die was ik natuurlijk nog vergeten! Zo komen we er wel mensen!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry voor deze nachtmerrie, maar… Camiel Eurlings
Herman 'Bentley' Heinsbroekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaaa! Die was ik natuurlijk nog vergeten! Zo komen we er wel mensen!
Je krijgt alles van hem gedaan, als je maar betaalt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Richard de Mos kan natuurlijk ook prima!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry voor deze nachtmerrie, maar… Camiel Eurlings
Dat gaan NSC en VVD ook gewoon blokkeren en Wilders wil ook geen tweede kapitein op zijn schip.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:25 schreef Blastbeat het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)piniepeiling-kabinet
Als Wilders een error wil veroorzaken bij links, dan schuift hij Agema naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |