SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door devzero op 14-03-2024 03:00:12 ]![]()
ja ik ook, maar dat juist, wat is er het trucje nu in op motor blok, wss ny kan niet omdraaien in het voorloop...quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is meer MTS/HTS, ik kan het wel even uittekenen, maar even geen zin inDo what you love, love what you do!![]()
403 - Toegang geweigerdquote:Op donderdag 14 maart 2024 03:00 schreef kree het volgende:
https://www.circuitsonline.net/forum/file/23334/forum-post
Toegang tot de aangevraagde URL is geweigerd.![]()
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
het gaat dus om bij de motor, wat draai ik daar om? niet alleen 2 fase dus maar nog twee volgens mij?Do what you love, love what you do!![]()
het is simpel nl denk, maar ik ga fucked up met schema enzo en met welke ik nu op het motorblok moet omdraaien?
helpt niet dat ik er dus heel veel verschillende varianten van tegen kom als ik dit zoek...
Ik denk aan twee kanten motor blok zelfde wisselen, maar ok kleuren zijn allemaal ook niet altijd hetzelfde met aders.
dus U1<>V1 - U2<>V2 wisselen lijkt me?
[ Bericht 29% gewijzigd door kree op 14-03-2024 03:14:38 ]Do what you love, love what you do!![]()
Rim Tim Tagi DimIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Meow cat, please meow backIk ben de kleur MAGENTA
ik kan alleen maar zeggen, ben het daar zo niet mee eens....?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ineens Sally die me te grazen wilt nemen en Freshfruit die alles liket. Bah, Wat een rancune gedrag. En iedereen trapt erin.
ken @Sally toch echt heel anders en helemaal herken ik me niet in alles. maarja het zal wel he?
sterker nog ik zie dr als klaar staan voor anderen enzo en moeite ervoor doet, kunnen mss hoop nog voorbeeld aan nemen.
maarja zo denk ik en zie ik het.Do what you love, love what you do!![]()
nee dat weet ik..... maar eigenlijk ben je het welquote:Op donderdag 14 maart 2024 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
Waar heb je het over? Ik doe nooit lief.
Do what you love, love what you do!![]()
nu moet ik as zondag weer optreden ff doen, met bandje, allemaal muziek die ik jullie niet eens mee wil vervelen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
dit is een mooie, en ja kree heeft die met band gedaan ook. iets meer wat heftiger gespeeld.
maar dit is het origineel voor wie het boeit.
en deze en toen ik dat hoorde dacht ik. hoe kut dat gaat lastig worden
quote:Ik ben de kleur MAGENTA
moet wel ff zeggen want laatste is de Hollywood en commerciėle versie ervan. meeste is nog behouden gelukkig, rest hebben ze. verkracht muzikaal wel. maarja.commercie he, ik weet het origineel nog welquote:Op donderdag 14 maart 2024 04:17 schreef kree het volgende:
dit is een mooie, en ja kree heeft die met band gedaan ook. iets meer wat heftiger gespeeld.
maar dit is het origineel voor wie het boeit.
en deze en toen ik dat hoorde dacht ik. hoe kut dat gaat lastig wordenDo what you love, love what you do!![]()
Dus...Ik ben de kleur MAGENTA
tis wel grappig he en ga dat niet delen, maar dat ik dan via DM nog even ineens heel ander idee krijg van anderen in positieve zin enzo als wat ik nu had in dit topic.
thx. voor wie dat deden, jullie zijn allemaal positief met goed inzicht, nu het nog ff uitstralen hier
@kreequote:Drinkwater kost in 2024 ¤1,45 per duizend liter.
[ Bericht 1% gewijzigd door KillemWieft op 14-03-2024 05:06:23 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haha ja ik kan hier uitleg over geven....... Maar voordat ik dat doe, weet wel dat dit onwijs nl het meest goedkope is wat je ter wereld krijgt aan goed drinkwater zo uit de kraan. Jullie beseffen niet wat er aan vooraf gaat.quote:
Maar als er vragen zijn over waarom die prijs en hoe. die beantwoord ik graag
Goedkoper dan in Oostenrijk? Estland?quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja ik kan hier uitleg over geven....... Maar voordat ik dat doe, weet wel dat dit onwijs nl het meest goedkope is wat je ter wereld krijgt aan goed drinkwater zo uit de kraan. Jullie beseffen niet wat er aan vooraf gaat.
Maar als er vragen zijn over waarom die prijs en hoe. die beantwoord ik graag
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
heels simpele uitleg is we maken hoop kosten om PFAS regeling hier goed te krijgen en dat kost helaas meer geld. maar dan heb je we gegarandeerd goed drinkwater uit je kraanquote:Op donderdag 14 maart 2024 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goedkoper dan in Oostenrijk? Estland?Do what you love, love what you do!![]()
nog is een kuub drinkbaar water gegarandeerd hier uit de kraan beter als elders.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe weet je dat het drinkwater hier beter is dan in Zwitserland?quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:16 schreef kree het volgende:
nog is een kuub drinkbaar water gegarandeerd hier uit de kraan beter als elders.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou ik weet dat niet met Zwitserland ? maar ik weet wel we hebben toezicht op hoe het drinkwater is van alle bedrijven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het drinkwater hier beter is dan in Zwitserland?
Openbaar zijn die rapporten trouwens. en dat reguleert elkaar die alle drinkwater doen in NL.Do what you love, love what you do!![]()
bakkie koffie dan maar?quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja kan weer niet slapen lig al sinds half 1 wakkerDo what you love, love what you do!![]()
Da’s kut.quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja kan weer niet slapen lig al sinds half 1 wakkerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben nu op vakantie in Florida. Het water is drinkbaar, maar het ruikt wel naar verbrande lucifersquote:Op donderdag 14 maart 2024 05:16 schreef kree het volgende:
nog is een kuub drinkbaar water gegarandeerd hier uit de kraan beter als elders.Ik ben de kleur MAGENTA
@devzero bij jou ook?quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben nu op vakantie in Florida. Het water is drinkbaar, maar het ruikt wel naar verbrande lucifersProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat ze chloor erin stoppen, in NL tijd geleden al mee gestopt, doen we alleen nog in noodgevallen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben nu op vakantie in Florida. Het water is drinkbaar, maar het ruikt wel naar verbrande lucifersDo what you love, love what you do!![]()
voor iedereen hoor maar doe die via dm wel. Ik heb die basis opleiding gedaan die volgens mij onderhand alle waterbedrijven doen, hoop technische shit erin die je niet boeit met rekenen enzo. maar staat ook wel in de basis. an hoe we water krijgen nu hier in NL., voor heel land eigenlijk. voor wie wil doe maar ff dm en zal ik wel linkje doen, kan dat niet zo delen.Do what you love, love what you do!![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Of avondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zat weer helemaal in verkeerd topic
Oké voor jullie, ff wat ik moest leren afgelopen jaar. en dat geeft info over hoe je drinkwater hier in NL is.
https://drive.google.com/drive/folders/1stmJ0W7A6-j95qzl2ihpteORWOJu-bwl?usp=share_link
Niet misbruiken dit want mag het eigenlijk niet delenDo what you love, love what you do!![]()
Zou het dan gewoon niet delenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
whah eens twijfelachtig maar ok het is in feite algemene info,quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik ben er niet heel bang voor, tis geen bedrijfs info nl. maarja goed zal wel wat copyright opzitten wss,. maar ok heb ik niet voor getekend. dit heb ik nooit gedeeld iig. het was een link van iemand. enzo....Do what you love, love what you do!![]()
lees jet maar want laat het ff staan nog, en daarna haal ik link weg. Dus ter infoDo what you love, love what you do!![]()
Had je beter aan Rusland kunnen verkopen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:59 schreef kree het volgende:
lees jet maar want laat het ff staan nog, en daarna haal ik link weg. Dus ter info
tis wel algemene info hoor, waterbedrijven doen open rapport elke aantal jaar,. lees het eensquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had je beter aan Rusland kunnen verkopen.
Ssssst, ben aan het onderhandelen over de prijs met Vlad!quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:03 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel algemene info hoor, waterbedrijven doen open rapport elke aantal jaar,. lees het eensProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hier algemene rapport openbaar
https://open.overheid.nl/(...)4b2c2d5bd6041472/pdf
daar kun je ook inbinden waarom waterprijs hoger enzo....Do what you love, love what you do!![]()
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hebben jullie nachtdiensten ofzo?
Hopelijk slaap je vanavond als een roos.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was het maar waardan was het nuttig geweest dat ik niet kon slapen
Ja vanavond mag ik weer slaapmedicatie dus dat lukt welquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hopelijk slaap je vanavond als een roos.![]()
![]()
heej als jullie ff lekker als schatjes tegen elkaar willen gaan ok hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was het maar waardan was het nuttig geweest dat ik niet kon slapen
Maarrrrrrr wil wel vrede in dit topic
Uh?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:14 schreef kree het volgende:
[..]
heej als jullie ff lekker als schatjes tegen elkaar willen gaan ok hoor
Maarrrrrrr wil wel vrede in dit topic![]()
Hij heeft zijn wachtwoord en email veranderd zodat hij niet meer kan inloggen volgens Mazikeen.quote:![]()
laat gaan die. en verder morgequote:Op donderdag 14 maart 2024 06:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij heeft zijn wachtwoord en email veranderd zodat hij niet meer kan inloggen volgens Mazikeen.
Nvmquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij heeft zijn wachtwoord en email veranderd zodat hij niet meer kan inloggen volgens Mazikeen.![]()
zir ff nieuws te luisteren,,,, heeeej maar geen hobby kippen eieren meer eten he......Do what you love, love what you do!![]()
hahaha lol, serieus he, heb je het ooit gebruikt? ik niet nlquote:
Zijn we toch betrapt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahah onze stiekeme momentjes 🤣
Ja voor de grap een keer geprobeerd. Ontzettende koppijn de volgende dag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha lol, serieus he, heb je het ooit gebruikt? ik niet nlProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik kan zo voor de liol nu American pie fragment zoeken, echt zie jullie al voor mequote:
niet zo'n succes dus..... mjahquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja voor de grap een keer geprobeerd. Ontzettende koppijn de volgende dag.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan zo voor de liol nu American pie fragment zoeken, echt zie jullie al voor me
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: