Dommies heb je altijd. Maar als aantallen relevant zijn, dan was Srebrenica geen genocide.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is anders het enige argument dat men maakt.
Wat wil je heen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is maar een aanname natuurlijk. Hamas zegt dat die familie uit criminelen bestaat. Laten we eens aannemen dat die de waarheid spreken: Hoeveel leden van de oorspronkelijke bevolking zouden die Turken hebben uitgemoord?
Ietsjes ouder in The Lancet, over die aantallen. Deze is wel peer reviewed.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:46 schreef Ulx het volgende:
Aangezien de cijfers over het aantal slachtoffers niet lijken te kloppen is genocide ineens wel weer alleen maar een gerucht. En niets meer.
Ze hebben ze zelfs terug gehaald nadat de pauselijke milities ze uitgemoord hadden. Ze hebben eeuwen gedomineerd daar een konden alle joden daar verjagen of vermoorden als ze daar zijn in hadden. Maar nu opeens in de jaren 20 vonden er aanvallen op joden plaats.... Zonder enige aanleiding natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wat opmerkelijk dan dat er verscheidene pogroms waren in de jaren 20 van de vorige eeuw, omdat volgens de Arabieren, zich te veel Joden in het gebied kwamen vestigen. Daaruit blijkt toch wel dat men er alles aan wilde doen die populatie Joden zo klein mogelijk te houden.
Een uitgangspunt dat we door de hele Islamtische wereld kunnen zien trouwens. Religieuze of ethnische minderheden worden getolereerd in hele kleine groepen en in een rol van tweederangsburger.
Over een periode van twee weken, direct na de pogrom van Hamas. Tenzij proberen gijzelaars te bevrijden nu ook al 'genocide' is haal ik daar mijn schouders over op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ietsjes ouder in The Lancet, over die aantallen. Deze is wel peer reviewed.
Omdat de notie van een Joodse staat op "islamitische grond" ondenkbaar was.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom weigerden Arabieren het plan van 1947 -zonder Jeruzalem in Israel- dan?
Die genocide roepers neem ik sowieso niet serieus. En ik heb er nog eens over nagedacht en ik denk dat dat echt de allerbeste manier is om met dat standpunt om te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over een periode van twee weken, direct na de pogrom van Hamas. Tenzij proberen gijzelaars te bevrijden nu ook al 'genocide' is haal ik daar mijn schouders over op.
Dhimmi is toch apartheid?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Omdat de notie van een Joodse staat op "islamitische grond" ondenkbaar was.
Nogmaals, Joden zijn (waren) prima als ze maar netjes dhimmi zijn. Dat veranderde toen de nazi- en sovjetpropaganda aan begon te slaan, in de loop van de vorige eeuw.
quote:
Die hoeven toch niks te doen want kolonisten uit Europa?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik begrijp dat westerse landen veel hulpgoederen brengen naar de Gaza strook, maar wat doen eigenlijk de moslimlanden aan hulp?
Is niet heel goed bekend qua euros/dollars, maar de volgende link geeft wel een goed beeld hoe 't er over 't algemeen aan toe gaatquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik begrijp dat westerse landen veel hulpgoederen brengen naar de Gaza strook, maar wat doen eigenlijk de moslimlanden aan hulp?
Volgens mij toch aardig wat. De Jordaanse koning persoonlijk heeft voedseldroppingen uitgevoerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat woord betekent bescherming. Joden en christenen genoten bescherming onder Islamtische overheersing. Dat was toendertijd wel anders onder christenen als ze gebieden innamen.quote:
marokko had gisteren nog iets gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heerlijk man. Geweldige vent ben je ook. Kritiek hebben op Isreal is totaal iets anders dan iets tegen joden hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:41 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Jullie Jodenhaters en/of Isralhaters.
Die zorgen ervoor dat Isreal goederen geleverd krijgt via SAquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Tegen wie?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat woord betekent bescherming. Joden en christenen genoten bescherming onder Islamtische overheersing. Dat was toendertijd wel anders onder christenen als ze gebieden innamen.
"Mooie synagoge/kerk, het zou jammer zijn als iemand die in de fik steekt. Als je ons nou wat geld geeft gebeurt dat niet. "quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tegen iedereen die hen onrecht aan wil doen.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heerlijk man. Geweldige vent ben je ook. Kritiek hebben op Isreal is totaal iets anders dan iets tegen joden hebben.
Ik heb absoluut niets tegen joden. Ik prefereer vreedzame joden boven gewelddadige Arabieren.
Gaaaaaapquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Mooie synagoge/kerk, het zou jammer zijn als iemand die in de fik steekt. Als je ons nou wat geld geeft gebeurt dat niet. "
Zoiets?
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Wat jij gelooft of van mij denkt, zal mij aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Je ziet eruit als een eend, je kwaakt als een eend en je waggelt als een eend. Verwacht je nou echt dat ik geloof dat je iets anders bent dan een eend?
Je vraag was een afleidingsmanoeuvre, geen echte vraag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Dat is verder prima, maar probeer nou niet om mensen voor de gek te houden. Dat staat zo lullig.quote:Wat jij gelooft of van mij denkt, zal mij aan mijn reet roesten
Geef gewoon toe dat je een moslim hater bent. Draai er niet omheen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:50 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je vraag was een afleidingsmanoeuvre, geen echte vraag.
[..]
Dat is verder prima, maar probeer nou niet om mensen voor de gek te houden. Dat staat zo lullig.
Maar die Joden moeten wel doen ik zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heerlijk man. Geweldige vent ben je ook. Kritiek hebben op Isreal is totaal iets anders dan iets tegen joden hebben.
Ik heb absoluut niets tegen joden. Ik prefereer vreedzame joden boven gewelddadige Arabieren.
Prefereer jij gewelddadige joden boven vreedzame Arabieren?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je een moslim hater bent. Draai er niet omheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |