Huh wat zegt ie hier dan? Filmpje begint een beetje middenin een zin/uitleg.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende: Iemand die zulke uitspraken doet mag van mij zo snel mogelijk weg. [ x ]
Als we dat nu mogen zienquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:11 schreef Puzzie het volgende:
Al en Jimmy gaan ff buiten wandelen want dan zien de anderen hun emotie niet
Neequote:Op woensdag 13 maart 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht dat er nog een sl was op 2
Jimmy heeft een bril nodigquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:13 schreef Puzzie het volgende:
Tom is over zijn toeren volgens Jimmy
[ afbeelding ]
Nee het klopt van geen kanten . Vorige week allemaal een vette bek en zie nuquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
snappen jullie het nog?
ik ben het spoor bijster
Omdat Jimmy op Ty ging .quote:
Ja en jimmy haar nu schuldgevoel geven omdat ze op dilano is gegaan. Hij wilde tyron doen en zij dilano dus.quote:
Ja zei hij ook. Maar Alice is slim geweest want nu zijn er 3 met 4 stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Alice heeft zich in de luren laten leggen door Jimmy. Hij zit gewoon te liegen. Hij weet dat Ashley op Alice ging.
Hij is zo een schuld gevoel aan het geven aan Alice om zichzelf schoon te praten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:17 schreef Puzzie het volgende:
jimmy nu over Ty en zijn quatro formatie
Hij zegt net "We hadden Dilano niet hoeven doen, want die had er al genoeg"quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee keuze tyron en Alice dilano uitgeruild
Hij denkt verkeerd hoe mensen hebben gestemdquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij zegt net "We hadden Dilano niet hoeven doen, want die had er al genoeg"
Maar ik loop iets achter.
Ze hadden de keuze tussen Tyron en Dilano en Alice heeft de keuze voor Dilano erdoor gekregen.
Welnee , Alice wist het vorige week toch allemaal al?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is zo een schuld gevoel aan het geven aan Alice om zichzelf schoon te praten.
Die is bij mij vreselijk gezakt.....jaloerskreng....kan niet zetten dat dilano lekker met zijn duo aan het pingpongen is maar het enige wat Jimmy wil is lopen.....voor de rest niks en op zijn bed liggen konkelen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy je lult zo dom. Tyron heeft niemand op de bank gezet dat hebben anderen gedaan. Niet tyron heeft de anderen genomineerd
Zie mijn vorige bericht over haarquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is juist heel slim hiermee. Jimmy denkt heel dom
Nee, ze hadden gewoon Danny en Glenn moeten doen maar Jimmy wil de Nederlandse mannen eruit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zei hij ook. Maar Alice is slim geweest want nu zijn er 3 met 4 stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |