De huisarts is het zweverige gezwets van de havermelkelite spuugzat
https://www.telegraaf.nl/(...)omme-zweverige-gelulHUP naar de GGD met je kindjes, inenting ontzeggen terwijl jezelf wel ingeënt bent ???????????????????
Wil je wachten tot je jouw kind ziet lijden?/
quote:
Leenstra’s boodschap is gericht aan alle ’andersdenkenden, havermelkbakfietsen,
Balizandvretende-hipstergoeroe’s, antroposofen en alle andere feitennegerende-egocentristen’.
De huisarts en medisch publicist kan het niet aanzien dat de vaccinatiegraad in Nederland onder de 90 procent is gedoken.
quote:
Groene wijn
In het bericht richt hij zich tot de ’havermelkelite’.
Daarmee worden meestal randstedelijke twintigers en dertigers bedoeld, die de voorkeur geven aan gezondere en duurzame keuzes, zoals havermelk, groene wijn, desembrood, fitness, yoga en welzijn. Leenstra:
„Dé ongevaccineerde bestaat niet.
Er zijn mensen die het uit geloofsovertuiging niet doen, of omdat ze antroposofisch zijn.
Maar er is ook een groeiende groep die zegt: ’
Ik wil mijn kind helemaal biologisch opvoeden en op Instagram adviseren mensen mij om niet te vaccineren’.
Nou, die groep wil ik een spreekwoordelijke schop onder de kont geven.”
quote:
Opeens steken oude ziektes als kinkhoest en mazelen weer de kop op.
Hoe kan dat en wat valt er tegen te doen?
Het RIVM maakt zich grote zorgen over de stijging van het aantal baby's met kinkhoest.
Sinds februari overleden er al vier baby's aan de ziekte.
Nu worden in het hele land besmettingen gemeld. Hoe zorgelijk is dit?
Simoon Hermus 16 maart 2024, 20:00
[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 19-03-2024 17:50:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels