abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212823972
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, zijn ze nu helemaal knettergek
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De Arbeidsinspectie heeft vrijdag bij een controle bij een post- en pakketbedrijf in Alphen aan den Rijn vier asielzoekers uit Syrië aangetroffen die niet mochten werken.

De controle vond plaats na meerdere meldingen dat in het depot van het bedrijf asielzoekers illegaal werkten
Niet mijn OP

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2024 14:33:44 ]
  donderdag 14 maart 2024 @ 14:35:14 #2
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212824008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Sommige mensen (eerlijk is eerlijk: niet alleen statushouders) stellen heel vreemde prioriteiten. De Syrier naast mijn ouders kocht heel snel een tweedehands autootje, een Agila, wat weliswaar geen superdeluxemodel is maar prima geschikt voor z'n korte ritjes naar school en de moskee. Was meteen al niet naar meneer z'n zin, moest eigenlijk groter en nieuwer en sneller. Toen heeft ie geld geleend bij z'n mede-Syriers en voor bijna 7000 euro een Astra diesel gekocht. Nu is hij erachter gekomen dat a. er een reden is dat Nederlanders prive zelden in een diesel rijden en b. zo'n bedrag nog best lastig terug te betalen is. Wat doet zo iemand zichzelf toch aan :D
Ik denk oprecht dat er heel veel asielzoekers zijn die echt geen idee hebben hoe het werkt in een westerse maatschappij. Die daadwerkelijk denken dat al onze welvaart hier maar komt aanwaaien en dat de bevolking daar verder weinig of niks voor hoeft te doen.
pi_212824316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat er heel veel asielzoekers zijn die echt geen idee hebben hoe het werkt in een westerse maatschappij. Die daadwerkelijk denken dat al onze welvaart hier maar komt aanwaaien en dat de bevolking daar verder weinig of niks voor hoeft te doen.
Ze krijgen natuurlijk vanaf de eerste aankomst de fine fleur van de Nederlandse zieligheidsindustrie over zich heen. Hotels, gratis vol halalpension, zakgeld, vrijstelling van strafvevolging, bemoedervrijwilligsters, dus geen wonder dat de vele laagbegaafden onder hen denken dat wij hier blij zijn met deze doorreizende asieloplichtende uitvreters.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_212827273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
gratis vol halalpension
:D
pi_212838895
quote:

[..]
Het zijn ook landen zonder al te veel regels natuurlijk waar ze vandaan komen. Dus dat soort mensen kunnen zich nauwelijks het web van regeltjes voorstellen dat we hier in Nederland hebben gecreëerd, bijvoorbeeld rondom autobezit. Laat staan dat het uit te rekenen is voor zo iemand hoe hij het goedkoopst uit is.
Mja
  vrijdag 15 maart 2024 @ 19:31:20 #6
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212839801
Volgens mij weten ze dondersgoed hoe het hier in elkaar steekt. Dat ze toch wel een handje boven het hoofd gehouden wordt al schoppen ze overal tegenaan.
pi_212840520
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:31 schreef Mubassie het volgende:
Volgens mij weten ze dondersgoed hoe het hier in elkaar steekt. Dat ze toch wel een handje boven het hoofd gehouden wordt al schoppen ze overal tegenaan.
Nou je gaat natuurlijk niet voor je lol een oude dieselauto rijden met een wegenbelasting van 250 euro in de maand.
Mja
pi_212842087
quote:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)akt-er-een-potje-van

Kritiek op behandeling Castricumse statushouders: "Gemeente maakt er een potje van"

De gemeente Castricum blijft maar worstelen met de huisvesting van statushouders: een onhoudbare situatie, noemt Vluchtelingenwerk Nederland het. Gisteren protesteerden zo'n dertig mensen tegen hun nieuwe tijdelijke huis. Het gebrek aan een vaste plek zou de integratie hinderen, waarmee we onszelf als samenleving uiteindelijk in de vingers snijden, waarschuwt de organisatie.
En het is weer eens zo ver.

[ Bericht 25% gewijzigd door probeer op 15-03-2024 22:50:32 ]
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:15:16 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212842216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:04 schreef probeer het volgende:

[..]
En het is weer eens zover.
Geef ze wat ze willen en binnen no-time staan ze allemaal te protesteren |:(
pi_212842393
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Geef ze wat ze willen en binnen no-time staan ze allemaal te protesteren |:(
Waar ik me dan nog het meest over verbaas is die Noor uit het artikel.

quote:
Dat ziet ook Noor Ney (52) uit Driehuizen, die taalles geeft en de groep bijstaat in het protest. De uitzichtloze situatie heeft volgens haar ook een schadelijk effect op hun gezondheid, wat de integratie nog meer bemoeilijkt.

Ondankbaar
“Dit zijn jonge, gezonde mannen van in de dertig, onze toekomstige arbeidskrachten. Daar moeten we goed voor zorgen. Door hen zo te behandelen, ontstaan er uiteindelijk allerlei mentale en fysieke problemen. Het is dan zo lastig iets op te bouwen. We zetten hen buitenspel, terwijl we overal kampen met personeelstekorten.”

De publieke verontwaardiging over statushouders die “woningen durven te weigeren”, verbaast haar niet. “Ik begrijp het grote sentiment als je het verhaal niet kent, maar het gaat hier niet om een stelletje 'ondankbare asielzoekers', maar om een niet-functionerende gemeente die er een potje van maakt”, stelt ze. “Het zou de gemeente sieren als ze hun fouten toegeven en hun verantwoordelijkheid nemen.”
Blijkbaar begrijpt Noor niet dat iedereen die in een onwenselijke positie zit door de woningnood, die uitzichtloosheid en bijkomende problematiek ervaart. Hoe de fuck redeneert ze dat tijdelijke woonruimte alleen voor die groep schadelijk is, vraag ik me dan af. Ik ken een fors aantal afgestudeerden die ofwel weer thuis wonen, ofwel in (tijdelijke) studentenkamers. Die mensen kunnen ook niet volledig integreren in de werkende samenleving, blijven er op deze manier ook buiten staan, en worden gedwongen levenskeuzes uit te stellen die onze samenleving zouden baten.

Maar dát kan Noor zich dan blijkbaar niet voorstellen. Ik gok dat Noor en haar sociale cirkel er zelf prima bij zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 15-03-2024 22:48:20 ]
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:40:08 #11
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212842552
Die stond vast mee te zingen met dat asielzoekerslied "Jij bent welkom".

Typje geitenwollensok.

Veel krommer kan het niet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 maart 2024 @ 22:58:17 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212842728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:27 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Blijkbaar begrijpt Noor niet dat iedereen die in een onwenselijke positie zit door de woningnood, die uitzichtloosheid en bijkomende problematiek ervaart. Hoe de fuck redeneert ze dat tijdelijke woonruimte alleen voor die groep schadelijk is, vraag ik me dan af. Ik ken een fors aantal afgestudeerden die ofwel weer thuis wonen, ofwel in (tijdelijke) studentenkamers. Die mensen kunnen ook niet volledig integreren in de werkende samenleving, blijven er op deze manier ook buiten staan, en worden gedwongen levenskeuzes uit te stellen die onze samenleving zouden baten.

Maar dát kan Noor zich dan blijkbaar niet voorstellen. Ik gok dat Noor en haar sociale cirkel er zelf prima bij zitten.
Die heeft er al een paar elders mogen ontvangen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 maart 2024 @ 23:41:26 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212843132
quote:

[..]
[..]

Moederkloek Noor geeft er kennelijk alleen iets om als het een kleurtje heeft en uit Verweggistan komt.
pi_212845207
quote:

[..]
[..]

"Toekomstige arbeidskrachten". Toen moest ik wel een beetje lachen. De meeste willen niet werken, maar lekker outkiering.
pi_212847622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:31 schreef Mubassie het volgende:
Enkel op het gebied van gratis geld, gratis asieladvocaten en dat soort dingen weten ze uitstekend de weg. Zou haast zeggen dat ze dat zelfs beter dan de hier geboren en getogen Nederlanders weten. Geholpen door de zieligheidsindustrie uiteraard en de mensensmokkelaars die complete foldertjes klaar hebben liggen over wat je waar allemaal kan krijgen als gelukszoeker.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 13:50:00 #16
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212847842

Vreselijk dat deze homofiele kwetsbare moslim mannen uit oorlogsgebieden zo mensonterend worden behandeld. Ze zouden autochtonen senioren verplicht moeten stellen door te verhuizen. Dit zodat er woningen vrij komen voor onze toekomstige oncologen, tandartsen en wetenschappers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 17:41:42 #17
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212850553
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Vreselijk dat deze homofiele kwetsbare moslim mannen uit oorlogsgebieden zo mensonterend worden behandeld. Ze zouden autochtonen senioren verplicht moeten stellen door te verhuizen. Dit zodat er woningen vrij komen voor onze toekomstige oncologen, tandartsen en wetenschappers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D66 en GL hebben het liefst kwetsbare invalide homo moslims , maar niet bij hen in de buurt svp

Maar geen werkwilligen want dat zijn profiteurs

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 16-03-2024 18:21:32 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212869720
https://www.skipr.nl/nieu(...)e-zorg-asielzoekers/

"Het COA betaalt"....

Nee, de belastingbetaler betaalt..
  maandag 18 maart 2024 @ 11:50:07 #19
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212870483
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:21 schreef Toine51 het volgende:

"Het COA betaalt"....

Vond het al zo vreemd.. Het potje van het COA lijkt oneindig. :')
  maandag 18 maart 2024 @ 12:08:55 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212870649
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:50 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Vond het al zo vreemd.. Het potje van het COA lijkt oneindig. :')
Maar winkeliers die vlakbij een AZC zitten mogen natuurlijk wel zelf opdraaien voor de kosten van rovende asielzoekers, vernielingen, overlast etc. Camera's plaatsen? U betaalt het zelf maar. Misschien komt Oom Agent nog even een keer koffie drinken maar verder gebeurt er niks.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 maart 2024 @ 13:54:54 #21
Brabo Bastard
pi_212871909
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maar winkeliers die vlakbij een AZC zitten mogen natuurlijk wel zelf opdraaien voor de kosten van rovende asielzoekers, vernielingen, overlast etc. Camera's plaatsen? U betaalt het zelf maar. Misschien komt Oom Agent nog even een keer koffie drinken maar verder gebeurt er niks.
Ik vraag me echt af hoe dicht we tegen een escalatiepunt aanzitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212871980
twitter

Inmiddels al 18.000 (was eerst 16.000) zogenaamde statushouders in de opvang die recht zouden moeten hebben op een eigen woning. Op basis waarvan hebben zij meer recht op een woning dan een Nederlandse woningzoekende eigenlijk? Natuurlijk gaat dat gedrocht van de spreidingswet dit probleem natuurlijk niet tackelen maar eerder erger maken.

De oplossing is minder asielzoekers tot statushouders maken, gewoon afwijzen die aanvraag. Ze komen immers ook allemaal door veilige landen hier aanzetten waar zij ook asiel zouden kunnen aanvragen, geen enkele komt via de Noordzee of Waddenzee hier aangedobberd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 18 maart 2024 @ 14:03:38 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212872000
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ x ]

Inmiddels al 18.000 (was eerst 16.000) zogenaamde statushouders in de opvang die recht zouden moeten hebben op een eigen woning. Op basis waarvan hebben zij meer recht op een woning dan een Nederlandse woningzoekende eigenlijk? Natuurlijk gaat dat gedrocht van de spreidingswet dit probleem natuurlijk niet tackelen maar eerder erger maken.

De oplossing is minder asielzoekers tot statushouders maken, gewoon afwijzen die aanvraag. Ze komen immers ook allemaal door veilige landen hier aanzetten waar zij ook asiel zouden kunnen aanvragen, geen enkele komt via de Noordzee of Waddenzee hier aangedobberd.
De spreidingswet heeft toch ook niet zoveel te maken met statushouders? Dat gaat puur om opvangplekken, niet om woningen. Daar zijn weer andere taakstellingen voor (die gemeenten ook structureel niet halen omdat er structureel gewoon geen woningen zijn voor al die mensen)
pi_212872007
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af hoe dicht we tegen een escalatiepunt aanzitten.
Totaal niet.

Of heb jij al ergens Nederlanders gespot die echt openlijk en massaal protesteren zijn? Ja, die enkele keer als er weer ergens een berg asielzoekers in een dorp geplaatst worden, maar landelijke protesten? Nope.. We pikken gewoon teveel. Zou eens tijd worden dat er echt massaal tegen deze lui geprotesteerd wordt.
  maandag 18 maart 2024 @ 14:07:32 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212872028
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Totaal niet.

Of heb jij al ergens Nederlanders gespot die echt openlijk en massaal protesteren zijn? Ja, die enkele keer als er weer ergens een berg asielzoekers in een dorp geplaatst worden, maar landelijke protesten? Nope.. We pikken gewoon teveel. Zou eens tijd worden dat er echt massaal tegen deze lui geprotesteerd wordt.
De megawinst van de PVV zegt op zich wel een heleboel he op landelijk niveau. Reken maar dat de asielcrisis de voornaamste reden is dat zoveel mensen Wilders hebben gestemd.
pi_212872189
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De megawinst van de PVV zegt op zich wel een heleboel he op landelijk niveau. Reken maar dat de asielcrisis de voornaamste reden is dat zoveel mensen Wilders hebben gestemd.
Het zegt iets, maar tegelijkertijd ook helemaal niets.

Protesten moeten er komen. Landelijke protesten inclusief rellen, zodat het de wereld rondgaat en het kabinet de ernst er eindelijk eens van inziet en de kiezers serieus nemen, in plaats van weg te blijven kijken.
  maandag 18 maart 2024 @ 17:15:55 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212873882
quote:
...
De Algerijn hoefde zich niet meer te verantwoorden voor de diefstallen in Zwolle. In april werd hij Nederland uitgezet. De man keerde echter terug en kreeg onderdak in het asielzoekerscentrum in Ter Apel. Op vrijdag 27 oktober werd hij betrapt in de Plus aan de Vechtstraat. Hij stopte daar meerdere etenswaren in zijn jas en broek en verliet de winkel zonder af te rekenen.
...
Bron
HOE DAN!!!???
Dat hele artikel is één grote antireclame maar hier gaat toch elk draagvlak aan kapot? Iemand uitzetten en doodleuk weer onderdak geven en niet weg krijgen.
  maandag 18 maart 2024 @ 18:11:50 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212874484
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
HOE DAN!!!???
Dat hele artikel is één grote antireclame maar hier gaat toch elk draagvlak aan kapot? Iemand uitzetten en doodleuk weer onderdak geven en niet weg krijgen.
_O-

Dit land :')
pi_212874573
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
HOE DAN!!!???
Iemand deporteren is niet zo makkelijk. Volgens de wet moet hij gedeporteerd worden, maar je bent afhankelijk van het land van herkomst
pi_212874607
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Iemand deporteren is niet zo makkelijk. Volgens de wet moet hij gedeporteerd worden, maar je bent afhankelijk van het land van herkomst
Nee. Dat is een verdragsrechtelijke verplichting van het land van herkomst en de indringer is afhankelijk, niet Nederland. Maar ja, die verdragsverplichtingen gelden nooit in het nadeel van de omvolking en bruine mensen zijn ook nooit ergens zelf verantwoordelijk voor.
pi_212874615
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee. Dat is een verdragsrechtelijke verplichting van het land van herkomst en de indringer is afhankelijk, niet Nederland. Maar ja, die verdragsverplichtingen gelden nooit in het nadeel van de omvolking en bruine mensen zijn ook nooit ergens zelf verantwoordelijk voor.
Dat zal wel, maar als het land van herkomst niet wil meewerken, dan kun je alsnog niks
  maandag 18 maart 2024 @ 18:25:30 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212874630
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:24 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat zal wel, maar als het land van herkomst niet wil meewerken, dan kun je alsnog niks
Lekker belangrijk wat die bananenrepublieken willen, zet ze gewoon op een vlucht en laat ze daar achter.
pi_212874657
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Lekker belangrijk wat die bananenrepublieken willen, zet ze gewoon op een vlucht en laat ze daar achter.
Ja, dat gaat dus niet lukken
  maandag 18 maart 2024 @ 18:44:20 #34
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212874823
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar hij is dus uitgezet, keert terug en krijgt onderdak in Ter Apel. Je mag toch verwachten dat ze een administratie bijhouden van personae non gratae. Anders heeft uitzetten dus totaal geen zin.
pi_212874865
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar hij is dus uitgezet, keert terug en krijgt onderdak in Ter Apel. Je mag toch verwachten dat ze een administratie bijhouden van personae non gratae. Anders heeft uitzetten dus totaal geen zin.
Ja, natuurlijk houden ze een administratie bij.
Natuurlijk heeft uitzetten wel zin.
  maandag 18 maart 2024 @ 19:06:36 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212875124
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Beetje dom om weer naar het aanmeldcentrum te gaan.

Hij kan hier keurig, illegaal, met soortgenoten toeven in de slums van Roffa of Damsco. Kun je de bak ook niet indraaien.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 18 maart 2024 @ 19:11:19 #37
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875170
quote:

[..]
Overregulering snappen ze gewoon niet. Misschien de rest van de wereld ook niet.

Voor elke wetsartikel is er een amendment is er een toelichting.
  maandag 18 maart 2024 @ 19:12:19 #38
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875179
quote:

[..]
Ze krijgen natuurlijk vanaf de eerste aankomst de fine fleur van de Nederlandse zieligheidsindustrie over zich heen. Hotels, gratis vol halalpension, zakgeld, vrijstelling van strafvevolging, bemoedervrijwilligsters, dus geen wonder dat de vele laagbegaafden onder hen denken dat wij hier blij zijn met deze doorreizende asieloplichtende uitvreters.
Onderdak, eten en leefgeld. En Shell doet niets!
  maandag 18 maart 2024 @ 19:12:34 #39
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het zijn ook landen zonder al te veel regels natuurlijk waar ze vandaan komen. Dus dat soort mensen kunnen zich nauwelijks het web van regeltjes voorstellen dat we hier in Nederland hebben gecreëerd, bijvoorbeeld rondom autobezit. Laat staan dat het uit te rekenen is voor zo iemand hoe hij het goedkoopst uit is.
jij snapt het
  maandag 18 maart 2024 @ 19:16:09 #40
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875228
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
FTM heeft ooit uitgezocht dat er een half miljoen woningen in Nederland leeg staan. Maar dat zou erg pijnlijk zijn voor de belegger als er opeens meer aanbod aan woningen vrijkomen op de markt. Die (WOZ) waarde moet het toch waard zijn om in te beleggen.

Huizen>mensen
  maandag 18 maart 2024 @ 19:16:31 #41
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875232
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:21 schreef Toine51 het volgende:

"Het COA betaalt"....

*ECB
  maandag 18 maart 2024 @ 19:17:43 #42
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875246
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ x ]

De wetgeving hierover is op landelijk gebied outdated en voor het neoneoliberalisme en de pech generatie. Vroeger waren er nog huizen voor statushouders en de nieuwe generatie. Nu gaan statushouders voor want urgentie.
  maandag 18 maart 2024 @ 19:18:18 #43
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875253
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De huizencrisis.
  maandag 18 maart 2024 @ 19:18:35 #44
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212875255
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:37 schreef Inbox het volgende:

[..]
Het zegt iets, maar tegelijkertijd ook helemaal niets.

Protesten moeten er komen. Landelijke protesten inclusief rellen, zodat het de wereld rondgaat en het kabinet de ernst er eindelijk eens van inziet en de kiezers serieus nemen, in plaats van weg te blijven kijken.
En dan wordt het leger ingezet bij de rellen. Succes.
pi_212875337
quote:

[..]
Het is natuurlijk verwerpelijk om hen allemaal te criminaliseren, je kan namelijk nooit met iedere asielzoeker van gedachten gewisseld hebben.
Het enige wat je de asielzoekers verwijten kan is dat zij weinig aan zelfreflectie doen.
pi_212875591
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:

[..]
En dan wordt het leger ingezet bij de rellen. Succes.
Het zou me niets verbazen dat dergelijke demonstraties idd neergeslagen zullen worden. Niet direct met het leger, dat dan weer niet. Maar wel sneller dan bijv. demonstratie van XR ofzo.
pi_212875732
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:24 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Die weekdieren van gevestigde partijen niet nee. Hou eerst maar eens op met dat probleem van een buitenlands staatsburger met zijn regering ons probleem te maken. Vervolgens maak je er het probleem van die indringer en diens regering van.
  maandag 18 maart 2024 @ 20:01:13 #48
323876 michaelmoore
pi_212875941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, zijn ze nu helemaal knettergek
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen
[..]
Niet mijn OP
ze mogen helemaal niet werken

hoe kan het dat ze aan het werk zijn daar ??

onmiddellijk ontslaan die mensen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212876115
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die weekdieren van gevestigde partijen niet nee. Hou eerst maar eens op met dat probleem van een buitenlands staatsburger met zijn regering ons probleem te maken. Vervolgens maak je er het probleem van die indringer en diens regering van.
Wat stel je voor dan?
pi_212876265
Mensen worden steeds bozer lijkt het. Moet je die uitspraken toch eens zien hier. Echt pure haat.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  maandag 18 maart 2024 @ 20:23:20 #51
323876 michaelmoore
pi_212876297
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Mensen worden steeds bozer lijkt het. Moet je die uitspraken toch eens zien hier. Echt pure haat.
asielzoekers mogen toch niet werken ?
Dat is voor Nederlanders

straks gaan ze nog in de zorg werken ofzo of als Boa of in de schoonmaaksector

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 19-03-2024 20:21:16 ]
  maandag 18 maart 2024 @ 20:28:04 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212876345
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:16 schreef Origami94 het volgende:

[..]
FTM heeft ooit uitgezocht dat er een half miljoen woningen in Nederland leeg staan. Maar dat zou erg pijnlijk zijn voor de belegger als er opeens meer aanbod aan woningen vrijkomen op de markt. Die (WOZ) waarde moet het toch waard zijn om in te beleggen.

Huizen>mensen
"FTM heeft ooit uitgezocht"

Oke man :') goed argument, goede bronvermelding. Keurig.
pi_212876373
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zijn allemaal mensen die niet aan zelfreflectie doen.
  maandag 18 maart 2024 @ 20:35:20 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212876437
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
asielzoekers mogen toch niet werken ?
Dat is voor Nederlanders

straks gaan ze nog in de zorg werken ofzo of als Boa
Even zonder gekheid. Hoe kom je er toch in de christusnaam bij dat al die asielzoekers wel even in de zorg willen/ kunnen gaan werken?

Daar blijf je maar mee komen. Denk je dat de gemiddelde nieuwkomer überhaupt de capaciteiten heeft om de benodigde papieren te halen?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 18 maart 2024 @ 20:39:31 #55
323876 michaelmoore
pi_212876507
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Even zonder gekheid. Hoe kom je er toch in de christusnaam bij dat al die asielzoekers wel even in de zorg willen/ kunnen gaan werken?

Daar blijf je maar mee komen. Denk je dat de gemiddelde nieuwkomer überhaupt de capaciteiten heeft om de benodigde papieren te halen?
niet als chirurg, maar als rolstoelduwer , voedsel rondbrenger, gewoon gezelschap of schoonmaak
  maandag 18 maart 2024 @ 20:53:30 #56
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212876696
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
"FTM heeft ooit uitgezocht"

Oke man :') goed argument, goede bronvermelding. Keurig.
Cognitieve dissonantie.

Je betwist het? Je denkt dat Hugo de Jonge een CDA minister zijn best heeft gedaan de afgelopen 2,25 jaar om de wooncrisis op te lossen?
  maandag 18 maart 2024 @ 20:57:59 #57
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212876743
Nee de wooncrisis ligt aan die paar asielzoekers per jaar :") aldus de Telegraaf en Van Haga

Gelukkig is Omtzigt net wat realistischer en geeft hij deels de schuld aan de veel grotere groep migranten oftewel expats.
  maandag 18 maart 2024 @ 21:02:23 #58
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212876820
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:57 schreef Origami94 het volgende:
Nee de wooncrisis ligt aan die paar asielzoekers per jaar :") aldus de Telegraaf en Van Haga

Gelukkig is Omtzigt net wat realistischer en geeft hij deels de schuld aan de veel grotere groep migranten oftewel expats.
Hoewel expats ook een wissel trekken zijn die cruciaal in onze kenniseconomie.

Geïmporteerde 3e wereld, wat op basis van verdragen een woning, geld en bestaand krijgt toegewezen daar moet je eerst vanaf.
  maandag 18 maart 2024 @ 21:04:52 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212876854
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet als chirurg, maar als rolstoelduwer , voedsel rondbrenger, gewoon gezelschap of schoonmaak
Ja in een utopie komen ze daarvoor de halve wereld over.

In realiteit plukken ze de vruchten van de welvaart en werken ze zich op binnen de georganiseerde misdaad.
  maandag 18 maart 2024 @ 21:08:49 #60
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212876917
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoewel expats ook een wissel trekken zijn die cruciaal in onze kenniseconomie.

Geïmporteerde 3e wereld, wat op basis van verdragen een woning, geld en bestaand krijgt toegewezen daar moet je eerst vanaf.
Oh ik ken genoeg expats en asielzoekers. De integratie in de maatschappij lukt bijna niet, segregatie in eigen groepjes is vaker regel dan uitzondering. En de kenniseconomie valt wel mee en is tijdens de kabinetten Rutte er alleen op achteruit gegaan. De expats die werken bij ASML of Booking betalen vrij weinig belasting, net zoals hun werkgever. Van de kennis zie je vrij weinig terug want die kennis wordt alleen intern met het bedrijf gedeeld en mondt uit in meer winst en dividend voor de aandeelhouders. En de maatschappij mag daarvoor betalen in huizen, belastingen voor subsidies etc
  maandag 18 maart 2024 @ 21:09:19 #61
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212876922
Hoeveel expats worden hoogleraar of docent?
  maandag 18 maart 2024 @ 21:09:28 #62
323876 michaelmoore
pi_212876927
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

In realiteit plukken ze de vruchten van de welvaart en werken ze zich op binnen de georganiseerde misdaad.
dan moet men ze ontslaan
  maandag 18 maart 2024 @ 21:10:38 #63
323876 michaelmoore
pi_212876938
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
Hoeveel expats worden hoogleraar of docent?
voetballers uit Afrika zijn ook migrant en expat en die mogen wel werken ./ voetballen
  maandag 18 maart 2024 @ 21:11:38 #64
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212876952
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
voetballers uit Afrika zijn ook migrant en expat en die mogen wel werken ./ voetballen
Mooi. Meer werk voor KPMG en Deloitte. :)
pi_212876962
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Oh ik ken genoeg expats en asielzoekers. De integratie in de maatschappij lukt bijna niet, segregatie in eigen groepjes is vaker regel dan uitzondering. En de kenniseconomie valt wel mee en is tijdens de kabinetten Rutte er alleen op achteruit gegaan. De expats die werken bij ASML of Booking betalen vrij weinig belasting, net zoals hun werkgever. Van de kennis zie je vrij weinig terug want die kennis wordt alleen intern met het bedrijf gedeeld en mondt uit in meer winst en dividend voor de aandeelhouders. En de maatschappij mag daarvoor betalen in huizen, belastingen voor subsidies etc
Ik spreek vooral voor mezelf, maar veel expats integreren niet omdat het vaak toch maar tijdelijk is. Men gaat om met andere expats, de zgn expatcultuur. Zijn doorgaans een prima inkomstenbron voor de horeca.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  maandag 18 maart 2024 @ 21:13:22 #66
323876 michaelmoore
pi_212876973
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:11 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Mooi. Meer werk voor KPMG en Deloitte. :)
daar werken geen voetballers
  maandag 18 maart 2024 @ 21:18:14 #67
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212877047
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
daar werken geen voetballers
Zat net te checken maar alleen Minteh is geboren in Afrika. Afrikaanse voetballers zijn ook niet aantrekkelijk voor Eredivisie clubs omdat jaren geleden de regel bestond dat ze meer betaald moesten worden door EU/UEFA/Eredivisie beleid om homegrown spelers te beschermen dunkt mij

Vergelijkbaar zoals de Premier League waar Engelse spelers meer waard zijn door de homegrown regel waarbij er een x aantal spelers met de Engelse nationaliteit in de selectie van moeten zitten
pi_212877194
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De georganiseerde misdaad, bestaat voornamelijk uit xenofoben. Vreemden laten ze dus nooit op hoge posten.
  maandag 18 maart 2024 @ 21:33:41 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212877330
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:27 schreef torentje het volgende:

[..]
De georganiseerde misdaad, bestaat voornamelijk uit xenofoben. Vreemden laten ze dus nooit op hoge posten.
Straatdealertje, containertjes openmaken, voor 200 iemand omleggen. Dat soort werk.
pi_212877571
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:12 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Wat stel je voor dan?
Je sluit ze op met 2 uur internet per dag om een plek om heen te gaan te vinden. Een overige 8 uur moeten ze werken om voor hun ticket te sparen.
  maandag 18 maart 2024 @ 21:54:25 #71
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212877610
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Cognitieve dissonantie.

Je betwist het? Je denkt dat Hugo de Jonge een CDA minister zijn best heeft gedaan de afgelopen 2,25 jaar om de wooncrisis op te lossen?
Oke man :') goed argument, goede bronvermelding. Keurig weer.
pi_212877756
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je sluit ze op met 2 uur internet per dag om een plek om heen te gaan te vinden. Een overige 8 uur moeten ze werken om voor hun ticket te sparen.
Dat kan dus niet. Criminelen sluit je op.
En de rest is ook onzin.
pi_212877822
quote:

[..]
Waar komt jouw intense haat toch vandaan? Je uitspraken hier geven mij de rillingen.
  maandag 18 maart 2024 @ 22:22:37 #74
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212877859
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Oke man :') goed argument, goede bronvermelding. Keurig weer.
Je vervalt in herhaling? Traumatisch onderwerp?
  maandag 18 maart 2024 @ 22:23:20 #75
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212877869
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:18 schreef prunus het volgende:

[..]
Waar komt jouw intense haat toch vandaan? Je uitspraken hier geven mij de rillingen.
Weltschmerz haat gewoon alles wat met sociale zekerheid te maken heeft dunkt mij
  maandag 18 maart 2024 @ 22:32:07 #76
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212877929
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:22 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Je vervalt in herhaling? Traumatisch onderwerp?
Inhoudelijk reactie na een inhoudelijke reactie. Wat een keurige user is dit, prima toevoeging.
pi_212878013
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:10 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat kan dus niet. Criminelen sluit je op.
En de rest is ook onzin.
Het zijn criminelen. Ze doen zich vals voor als vluchteling om gratis dingen te krijgen, dat is oplichting, ze maken hun papieren kwijt en kunnen zich niet legitimeren, ook een strafbaar feit.

quote:

[..]
Gebrek aan ruggengraat en de daaruit voortvloeiende passiviteit moet niet verward worden goedheid. Het is een compleet immorele industrie van huichelaars die dan ook nog doen alsof ze zo ontzettend nobel zijn wanneer ze andermans huis ter beschikking stellen aan zo'n uitvreter.
pi_212878304
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het zijn criminelen. Ze doen zich vals voor als vluchteling om gratis dingen te krijgen, dat is oplichting, ze maken hun papieren kwijt en kunnen zich niet legitimeren, ook een strafbaar feit.
[..]
Gebrek aan ruggengraat en de daaruit voortvloeiende passiviteit moet niet verward worden goedheid. Het is een compleet immorele industrie van huichelaars die dan ook nog doen alsof ze zo ontzettend nobel zijn wanneer ze andermans huis ter beschikking stellen aan zo'n uitvreter.
Hersenspinsels van een wereldvreemd figuur. Totaal van de pot gerukte ideeën van een doorgedraaide wappie.
pi_212878937
quote:

[..]
Volgens mij gewoon een trol. Komt alleen maar om te bashen. In andere topics zie ik 'm niet.
pi_212886066
twitter

Bizarre uitspraak weer van een activistische rechter.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2024 @ 19:50:19 #81
Brabo Bastard
pi_212886100
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:46 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Dit gaat een stortvloed aan soortgelijke uitspraken opleveren.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:15:03 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212886344
quote:
[ x ]

Dit land :')
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:23:38 #83
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212886447
Zie hier de ruggengraten van onze rechters _O_
  dinsdag 19 maart 2024 @ 22:10:39 #84
323876 michaelmoore
pi_212887809
het ene jaar willen we de maakindustrie terug halen naar Nederland en een jaar later willen we alle maak industrie met arbeidsmigranten en al er weer uit gooien

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 20-03-2024 16:31:40 ]
  woensdag 20 maart 2024 @ 16:31:45 #85
323876 michaelmoore
pi_212893850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:19 schreef DutchPandora het volgende:
Ze moeten maar is eerst bij die asiel en vluchtelingen gaan vaccineren, denk dat de meeste niet gevaccineerd zijn.
ok
  woensdag 20 maart 2024 @ 17:39:54 #88
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212894777
quote:
Ik ik ik :')

Het grote deel heeft gewoon liever dat jullie vertrekken.

Wederom lachwekkend.
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:24:29 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212895307
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ik ik ik :')

Het grote deel heeft gewoon liever dat jullie vertrekken.

Wederom lachwekkend.
Juist door dit soort gasten weer kans op verblijf te geven breek je het laatste restje draagvlak voor echte vluchtelingen af. En weer wat stemmen erbij voor Wilders.
pi_212910403
Nu.nl die tot 1000 asielzoekers per week downplayed naar een "opvangcrisis".

https://www.nu.nl/asielcr(...)gen-die-cijfers.html
  vrijdag 22 maart 2024 @ 08:12:34 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212910762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 07:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
Nu.nl die tot 1000 asielzoekers per week downplayed naar een "opvangcrisis".

https://www.nu.nl/asielcr(...)gen-die-cijfers.html
Nu.nl is al jaren niet meer serieus te nemen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 maart 2024 @ 08:28:49 #92
Brabo Bastard
pi_212910893
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 08:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nu.nl is al jaren niet meer serieus te nemen.
Nu niet en nooit niet.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:44:10 #93
3542 Gia
User under construction
pi_212911855
quote:
Belachelijk, Pakistan en India zijn gewoon veilig. Ze hebben hier niks te zoeken. Weg ermee.
pi_212911966
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Belachelijk, Pakistan en India zijn gewoon veilig. Ze hebben hier niks te zoeken. Weg ermee.
Ja, maar zielig enzo!

Iedereen is welkom hier, tenzij je een Europeaan of EU-onderdaan bent, want dan mag je op straat slapen en ga je maar uit vuilnisbakken eten :r
  vrijdag 22 maart 2024 @ 10:00:31 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212912037
Intens verrot is alles wat vluchtelingen betreft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212913572
quote:
[ x ]

Oplichters en huichelaars die zich voordoen als vluchteling terwijl ze uit veilige landen komen of door 7 veilige landen reizen worden beloond in dit land. Is het niet de regering dan is het wel weer het verrotte politieke rechtssysteem, advocaten of ngo's die de zwendelarij een handje toehelpt.

Zo gaat een streng beleid natuurlijk nooit van de grond komen, de activistische linkse tumor is te diep uitgezaaid en zit verweven in invloedrijke posities in de Nederlandse maatschappij.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 maart 2024 @ 13:14:43 #97
Brabo Bastard
pi_212913830
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Oplichters en huichelaars die zich voordoen als vluchteling terwijl ze uit veilige landen komen of door 7 veilige landen reizen worden beloond in dit land. Is het niet de regering dan is het wel weer het verrotte politieke rechtssysteem, advocaten of ngo's die de zwendelarij een handje toehelpt.

Zo gaat een streng beleid natuurlijk nooit van de grond komen, de activistische linkse tumor is te diep uitgezaaid en zit verweven in invloedrijke posities in de Nederlandse maatschappij.
Maar blijkbaar is dat volgens sommigen 'intense haat' :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212913891
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er gebeurt al tijden in ons land niks dat naar wens is van echte linkse burgers. Zo invloedrijk zijn linkse burgers dus niet.
pi_212914107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 13:21 schreef torentje het volgende:

[..]
Er gebeurt al tijden in ons land niks dat naar wens is van echte linkse burgers. Zo invloedrijk zijn linkse burgers dus niet.
twitter
pi_212916182
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
[ x ]
Tsja D66, dan weet je al genoeg.
pi_212916521
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
[ x ]
Anne nogwat Pot zal dan wel wonen in een gebied waar veel overlast is van asielzoekers.
Of ze wil gewoon lekker met ze knuffelen, zonder er ver voor te hoeven reizen. Kan natuurlijk ook..

Ik wens haar veel geluk!
pi_212916672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Inbox het volgende:

[..]
Anne nogwat Pot zal dan wel wonen in een gebied waar veel overlast is van asielzoekers.
Of ze wil gewoon lekker met ze knuffelen, zonder er ver voor te hoeven reizen. Kan natuurlijk ook..

Ik wens haar veel geluk!
Anne-Marijke leeft in een bubbel en heeft nog nooit een ervaring gehad waarin ze geconfronteerd werd met de negatieve kant van de stroom aan asielzoekers. Die wonen niet in haar wijk, max een handjevol op de school van haar kinderen, ze gaat nooit met het OV, en ze komt niet in de publieke ruimte zonder dat dat volledig geregisseerd is door de D66 marketing afdeling. Volgens haar beleving bestaat er geen problematiek, en iedereen die dat anders ervaart is racistisch.
pi_212917313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:59 schreef probeer het volgende:

[..]
Anne-Marijke leeft in een bubbel en heeft nog nooit een ervaring gehad waarin ze geconfronteerd werd met de negatieve kant van de stroom aan asielzoekers. Die wonen niet in haar wijk, max een handjevol op de school van haar kinderen, ze gaat nooit met het OV, en ze komt niet in de publieke ruimte zonder dat dat volledig geregisseerd is door de D66 marketing afdeling. Volgens haar beleving bestaat er geen problematiek, en iedereen die dat anders ervaart is racistisch.
Andere reflex is dat 'witte mannen' ook crimineel zijn.
pi_212917349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ik wens haar veel geluk!
Erg hè, mensen opvangen die een beter leven willen?
pi_212917362
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef prunus het volgende:

[..]
Ja.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 maart 2024 @ 19:08:26 #106
Brabo Bastard
pi_212917624
quote:

[..]
Nadat ze door 7 andere landen zijn gereisd vind ik dat wel vreemd.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 22 maart 2024 @ 19:11:49 #107
323876 michaelmoore
pi_212917708
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Eufonie het volgende:

[..]
Ja.
ik zou ook hierheen gaan als ik daar was en hier willen werken om geld te verdienen
pi_212918226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
ik zou ook hierheen gaan als ik daar was en hier willen werken om geld te verdienen
Fijn voor je.
- Fernando Pessoa
  vrijdag 22 maart 2024 @ 19:44:57 #109
323876 michaelmoore
pi_212918306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Eufonie het volgende:

[..]
Fijn voor je.
maar ik ben hier en ik heb meer werk dan eigenlijk zou moeten gezien mijn leeftijd

zou fijn zijn als een paar asielzoekers aan het werk konden met een contract voor drie jaar met verplichting om dan weer terug te gaan en daar te investeren

Maar tot op heden worden ze opgesloten in kampen en boten en hotels en mogen niets doen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 22-03-2024 19:52:23 ]
pi_212918479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:59 schreef probeer het volgende:

[..]
Het zou zomaar kunnen. Ikzelf ken haar niet, dus ik heb geen idee wat haar beweegredenen zijn om een vreugdedansje te doen.

Zelf zou ik dat niet doen als ik in een omgeving woon waar ze nu niet of nauwelijks wonen :N
pi_212918570
quote:

[..]
Nee, dat is an sich niet erg.

Wat wel erg is dat het jou en je landgenoten door de strot geduwd wordt, wetende dat er ook veel ongewenst volk tussen zit en de integratie van deze cultuurverrijkers al jaren nogal te wensen overlaat.

Ik durf ook stellig te beweren dat jij als vrouw zijnde het niet prettig zal vinden als er een AZC vol bokito's of lui met compleet andere normen en waarden in jouw omgeving komt wonen. Noch dat jij zit te wachten op buren die je taal niet spreken en hun geloof belangrijker vinden dan al het andere op de wereld.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 20:06:56 #112
323876 michaelmoore
pi_212918670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:59 schreef Inbox het volgende:

[..]

Wat wel erg is dat het jou en je landgenoten door de strot geduwd wordt, wetende dat er ook veel ongewenst volk tussen zit en de integratie van deze cultuurverrijkers al jaren nogal te wensen overlaat.

Ik durf ook stellig te beweren dat jij als vrouw zijnde het niet prettig zal vinden als er een AZC vol bokito's of lui met compleet andere normen en waarden in jouw omgeving komt wonen. Noch dat jij zit te wachten op buren die je taal niet spreken en hun geloof belangrijker vinden dan al het andere op de wereld.
laten we eerlijk zijn, het is niet tegen te houden, en de verschuiving van de bevolking van Afrika naar Europa gaat plaatsvinden en laten we het goed begeleidden en niet tegen de bierkaai gaan vechten

Het is zaak om die import zelf in de hand te nemen en de mensen smokkelaars de wind uit de zeilen te benemen
pi_212918684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Eufonie het volgende:

[..]
Ja.
Er moet een tegenwicht komen tegen de inmiddels vele bendes zware jongens, aangezien die niet vriendelijk omgaan met lichtekooien.
pi_212918739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
Jij wel, maar jij bent waarschijnlijk wat beter opgeleid dan menig gelukzoeker die hierheen komt en liever in de bijstand zit met alles gratis en gesubsidieerd, dan hard voor je geld te werken, ondanks dat dat voor het minimumloon is. Dat rijke Nederland met die verfoeide niet-moslims kunnen dat immers best voor je betalen!
  vrijdag 22 maart 2024 @ 20:15:20 #115
323876 michaelmoore
pi_212918772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:12 schreef Inbox het volgende:

[..]
Jij wel, maar jij bent waarschijnlijk wat beter opgeleid dan menig gelukzoeker die hierheen komt en liever in de bijstand zit met alles gratis en gesubsidieerd, dan hard voor je geld te werken, ondanks dat dat voor het minimumloon is.
nee ik ken er zat die hier willen gaan werken

men moet asielzoekers een arbeidscontract van 3 jaar bieden met de overeenkomst dat men na afloop terug gaat
pi_212918789
twitter
pi_212918836
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee ik ken er zat die gaan hier willen gaan werken

men moet asielzoekers een arbeidscontract van 3 jaar bieden met de overeenkomst dat men na afloop terug gaat
En de naieve michaelmoore denkt dat deze ASIELzoekers na die 3 jaar terugkeren? Nou, nee..
Bovendien liegen en bedriegen velen de boel al vanaf dag 1 in de asielprocedure om hier maar een verblijfsstatus af te dwingen. Vandaar ook de vele asielzoekers die aangeven opeens christen geworden te zijn, of die zeggen homo te zijn maar totaal geen homotrekjes hebben. De vele hernieuwde asielaanvragen met nieuwe informatie zogenaamd, zodat dr verblijf hier weer verlengd wordt. Alles om hier toegang te krijgen tot het sociale stelsel en het gratis geld.

Nederland is te goed voor deze mensen :r

[ Bericht 3% gewijzigd door Inbox op 22-03-2024 20:25:39 ]
pi_212918893
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
laten we eerlijk zijn, het is niet tegen te houden, en de verschuiving van de bevolking van Afrika naar Europa gaat plaatsvinden en laten we het goed begeleidden en niet tegen de bierkaai gaan vechten

Het is zaak om die import zelf in de hand te nemen en de mensen smokkelaars de wind uit de zeilen te benemen
Het is wel tegen te houden, maar in beperkte mate. De asielwetgeving moet veel strenger worden. Er moet harder worden opgetreden tegen misbruikers van het vluchtelingenverdrag. Asielzoekers moeten gedwongen worden om te integreren en te werken. Geen permanente verblijfsvergunningen meer na 5 jaar legaal verblijf hier, maar pas geven na een x-aantal jaren legaal hier gewerkt te hebben. Na aan te hebben getoond dat je je eigen boontjes kunt doppen dus en dat je van goede wil bent. Door asielzoekers die zich niet kunen gedragen, linea recta te deporteren naar het land van herkomst of dat nu veilig of onveilig voor ze is.

Doe je dat, dan zul je zien dat datgene wat wel binnenkomt en Nederlander wordt, gewoon geaccepteerd worden door het volk hier en dat het land er een stukje vrolijker van wordt dan met het huidige beleid, wat gewoonweg om te kotsen is met dr gepamper :r
  vrijdag 22 maart 2024 @ 20:24:46 #119
323876 michaelmoore
pi_212918899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:20 schreef Inbox het volgende:

[..]
En de naieve michaelmoore denkt dat deze ASIELzoekers na die 3 jaar terugkeren? Nou, nee..
Bovendien liegen en bedriegen ze de boel al vanaf dag 1 in de asielprocedure om hier maar een verblijfsstatus af te dwingen. Vandaar ook de vele asielzoekers die aangeven opeens christen geworden te zijn, of die zeggen homo te zijn maar geen homotrekjes hebben. De vele hernieuwde asielaanvragen met nieuwe informatie zogenaamd, zodat dr verblijf hier weer verlengd wordt.

jawel , na die drie jaar is een procedure met een toegewezen advocaat niet langer mogelijk en kan de persoon opgesloten worden in afwachting van het eerstvolgende vliegtuig, vervolgens naar de airport gebracht worden ingevolge de getekende overeenkomst
pi_212918931
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jawel , na die drie jaar is een procedure met een toegewezen advocaat niet langer mogelijk en kan de persoon opgesloten worden in afwachting van het eerstvolgende vliegtuig, naar de airport gebracht worden ingevolge de getekende overeenkomst
Kan, wat dus niet zal gebeuren want dan verdwijnen ze gewoon de illegaliteit in met alle gevolgen van dien of starten ze rechtszaken waarna een linkse rechter met voorliefde voor buitenlander knuffelen hen alsnog in het gelijk zal stellen, zodat ze nog langer hier zijn.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 20:27:53 #121
323876 michaelmoore
pi_212918943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:24 schreef Inbox het volgende:

[..]
Het is wel tegen te houden, maar in beperkte mate. De asielwetgeving moet veel strenger worden.
nee is niet tegen te houden , Europa heeft een enorme krimp van de bevolking van 2.000.000 per jaar en Afrika een groei met 30.000.000 per jaar

https://www.populationpyramid.net/africa/2030/

quote:
Tussen 2015 en 2019 steeg de totale intercontinentale migratie uit Afrika tot 18,6 miljoen mensen.

Van die migranten gingen er 10,4 miljoen naar Europa (een absolute stijging maar een relatieve daling, tot 55,9%) en 5,1 miljoen naar Azië en Oceanië (ook een absolute stijging en een relatieve daling, tot 27,6%).14 Sept 2021
quote:
Wereldwijd is de wens om te emigreren het hoogst in Afrika.
Hoewel Afrikaanse migranten grotendeels binnen Afrika blijven, is er een stijgende trend om een bestemming buiten Afrika, in het bijzonder Europa, te zoeken.

Vooralsnog zijn de tekenen dat de Afrikaanse migratiedruk op Europa zal voortduren.
Internationale migratie is en blijft een heet hangijzer.
Naast oorlogsgebieden zoals Syrië en Irak, wordt vooral Afrika gezien als een bron van migranten die naar het westen komen. Sommige politici reppen zelfs van een "demografische tsunami" die onze kant op zou komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 22-03-2024 20:33:12 ]
pi_212919035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee is niet tegen te houden , Europa heeft een enorme krimp van de bevolking van 1.000.000 per jaar en Afrika een groei met 3.000.000 per jaar

https://www.populationpyramid.net/africa/2030/
Tijd voor betere voorlichting en gesubsidieerde anti-conceptie in Afrika dus :Y

Desondanks is immigratie nimmer tegen te houden. Tenzij je echt strenge wet- en regelgeving hebt en het hen onmogelijk maakt. Vooralsnog is dat geen sprake van en hanteert Nederland een 'ieder is welkom!' beleid hier want Nederland moet en zal een multiculti samenleving worden en wel zo rap mogelijk. Daarom ook royale subsidies voor vanalles rondom vluchteling en wordt zo'n 85% van de asielaanvragen naar het schijnt beloond met een permanente verblijfsstatus hier. Veel meer dan in omliggende landen in ieder geval :r
  vrijdag 22 maart 2024 @ 20:34:50 #123
323876 michaelmoore
pi_212919066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Tijd voor betere voorlichting en gesubsidieerde anti-conceptie in Afrika dus :Y

Desondanks is immigratie nimmer tegen te houden. Tenzij je echt strenge wet- en regelgeving hebt en het hen onmogelijk maakt. Vooralsnog is dat geen sprake van en hanteert Nederland een 'ieder is welkom!' beleid hier want Nederland moet en zal een multiculti samenleving worden en wel zo rap mogelijk. Daarom ook royale subsidies voor vanalles rondom vluchteling en wordt zo'n 85% van de asielaanvragen naar het schijnt beloond met een permanente verblijfsstatus hier. Veel meer dan in omliggende landen in ieder geval :r
als je iedere afrikaan een vasectomie geeft in ruil voor 100 euro dan staan ze allemaal op de stoep , want ze willen geen kinderen maken , er is avonds gewoon niets anders te doen dan de vrouw neuken

Maar dat mag je niet zeggen want dat is genocide kennelijk
pi_212919158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:59 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ik vind het belangrijk om mensen goed te verwelkomen en kansen te geven. Ik ga liever met mensen in gesprek in plaats van met allerlei nare vooroordelen naar mensen te kijken. De meeste mensen hebben de beste bedoelingen. Voor goede integratie is het belangrijk dat mensen snel kunnen meedraaien in de maatschappij; snel kunnen studeren, werken, etc.

Wat bedoel je met een azc vol bokito’s? En ik denk dat verschillende culturen prima samengaan en heb er geen problemen mee als ik buren heb die de taal (nog) niet spreken of een bepaalde geloofsovertuiging hebben en daar veel waarde aan hechten. Ik kijk liever naar de overeenkomsten en hoe we elkaar verder kunnen helpen.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 20:43:46 #125
323876 michaelmoore
pi_212919262
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:39 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik vind het belangrijk om mensen goed te verwelkomen en kansen te geven. Ik ga liever met mensen in gesprek in plaats van met allerlei nare vooroordelen naar mensen te kijken. De meeste mensen hebben de beste bedoelingen. Voor goede integratie is het belangrijk dat mensen snel kunnen meedraaien in de maatschappij; snel kunnen studeren, werken, etc.

Wat bedoel je met een azc vol bokito’s? En ik denk dat verschillende culturen prima samengaan en heb er geen problemen mee als ik buren heb die de taal (nog) niet spreken of een bepaalde geloofsovertuiging hebben en daar veel waarde aan hechten. Ik kijk liever naar de overeenkomsten en hoe we elkaar verder kunnen helpen.
je kunt ook te naïef zijn he

het is niet onmogelijk dat er meer dan een miljoen per jaar naar Nederland gaan komen
pi_212919290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:20 schreef Inbox het volgende:

[..]
Bovendien liegen en bedriegen velen de boel al vanaf dag 1 in de asielprocedure om hier maar een verblijfsstatus af te dwingen. Vandaar ook de vele asielzoekers die aangeven opeens christen geworden te zijn, of die zeggen homo te zijn maar totaal geen homotrekjes hebben. De vele hernieuwde asielaanvragen met nieuwe informatie zogenaamd, zodat dr verblijf hier weer verlengd wordt. Alles om hier toegang te krijgen tot het sociale stelsel en het gratis geld.

Liegen en bedriegen? ‘Homotrekjes’ hebben? Je beseft je toch zelf ook wel dat je berichtje vol staat met stereotype denken en dat het niet bevorderlijk is? Precies hoe jij denkt kan leiden tot discriminatie en stigmatisering (of doet het eigenlijk al). Jammer dat je niet gewoonweg wat vriendelijker en opener naar je medemensen kunt kijken.
pi_212919891
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als je iedere afrikaan een vasectomie geeft in ruil voor 100 euro dan staan ze allemaal op de stoep , want ze willen geen kinderen maken , er is avonds gewoon niets anders te doen dan de vrouw neuken

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In het belang van de mensheid zou ik daar graag belasting voor betalen. Ik denk echter dat voortplanten bij vele Afrikanen weldegelijk het idee is. Is het niet voor Allah en het versrpeiden van het moslimgeloof, dan is het wel in de hoop dat er een paar kinderen overleven om later voor hen te zorgen.

En eenmaal in Nederland is het een leuke extra inkomstenbron en voor verse moeders in de asielprocedure een goed middel om de permanente verblijfsvergunning af te dwingen.
pi_212920038
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 20:44 schreef prunus het volgende:

[..]
Liegen en bedriegen? ‘Homotrekjes’ hebben? Je beseft je toch zelf ook wel dat je berichtje vol staat met stereotype denken en dat het niet bevorderlijk is? Precies hoe jij denkt kan leiden tot discriminatie en stigmatisering (of doet het eigenlijk al). Jammer dat je niet gewoonweg wat vriendelijker en opener naar je medemensen kunt kijken.
Natuurlijk snap ik dat. Maar u snapt toch ook wel dat asielzoekers alles doen om hier de verblijfsvergunning te krijgen en steeds weer andere redenen vinden om de kans daarop te vergroten? Dus hetero's die zeggen homo te zijn omdat homo's in bepaalde landen niet veilig zijn. Dat moslims zich 'bekeren tot christen' omdat die in het land van herkomst niet veilig zijn.

U bent nogal naief kennelijk, door klakkeloos aan te nemen dat asielzoekers allemaal eerlijke mensen zijn die nooit liegen en altijd de waarheid vertellen. Dat ze allemaal keurig met dr paspoort in de hand zich melden bij Ter Apel en dat alle "Oekrainers' echt op de vlucht zijn voor het oorlogsgeweld aldaar. Evenzo denkt u dat alle 'Oekrainers' uit veilige landen die met de stroom Oekrainers mee zijn gekomen naar Oekraine niet terug kunnen naar hun eigen land van herkomst en de boel niet besodemieteren..

De asielmafia steunt dit lieg en bedrieg massaal. Er zijn zelfs cursussen waarop uitgelegd en geleerd wordt om wat te zeggen bij de asielaanvraag om het succes op een succesvolle asielaanvraag te verhogen..
pi_212920193
quote:

[..]

Wat bedoel je met een azc vol bokito’s? En ik denk dat verschillende culturen prima samengaan en heb er geen problemen mee als ik buren heb die de taal (nog) niet spreken of een bepaalde geloofsovertuiging hebben en daar veel waarde aan hechten. Ik kijk liever naae overeenkomsten en hoe we elkaar verder kunnen helpen.
U bent dus zo'n linkse knuffelaar die Nederland het liefst zo vol mogelijk ziet met kansloze asielzoekers die aan het staatsinfuus komen te hangen en ons sociale stelsel compleet uithollen.

Helaas, met wegkijken en denken dat iedereen goede bedoelingen heeft, maak je het land niet mooier.

Wat ik bedoel met 'bokito's'? Van die buitenlandse figuren met teveel hormoontjes die dr mannelijkheid menen te moeten tonen middels onaangepast gedrag. Grote muilen, agressie. Lui die compleet andere normen en waarden hebben dan het overgrote deel van de Nederlanders omdat dat nu eenmaal bij hun cultuur hoort. Dat soort dingen dus.. Zeg maar een beetje het volk dat verantwoordelijk is voor de vele overlast in de azc's , het openbaar vervoer en waar eigenlijk niet? Opgefokte jongeren deels omdat dat nu eenmaal bij hun cultuur hoort.

Ik geloof niet dat jij er gelukkiger van wordt om dat als directe buren te hebben en meer en meer tegen te komen eigenlijk. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand daar blij van wordt.

:r
  vrijdag 22 maart 2024 @ 21:24:19 #130
323876 michaelmoore
pi_212920270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:07 schreef Inbox het volgende:

[..]
[..]
In het belang van de mensheid zou ik daar graag belasting voor betalen. Ik denk echter dat voortplanten bij vele Afrikanen weldegelijk het idee is.
nee dat is niet waar , ik heb een compound in Afrika en ik ken afrikanen heel erg goed , kinderen overkomt hen en men accepteert het

liever zou men het willen stoppen, en nog liever naar europa geld verdienen
pi_212920316
quote:

[..]

Wat bedoel je met een azc vol bokito’s? En ik denk dat verschillende culturen prima samengaan en heb er geen problemen mee als ik buren heb die de taal (nog) niet spreken of een bepaalde geloofsovertuiging hebben en daar veel waarde aan hechten. Ik kijk liever naae overeenkomsten en hoe we elkaar verder kunnen helpen.
U bent dus zo'n linkse knuffelaar die Nederland het liefst zo vol mogelijk ziet met kansloze asielzoekers die aan het staatsinfuus komen te hangen en ons sociale stelsel compleet uithollen. Want denkt u nu werkelijk dat van die jongere die naar Nederland komt met als doel om daarna zn familie over laat komen, die familieleden hier keihard werkende burgers worden als deze laaggeschoold zijn en de taal niet spreken en tegelijkertijd een compleet andere blik op het leven hebben?

Helaas, met wegkijken en denken dat iedereen goede bedoelingen heeft, maak je het land niet mooier.

Wat ik bedoel met 'bokito's'? Van die buitenlandse importfiguren met teveel hormoontjes die dr mannelijkheid menen te moeten tonen middels onaangepast gedrag. Grote muilen, agressie, dat soort dingen. Lui die compleet andere normen en waarden hebben dan het overgrote deel van de Nederlanders omdat dat nu eenmaal bij hun cultuur hoort. Zeg maar een beetje het volk dat verantwoordelijk is voor de vele overlast in de azc's , het openbaar vervoer en waar eigenlijk niet? Opgefokte jongeren deels omdat dat opgefokte nu eenmaal bij hun cultuur hoort. Kijk bijvoorbeeld eens een keer een fimpje van onze rappende kansenparels. Dat soort figuren bedoel ik met Bokito's :r

Ik geloof niet dat jij er gelukkiger van wordt om dat als directe buren te hebben en meer en meer tegen te komen eigenlijk in je buurtje. Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat iemand hier in Nederland daar blij van wordt.

U zou zo'n rechter kunnen zijn die een criminele asielzoeker bewust een wat lagere straf zou geven, zodat zn asiel/verblijfsvergunning niet in gevaar komt wat wel zou gebeuren bij een wat hogere straf. Om 'm een tweede kans te geven.. om 'm niet in de weg te zitten zn dromen om in het rijke Westen te wonen te realiseren. Zo'n persoon die Opsporing Verzocht kijkt en zich niet afvraagt hoe het nou komt dat het overgrote deel van de daders een kleurtje heeft, maar de politie eerder zou betichten van racisme door steevast zaken naar voren te schuiven waar de daders een kleurtje hebben in plaats van zich af te vragen wat er nou precies mis met deze parels waardoor deze lieve jongeren zo vaak in de criminaliteit belanden?

Misschien vooroordelen, maar het zou me niets verbazen als u zo zou denken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Inbox op 22-03-2024 22:38:17 ]
  vrijdag 22 maart 2024 @ 23:31:45 #132
323876 michaelmoore
pi_212922186
quote:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-over-vluchtelingen

quote:
In Europa wordt ons schuldgevoel aangepraat over vluchtelingen'
21:35
Video
Het asielvraagstuk blijft de gemoederen in het land bezighouden. Ook in het Gelderse Epe, waar een kleine 300 vluchtelingen sinds deze week in een hotel verblijven.

Dit klopt helemaal en sommigen willen graag sociaal doen en vluchtelingen helpen ,

Helaas het percentage echte vluchtelingen is ongeveer 1% , de rest komt voor een beter leven of hier werken om hun bloedjes van kinderen thuis te voeden en terecht

Ik ben er ook voor om deze mensen een werkcontract te bieden van 3 jaar onder afspraak en verplichting dat men daarna op het vliegtuig naar huis gezet wordt met hun verdiensten

Dus aan het werk, in de ouderen zorg of de schoonmaak, of een distributie centrum , geld verdienen voor thuis

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 23-03-2024 12:31:07 ]
pi_212922907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:31 schreef michaelmoore het volgende:

Ik ben er ook voor om deze mensen een werkcontract te bieden van 3 jaar onder afspraak en verplichting dat men daarna op het vliegtuig naar huis gezet wordt met hun verdiensten

Heb je nu eigenlijk een klein Word-documentje met een paar slagzinnetjes die je kan kopiëren over vluchtelingen, bejaardentehuizen of wolven? Dit wordt een beetje eentonig zo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Eufonie op 23-03-2024 05:25:40 (Spelling) ]
- Fernando Pessoa
  zaterdag 23 maart 2024 @ 09:36:33 #134
323876 michaelmoore
pi_212924477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 05:24 schreef Eufonie het volgende:

[..]
Heb je nu eigenlijk een klein Word-documentje met een paar slagzinnetjes die je kan kopiëren over vluchtelingen, bejaardentehuizen of wolven? Dit wordt een beetje eentonig zo :')
ik heb ook nog een macro over stikstofwaanzin gemaakt, die start ik door fok/st in te tikken

en die van wolven en hun kleine kindjes uit elkaar trekkerij , die start ik door fok/w in te tikken

en die over oude mensen die in hun veel te grote eengezinswoning van de trap donderen die heet Fok/oud

en die van asielzoekers die perse zielig moeten zijn, homo of gehandicapt , en niet mogen werken, want als ze willen werken, dan zijn het profiteurs , die heet FOK/asw

enzovoort
geautomatiseerde troll chat noem ik het

ik heb nog een topic in voorbereiding over 30 miljard voor stikstof en 26 miljard om het wereldklimaat voor D66 te verbeteren , dat ga ik noemen " smijten met miljarden voor U "

onder het motto , wij doen wat goed is voor Nederland

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 23-03-2024 12:34:22 ]
  zaterdag 23 maart 2024 @ 11:22:45 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_212925553
quote:
Eritrese asielzoekers als toerist in geboorteland: ’Verraad aan Nederland’

Terwijl duizenden asielzoekers uit Eritrea Nederland binnenstromen, vliegen jaarlijks enkele honderden Eritreeërs vanuit Nederland naar hun land van herkomst voor een vakantietrip. Onder die laatste groep ook het gezin van een Nederlands Tweede Kamerlid. In hun moederland, dat ze zeggen te zijn ontvlucht, bezoeken ze familie, delen ze cadeautjes uit en verblijven ze in koophuizen waar de plaatselijke bevolking slechts van kan dromen.

Nederland beschouwt de eindeloos durende dienstplicht in Eritrea als een vorm van slavernij. Daarom worden asielverzoeken van Eritreeërs hier zelden afgewezen. In de links-totalitaire dictatuur in de Hoorn van Afrika zwaait president Isaias Afewerki (78) al meer dan drie decennia de scepter. Eritrese vluchtelingen, die de Nederlandse asielprocedure hebben doorlopen, kunnen na een vijfjarig bestaan als statushouder doorgaans rekenen op een Nederlands paspoort.

Daarmee kunnen Eritrese Nederlanders op reis naar Eritrea. Hoewel: daar zit een addertje onder het gras. Om het land binnen te komen is een visum nodig, te verkrijgen bij de Eritrese ambassade in Den Haag. De ambassade geeft dat papiertje niet zomaar af: eerst een brief ondertekenen dat je spijt hebt van je vlucht! Plus: jaarlijks twee procent van je inkomen afdragen aan de Eritrese overheid. Zo verander je van vluchteling in een spijtoptant met goed gevulde zakken.

Onbespreekbare situatie
Voor de Nederlandse journalist Habtom Yohannes, zelf van Eritrese afkomst en deskundige ’Hoorn van Afrika’, is deze situatie onbestaanbaar. „Ik zie het als verraad aan Nederland én aan Eritrea als Eritrese Nederlanders daar de toerist gaan uithangen. Er zitten in Eritrea mensen in gevangenissen die soms al decennia worden vermist. Hun geliefden hebben geen idee waar zij zijn. Leven ze nog? Zijn ze dood? Door in Eritrea op vakantie te gaan, houden die toeristen dat vreselijke regime in stand.”

De hardvochtige dictator Afewerki wil de kip met de gouden eieren niet slachten. Wie boete heeft gedaan voor zijn zonden, kan terugkeren als toerist, zonder een haar te worden gekrenkt. Die ’beles’, zoals de voormalige vluchtelingen worden genoemd – naar cactusvijgen die in de zomer worden geoogst – brengen immers veel geld in het laatje. Dat geld kan het ’Noord-Korea van Afrika’ – het straatarme Eritrea is een van de minst vrije landen ter wereld – goed gebruiken.
Uitjes en geschenken
Die ’beles’ hebben een heldenstatus onder de Eritrese bevolking, constateerden de auteurs van het rapport ’Eritrese statushouders in Nederland’ (Sociaal en Cultureel Planbureau) al in 2018: ’Zij vormen het tastbare bewijs dat emigratie de weg is naar succes. De vakantiegangers geven geld uit voor uitjes, ze brengen geschenken mee voor hun familie en staan daarmee symbool voor een levensstandaard waar de meeste achterblijvers alleen maar van kunnen dromen’.
Gemengde gevoelens
Terwijl gewone Eritreeërs zware straffen te wachten staat als zij zich kritisch uitlaten over dictator Afewerki en diens kliek, flaneren de vakantiegangers uit de diaspora door de hoofdstad Asmara en bezoeken ze paradijselijke eilanden voor de kust. Het leven is er goed met een diploma van goed gedrag op zak. Tsehai* (31), in Nederland geboren als kind van Eritrese vluchtelingen, kijkt er met gemengde gevoelens naar. „Enerzijds snap ik het wel als je naar Eritrea gaat om je familie te kunnen bezoeken, maar als je openlijk het regime steunt en dat op sociale media uitdraagt, dat is echt van een andere orde. Dat vind ik verraad.”

De integratie van Eritreeërs in Nederland verloopt zeer moeizaam, zo blijkt onder meer uit het genoemde SCP-rapport. Ze blijven veelal onder elkaar, hebben weinig contacten met de autochtone bevolking en leven vaak in relatief armoedige omstandigheden. Toch wordt van Eritreeërs in de diaspora verwacht dat zij hun naasten en verwanten in het land van herkomst financieel ondersteunen, vertelt Tsehai. „Eritrea teert voor een groot deel op die geldstroom uit het buitenland. Als je een Nederlandse bijstandsuitkering hebt, kun je daar nog de gebraden haan uithangen.”
Tsehai heeft het land, waar ze familie heeft, één keer bezocht. „Maar ik zou nu niet meer gaan. Stel je voor: talloze mensen vluchten voor dat heftige regime en jij zit daar lekker op een terrasje een glas raki achterover te slaan. Hoe gestoord is dat?”
Schril contrast
Er zijn Eritrese Nederlanders die daar anders over denken. Neem de video’s van de Eritrees-Nederlandse influencer Lilian Tseggai, die zij online postte. Ze filmt zichzelf en haar vader Futsum, die met zijn Nederlandse vrouw geniet van toeristische uitstapjes in Asmara en naar de kust. Vrolijk dansen ze op een huwelijksfeest. Hun moderne, westerse kleding staat in schril contrast met het armoedige straatbeeld van de hoofdstad. Van angst voor eventuele represailles door de autoriteiten lijkt geen sprake. Niet op de video staat Mikal Tseggai (29), zus van Lilian, die namens de PvdA in de Tweede Kamer zit.

BRON
Ik ben inmiddels overleden
pi_212925846
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 11:22 schreef Enchanter het volgende:

[..]
BRON
Oftewel, ophouden met die Nederlandse paspoorten uit te delen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 maart 2024 @ 15:26:28 #137
Brabo Bastard
pi_212927494
quote:

[..]
BRON
Opschorten die handel en heel rap.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 23 maart 2024 @ 15:32:17 #138
3542 Gia
User under construction
pi_212927536
quote:

[..]
Het is gewoon een bekend gegeven dat ze beweren homo te zijn en daarom hun leven niet zeker zijn in een verder veilig land. Zonder deze leugen zouden ze sowieso geen recht op asiel hebben. Het rare is vervolgens dat ze nadat ze uiteindelijk een verblijfsstatus hebben, toch geen homo blijken te zijn, wonderbaarlijke genezing, en gezinshereniging wordt aangevraagd.

Wat mij betreft worden in die gevallen de status meteen ingetrokken en de betrokken uitgewezen. Leugens moeten niet beloond worden.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 15:45:27 #139
323876 michaelmoore
pi_212927637
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Opschorten die handel en heel rap.
maar ze voldoen wel aan het D66 profiel van zielige mensen, niet werkwillige migranten , want dat zijn profiteurs

werkwillige mensen daar heeft D66 een hekel aan , ze moeten homo zijn of gehandicapt of uit een oorlogsgebied van 60.200 km verderop komen
Dan maken ze een goede kans om hier opgesloten te worden met een dagvergoeding
  zaterdag 23 maart 2024 @ 18:10:39 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212929024
quote:

[..]
BRON
Je verwacht het niet.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 18:11:10 #141
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212929025
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 15:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar ze voldoen wel aan het D66 profiel van zielige mensen, niet werkwillige migranten , want dat zijn profiteurs

werkwillige mensen daar heeft D66 een hekel aan , ze moeten homo zijn of gehandicapt of uit een oorlogsgebied van 60.200 km verderop komen
Dan maken ze een goede kans om hier opgesloten te worden met een dagvergoeding
Ik heb liever aanpakkers in Nederland die mijn dakkapel komen afbouwen.
pi_212929287
Laat ze maar werken. Dan komen onze wegkijkende landgenoten er eindelijk achter wat we hebben binnengehaald.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 18:57:20 #143
323876 michaelmoore
pi_212929385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 18:46 schreef Beaurealis het volgende:
Laat ze maar werken. Dan komen onze wegkijkende landgenoten er eindelijk achter wat we hebben binnengehaald.
dan moeten ze ook het hele loon krijgen denk ik , en niet slechts 25% met een maximum van 246 euro per maand
https://www.rijksoverheid(...)6%2C00%20per%20maand.

Maar als een asielzoeker na 24 weken weer moet stoppen dan wil geen werkgever eraan beginnen
quote:
Heeft een asielzoeker werk? Dan betaalt hij het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) een eigen bijdrage. Onder meer voor de kosten van de opvang.

Hij mag 25% van de inkomsten houden, tot maximaal ¤ 246,00 per maand.
quote:
Asielzoekers mogen meer dan 24 weken per jaar werken
Nieuwsbericht | 29-11-2023 | 12:21

Het kabinet past de regels aan voor asielzoekers die willen werken, nadat de Raad van State vandaag oordeelde dat de 24-weken-eis in strijd is met de Europese Opvangrichtlijn.
Asielzoekers mogen meer dan 24 weken per jaar werken als hun asielaanvraag minstens zes maanden in behandeling is.

Asielzoekers mogen alleen werken als de werkgever een tewerkstellingsvergunning heeft. Deze vergunning wordt aangevraagd bij het UWV.

Nu er duidelijkheid is van de hoogste bestuursrechter, kan per direct een tewerkstellingsvergunning worden afgegeven voor langer dan 24 weken.
wandelen met ouderen dat mag wel , mits het vrijwilligers werk is
quote:
Vrijwilligerswerk doen buiten het azc
Asielzoekers mogen vrijwilligerswerk doen.

Hiervoor is geen tewerkstellingsvergunning (TWV) vereist. Bijvoorbeeld in het buurtcentrum werken of wandelen met ouderen.

Daardoor kunnen ze werkervaring opdoen, de taal leren en in contact komen met Nederlanders.
Ze bespreken met hun casemanager de mogelijkheden om in de buurt te participeren.
En zoeken vacatures bij de Meedoenbalie in het azc.

Vrijwilligersverklaring
Als asielzoekers nog geen verblijfsvergunning hebben, toetst het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV) of er sprake is van vrijwilligerswerk.
De organisatie vraagt hiervoor een vrijwilligersverklaring aan bij het UWV.

[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 23-03-2024 19:03:17 ]
  zaterdag 23 maart 2024 @ 19:55:00 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212930160
Wat een reacties. Lijkt stormfront wel af en toe.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212930367
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
"Iedereen die het niet met mij eens is, is extreemrechts" *O*
  zaterdag 23 maart 2024 @ 20:14:59 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212930559
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
Stop met deze act.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 20:15:56 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212930571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 20:03 schreef Beaurealis het volgende:
"Iedereen die het niet met mij eens is,
Nou nee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 20:03 schreef Beaurealis het volgende:
is extreemrechts
Bepaalde reacties in dit topic duidelijk wel.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 20:20:52 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212930679
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Stop met deze act.
Geen act.
Vroeger op stormfront had je dezelfde soort inhoud.
pi_212932185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 20:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou nee.
[..]
Bepaalde reacties in dit topic duidelijk wel.
En andere zijn extreemlinks ;)
pi_212932750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 20:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Geen act.
Vroeger op stormfront had je dezelfde soort inhoud.
Ik zou echt dat hoofd van jou willen zien wanneer jij of jouw geliefden te maken krijgen met de minder gezellige kant van massa-immigratie.

"Maar... maar.. we waren toch allemaal gelijk? We zouden met alle culturen toch gezellig rond het kampvuur zitten en kumbayaa zingen... hoe heeft dit kunnen gebeuren..?"
  zondag 24 maart 2024 @ 05:34:11 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212935753
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 21:57 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Ik zou echt dat hoofd van jou willen zien wanneer jij of jouw geliefden te maken krijgen met de minder gezellige kant van massa-immigratie.

"Maar... maar.. we waren toch allemaal gelijk? We zouden met alle culturen toch gezellig rond het kampvuur zitten en kumbayaa zingen... hoe heeft dit kunnen gebeuren..?"
Minder gezellige kant van alle culturen in NL heb ik al meegemaakt.

Ik zie geen reden om ze dan allemaal op 1 kam te scheren en te dehumaniseren zoals hier al reeksen lang gebeurt.

En niemand is gelijk, echter zijn we allemaal gelijkwaardig voor de wet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 24-03-2024 05:40:41 ]
  zondag 24 maart 2024 @ 09:51:02 #152
323876 michaelmoore
pi_212937614
https://www.telegraaf.nl/(...)vroeg-graf-in-oceaan

komen ze hier en dan mogen ze niet werken , in een maatschappij die tintelt van het tekort aan werknemers , het is toch idioot
moeten van D66 zeggen dat ze homo zijn en erg zielig

quote:
Senegalezen surfen naar betere toekomst of vinden vroeg graf in oceaan
DAKAR - Wint de beoogd opvolger van de aftredende Senegalese president Macky Sall de verkiezingen of niet?
Dat is de grote vraag zondag tijdens de lang verwachte verkiezingen in het West-Afrikaanse land.
De situatie is gespannen onder meer vanwege hoge werkloosheid en hoge prijzen voor eerste levensbehoeften.

De helft van de zeventien miljoen inwoners van Senegal is onder de achttien, en dat betekent dat het grootste deel van de stemgerechtigden jongeren zijn.

Zoals op het Yoff-strand aan de Senegalese hoofdstad Dakar.
Het is daags voor de verkiezingen en jongeren zijn aan het surfen, een sport die in het land populair is sinds de jaren zestig van de vorige eeuw vanwege de hoge golven.

Een surfer maakt de plank vast aan zijn engel, stapt voorzichtig het zeewater in en duwt zich met zijn handen naar de golven.

[ Bericht 26% gewijzigd door michaelmoore op 24-03-2024 09:56:22 ]
  zondag 24 maart 2024 @ 11:24:25 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212939081
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)vroeg-graf-in-oceaan

komen ze hier en dan mogen ze niet werken , in een maatschappij die tintelt van het tekort aan werknemers , het is toch idioot
moeten van D66 zeggen dat ze homo zijn en erg zielig
[..]

Als de helft van je bevolking onder de 18 jaar is dan is je bevolkingspiramide gewoon fucked up.

Daar moeten we verder niet ons probleem van maken, ze lossen het daar maar op.
  zondag 24 maart 2024 @ 11:28:09 #154
323876 michaelmoore
pi_212939183
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als de helft van je bevolking onder de 18 jaar is dan is je bevolkingspiramide gewoon fucked up.

Daar moeten we verder niet ons probleem van maken, ze lossen het daar maar op.
nee juist niet die komen echt hierheen , al moeten ze zwemmen

De bevolkingspiramide van China die heeft een groot probleem met al die lege flats

https://www.populationpyramid.net/china/2030/
pi_212939279
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee juist niet die komen echt hierheen , al moeten ze zwemmen
Aan ons dan de taak dit soort figuren helemaal niks te bieden te hebben.
pi_212939800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Natuurlijk snap ik dat. Maar u snapt toch ook wel dat asielzoekers alles doen om hier de verblijfsvergunning te krijgen en steeds weer andere redenen vinden om de kans daarop te vergroten? Dus hetero's die zeggen homo te zijn omdat homo's in bepaalde landen niet veilig zijn. Dat moslims zich 'bekeren tot christen' omdat die in het land van herkomst niet veilig zijn.

U bent nogal naief kennelijk, door klakkeloos aan te nemen dat asielzoekers allemaal eerlijke mensen zijn die nooit liegen en altijd de waarheid vertellen. Dat ze allemaal keurig met dr paspoort in de hand zich melden bij Ter Apel en dat alle "Oekrainers' echt op de vlucht zijn voor het oorlogsgeweld aldaar. Evenzo denkt u dat alle 'Oekrainers' uit veilige landen die met de stroom Oekrainers mee zijn gekomen naar Oekraine niet terug kunnen naar hun eigen land van herkomst en de boel niet besodemieteren..

De asielmafia steunt dit lieg en bedrieg massaal. Er zijn zelfs cursussen waarop uitgelegd en geleerd wordt om wat te zeggen bij de asielaanvraag om het succes op een succesvolle asielaanvraag te verhogen..
Natuurlijk weet ik wel dat er ook af en toe mensen zijn die liegen omdat ze een beter leven willen en om hun kansen te vergroten. Maar het lijkt er bij jou (en veel mensen hier op) dat jullie dat voor een hele grote groep asielzoekers zo invullen en dat is niet waar. Het is belangrijk om te beseffen dat de meerderheid van de asielzoekers wel oprecht op zoek is naar bescherming en veiligheid.
  zondag 24 maart 2024 @ 11:51:11 #157
323876 michaelmoore
pi_212939812
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:31 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Aan ons dan de taak dit soort figuren helemaal niks te bieden te hebben.
iedereen die wil werken die kan in europa werk vinden ,

ook 1 miljard afrikanen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 24-03-2024 12:00:24 ]
  zondag 24 maart 2024 @ 11:56:41 #158
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212939960
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:50 schreef prunus het volgende:

[..]
Natuurlijk weet ik wel dat er ook af en toe mensen zijn die liegen omdat ze een beter leven willen en om hun kansen te vergroten. Maar het lijkt er bij jou (en veel mensen hier op) dat jullie dat voor een hele grote groep asielzoekers zo invullen en dat is niet waar. Het is belangrijk om te beseffen dat de meerderheid van de asielzoekers wel oprecht op zoek is naar bescherming en veiligheid.
Ze scheren alles over 1 kam hier. Lekker makkelijk.
"Ze deugen toch allemaal niet, dus hoeven we ons niet druk te maken om mensenrechten".
pi_212940127
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Precies, er is werk genoeg, het probleem is alleen dat de gewone werknemers te weinig geld hebben om degene die dat werk willen doen te betalen.
pi_212940149
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ook 1 miljard afrikanen
Die 1 miljard Afrikanen toevoeging maakt je een stuk geloofwaardiger ouwe kachelpook.
  zondag 24 maart 2024 @ 12:18:14 #161
323876 michaelmoore
pi_212940280
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:04 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Die 1 miljard Afrikanen toevoeging maakt je een stuk geloofwaardiger ouwe kachelpook.
ja in zulke aantallen moet je denken

die ga je niet stoppen met een bordje , "Er is hier niets te halen "
pi_212940377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:27 schreef Inbox het volgende:

[..]
U bent dus zo'n linkse knuffelaar die Nederland het liefst zo vol mogelijk ziet met kansloze asielzoekers die aan het staatsinfuus komen te hangen en ons sociale stelsel compleet uithollen. Want denkt u nu werkelijk dat van die jongere die naar Nederland komt met als doel om daarna zn familie over laat komen, die familieleden hier keihard werkende burgers worden als deze laaggeschoold zijn en de taal niet spreken en tegelijkertijd een compleet andere blik op het leven hebben?

Wat ik bedoel met 'bokito's'? Van die buitenlandse importfiguren met teveel hormoontjes die dr mannelijkheid menen te moeten tonen middels onaangepast gedrag. Grote muilen, agressie, dat soort dingen. Lui die compleet andere normen en waarden hebben dan het overgrote deel van de Nederlanders omdat dat nu eenmaal bij hun cultuur hoort. Zeg maar een beetje het volk dat verantwoordelijk is voor de vele overlast in de azc's , het openbaar vervoer en waar eigenlijk niet? Opgefokte jongeren deels omdat dat opgefokte nu eenmaal bij hun cultuur hoort. Kijk bijvoorbeeld eens een keer een fimpje van onze rappende kansenparels. Dat soort figuren bedoel ik met Bokito's :r

Ik geloof niet dat jij er gelukkiger van wordt om dat als directe buren te hebben en meer en meer tegen te komen eigenlijk in je buurtje. Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat iemand hier in Nederland daar blij van wordt.

U zou zo'n rechter kunnen zijn die een criminele asielzoeker bewust een wat lagere straf zou geven, zodat zn asiel/verblijfsvergunning niet in gevaar komt wat wel zou gebeuren bij een wat hogere straf. Om 'm een tweede kans te geven.. om 'm niet in de weg te zitten zn dromen om in het rijke Westen te wonen te realiseren. Zo'n persoon die Opsporing Verzocht kijkt en zich niet afvraagt hoe het nou komt dat het overgrote deel van de daders een kleurtje heeft, maar de politie eerder zou betichten van racisme door steevast zaken naar voren te schuiven waar de daders een kleurtje hebben in plaats van zich af te vragen wat er nou precies mis met deze parels waardoor deze lieve jongeren zo vaak in de criminaliteit belanden?

Misschien vooroordelen, maar het zou me niets verbazen als u zo zou denken.
Je bedoelt de ‘veiligelanders’, want dat zijn de mensen die voor overlast zorgen in azc’s. Dat zijn toch mannen die aan de drugs zitten en die allang weer terug moeten, maar die vastzitten in een uitzichtloze situatie? En die groep wil je als voorbeeld stellen voor de hele grote groep asielzoekers? Termen als ‘kansenparels’ kan ik niks mee overigens, dingen benoemen als mensen met een keurtje op Opsporing Verzocht aha..

Je hebt sowieso vooroordelen. Jammer toch, want het zorgt er niet voor dat je een open gesprek kunt voeren op deze manier. Ik vind dat je veel blijft hangen in verwijten en wellicht wel een bepaalde angst voor mensen (als het niet zo is, excuses)..

Plus ik vind dat het niet constructief of handig is om bepaald gedrag toe te schrijven aan een bepaalde cultuur of bevolkingsgroep. Mannelijkheid tonen door onaangepast gedrag, zoals jij zegt, is echt niet specifiek verbonden aan een bepaalde cultuur, maar komt voor in alle bevolkingsgroepen en culturen. Het is natuurlijk wel belangrijk om dit soort gedrsg te erkennen en aan te pakken.

Maar ergens denk ik dat wij niet verder komen qua gesprek. Ik zie mensen als gelijk en vind het belangrijk om geen onderscheid te maken op basis van afkomst, cultuur en achtergrond. Als asielzoekers hier komen en blijven, is het brkangrijk om goede ondersteuning te bieden, zodat ze kunnen integreren in de samenleving. Dus leren van de taal, het volgen van onderwijs, mogen werken en meedoen aan bepaalde sociale activiteiten. Dat betekent van mensen ook een bepaalde openheid zonder allerlei vooroordelen en beschuldigingen.
pi_212941209
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 05:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Minder gezellige kant van alle culturen in NL heb ik al meegemaakt.

Ik zie geen reden om ze dan allemaal op 1 kam te scheren en te dehumaniseren zoals hier al reeksen lang gebeurt.

En niemand is gelijk, echter zijn we allemaal gelijkwaardig voor de wet.
Nee, de wet maakt onderscheid naar staatsburgers en niet-staatsburgers.

quote:

[..]
Was. Waar waren ze de dag voordat ze in Nederland asiel aanvroegen?

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:27 schreef prunus het volgende:

[..]
Je bedoelt de ‘veiligelanders’, want dat zijn de mensen die voor overlast zorgen in azc’s.
Die zorgen voor criminaliteit, zowel binnen als buiten AZC's. De overlast komt van de ook niet zo echte vluchtelingen.

quote:
Je hebt sowieso vooroordelen. Jammer toch, want het zorgt er niet voor dat je een open gesprek kunt voeren op deze manier. Ik vind dat je veel blijft hangen in verwijten en wellicht wel een bepaalde angst voor mensen (als het niet zo is, excuses)..
En een oordeel achteraf?

quote:
Plus ik vind dat het niet constructief of handig is om bepaald gedrag toe te schrijven aan een bepaalde cultuur of bevolkingsgroep. Mannelijkheid tonen door onaangepast gedrag, zoals jij zegt, is echt niet specifiek verbonden aan een bepaalde cultuur, maar komt voor in alle bevolkingsgroepen en culturen. Het is natuurlijk wel belangrijk om dit soort gedrsg te erkennen en aan te pakken.
Nee, het is belangrijk om het buiten te houden.

quote:
Maar ergens denk ik dat wij niet verder komen qua gesprek. Ik zie mensen als gelijk en vind het belangrijk om geen onderscheid te maken op basis van afkomst, cultuur en achtergrond. Als asielzoekers hier komen en blijven, is het brkangrijk om goede ondersteuning te bieden, zodat ze kunnen integreren in de samenleving. Dus leren van de taal, het volgen van onderwijs, mogen werken en meedoen aan bepaalde sociale activiteiten. Dat betekent van mensen ook een bepaalde openheid zonder allerlei vooroordelen en beschuldigingen.
Dat is zelfingenomen en van een neerbuigend racisme. Het zijn geen hulpeloze, willoze slachtoffers van de omstandigheden maar mensen die gekozen hebben naar Nederland te reizen omdat ze hier een huis en een uitkering krijgen en de familie die ze in de steek gelaten hebben kunnen laten overkomen, terwijl ze in afwachting daarvan in een hotel zitten met 3 halalmaaltijden per dag.

Je kunt ze niet integreren in de samenleving, als je hetzelfde blijft doen krijg je geen andere uitkomst. Integreren moeten ze zelf doen en velen hebben daar totaal geen zin in.
  maandag 25 maart 2024 @ 07:03:12 #164
323876 michaelmoore
pi_212949698
https://www.telegraaf.nl/(...)egt-de-schatkist-uit

meer asielzoekers in de randstad
ze willen toch zo graag verdichten daar ., Nou komt goed hoor

verdichten in amsterdam tot ze gek worden

quote:
Miljoenenstrop door opvang asielzoekers in hotels: 'Geld vliegt de schatkist uit'
EMILE KOSSEN

2 uur geledenin BINNENLAND

AMSTERDAM - Het op grote schaal onderbrengen van asielzoekers in hotels, zoals vanaf deze week in een hotel in Epe, bezorgt het COA een gepeperde rekening.

Ruim 8000 asielzoekers slapen in meer dan 50 hotels of vakantieparken, blijkt uit een overzicht van de organisatie.

Dat kost het Rijk naar schatting meer dan 4 miljoen euro per week, wie rekent met de gemiddelde kosten van het COA voor noodopvang.
quote:
Doorgaans is het een goede deal voor de hoteliers, vandaar de interesse van ketens als Van der Valk, Holiday Inn, Campanile, Mercure en Fletcher.

Ze hebben de garantie dat alle kamers volgeboekt zijn, plus een arrangement met drie keer eten per dag.
,,Uiteraard staat daar een vergoeding van het COA tegenover", reageert Fletcher Hotels summier.
  maandag 25 maart 2024 @ 09:31:43 #165
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212950756
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 07:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Willen we meer of minder Fletcher Hotels?
  Moderator / Redactie FP maandag 25 maart 2024 @ 10:56:08 #166
Brabo Bastard
pi_212951567
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Daar wil je sowieso niet zitten toch? :+
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 maart 2024 @ 11:12:02 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212951815
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar wil je sowieso niet zitten toch? :+
Nee, verschrikkelijk.
  maandag 25 maart 2024 @ 11:20:26 #168
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212951920
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 07:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Weekendje weg?

Geen Van der Valk, Holiday Inn, Campanile, Mercure en Fletcher dus.
1947-2016
  maandag 25 maart 2024 @ 11:21:29 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212951928
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Weekendje weg?

Maar we mogen niet zeggen dat asielzoekers een verdienmodel zijn hoor!
  maandag 25 maart 2024 @ 11:28:10 #170
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212951995
quote:
Ook afgelopen nacht weer te veel asielzoekers in Ter Apel
TER APEL - In de nacht van zondag op maandag hebben opnieuw meer asielzoekers overnacht in het aanmeldcentrum in Ter Apel dan de 2000 die er zijn toegestaan. Volgens een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers brachten 2175 mensen er de nacht door.

Dat betekent dat het COA de gemeente Westerwolde, waar Ter Apel onder valt, opnieuw een dwangsom van 15.000 euro moet betalen. Het totaal aan dwangsommen is daarmee opgelopen tot 285.000 euro. In de nacht van zondag op maandag werd het maximumaantal van 2000 asielzoekers dat mag overnachten in Ter Apel voor de negentiende keer overschreden.

In de overlooplocatie in 2e Exloërmond sliepen 179 mensen. In de twee nachten ervoor waren dat er tweehonderd.

Maandag opent in de hal van het WTC in Leeuwarden een nieuwe, tijdelijke overlooplocatie, die de druk op de opvang in Ter Apel moet verlichten. Daar kunnen maximaal 250 asielzoekers terecht. Ze mogen er in eerste instantie tien dagen verblijven, daarna moeten ze naar Ter Apel voor het registratieproces. De opvang in de Friese hoofdstad is tot 5 januari volgend jaar beschikbaar.

Vorige week 1100 asielaanvragen
Ongeveer 1100 mensen hebben vorige week asiel aangevraagd in Nederland. Dat is iets hoger dan het aantal in de vorige weken, maar het is wel het hoogste aantal sinds december, komt naar voren uit de wekelijkse cijfers van het ministerie van Justitie en Veiligheid.

De totale instroom ligt aanzienlijk hoger dan in voorgaande jaren. Sinds het begin van dit jaar hebben ongeveer 11.600 mensen asiel aangevraagd. Vorig jaar stond de teller na twaalf weken op ongeveer 8600 aanvragen. In 2022 waren er tot eind maart ongeveer 8900 asielaanvragen geregistreerd. Ruim een week geleden werd de grens van 10.000 asielaanvragen gepasseerd. In 2022 en 2023 gebeurde dat half april, en in 2019 pas begin mei.

De cijfers van het ministerie zijn elke week afgerond op honderdtallen. Het exacte aantal asielaanvragen is daardoor niet bekend, sinds begin dit jaar zijn het er minimaal 11.000 en maximaal iets meer dan 12.100. Dit zijn niet alleen nieuwe aanvragen, maar bijvoorbeeld ook nareizigers. Zij mogen naar Nederland komen om zich aan te sluiten bij een familielid dat asiel heeft gekregen. Ook mensen die opnieuw asiel aanvragen, zijn meegenomen in de cijfers.
https://www.telegraaf.nl/(...)lzoekers-in-ter-apel

1100 aanvragen per week _O-

Succes Hugo de Jonge met huizen bouwen!
pi_212952213
quote:

[..]
Kan je dit ook onderbouwen?

Ik bedoel ... dat hele 'de meesten liegen' kan niet onderbouwd worden, zoveel is duidelijk. Maar jouw 'de meerderheid is oprecht' toch ook niet?

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 25-03-2024 12:14:45 ]
  maandag 25 maart 2024 @ 11:58:55 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212952451
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het boeit het coa ook gewoon geen moer.. nou dan kost het ¤15.000,- toch? lekker boeie, ons geld niet.
1947-2016
  maandag 25 maart 2024 @ 12:00:06 #173
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212952476
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maar we mogen niet zeggen dat asielzoekers een verdienmodel zijn hoor!
Ja dit ja.

Kappen met die shit.
1947-2016
pi_212953060
quote:
Sinds het begin van dit jaar hebben ongeveer 11.600 mensen asiel aangevraagd. Vorig jaar stond de teller na twaalf weken op ongeveer 8600 aanvragen.
Sinds het begin van dit jaar hebben ongeveer 11.600 mensen asiel aangevraagd. Vorig jaar stond de teller na twaalf weken op ongeveer 8600 aanvragen.

11.600... 3000 meer dan vorig jaar in dezelfde periode. Dit gaat zo enorm fout. Maar ja, iets er aan doen 'kan niet'.
  maandag 25 maart 2024 @ 13:25:54 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212953290
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 12:58 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

11.600... 3000 meer dan vorig jaar in dezelfde periode. Dit gaat zo enorm fout. Maar ja, iets er aan doen 'kan niet'.
'Flexwoningen' was het modewoord van 2023, maar ook die komen op heel veel plekken niet van de grond.

Intussen blijven we doormodderen.
pi_212953646
quote:

[..]

Een hoge instroom aan asielzoekers zou in de praktijk geen enkel probleem moeten zijn als alle aanvragen gewoon resoluut zouden worden afgewezen. Dit mag ook gewoon volgens verdragen en wet- en regelgeving, plus je schrikt de rest die nog niet in Nederland zijn ook nog eens af.
pi_212953796
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
'Flexwoningen' was het modewoord van 2023, maar ook die komen op heel veel plekken niet van de grond.

Intussen blijven we doormodderen.
Maar met 11300 aanvragen, waar 80% van wordt goedgekeurd... heb je alleen al 9000 woningen nodig in 2024... tot nu toe. Of laten we zeggen 7000 als er bij die aanvragers gezinnen zitten.

Succes met flexwoningen bouwen.
  maandag 25 maart 2024 @ 16:39:21 #178
323876 michaelmoore
pi_212955583
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Weekendje weg?

gewoon lekker naar PATAYA , veel goedkoper en lekkerder bier en hele goede vissoep
  maandag 25 maart 2024 @ 16:40:17 #179
323876 michaelmoore
pi_212955595
quote:

[..]

nee dat kan niet we hebben stikstof en waterberging nodig en we willen meer groene weilanden
  maandag 25 maart 2024 @ 16:56:58 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212955816
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 14:09 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar met 11300 aanvragen, waar 80% van wordt goedgekeurd... heb je alleen al 9000 woningen nodig in 2024... tot nu toe. Of laten we zeggen 7000 als er bij die aanvragers gezinnen zitten.

Succes met flexwoningen bouwen.
Geen visie, geen assertiviteit, geen daadkracht. Gewoon niks.
  maandag 25 maart 2024 @ 16:58:42 #181
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212955838
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Geen visie, geen assertiviteit, geen daadkracht. Gewoon niks.
Gewoon onder die giertank gaan staan, door gaan met vullen en wachten tot die ontploft.
1947-2016
pi_212956619
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Meer.

Maar dan wel graag in ver weg van de bewoonde wereld :+ of bijvoorbeeld in Afrika. Een land als Rwanda bijvoorbeeld..

Oh wacht, dat is niet goed genoeg voor een nieuwe knuffellandgenoten :r

[ Bericht 33% gewijzigd door Inbox op 25-03-2024 18:22:53 ]
pi_212956645
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het boeit het coa ook gewoon geen moer.. nou dan kost het ¤15.000,- toch? lekker boeie, ons geld niet.
Wat is die 15k nou op het budget van 2.8 miljard die het COA in 2024?
Daar liggen ze inderdaad niet wakker van.
pi_212957049
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gewoon onder die giertank gaan staan, door gaan met vullen en wachten tot die ontploft.
Jazeker want:

Verdragen
Racistisch
We hebben ze nodig op de arbeidsmarkt (haha)
Wereld is van iedereen
Diversiteit is onze kracht
  maandag 25 maart 2024 @ 18:59:11 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212957141
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 18:51 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Jazeker want:

Verdragen
Racistisch
Wereld is van iedereen
Welkom in mijn land idd.

Kutvolk die dit bezigen.
1947-2016
pi_212957259
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gewoon lekker naar PATAYA , veel goedkoper en lekkerder bier en hele goede vissoep
Dames van plezier vissoep noemen _O-
@mascara-klodder, zeg er wat van!
  maandag 25 maart 2024 @ 19:08:47 #187
323876 michaelmoore
pi_212957280
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:07 schreef Inbox het volgende:

[..]
@:Mascara-klodder, zeg er wat van!
nee echt hele lekkere vissoep hoor

ga maar eens proeven
pi_212957408
Jij bent welkom, welkom in mijn land!
Toch, @prunus? Wat denk je, enkeltje Syrie of nog meer kansen geven en verder knuffelen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Inbox op 25-03-2024 19:40:15 ]
  maandag 25 maart 2024 @ 20:05:12 #189
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212958324
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:15 schreef Inbox het volgende:
Jij bent welkom, welkom in mijn land!
Toch, @:prunus? Wat denk je, enkeltje Syrie of nog meer kansen geven en verder knuffelen?
Die dodelijke steekpartij in Mierlo laatst was ook een Syrier toch? Heeft zijn eigen vrouw overhoop gestoken voor de neus van de kinderen.

:{
pi_212958508
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die dodelijke steekpartij in Mierlo laatst was ook een Syrier toch? Heeft zijn eigen vrouw overhoop gestoken voor de neus van de kinderen.

:{
Ook dat was een Syrier die ons land cultureel kwam verrijken inderdaad :Y Benieuwd wat de reden was daarvoor, hoop maar dat het geen eerwraak is.

Steekincidenten.. als je de daders gaat bekijken zul je zien dat het overgrote deel ervan verre van roomblank is tegenwoordig. Hetzelfde geldt voor overvallen, de vele aanslagplegers op woningen en dergelijke en bankpasfraudes. Nederland gaat een geweldige toekomst tegemoet, ondanks dat we eenieder alle kansen bieden worden deze vaak niet aangegrepen door zekere lieden :(

Toch blijven we culturele verrijking zien als een belangrijk importproduct ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Inbox op 25-03-2024 22:02:16 ]
pi_212960249
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:07 schreef Inbox het volgende:

[..]
@:Mascara-klodder, zeg er wat van!
In de regel probeer ik jou en michaelmoore te vermijden.

Kutvolk.
pi_212960319
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In de regel probeer ik jou en michaelmoore te vermijden.

Kutvolk.
Ah, u bent mijn grootste fan en anonieme notes-melder. Nu weet ik het zeker *O*

Maar, let een beetje op je woorden met je 'kutvolk'. Ik heb geen vagina en je zou er weleens een vrouwelijk persoon mee kunnen beledigen :{w Bovendien beledig je ook jezelf en andere landgenoten die hier geboren en getogen zijn w/

Ik ook van jou :*

[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 25-03-2024 22:10:28 ]
pi_212960512
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:58 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ah, u bent mijn grootste fan en anonieme notes-melder. Nu weet ik het zeker *O*

Maar, let een beetje op je woorden met je 'kutvolk'. Ik heb geen vagina en je zou er weleens een vrouwelijk persoon mee kunnen beledigen :{w Bovendien beledig je ook jezelf en andere landgenoten die hier geboren en getogen zijn w/

Ik ook van jou :*
Ik kan al bijna een half jaar geen notes uitdelen. Toen ik het wel kon was jij er denk ik welgeteld nul van.

:W
pi_212960572
Oh wacht, ik heb je idd een ban aangesmeerd.

@Inbox, nooit persoonlijk worden en mijn kind erbij halen.

Dat is serieus eng.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2024 22:21:15 ]
pi_212960584
Dit was erg lang geleden :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2024 22:20:46 ]
pi_212961226
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit was erg lang geleden :')
:D

Wanneer, waarom?

Ik kan me niet herinneren ooit je dochter ergens bij betrokken te hebben namelijk of persoonlijk te zijn geweest. Dat eerste gaat me te ver en kan ik me niet voorstellen gedaan te hebben, dat tweede kan ik me ook niet herinneren?
Maar ja, ik kan me soms niet eens herinneren wat de aanleiding van een ban geweest zou kunnen zijn :D

Anders dan het gebruik van zekere woorden, die kennelijk gevoelig liggen in dit topic maar niet bij mij omdat ik daar niet woke genoeg voor ben, gedraag ik me altijd voorbeeldig hier op fok! :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Inbox op 26-03-2024 00:15:40 ]
pi_212975144
quote:
De mailboxen van 214 Velsense ambtenaren die vorig jaar zijn vertrokken, zijn gewist. Daarbij zitten ook die van de voormalige projectleider van het onderzoek naar een geschikte locatie voor een asielzoekerscentrum in Santpoort-Zuid. Een blunder, juist in dit toch al zo gevoelige dossier.

„Wij doen er alles aan om een open en transparant proces te doorlopen. Wij begrijpen dat dit een klap is voor het vertrouwen in dit proces. We zullen er echter alles aan doen om zo veel mogelijk data op alle mogelijke manieren weer te achterhalen”, schrijft het college in een nieuwsbrief aan de bewoners van Santpoort-Zuid.

De mogelijke vestiging van een azc voor maximaal 200 asielzoekers houdt de gemoederen in Santpoort-Zuid al lange tijd bezig. Er is fel verzet als het gaat om het aantal (veel bewoners willen een kleinere opvang), maar zeker ook om de onderzochte locatie: sportpark De Elta of het terrein Handgraaf. Daarom zijn verschillende bewoners en de stichting Samen Santpoort-Zuid bezig om zoveel mogelijk stukken boven water te tillen over de onderzoeken. Dat is ook nodig wanneer ze later formeel bezwaar willen aantekenen of naar de rechter stappen.

Projectleider
Via Woo-verzoeken (Wet open overheid) is om die stukken gevraagd, maar daarbij kwam de gemeente Velsen er op 14 maart achter dat veel mails zijn gewist. Daarbij zit specifiek de mailwisseling tussen gemeente Velsen en Sweco, de partij die onderzoek doet naar de geschiktheid van locaties voor de realisatie van een azc. De medewerker die onder andere de contacten met Sweco had, is vorig jaar uit dienst gegaan. „We doen er alles aan om via de afzenders van de mails naar de gemeente, de ontvangers van de mails van de gemeente en collega’s die in de cc stonden de mails alsnog boven tafel te krijgen, zodat we zo transparant als mogelijk kunnen zijn in de correspondentie die plaatsvond”, belooft het college.

„Het is voor het college, zeker op dit gevoelige dossier, niet uit te leggen en onacceptabel dat dit gebeurt. We begrijpen volkomen dat dit het vertrouwen van onze inwoners in de overheid geen goed doet. Het college wil juist volstrekt transparant zijn in het verstrekken van informatie”, verklaart het college.
https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20240327_35008822
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_212978573
twitter

Wat hebben we ons zelf aangedaan met de jarenlange massa-immigratie van dit soort volk.
pi_212978664
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 18:51 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Jazeker want:

Verdragen
Racistisch
Wereld is van iedereen
Verdragen is altijd een leuke. Even negeren dat er ook een verdrag van Dublin is wat overal genegeerd wordt. Verdragen zijn vooral leuk als het goed uitkomt.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:28 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Wat hebben we ons zelf aangedaan met de jarenlange massa-immigratie van dit soort volk.
Allemaal toeval, of het onderzoek is niet compleet, of niet goed gedaan.

Verder: surprised pikachu face.
pi_212978701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:28 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

De oorzaak is geen deskundige screening aan de grenzen van ons land.
pi_212980625
Even een linkje naar een ander draadje. We hebben meer knuffelaars nodig om onze nieuwkomers de liefde te geven dat ze zich gaan gedragen als gewaardeerde gasten.

NWS / Elke tweede overtreder in Frankfurt is een buitenlander
pi_212980845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:29 schreef Inbox het volgende:
Even een linkje naar een ander draadje. We hebben meer knuffelaars nodig om onze nieuwkomers de liefde te geven dat ze zich gaan gedragen als gewaardeerde gasten.

Ze gedragen zich slechts als gewaardeerde gasten als men hun wartaal kan verstaan en praten.
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:50:40 #203
323876 michaelmoore
pi_212980959
quote:

ik ben ervoor dat de asielzoekers mogen werken in de tuinbouw en landbouw
pi_212981602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik ben ervoor dat de asielzoekers mogen werken in de tuinbouw en landbouw
Ik dat ze kunnen werken in het land van herkomst.
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:10:38 #205
323876 michaelmoore
pi_212981730
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:00 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik dat ze kunnen werken in het land van herkomst.
ik dat jij daar mag gaan werken

vrijheid voor iedereen en iedereen mag werken waar ie wil
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 maart 2024 @ 19:25:17 #206
Brabo Bastard
pi_212981906
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik dat jij daar mag gaan werken

vrijheid voor iedereen en iedereen mag werken waar ie wil
Precies. Dus mogen ze die vrijheid in land van herkomst doen.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:28:42 #207
323876 michaelmoore
pi_212981956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
inderdaad, of hier ,

die vrijheid hebben jij en ik ook
pi_212981981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Of in het land waar ze verbleven de dag voordat ze hier hun hand kwamen ophouden. We moeten eens ophouden over het land van herkomst alsof het ons probleem is dat ze goed terechtkomen na uitzetting.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 maart 2024 @ 19:32:37 #209
Brabo Bastard
pi_212981995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
inderdaad, of hier ,

die vrijheid hebben jij en ik ook
Ze willen niet werken, ze komen hier hun hand ophouden. Dat doen ze ook maar ergens anders.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:35:33 #210
323876 michaelmoore
pi_212982029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ze willen niet werken, ze komen hier hun hand ophouden. Dat doen ze ook maar ergens anders.
Dat zeggen ze van jou ook
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 maart 2024 @ 19:37:11 #211
Brabo Bastard
pi_212982052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
:')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212982079
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ik doe het. En heb echt nul behoefte nu om te werken voor dit k*tland.
Laat al die asielzoekers maar keihard werken om mij te onderhouden :Y
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:45:10 #213
323876 michaelmoore
pi_212982147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Inbox het volgende:

[..]
wat jij wil, ik heb al 50 jaar gewerkt en nu ik 72 jaar oud ben werk ik nog 5 dagen per week met veel plezier

voor dit Gave landje
pi_212982182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wat jij wil, ik heb al 50 jaar gewerkt en nu ik 72 jaar oud ben werk ik nog 5 dagen per week met veel plezier

voor dit Gave landje
Benieuwd hoelang jij dit land nog gaaf vind en hoelang jij nog positief blijft over de veranderingen die dit gave landje ondergaat.
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:51:24 #215
323876 michaelmoore
pi_212982233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:47 schreef Inbox het volgende:

[..]
Benieuwd hoelang jij dit land nog gaaf vind en hoelang jij nog positief blijft over de veranderingen die dit gave landje ondergaat.
ik blijf het een fraai landje vinden ja, ik heb ook een compound in Afrika en weet dus drommels goed hoe het daar toegaat
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 maart 2024 @ 19:54:10 #216
Brabo Bastard
pi_212982277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik blijf het een fraai landje vinden ja, ik heb ook een compound in Afrika en weet dus drommels goed hoe het daar toegaat
Ga ze daar helpen dan.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 27 maart 2024 @ 19:59:29 #217
323876 michaelmoore
pi_212982395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ze daar helpen dan.
doe ik ook
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:05:58 #218
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212982529
quote:

[..]
Dit is toch gewoon diep triest?
Je bent reeksen lang op asielzoekers het bashen en ze te verwijten dat ze niet werken (mogen ze zelfs niet eens) en je doet zelf gewoon het zelfde. En blijkbaar omdat je gewoon niet wil.

Als ik nu mijn onderbuikmodus aan zou zetten zou ik kunnen voorstellen om een werkende buitenlander om te ruilen met jou, maar laat ik maar beleefd blijven.
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:07:51 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212982568
Ik bewonder je geduld trouwens @michaelmoore
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:25:52 #220
323876 michaelmoore
pi_212982952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Of in het land waar ze verbleven de dag voordat ze hier hun hand kwamen ophouden. We moeten eens ophouden over het land van herkomst alsof het ons probleem is dat ze goed terechtkomen na uitzetting.
er gaat geen mens uitgezet worden
pi_212983292
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is toch gewoon diep triest?
Je bent reeksen lang op asielzoekers het bashen en ze te verwijten dat ze niet werken (mogen ze zelfs niet eens) en je doet zelf gewoon het zelfde. En blijkbaar omdat je gewoon niet wil.

Als ik nu mijn onderbuikmodus aan zou zetten zou ik kunnen voorstellen om een werkende buitenlander om te ruilen met jou, maar laat ik maar beleefd blijven.
Het is inderdaad dieptriest dat een geboren en getogen Nederlander niet meer actief wil bijdragen aan de staatskas. Dat ben ik helemaal met je eens en zou anders moeten zijn idd. Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waar dat vandaan komt.

Mij mag je alles zeggen, dus je onderbuikgevoelens mag je gerust uiten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Inbox op 27-03-2024 21:06:08 ]
pi_212993212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 20:38 schreef Inbox het volgende:

[..]
Het is inderdaad dieptriest dat een geboren en getogen Nederlander niet meer actief wil bijdragen aan de staatskas. Dat ben ik helemaal met je eens en zou anders moeten zijn idd. Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waar dat vandaan komt.

Mij mag je alles zeggen, dus je onderbuikgevoelens mag je gerust uiten.
Jij wil niet werken en dat is de schuld van asielzoekers?
pi_212993507
quote:

[..]
De meesten vergeten dat er niet zo hard gewerkt hoeft te worden, maar de krachtigere lieden hebben grotere borden om vol te scheppen met voedzaam voedsel, en die klagen maar dat mensen hun niet nalopen met goed gevulde grotere borden, zodat zij niet met een lege maag naar bed hoeven.
pi_212993711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef prunus het volgende:

[..]
Jij wil niet werken en dat is de schuld van asielzoekers?
Nee. Eerder van het overheidsbeleid rondom asielzoekers.
En wat andere redenen waar ik niet op in zal gaan.
pi_212993802
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:09 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nee. Eerder van het overheidsbeleid rondom asielzoekers.
En wat andere redenen waar ik niet op in zal gaan.
Oh, dat klinkt extreem en obsessief. Maar begrijp dat het sowieso meer oorzaken heeft dan wat je nu benoemt. Dacht al: je zet je ontwikkeling en misschien wel een deel van je leven toch niet stil vanwege het overheidsbeleid rondom asielzoekers waar je het niet mee eens bent. Dat zou echt zonde zijn. Werk hangt met zoveel samen.
pi_212993884
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:18 schreef prunus het volgende:

[..]
Oh, dat klinkt extreem en obsessief. Maar begrijp dat het sowieso meer oorzaken heeft dan wat je nu benoemt. Dacht al: je zet je ontwikkeling en misschien wel een deel van je leven toch niet stil vanwege het overheidsbeleid rondom asielzoekers waar je het niet mee eens bent. Dat zou echt zonde zijn. Werk hangt met zoveel samen.
Nee, dat staat al langer stil en dat komt echt niet door asielzoekers ;)
pi_212994150
quote:

Ophitsend berichtje. Daar staat het hier vol mee. Plaats je ook weleens iets positiefs? Mooie verhalen?
pi_212996977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:45 schreef prunus het volgende:

[..]
Ophitsend berichtje. Daar staat het hier vol mee. Plaats je ook weleens iets positiefs? Mooie verhalen?
Hoezo is dit bericht ophitsend? Het toont de werkelijkheid aan: wat voor een verrijking de aanwezigheid van hoogopgeleide (kuch..) immigranten zijn. In Duitsland is het niet anders dan hier en dat toont dit nieuwsartikel ook aan: de criminaliteit onder niet-Duitsers is aanzienlijk groter dan onder Duitse burgers getuige het aantal niet-Duitse verdachten vs Duitse verdachten.

Linkse knuffelaars vinden het allemaal prachtig lijkt het. Die kunnen niet genoeg mensen hierheen halen 'om een kans te bieden' en daarvan snap ik dat ze dit soort berichten liever niet lezen, want die zijn dan 'ophitsend'.

Het is ook niet zonder reden dat de PVV zoveel stemmen krijgt.. en naar mijn idee kan het niet genoeg genoemd worden wat voor een geweldige toekomst we onszelf aandoen als dit zo door blijft gaan en dat blijft het helaas. Eenieder die denkt dat Nederland enkel verrijkt wordt met massaimmigratie kan niet genoeg met dit soort berichten geconfronteerd worden.

Mooie verhalen plaats ik niet :N Als tegenstander van massa-immigratie en 'iedereen is hier welkom!΅-mentaliteit die nu heerst onder de regering en de EU vind ik het belangrijker dat de negatieve kant van het asielbeleid belicht wordt. Op dezelfde wijze zal een linkse knuffelaar ook geen dingen plaatsen over criminele asielzoekers, want dat past ook niet in hun straatje. Die kijkt liever weg dan dingen te benoemen of te erkennen, is mijn idee.

Als er wel een mooi verhaal geplaatst wordt,zal ik echter ook niet nalaten om erop te reageren op een positieve manier, als het verhaal positief is.
pi_212997052
twitter

10.000 plekken tekort. KOEKOEK
pi_212997145
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:46 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

In de paleizen, villa's, bungalows en gebedshuizen is nog steeds veel vrije plek.
pi_212997268
quote:
[ x ]

Daarom zeg ik ook: verplicht opvangen in huis bij hen die iedereen welkom heten en pro-immigratie zijn. Te beginnen bij politici, gevolgd door de linkse activisten en de beroepsknuffelaars van bijv.'vluchtelingenwerk' en hen willekeurig koppelen aan een nieuwe huisgenoot ongeacht hun voorkeur. Benieuwd of ze het dan nog steeds zo'n feestje vinden?

Het is gewoon tijd dat de deuren hier dicht dicht gaan. Geen opvang meer tot het probleem opgelost is hier. Zou geen probleem moeten zijn, want wat komende dagen aankomt hier in Ter Apel had ook elders al een asielaanvraag kunnen doen. Daar waren ze ook al veilig immers. Gewoon de vluchtelingenclubjes tijdig informeren en dan ook echt die deuren dichtgooien. Die clubjes zorgen middels de tamtam wel dat het nieuws overgebracht wordt naar de mensensmokkelaars.

Het kan echter niet genoeg zijn en zolang het COA hotels, cruiseschepen en.. en.. afhuurt, nakomers over mogen komen en Nederland statistisch gezien veel meer asielaanvragen honoreert dan in omliggende landen blijf je dit houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Inbox op 28-03-2024 21:42:13 ]
pi_212997278
https://nos.nl/artikel/25(...)uropese-verkiezingen

Hoe zou het toch komen dat PVV van 0 naar 9 zetels gaat in het Europees Parlement (volgens de peiling dan)?
pi_212997401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 20:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)uropese-verkiezingen

Hoe zou het toch komen dat PVV van 0 naar 9 zetels gaat in het Europees Parlement (volgens de peiling dan)?
Omdat links knuffelend Nederland het te druk heeft met knuffelen en daardoor geen tijd heeft om naar de stembus te gaan :+
  donderdag 28 maart 2024 @ 20:55:38 #234
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212998527
quote:
[ x ]

Daar is het wekelijkse oproepje weer van staatsmongool van der Burg _O-
pi_212998897
We moeten stoppen met doen alsof we vluchtelingen aan het opvangen zijn. Die mensen hadden de dag voordat ze asiel aanvroegen nog een plek om te slapen en geld om eten te betalen. Laat ze asiel aanvragen en dan mogen ze daarnaar weer terug om de beslissing af te wachten. Of ergens anders heen.

De misvatting is dat we voor deze mensen zouden moeten zorgen alsof ze van het slagveld komen gelopen, en dat we ze zouden moeten huisvesten alsof het politiek vluchtelingen zijn die aan onze kant staan.
  donderdag 28 maart 2024 @ 22:45:28 #236
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213000697
quote:
[ x ]

Leuke rubriek blijft dit.

Volgende week weer?
pi_213001466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Leuke rubriek blijft dit.

Volgende week weer?
Dit zal pas stoppen op het moment dat het asielbeleid aangepast zal worden.
pi_213002158
Het is zover, de volledig verzorgde opvang in luxe hotels, door ons opgehoest, is een feit:

quote:
Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) gaat per direct zoveel mogelijk statushouders onderbrengen in hotels in de buurt van de asielzoekerscentra waar ze nu verblijven. Daar is formeel geen toestemming van de betrokken gemeenten voor nodig. Het COA zegt te handelen "in opdracht van het Rijk en na instemming van de commissarissen van de Koning".

Met het onderbrengen van statushouders in hotels hoopt het COA de druk op de asielzoekerscentra te verlagen. Er is een tekort aan opvangplekken en binnenkort sluit ook nog een aantal grotere en kleinere opvanglocaties, onder meer in Biddinghuizen, Breda, Meppel, Huizen en Nijmegen.

Statushouders zijn mensen met een verblijfsvergunning en recht op een woning in Nederland. Op dit moment wachten in de asielopvang bijna 10.000 statushouders op een woning in de gemeente waaraan ze gekoppeld zijn.

Die woning moet eigenlijk binnen 14 weken na het verkrijgen van een verblijfsvergunning beschikbaar zijn, maar dat lukt in veel gevallen niet. De plekken die statushouders bezet houden in de asielzoekerscentra kunnen niet gebruikt worden om asielzoekers op te vangen.

Dringend beroep
Volgens het COA worden statushouders in "kleine aantallen" in hotels geplaatst. De organisatie zegt ervoor te zorgen dat de statushouders in beeld blijven bij de dichtstbijzijnde COA-locatie. De plekken die in de asielzoekerscentra vrijkomen, gaan naar asielzoekers die nu op locaties zitten die gaan sluiten.

Begin deze maand deed demissionair staatssecretaris Eric van der Burg voor Asiel en Migratie nog een dringend beroep op gemeenten om hotels beschikbaar te stellen. Hotels worden al gebruikt voor noodopvang en in een aantal van die accommodaties zitten al statushouders. Gemeenten hoeven daar in principe geen toestemming voor te geven omdat de statushouders rechtmatig in Nederland zijn. Voor asielzoekers ligt dat anders.

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) zegt op de hoogte te zijn van de plannen voor statushouders. De koepelorganisatie benadrukt dat het "wel zo netjes" is om gemeenten van tevoren te informeren over de komst van statushouders naar hotels. Het COA zegt dat dat ook gebeurt.

De gelukzoekers hebben het vanaf nu officieel beter dan de gemiddelde woningzoekende Nederlander.

https://nos.nl/artikel/25(...)oedkeuring-gemeenten
pi_213002180
In welk land komen deze mensen nog meer in een hotel?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213002193
Ik begrijp niet waarom je gelukszoekers zegt? Statushouders zijn personen met een verblijfsvergunning en hebben simpelweg recht op een woning in Nederland. Aangezien er niet genoeg woningen zijn en de azc’s overvol zijn, is dit toch een goede manier om mensen wel snel onderdak te geven in plaats van in overvolle azc’s waar de basis niet op orde is voor zoveel mensen? Dat het luxe zou zijn maak je er zelf van.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2024 07:55:18 ]
  vrijdag 29 maart 2024 @ 09:45:07 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213003416
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 07:43 schreef Scorpie het volgende:
Het is zover, de volledig verzorgde opvang in luxe hotels, door ons opgehoest, is een feit:
[..]
De gelukzoekers hebben het vanaf nu officieel beter dan de gemiddelde woningzoekende Nederlander.

De dam is al doorgebroken, maar we blijven emmertjes plaatsen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 10:26:28 #242
21467 franske19
Hit the deck!
pi_213003942
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 07:54 schreef prunus het volgende:
Ik begrijp niet waarom je gelukszoekers zegt? Statushouders zijn personen met een verblijfsvergunning en hebben simpelweg recht op een woning in Nederland. Aangezien er niet genoeg woningen zijn en de azc’s overvol zijn, is dit toch een goede manier om mensen wel snel onderdak te geven in plaats van in overvolle azc’s waar de basis niet op orde is voor zoveel mensen? Dat het luxe zou zijn maak je er zelf van.
Ze hebben daar geen enkel recht op. Nederlanders die hier geboren zijn en al jaren werken hebben er ook geen recht op en moeten het zelf uitzoeken. 90% van die statushouders zijn gewoon gelukszoekers die liegen over hun afkomst en situatie en vrolijk op vakantie gaan naar land van herkomst zodra ze dat papiertje hebben.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 12:04:47 #243
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213005381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:26 schreef franske19 het volgende:

[..]
en vrolijk op vakantie gaan naar land van herkomst zodra ze dat papiertje hebben.
En dat zegt genoeg over de noodzaak om naar hier te komen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 13:03:19 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213006012
quote:
Daarom moeten we ook stoppen met statussen uit te delen alsof het broodjes zijn. Het is 1 grote teringzooi op de Nederlandse woningmarkt, los dat eerst op voordat je van heinde en verre mensen hier binnen blijft halen.
pi_213006129
quote:
Het is een misvatting dat statushouders met voorrang of überhaupt recht zouden moeten hebben op een woning in Nederland, in welk verdrag of wettekst staat dit precies?

Sterker nog; mochten we echt waarde hechten aan gelijke rechten en gelijke plichten, dan zouden statushouders zich in moeten schrijven als woningzoekende net zoals alle andere woningzoekenden in Nederland. Schrijf je maar in achter in de rij, bouw inschrijftijd op en probeer het over 10 jaar nog eens. Gelijke monniken gelijke kappen (maar in de praktijk alleen als het in het voordeel uitpakt van niet-Nederlanders).
  vrijdag 29 maart 2024 @ 13:22:21 #246
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213006208
quote:
[ x ]

Genant :')
Ieder weldenkend mens ziet dat dit toch onhoudbaar is.
pi_213006247
quote:
[..]

Nederland, het land waarin list- en bedrogpraktijken worden beloond met een all-inclusive hotelverblijf.

Het zijn allemaal notoire uitkeringsmigranten die windowshoppen en door minimaal 7 veilige landen reizen naar een land waar ze royale sociale voorzieningen en allerlei voordeeltjes in de schoot toegeworpen krijgen. Mensen die op de vlucht zijn voor oorlog, geweld of vervolging gaan naar het eerste de beste veilige land (dat is niet Nederland want ze komen niet aan via de Noordzee of Waddenzee) en niet via tal van veilige landen naar een land waar het meeste te halen valt. Dan ben je geen echte vluchteling, maar een economische migrant/uitkeringsmigrant.
pi_213006281
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het is een misvatting dat statushouders met voorrang of überhaupt recht zouden moeten hebben op een woning in Nederland, in welk verdrag of wettekst staat dit precies?

Sterker nog; mochten we echt waarde hechten aan gelijke rechten en gelijke plichten, dan zouden statushouders zich in moeten schrijven als woningzoekende net zoals alle andere woningzoekenden in Nederland. Schrijf je maar in achter in de rij, bouw inschrijftijd op en probeer het over 10 jaar nog eens. Gelijke monniken gelijke kappen (maar in de praktijk alleen als het in het voordeel uitpakt van niet-Nederlanders).
Recht niet, maar we geven het toch...

Utrechtse sociale huurwoningen zes weken lang met voorrang naar statushouders - https://nos.nl/l/2436483
pi_213006305
quote:
[..]

"Nee hoor, het is hier geen pretje voor asielzoekers hoor"
"Ze krijgen écht geen luxe hotel in NL aangeboden"
"Allemaal onderbuikgevoel van PVV'ers"

Was getekend, de usual users...
  vrijdag 29 maart 2024 @ 13:39:10 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213006394
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:22 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Genant :')
Ieder weldenkend mens ziet dat dit toch onhoudbaar is.
Wij zijn die mensen ook helemaal niks verschuldigd. Ze treinen en bussen heel Europa door en kloppen dan bewust aan in een overbevolkt land zonder woningen en uitpuilende opvang.
pi_213007978
quote:
Ben je nu echt zo naief dat je niet snapt waarom men veelvuldig het woord 'gelukzoekers' gebruikt voor asielzoekers die halve werelddelen doorkruisen om in een klein kikkerlandje asiel aan te vragen? In een land dat ze waarschijnlijk niet eens kunnen aanwijzen op de wereldbol, maar waarvan ze wel weten dat ze zich moeten melden in Ter Apel en waar ze vervolgens recht op hebben..

[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 29-03-2024 17:37:45 ]
pi_213008959
twitter

wtf :')
pi_213009088
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:30 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Mooi man, nog meer vechtpartijen tussen die groepen hier in NL....

pi_213009095
quote:
[ x ]

Eric van der Burg: dus verre van verbazend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Inbox op 29-03-2024 17:49:54 ]
  Forum Admin vrijdag 29 maart 2024 @ 17:50:27 #255
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213009160
quote:
[ x ]

Deze man begrijpt het echt niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213009182
quote:
[ x ]

Dit is toch niet te geloven? Wat is er mis met die man?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 maart 2024 @ 17:54:55 #257
Brabo Bastard
pi_213009227
quote:
[ x ]

Je verwacht het niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213009268
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:41 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Mooi man, nog meer vechtpartijen tussen die groepen hier in NL....

Je doet net of je die culturele verrijking niet gezellig vind en al die lieve jongeren hier komen om te rellen?
Nee hoor. Ze zijn allemaal het land ontvlucht voor gevaar voor eigen leven en de dienstplicht. Tot het Nederlandse papiertje binnen is, want dan is het 'levensgevaar' of de angst voor de verplichte dienstplicht voorbij.

Kijk maar:https://www.telegraaf.nl/(...)erraad-aan-nederland

Maar met ons asielbeleid is helemaal niets mis uiteraard en dit zijn echte asielzoekers die gevlucht zijn voor levensgevaar. Daarom moeten we zoveel mogelijk van deze mensen het land binnenhalen en hen rijkelijk belonen voor hun komst hierheen :Y

Nu al zijn het er jaarlijks zo'n 4000. Met nog voldoende hotels die nog niet helemaal volgeboekt zitten, kunnen we dit op zn minst proberen te verdubbelen want het zijn stuk voor stuk aanwinsten voor ons land :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 29-03-2024 18:08:18 ]
  vrijdag 29 maart 2024 @ 18:17:04 #259
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_213009551
Die van der Burg is compleet gestoord. Bewijst keer op keer totaal niet geschikt te zijn voor zijn functie.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 29 maart 2024 @ 18:17:56 #260
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213009561
quote:
[ x ]

Laat maar weer komen Eric, er is nog helemaal geen tekort aan plaatsen, toch? :')

Die klap van de molen moet enorm geweest zijn. Wat een debiel.
pi_213010585
Die vent :'(
pi_213010666
Hier schuin aan de overkant zitten sinds kort een paar koerden in een huurflatje van de woningstichting. Enorme Koerdische vlag voor het raam en vanavond staat zo'n jochie met een bivakmuts op filmpjes van zichzelf te maken met die vlag op de achtergrond. Ziet er veelbelovend uit.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:33:41 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213011476
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Laat maar weer komen Eric, er is nog helemaal geen tekort aan plaatsen, toch? :')

Weer +5 zetels voor Wilders.
pi_213011655
Tja…de PVV gaat heel groot worden. Het komt nu ook dichterbij voor de mensen voor wie het nog een “ ver van mijn bed show “ is.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:43:35 #265
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213011677
quote:
[ x ]

Volgens het artikel is de kans groot dat ze in die dienstplicht te maken krijgen met "mishandeling, seksueel- en gendergerelateerd geweld, dwangarbeid en andere soorten van misbruik". Dus begrijpelijk dat er meer asielmogelijkheden komen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:49:39 #266
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213011769
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Volgens het artikel is de kans groot dat ze in die dienstplicht te maken krijgen met "mishandeling, seksueel- en gendergerelateerd geweld, dwangarbeid en andere soorten van misbruik". Dus begrijpelijk dat er meer asielmogelijkheden komen.
Ja ja heel erg allemaal, maar dat kan ook best elders. Er zijn 10000 plekken tekort momenteel.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:52:18 #267
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_213011817
quote:

[..]
Ja, want naast Eritrea is Nederland het enige andere land op deze planeet.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:53:29 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213011833
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:49 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ja ja heel erg allemaal, maar dat kan ook best elders. Er zijn 10000 plekken tekort momenteel.
Meer investeren. En meer bouwen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:03:30 #269
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213012001
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Meer investeren. En meer bouwen.
Investeren in justitie/politie en veiligheid? Meer gevangenissen bouwen?

Nee, het is wel welletjes. We kunnen niet de hele wereld opvangen. En al helemaal niet zoals het nu gaat. :')

10000 plekken tekort komen en alsnog blijven uitnodigen, dat gaat niet goed.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:05:00 #270
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213012020
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Investeren in justitie/politie en veiligheid? Meer gevangenissen bouwen?

Nee dat is VVD en PVV fetisjisme.

Ik bedoel investeren in integratie, werkgelegenheid, en huisvesting.
pi_213012051
quote:

[..]
Zullen ongetwijfeld leugens zijn van de dubieuze asielclubjes. De praktijk wijst uit dat Eritreeërs massaal teruggaan om daar vakantie te vieren.
pi_213012305
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 18:17 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Hoeveel kamers zal ie overhebben in zn eigen huis?
pi_213012331
twitter

Syrische nep-vluchtelingen zijn de nieuwe Marokkanen.
pi_213012475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Hup, linea recta terug naar Syrie ermee als ze gepakt worden.

Helaas, is een illusie want de pleuris breekt uit als we tuig uitzetten. Is zielig enzo, want hun leven is daar in gevaar. Nee, deze verrijkingen van ons land raken we nooit meer kwijt ;(
pi_213012519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Allahu akbar!
  vrijdag 29 maart 2024 @ 22:20:38 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213013170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Inbox het volgende:

[..]
Hup, linea recta terug naar Syrie ermee als ze gepakt worden.

Helaas, is een illusie want de pleuris breekt uit als we tuig uitzetten. Is zielig enzo, want hun leven is daar in gevaar. Nee, deze verrijkingen van ons land raken we nooit meer kwijt ;(
Je hoeft ze ook niet uit te leveren aan Syrie, gewoon persona non grata verklaren in Nederland. Genoeg andere landen op de wereld waar ze daarna mogen aankloppen.
pi_213013423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:
We moeten stoppen met doen alsof we vluchtelingen aan het opvangen zijn. Die mensen hadden de dag voordat ze asiel aanvroegen nog een plek om te slapen en geld om eten te betalen. Laat ze asiel aanvragen en dan mogen ze daarnaar weer terug om de beslissing af te wachten. Of ergens anders heen.
Gewoon even een klein voorbeeld. In 27 juli 2023 was er een staatsgreep in Niger. Sindsdien zit de in 2021 gekozen democratische president Bazoun gevangen en zegt de Junta dat ze de oud president willen vervolgen voor hoogverraad. Stel deze president ontsnapt uit gevangenschap, heeft een geld en vraagt asiel aan.

Is hij dan geen vluchteling omdat hij geld heeft of is hij vluchteling omdat de Junta hem aan willen pakken (er vanuit gaande, dat een Junta die aan staatsgrepen doet, de wet niet al te serieus neemt)?
pi_213013526
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hoeft ze ook niet uit te leveren aan Syrie, gewoon persona non grata verklaren in Nederland. Genoeg andere landen op de wereld waar ze daarna mogen aankloppen.
Ik denk dat Syire het aangewezen land voor deze heren is om gedwongen heen gedeporteerd te worden. Weg is weg en andere landen zouden ook niet verrijkt moeten worden met hun aanwezigheid :N
pi_213017038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:42 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Gewoon even een klein voorbeeld. In 27 juli 2023 was er een staatsgreep in Niger. Sindsdien zit de in 2021 gekozen democratische president Bazoun gevangen en zegt de Junta dat ze de oud president willen vervolgen voor hoogverraad. Stel deze president ontsnapt uit gevangenschap, heeft een geld en vraagt asiel aan.

Is hij dan geen vluchteling omdat hij geld heeft of is hij vluchteling omdat de Junta hem aan willen pakken (er vanuit gaande, dat een Junta die aan staatsgrepen doet, de wet niet al te serieus neemt)?
Je wil terug naar een asielsysteem voor individueel politiek vervolgden? Dat staat feitelijk los van de huidige asielproblematiek. Ik vind dat wij een asielsysteem moeten hebben voor mensen als Assange en Snowden. Maar dan moet je wel keuzes maken, en bijvoorbeeld de Egyptische moslimbroeders die na het einde van hun schrikbewind in de problemen kwamen niet hier met een vluchtelingenbootje grachtenrondvaart laten doen om met valse praatjes over hoe Amsterdam door immigranten is opgebouwd de islamisering van Nederland komen promoten. Je moet dan wel partij kiezen.

Je hebt opvang van mensen die rechtstreeks komen van een oorlogssituatie of natuurramp of zo, zoals we met een miljoen Belgen hebben gehad, die hebben gewoon onderdak en eten nodig. Dat is ook allemaal niet zo'n probleem want dat is eenmalige gebeurtenis en zeer tijdelijk van aard want die mensen willen zo snel mogelijk terug. Dan kan er heel veel en willen mensen er ook veel voor doen omdat er echte nood is.

Daar is nu geen sprake van. Deze mensen reizen helemaal naar Nederland om een situatie in hun, vermeende, land van herkomst te gebruiken om hier een beter leven te krijgen. Die waren al ergens opgevangen, dus die hoeven wij hier niet nog eens op te vangen alsof ze van een oprukkend front zijn komen gewandeld. Als ik naar Zwitserland reis en beweer geen geld te hebben wordt ik ook niet opgevangen in een hotel met 3 maaltijden per dag, paleonto dieet uiteraard want daar geloof ik in. Kom maar door met dat vlees. Dan zeggen ze ook je hebt nou eenmaal het recht om asiel aan te vragen, vul dit formuliertje maar in en dan zoek je het verder maar uit. Als je een reis boekt moet je ook onderdak boeken en voor je eigen eten zorgen.
  maandag 1 april 2024 @ 21:25:57 #280
323876 michaelmoore
pi_213054132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je wil terug naar een asielsysteem voor individueel politiek vervolgden? Dat staat feitelijk los van de huidige asielproblematiek. Ik vind dat wij een asielsysteem moeten hebben voor mensen als Assange en Snowden. Maar dan moet je wel keuzes maken, en bijvoorbeeld de Egyptische moslimbroeders die na het einde van hun schrikbewind in de problemen kwamen niet hier met een vluchtelingenbootje grachtenrondvaart laten doen om met valse praatjes over hoe Amsterdam door immigranten is opgebouwd de islamisering van Nederland komen promoten. Je moet dan wel partij kiezen.

Je hebt opvang van mensen die rechtstreeks komen van een oorlogssituatie of natuurramp of zo, zoals we met een miljoen Belgen hebben gehad, die hebben gewoon onderdak en eten nodig. Dat is ook allemaal niet zo'n probleem want dat is eenmalige gebeurtenis en zeer tijdelijk van aard want die mensen willen zo snel mogelijk terug. Dan kan er heel veel en willen mensen er ook veel voor doen omdat er echte nood is.

Daar is nu geen sprake van. Deze mensen reizen helemaal naar Nederland om een situatie in hun, vermeende, land van herkomst te gebruiken om hier een beter leven te krijgen. Die waren al ergens opgevangen, dus die hoeven wij hier niet nog eens op te vangen alsof ze van een oprukkend front zijn komen gewandeld. Als ik naar Zwitserland reis en beweer geen geld te hebben wordt ik ook niet opgevangen in een hotel met 3 maaltijden per dag, paleonto dieet uiteraard want daar geloof ik in. Kom maar door met dat vlees. Dan zeggen ze ook je hebt nou eenmaal het recht om asiel aan te vragen, vul dit formuliertje maar in en dan zoek je het verder maar uit. Als je een reis boekt moet je ook onderdak boeken en voor je eigen eten zorgen.
we moeten zielepieten scheiden van werkwillige migranten

en voor de arbeidsmigranten gaan bouwen , ja in de weilanden
met een taalles lokaal en een werkburo voor inschakeling in de zorg of tuinbouw of distri en de chauffeurs kunnen ook aan het werk

https://www.telegraaf.nl/(...)eer-azc-hotels-nodig

De Zielepieten mogen in Ter Apel blijven en daar opgevangen worden
dus alle zielig gehendicapte homo s zonder moeder die oorlogslachtoffer zijn kunnen daar heen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 02-04-2024 17:05:19 ]
pi_213062672
twitter

pi_213063983
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Eindelijk eens een keertje doorpakken in plaats van dat pappen en nathouden. Top!
  dinsdag 2 april 2024 @ 19:12:22 #283
323876 michaelmoore
pi_213064211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Eindelijk eens een keertje doorpakken in plaats van dat pappen en nathouden. Top!
gaan ze de straat op en dan ??
pi_213064399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Vast niet, er zal ook wel een leger blanke saviors klaar staan.

Maar het is beter dan niets.
pi_213064593
quote:
[ x ]
[ afbeelding ]
Mooi! Wegwezen met die oplichters.
  dinsdag 2 april 2024 @ 19:46:56 #286
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213064744
quote:
[ x ]
[ afbeelding ]
Lijkt leuk, maar ik acht de kans zeer groot dat ze over 5 jaar nog hier zitten..

Af en toe een verhaaltje over een uitzetting is de oplossing niet. We moeten zorgen dat ze niet meer binnen komen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 19:52:02 #287
323876 michaelmoore
pi_213064836
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:26 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Vast niet, er zal ook wel een leger blanke saviors klaar staan.

Maar het is beter dan niets.
dus toch bed, bad en brood, in wezen verranderd er toch niets dan ?/

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:46 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Lijkt leuk, maar ik acht de kans zeer groot dat ze over 5 jaar nog hier zitten..

Af en toe een verhaaltje over een uitzetting is de oplossing niet. We moeten zorgen dat ze niet meer binnen komen.
natuurlijk , ik zou ook niet weggaan , men wil gewoon een paar vrije plekken in de opvang nu
pi_213064861
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:46 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Prima, dat soort aandacht zal ervoor zorgen dat Wilders 1 nog strengere maatregelen gaat invoeren.
pi_213064913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dus toch bed, bad en brood, in wezen verranderd er toch niets dan ?/
[..]
Toch wel, die slappe hap van automatisch toegeven wordt in ieder geval overgeslagen.

Kleine stapjes, maar het is vooruitgang.
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:20:44 #290
323876 michaelmoore
pi_213065341
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:57 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Toch wel, die slappe hap van automatisch toegeven wordt in ieder geval overgeslagen.

Kleine stapjes, maar het is vooruitgang.
nee er gaat geen mens terug

ze mogen ook niet werken he ?
Ikzou ze gewoon een paspoort geven en een baan en een huis , is het meest eenvoudige
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 april 2024 @ 20:34:24 #291
Brabo Bastard
pi_213065583
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Jij wil ze toch zo graag hier? Dan mag je ze ook opvangen :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:35:57 #292
323876 michaelmoore
pi_213065614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij wil ze toch zo graag hier? Dan mag je ze ook opvangen :)
De overheid moet woningen bouwen , een paspoort geven en op taalles doen, wat een gezeur
pi_213066499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De overheid moet woningen bouwen , een paspoort geven en op taalles doen, wat een gezeur
Ja joh, geef heel de wereld maar een paspoort, komt goed!
pi_213066685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maak je geen illusie. Die trekken naar Ter Apel om wederom weer jaren in Nederland te kunnen blijven.

Iedereen is welkom hier.
pi_213066917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:44 schreef Inbox het volgende:

[..]
Maak je geen illusie. Die trekken naar Ter Apel om wederom weer jaren in Nederland te kunnen blijven.

Iedereen is welkom hier.
Eigenlijk denk ik dat je gelijk hebt. We zijn al veel te laat om er nog iets tegen te doen.

Jarenlang niks doen aan de instroom onder het mom van 'kan niet verdragen', racisme, naïeve wereldverbeteraars, white saviors, white guilt en 'de wereld is van iedereen' types.

Over 20-30 jaar is het hier een grote teringzooi.
  dinsdag 2 april 2024 @ 22:20:45 #296
323876 michaelmoore
pi_213067101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:03 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Eigenlijk denk ik dat je gelijk hebt. We zijn al veel te laat om er nog iets tegen te doen.

Jarenlang niks doen aan de instroom onder het mom van 'kan niet verdragen', racisme, naïeve wereldverbeteraars, white saviors, white guilt en 'de wereld is van iedereen' types.

Over 20-30 jaar is het hier een grote teringzooi.
Dat zeiden de indianen ook , toen ze de eerste flessen brandend water leeg hadden en zagen hoe hun buffels werden afgeslacht
  dinsdag 2 april 2024 @ 22:47:47 #297
323876 michaelmoore
pi_213067360
quote:
[ x ]
[ afbeelding ]
gaat niet door en terecht

quote:
DEN HAAG - Derdelanders die uit Oekraïne zijn gevlucht, mogen voorlopig toch in de opvang in Nederland blijven. Dat heeft de Raad van State, de hoogste bestuursrechter, dinsdagavond bepaald.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:37 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Mooi! Wegwezen met die oplichters.
https://www.telegraaf.nl/(...)opig-recht-op-opvang
pi_213067425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gaat niet door en terecht
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)opig-recht-op-opvang
Fijn! Benieuwd wanneer er echt duidelijkheid voor derdelanders komt.
  dinsdag 2 april 2024 @ 23:07:32 #299
323876 michaelmoore
pi_213067488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:55 schreef prunus het volgende:

[..]
Fijn! Benieuwd wanneer er echt duidelijkheid voor derdelanders komt.
die moeten gewoon een paspoort krijgen en aan het werk , ik snap dat domme getreuzel niet

zijn vaak slimme jongen of meiden die hoogopgeleid zijn en in notime aan het werk , geef ze een toekomst , we hebben jongeren en kinderen nodig in dit land

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 03-04-2024 00:18:58 ]
  woensdag 3 april 2024 @ 00:21:44 #300
323876 michaelmoore
pi_213067675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:42 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

zulke presidenten hebben meestal dikke vrienden hen hun vermogen in dat land van die vrienden gestald

zoals deze voormalige sergeant
quote:
Yahya Abdul-Aziz Jemus Junkung Jammeh (Kanilai, 25 mei 1965) is een Gambiaans militair en politicus. Hij was van 1996 tot 21 januari 2017 president van Gambia.

Onder internationale druk verliet hij op 21 januari 2017 het land.
  woensdag 3 april 2024 @ 00:28:50 #301
323876 michaelmoore
pi_213067689
LAPO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')