abonnement Unibet Coolblue
pi_212823972
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, zijn ze nu helemaal knettergek
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De Arbeidsinspectie heeft vrijdag bij een controle bij een post- en pakketbedrijf in Alphen aan den Rijn vier asielzoekers uit Syrië aangetroffen die niet mochten werken.

De controle vond plaats na meerdere meldingen dat in het depot van het bedrijf asielzoekers illegaal werkten
Niet mijn OP

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2024 14:33:44 ]
  donderdag 14 maart 2024 @ 14:35:14 #2
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212824008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Sommige mensen (eerlijk is eerlijk: niet alleen statushouders) stellen heel vreemde prioriteiten. De Syrier naast mijn ouders kocht heel snel een tweedehands autootje, een Agila, wat weliswaar geen superdeluxemodel is maar prima geschikt voor z'n korte ritjes naar school en de moskee. Was meteen al niet naar meneer z'n zin, moest eigenlijk groter en nieuwer en sneller. Toen heeft ie geld geleend bij z'n mede-Syriers en voor bijna 7000 euro een Astra diesel gekocht. Nu is hij erachter gekomen dat a. er een reden is dat Nederlanders prive zelden in een diesel rijden en b. zo'n bedrag nog best lastig terug te betalen is. Wat doet zo iemand zichzelf toch aan :D
Ik denk oprecht dat er heel veel asielzoekers zijn die echt geen idee hebben hoe het werkt in een westerse maatschappij. Die daadwerkelijk denken dat al onze welvaart hier maar komt aanwaaien en dat de bevolking daar verder weinig of niks voor hoeft te doen.
pi_212824316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat er heel veel asielzoekers zijn die echt geen idee hebben hoe het werkt in een westerse maatschappij. Die daadwerkelijk denken dat al onze welvaart hier maar komt aanwaaien en dat de bevolking daar verder weinig of niks voor hoeft te doen.
Ze krijgen natuurlijk vanaf de eerste aankomst de fine fleur van de Nederlandse zieligheidsindustrie over zich heen. Hotels, gratis vol halalpension, zakgeld, vrijstelling van strafvevolging, bemoedervrijwilligsters, dus geen wonder dat de vele laagbegaafden onder hen denken dat wij hier blij zijn met deze doorreizende asieloplichtende uitvreters.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_212827273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
gratis vol halalpension
:D
pi_212838895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat er heel veel asielzoekers zijn die echt geen idee hebben hoe het werkt in een westerse maatschappij. Die daadwerkelijk denken dat al onze welvaart hier maar komt aanwaaien en dat de bevolking daar verder weinig of niks voor hoeft te doen.
Het zijn ook landen zonder al te veel regels natuurlijk waar ze vandaan komen. Dus dat soort mensen kunnen zich nauwelijks het web van regeltjes voorstellen dat we hier in Nederland hebben gecreëerd, bijvoorbeeld rondom autobezit. Laat staan dat het uit te rekenen is voor zo iemand hoe hij het goedkoopst uit is.
Mja
  vrijdag 15 maart 2024 @ 19:31:20 #6
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212839801
Volgens mij weten ze dondersgoed hoe het hier in elkaar steekt. Dat ze toch wel een handje boven het hoofd gehouden wordt al schoppen ze overal tegenaan.
pi_212840520
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:31 schreef Mubassie het volgende:
Volgens mij weten ze dondersgoed hoe het hier in elkaar steekt. Dat ze toch wel een handje boven het hoofd gehouden wordt al schoppen ze overal tegenaan.
Nou je gaat natuurlijk niet voor je lol een oude dieselauto rijden met een wegenbelasting van 250 euro in de maand.
Mja
pi_212842087
quote:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)akt-er-een-potje-van

Kritiek op behandeling Castricumse statushouders: "Gemeente maakt er een potje van"

De gemeente Castricum blijft maar worstelen met de huisvesting van statushouders: een onhoudbare situatie, noemt Vluchtelingenwerk Nederland het. Gisteren protesteerden zo'n dertig mensen tegen hun nieuwe tijdelijke huis. Het gebrek aan een vaste plek zou de integratie hinderen, waarmee we onszelf als samenleving uiteindelijk in de vingers snijden, waarschuwt de organisatie.
En het is weer eens zo ver.

[ Bericht 25% gewijzigd door probeer op 15-03-2024 22:50:32 ]
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:15:16 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212842216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:04 schreef probeer het volgende:

[..]
En het is weer eens zover.
Geef ze wat ze willen en binnen no-time staan ze allemaal te protesteren |:(
pi_212842393
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Geef ze wat ze willen en binnen no-time staan ze allemaal te protesteren |:(
Waar ik me dan nog het meest over verbaas is die Noor uit het artikel.

quote:
Dat ziet ook Noor Ney (52) uit Driehuizen, die taalles geeft en de groep bijstaat in het protest. De uitzichtloze situatie heeft volgens haar ook een schadelijk effect op hun gezondheid, wat de integratie nog meer bemoeilijkt.

Ondankbaar
“Dit zijn jonge, gezonde mannen van in de dertig, onze toekomstige arbeidskrachten. Daar moeten we goed voor zorgen. Door hen zo te behandelen, ontstaan er uiteindelijk allerlei mentale en fysieke problemen. Het is dan zo lastig iets op te bouwen. We zetten hen buitenspel, terwijl we overal kampen met personeelstekorten.”

De publieke verontwaardiging over statushouders die “woningen durven te weigeren”, verbaast haar niet. “Ik begrijp het grote sentiment als je het verhaal niet kent, maar het gaat hier niet om een stelletje 'ondankbare asielzoekers', maar om een niet-functionerende gemeente die er een potje van maakt”, stelt ze. “Het zou de gemeente sieren als ze hun fouten toegeven en hun verantwoordelijkheid nemen.”
Blijkbaar begrijpt Noor niet dat iedereen die in een onwenselijke positie zit door de woningnood, die uitzichtloosheid en bijkomende problematiek ervaart. Hoe de fuck redeneert ze dat tijdelijke woonruimte alleen voor die groep schadelijk is, vraag ik me dan af. Ik ken een fors aantal afgestudeerden die ofwel weer thuis wonen, ofwel in (tijdelijke) studentenkamers. Die mensen kunnen ook niet volledig integreren in de werkende samenleving, blijven er op deze manier ook buiten staan, en worden gedwongen levenskeuzes uit te stellen die onze samenleving zouden baten.

Maar dát kan Noor zich dan blijkbaar niet voorstellen. Ik gok dat Noor en haar sociale cirkel er zelf prima bij zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 15-03-2024 22:48:20 ]
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 15 maart 2024 @ 22:40:08 #11
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212842552
Die stond vast mee te zingen met dat asielzoekerslied "Jij bent welkom".

Typje geitenwollensok.

Veel krommer kan het niet.
pi_212842728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Waar ik me dan nog het meest over verbaas is die Noor uit het artikel.
[..]
Blijkbaar begrijpt Noor niet dat iedereen die in een onwenselijke positie zit door de woningnood, die uitzichtloosheid en bijkomende problematiek ervaart. Hoe de fuck redeneert ze dat tijdelijke woonruimte alleen voor die groep schadelijk is, vraag ik me dan af. Ik ken een fors aantal afgestudeerden die ofwel weer thuis wonen, ofwel in (tijdelijke) studentenkamers. Die mensen kunnen ook niet volledig integreren in de werkende samenleving, blijven er op deze manier ook buiten staan, en worden gedwongen levenskeuzes uit te stellen die onze samenleving zouden baten.

Maar dát kan Noor zich dan blijkbaar niet voorstellen. Ik gok dat Noor en haar sociale cirkel er zelf prima bij zitten.
Die heeft er al een paar elders mogen ontvangen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 maart 2024 @ 23:41:26 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212843132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Waar ik me dan nog het meest over verbaas is die Noor uit het artikel.
[..]
Blijkbaar begrijpt Noor niet dat iedereen die in een onwenselijke positie zit door de woningnood, die uitzichtloosheid en bijkomende problematiek ervaart. Hoe de fuck redeneert ze dat tijdelijke woonruimte alleen voor die groep schadelijk is, vraag ik me dan af. Ik ken een fors aantal afgestudeerden die ofwel weer thuis wonen, ofwel in (tijdelijke) studentenkamers. Die mensen kunnen ook niet volledig integreren in de werkende samenleving, blijven er op deze manier ook buiten staan, en worden gedwongen levenskeuzes uit te stellen die onze samenleving zouden baten.

Maar dát kan Noor zich dan blijkbaar niet voorstellen. Ik gok dat Noor en haar sociale cirkel er zelf prima bij zitten.
Moederkloek Noor geeft er kennelijk alleen iets om als het een kleurtje heeft en uit Verweggistan komt.
pi_212845207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 22:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Waar ik me dan nog het meest over verbaas is die Noor uit het artikel.
[..]
Blijkbaar begrijpt Noor niet dat iedereen die in een onwenselijke positie zit door de woningnood, die uitzichtloosheid en bijkomende problematiek ervaart. Hoe de fuck redeneert ze dat tijdelijke woonruimte alleen voor die groep schadelijk is, vraag ik me dan af. Ik ken een fors aantal afgestudeerden die ofwel weer thuis wonen, ofwel in (tijdelijke) studentenkamers. Die mensen kunnen ook niet volledig integreren in de werkende samenleving, blijven er op deze manier ook buiten staan, en worden gedwongen levenskeuzes uit te stellen die onze samenleving zouden baten.

Maar dát kan Noor zich dan blijkbaar niet voorstellen. Ik gok dat Noor en haar sociale cirkel er zelf prima bij zitten.
"Toekomstige arbeidskrachten". Toen moest ik wel een beetje lachen. De meeste willen niet werken, maar lekker outkiering.
pi_212847622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:31 schreef Mubassie het volgende:
Volgens mij weten ze dondersgoed hoe het hier in elkaar steekt. Dat ze toch wel een handje boven het hoofd gehouden wordt al schoppen ze overal tegenaan.
Enkel op het gebied van gratis geld, gratis asieladvocaten en dat soort dingen weten ze uitstekend de weg. Zou haast zeggen dat ze dat zelfs beter dan de hier geboren en getogen Nederlanders weten. Geholpen door de zieligheidsindustrie uiteraard en de mensensmokkelaars die complete foldertjes klaar hebben liggen over wat je waar allemaal kan krijgen als gelukszoeker.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 13:50:00 #16
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212847842


Vreselijk dat deze homofiele kwetsbare moslim mannen uit oorlogsgebieden zo mensonterend worden behandeld. Ze zouden autochtonen senioren verplicht moeten stellen door te verhuizen. Dit zodat er woningen vrij komen voor onze toekomstige oncologen, tandartsen en wetenschappers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 maart 2024 @ 17:41:42 #17
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212850553
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Vreselijk dat deze homofiele kwetsbare moslim mannen uit oorlogsgebieden zo mensonterend worden behandeld. Ze zouden autochtonen senioren verplicht moeten stellen door te verhuizen. Dit zodat er woningen vrij komen voor onze toekomstige oncologen, tandartsen en wetenschappers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D66 en GL hebben het liefst kwetsbare invalide homo moslims , maar niet bij hen in de buurt svp

Maar geen werkwilligen want dat zijn profiteurs

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 16-03-2024 18:21:32 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_212869720
https://www.skipr.nl/nieu(...)e-zorg-asielzoekers/

"Het COA betaalt"....

Nee, de belastingbetaler betaalt..
  maandag 18 maart 2024 @ 11:50:07 #19
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_212870483
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:21 schreef Toine51 het volgende:
https://www.skipr.nl/nieu(...)e-zorg-asielzoekers/

"Het COA betaalt"....

Nee, de belastingbetaler betaalt..
Vond het al zo vreemd.. Het potje van het COA lijkt oneindig. :')
  maandag 18 maart 2024 @ 12:08:55 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212870649
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:50 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Vond het al zo vreemd.. Het potje van het COA lijkt oneindig. :')
Maar winkeliers die vlakbij een AZC zitten mogen natuurlijk wel zelf opdraaien voor de kosten van rovende asielzoekers, vernielingen, overlast etc. Camera's plaatsen? U betaalt het zelf maar. Misschien komt Oom Agent nog even een keer koffie drinken maar verder gebeurt er niks.
pi_212871909
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maar winkeliers die vlakbij een AZC zitten mogen natuurlijk wel zelf opdraaien voor de kosten van rovende asielzoekers, vernielingen, overlast etc. Camera's plaatsen? U betaalt het zelf maar. Misschien komt Oom Agent nog even een keer koffie drinken maar verder gebeurt er niks.
Ik vraag me echt af hoe dicht we tegen een escalatiepunt aanzitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212871980
twitter


Inmiddels al 18.000 (was eerst 16.000) zogenaamde statushouders in de opvang die recht zouden moeten hebben op een eigen woning. Op basis waarvan hebben zij meer recht op een woning dan een Nederlandse woningzoekende eigenlijk? Natuurlijk gaat dat gedrocht van de spreidingswet dit probleem natuurlijk niet tackelen maar eerder erger maken.

De oplossing is minder asielzoekers tot statushouders maken, gewoon afwijzen die aanvraag. Ze komen immers ook allemaal door veilige landen hier aanzetten waar zij ook asiel zouden kunnen aanvragen, geen enkele komt via de Noordzee of Waddenzee hier aangedobberd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 18 maart 2024 @ 14:03:38 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212872000
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ x ]

Inmiddels al 18.000 (was eerst 16.000) zogenaamde statushouders in de opvang die recht zouden moeten hebben op een eigen woning. Op basis waarvan hebben zij meer recht op een woning dan een Nederlandse woningzoekende eigenlijk? Natuurlijk gaat dat gedrocht van de spreidingswet dit probleem natuurlijk niet tackelen maar eerder erger maken.

De oplossing is minder asielzoekers tot statushouders maken, gewoon afwijzen die aanvraag. Ze komen immers ook allemaal door veilige landen hier aanzetten waar zij ook asiel zouden kunnen aanvragen, geen enkele komt via de Noordzee of Waddenzee hier aangedobberd.
De spreidingswet heeft toch ook niet zoveel te maken met statushouders? Dat gaat puur om opvangplekken, niet om woningen. Daar zijn weer andere taakstellingen voor (die gemeenten ook structureel niet halen omdat er structureel gewoon geen woningen zijn voor al die mensen)
pi_212872007
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af hoe dicht we tegen een escalatiepunt aanzitten.
Totaal niet.

Of heb jij al ergens Nederlanders gespot die echt openlijk en massaal protesteren zijn? Ja, die enkele keer als er weer ergens een berg asielzoekers in een dorp geplaatst worden, maar landelijke protesten? Nope.. We pikken gewoon teveel. Zou eens tijd worden dat er echt massaal tegen deze lui geprotesteerd wordt.
  maandag 18 maart 2024 @ 14:07:32 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212872028
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Totaal niet.

Of heb jij al ergens Nederlanders gespot die echt openlijk en massaal protesteren zijn? Ja, die enkele keer als er weer ergens een berg asielzoekers in een dorp geplaatst worden, maar landelijke protesten? Nope.. We pikken gewoon teveel. Zou eens tijd worden dat er echt massaal tegen deze lui geprotesteerd wordt.
De megawinst van de PVV zegt op zich wel een heleboel he op landelijk niveau. Reken maar dat de asielcrisis de voornaamste reden is dat zoveel mensen Wilders hebben gestemd.
pi_212872189
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De megawinst van de PVV zegt op zich wel een heleboel he op landelijk niveau. Reken maar dat de asielcrisis de voornaamste reden is dat zoveel mensen Wilders hebben gestemd.
Het zegt iets, maar tegelijkertijd ook helemaal niets.

Protesten moeten er komen. Landelijke protesten inclusief rellen, zodat het de wereld rondgaat en het kabinet de ernst er eindelijk eens van inziet en de kiezers serieus nemen, in plaats van weg te blijven kijken.
  maandag 18 maart 2024 @ 17:15:55 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212873882
quote:
...
De Algerijn hoefde zich niet meer te verantwoorden voor de diefstallen in Zwolle. In april werd hij Nederland uitgezet. De man keerde echter terug en kreeg onderdak in het asielzoekerscentrum in Ter Apel. Op vrijdag 27 oktober werd hij betrapt in de Plus aan de Vechtstraat. Hij stopte daar meerdere etenswaren in zijn jas en broek en verliet de winkel zonder af te rekenen.
...
Bron
HOE DAN!!!???
Dat hele artikel is één grote antireclame maar hier gaat toch elk draagvlak aan kapot? Iemand uitzetten en doodleuk weer onderdak geven en niet weg krijgen.
  maandag 18 maart 2024 @ 18:11:50 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212874484
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
HOE DAN!!!???
Dat hele artikel is één grote antireclame maar hier gaat toch elk draagvlak aan kapot? Iemand uitzetten en doodleuk weer onderdak geven en niet weg krijgen.
_O-

Dit land :')
pi_212874573
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
HOE DAN!!!???
Dat hele artikel is één grote antireclame maar hier gaat toch elk draagvlak aan kapot? Iemand uitzetten en doodleuk weer onderdak geven en niet weg krijgen.
Iemand deporteren is niet zo makkelijk. Volgens de wet moet hij gedeporteerd worden, maar je bent afhankelijk van het land van herkomst
pi_212874607
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Iemand deporteren is niet zo makkelijk. Volgens de wet moet hij gedeporteerd worden, maar je bent afhankelijk van het land van herkomst
Nee. Dat is een verdragsrechtelijke verplichting van het land van herkomst en de indringer is afhankelijk, niet Nederland. Maar ja, die verdragsverplichtingen gelden nooit in het nadeel van de omvolking en bruine mensen zijn ook nooit ergens zelf verantwoordelijk voor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_212874615
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee. Dat is een verdragsrechtelijke verplichting van het land van herkomst en de indringer is afhankelijk, niet Nederland. Maar ja, die verdragsverplichtingen gelden nooit in het nadeel van de omvolking en bruine mensen zijn ook nooit ergens zelf verantwoordelijk voor.
Dat zal wel, maar als het land van herkomst niet wil meewerken, dan kun je alsnog niks
  maandag 18 maart 2024 @ 18:25:30 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212874630
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:24 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat zal wel, maar als het land van herkomst niet wil meewerken, dan kun je alsnog niks
Lekker belangrijk wat die bananenrepublieken willen, zet ze gewoon op een vlucht en laat ze daar achter.
pi_212874657
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Lekker belangrijk wat die bananenrepublieken willen, zet ze gewoon op een vlucht en laat ze daar achter.
Ja, dat gaat dus niet lukken
  maandag 18 maart 2024 @ 18:44:20 #34
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212874823
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:19 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Iemand deporteren is niet zo makkelijk. Volgens de wet moet hij gedeporteerd worden, maar je bent afhankelijk van het land van herkomst
Ja dat weet ik, maar hij is dus uitgezet, keert terug en krijgt onderdak in Ter Apel. Je mag toch verwachten dat ze een administratie bijhouden van personae non gratae. Anders heeft uitzetten dus totaal geen zin.
pi_212874865
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar hij is dus uitgezet, keert terug en krijgt onderdak in Ter Apel. Je mag toch verwachten dat ze een administratie bijhouden van personae non gratae. Anders heeft uitzetten dus totaal geen zin.
Ja, natuurlijk houden ze een administratie bij.
Natuurlijk heeft uitzetten wel zin.
  maandag 18 maart 2024 @ 19:06:36 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212875124
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar hij is dus uitgezet, keert terug en krijgt onderdak in Ter Apel. Je mag toch verwachten dat ze een administratie bijhouden van personae non gratae. Anders heeft uitzetten dus totaal geen zin.
Beetje dom om weer naar het aanmeldcentrum te gaan.

Hij kan hier keurig, illegaal, met soortgenoten toeven in de slums van Roffa of Damsco. Kun je de bak ook niet indraaien.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212875170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat er heel veel asielzoekers zijn die echt geen idee hebben hoe het werkt in een westerse maatschappij. Die daadwerkelijk denken dat al onze welvaart hier maar komt aanwaaien en dat de bevolking daar verder weinig of niks voor hoeft te doen.
Overregulering snappen ze gewoon niet. Misschien de rest van de wereld ook niet.

Voor elke wetsartikel is er een amendment is er een toelichting.
pi_212875179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ze krijgen natuurlijk vanaf de eerste aankomst de fine fleur van de Nederlandse zieligheidsindustrie over zich heen. Hotels, gratis vol halalpension, zakgeld, vrijstelling van strafvevolging, bemoedervrijwilligsters, dus geen wonder dat de vele laagbegaafden onder hen denken dat wij hier blij zijn met deze doorreizende asieloplichtende uitvreters.
Onderdak, eten en leefgeld. En Shell doet niets!
pi_212875182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het zijn ook landen zonder al te veel regels natuurlijk waar ze vandaan komen. Dus dat soort mensen kunnen zich nauwelijks het web van regeltjes voorstellen dat we hier in Nederland hebben gecreëerd, bijvoorbeeld rondom autobezit. Laat staan dat het uit te rekenen is voor zo iemand hoe hij het goedkoopst uit is.
jij snapt het
pi_212875228
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Vreselijk dat deze homofiele kwetsbare moslim mannen uit oorlogsgebieden zo mensonterend worden behandeld. Ze zouden autochtonen senioren verplicht moeten stellen door te verhuizen. Dit zodat er woningen vrij komen voor onze toekomstige oncologen, tandartsen en wetenschappers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FTM heeft ooit uitgezocht dat er een half miljoen woningen in Nederland leeg staan. Maar dat zou erg pijnlijk zijn voor de belegger als er opeens meer aanbod aan woningen vrijkomen op de markt. Die (WOZ) waarde moet het toch waard zijn om in te beleggen.

Huizen>mensen
pi_212875232
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:21 schreef Toine51 het volgende:
https://www.skipr.nl/nieu(...)e-zorg-asielzoekers/

"Het COA betaalt"....

Nee, de belastingbetaler betaalt..
*ECB
pi_212875246
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ x ]

Inmiddels al 18.000 (was eerst 16.000) zogenaamde statushouders in de opvang die recht zouden moeten hebben op een eigen woning. Op basis waarvan hebben zij meer recht op een woning dan een Nederlandse woningzoekende eigenlijk? Natuurlijk gaat dat gedrocht van de spreidingswet dit probleem natuurlijk niet tackelen maar eerder erger maken.

De oplossing is minder asielzoekers tot statushouders maken, gewoon afwijzen die aanvraag. Ze komen immers ook allemaal door veilige landen hier aanzetten waar zij ook asiel zouden kunnen aanvragen, geen enkele komt via de Noordzee of Waddenzee hier aangedobberd.
De wetgeving hierover is op landelijk gebied outdated en voor het neoneoliberalisme en de pech generatie. Vroeger waren er nog huizen voor statushouders en de nieuwe generatie. Nu gaan statushouders voor want urgentie.
pi_212875253
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De megawinst van de PVV zegt op zich wel een heleboel he op landelijk niveau. Reken maar dat de asielcrisis de voornaamste reden is dat zoveel mensen Wilders hebben gestemd.
De huizencrisis.
pi_212875255
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 14:37 schreef Inbox het volgende:

[..]
Het zegt iets, maar tegelijkertijd ook helemaal niets.

Protesten moeten er komen. Landelijke protesten inclusief rellen, zodat het de wereld rondgaat en het kabinet de ernst er eindelijk eens van inziet en de kiezers serieus nemen, in plaats van weg te blijven kijken.
En dan wordt het leger ingezet bij de rellen. Succes.
pi_212875337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ze krijgen natuurlijk vanaf de eerste aankomst de fine fleur van de Nederlandse zieligheidsindustrie over zich heen. Hotels, gratis vol halalpension, zakgeld, vrijstelling van strafvevolging, bemoedervrijwilligsters, dus geen wonder dat de vele laagbegaafden onder hen denken dat wij hier blij zijn met deze doorreizende asieloplichtende uitvreters.
Het is natuurlijk verwerpelijk om hen allemaal te criminaliseren, je kan namelijk nooit met iedere asielzoeker van gedachten gewisseld hebben.
Het enige wat je de asielzoekers verwijten kan is dat zij weinig aan zelfreflectie doen.
pi_212875591
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:18 schreef Origami94 het volgende:

[..]
En dan wordt het leger ingezet bij de rellen. Succes.
Het zou me niets verbazen dat dergelijke demonstraties idd neergeslagen zullen worden. Niet direct met het leger, dat dan weer niet. Maar wel sneller dan bijv. demonstratie van XR ofzo.
pi_212875732
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:24 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat zal wel, maar als het land van herkomst niet wil meewerken, dan kun je alsnog niks
Die weekdieren van gevestigde partijen niet nee. Hou eerst maar eens op met dat probleem van een buitenlands staatsburger met zijn regering ons probleem te maken. Vervolgens maak je er het probleem van die indringer en diens regering van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 18 maart 2024 @ 20:01:13 #48
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212875941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, zijn ze nu helemaal knettergek
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen
[..]
Niet mijn OP
ze mogen helemaal niet werken

hoe kan het dat ze aan het werk zijn daar ??

onmiddellijk ontslaan die mensen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_212876115
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die weekdieren van gevestigde partijen niet nee. Hou eerst maar eens op met dat probleem van een buitenlands staatsburger met zijn regering ons probleem te maken. Vervolgens maak je er het probleem van die indringer en diens regering van.
Wat stel je voor dan?
pi_212876265
Mensen worden steeds bozer lijkt het. Moet je die uitspraken toch eens zien hier. Echt pure haat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')