abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212838685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 16:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dhimmi is toch apartheid?
Dat woord betekent bescherming. Joden en christenen genoten bescherming onder Islamtische overheersing. Dat was toendertijd wel anders onder christenen als ze gebieden innamen.
pi_212838701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik begrijp dat westerse landen veel hulpgoederen brengen naar de Gaza strook, maar wat doen eigenlijk de moslimlanden aan hulp?
marokko had gisteren nog iets gedaan.
pi_212838733
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:41 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:Y

Jullie Jodenhaters en/of Israëlhaters.
Heerlijk man. Geweldige vent ben je ook. Kritiek hebben op Isreal is totaal iets anders dan iets tegen joden hebben.
Ik heb absoluut niets tegen joden. Ik prefereer vreedzame joden boven gewelddadige Arabieren.

Prefereer jij gewelddadige joden boven vreedzame Arabieren?
pi_212838742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik begrijp dat westerse landen veel hulpgoederen brengen naar de Gaza strook, maar wat doen eigenlijk de moslimlanden aan hulp?
Die zorgen ervoor dat Isreal goederen geleverd krijgt via SA
pi_212838873
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat woord betekent bescherming. Joden en christenen genoten bescherming onder Islamtische overheersing. Dat was toendertijd wel anders onder christenen als ze gebieden innamen.
Tegen wie?
pi_212838898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tegen wie?
Tegen iedereen die hen onrecht aan wil doen.
pi_212839356
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 16:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Hahaha ja. Allemaal Netanyahu-fans die apeshit gaan.
pi_212839484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef Chadi het volgende:

[..]
Tegen iedereen die hen onrecht aan wil doen.
"Mooie synagoge/kerk, het zou jammer zijn als iemand die in de fik steekt. Als je ons nou wat geld geeft gebeurt dat niet. "

Zoiets?
pi_212839526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:48 schreef Chadi het volgende:

[..]
Heerlijk man. Geweldige vent ben je ook. Kritiek hebben op Isreal is totaal iets anders dan iets tegen joden hebben.
Ik heb absoluut niets tegen joden. Ik prefereer vreedzame joden boven gewelddadige Arabieren.
Geloof je het zelf? :+

Je ziet eruit als een eend, je kwaakt als een eend en je waggelt als een eend. Verwacht je nou echt dat ik geloof dat je iets anders bent dan een eend?
Intolerant voor intolerantie
pi_212840602
:O
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
"Mooie synagoge/kerk, het zou jammer zijn als iemand die in de fik steekt. Als je ons nou wat geld geeft gebeurt dat niet. "

Zoiets?
Gaaaaaap
pi_212840630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:09 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Geloof je het zelf? :+

Je ziet eruit als een eend, je kwaakt als een eend en je waggelt als een eend. Verwacht je nou echt dat ik geloof dat je iets anders bent dan een eend?
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Wat jij gelooft of van mij denkt, zal mij aan mijn reet roesten
pi_212841936
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:11 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Je vraag was een afleidingsmanoeuvre, geen echte vraag. :6
quote:
Wat jij gelooft of van mij denkt, zal mij aan mijn reet roesten
Dat is verder prima, maar probeer nou niet om mensen voor de gek te houden. Dat staat zo lullig.
pi_212844142
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:50 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Je vraag was een afleidingsmanoeuvre, geen echte vraag. :6
[..]
Dat is verder prima, maar probeer nou niet om mensen voor de gek te houden. Dat staat zo lullig.
Geef gewoon toe dat je een moslim hater bent. Draai er niet omheen.
pi_212844717
quote:

[..]

Maar die Joden moeten wel doen ik zeg. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212845084
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 03:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Geef gewoon toe dat je een moslim hater bent. Draai er niet omheen.
:o nou loop je me zo te verwijten dat kritiek niet direct haat is! :P
pi_212845285
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:46 schreef Ulx het volgende:
Aangezien de cijfers over het aantal slachtoffers niet lijken te kloppen is genocide ineens wel weer alleen maar een gerucht. En niets meer.
Laatst gelezen ja dat de cijfers statistisch nergens over gaan met negatieve correlaties en verdacht lineair verloop. Leek overigens wel een vrij pro Israël bron te zijn dus slag om de arm maar het las geloofwaardig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212845615
quote:

Ik denk dat de meeste mensen wat dit betreft vreedzame Arabieren zal prefereren. Het probleem is enkel dat er daar niet veel van zijn. Je hoeft alleen maar naar dit conflict te kijken om dat te concluderen. De hele Arabische wereld staat inmiddels al 75 jaar te steigeren en schuimbekken omdat er een Joodse staat is ter grote van een postzegel. Dit kan men in Arabische en Islamtische kringen simpelweg niet accepteren, want heel het Midden-Oosten moet en zal compleet Islamitisch zijn.

En de vijandelijkheid tegen Joden begon natuurlijk al in de jaren 20 van de vorige eeuw, toen er volgens de Arabieren 'te veel' Joden richting het Britse Mandaatgebied kwamen, dus begon men maar met verscheidene pogroms jegens deze Joden.

Hilarisch genoeg is er de afgelopen decennia een oneindige influx van mensen uit de Arabische en Islamtische wereld richting het Westen, dat moet dan ineens wel kunnen. Maar zelf tolerant zijn richting religieuze of etnische minderheden zit er niet in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212845645
quote:
14 jaar geleden (!) schreef ze al een verhelderend artikel over de hypocrisie van moslims en arabieren ten aanzien van Israel: https://www.trouw.nl/nieuws/gelukkig-hebben-we-gaza~b7d55853/
pi_212846504
quote:
Official Fatah statement against Hamas: ‼️
”You didn't consult anyone before you went for 7/10.
You are responsible and you are guilty of the greatest disaster in the history of the Palestinian people.
You want Iran to rule over us.
Your leaders live in 7-star hotels abroad, they also moved their families [from Gaza], and we are paying the price of the war.”
Israel is blamed too, of course. But the PA’s attack on Hamas is devestating. Also encouraging.
twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2024 11:22:48 ]
pi_212846559
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212846605
twitter

Israël bouwt een pier zodat ze de genocide kunnen opvoeren voor humanitaire hulp in Gaza.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212846796
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 11:22 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]
Ah ja, Fatah. Hmm.

Prima dat ze zich uitspreken tegen Hamas, maar dit is weer een groep die niet serieus kan worden genomen. Dit benadrukt ook hoe diep het radicalisme zit verweven in de Palestijnse samenleving. Een partij als Fatah wordt gezien als 'gematigd'.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212846885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 11:29 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Ik heb gisteren twee bommen in de achtertuin laten ontploffen en daar zijn geen slachtoffers bij gevallen. Dat is 0,0 dode per bom oftewel extreem precieze bommen.

Wie wil een handtekening?
pi_212848020
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')