Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ga de pc aanzettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik ga er ook altijd even kijken alleen voor de vogeltjequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dacht even dat ik verkeerd zat door deze TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik spot zelf wel eens leuke vogeltjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er ook altijd even kijken alleen voor de vogeltje
Eergisteren puttersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Dacht even dat ik verkeerd zat door deze TT![]()
![]()
Ja dat dacht mario gisteren ook hihiquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Dacht even dat ik verkeerd zat door deze TTWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gisteren heb ik gemist, zag het nu voor het eerstquote:![]()
Best veel topics al voor 2 maanden eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tellen jullie niet elk seizoen door heequote:Op woensdag 13 maart 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heb ik gemist, zag het nu voor het eerst![]()
Best veel topics al voor 2 maanden eigenlijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee dit jaar in ieder geval niet. Heb alles vernieuwd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:55 schreef Paul het volgende:
[..]
tellen jullie niet elk seizoen door heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GODVERDOMME NIET DIT SOORT TT'S HIERquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dankuwelquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dit jaar in ieder geval niet. Heb alles vernieuwd.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
NIET VLOEKENquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
GODVERDOMME NIET DIT SOORT TT'S HIER!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
GODVERDOMME NIET DIT SOORT TT'S HIER![]()
Lekker warm welquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:10 schreef Paul het volgende:
[..]
je meent het niet he
Wil je naar de hel ofzo?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
@JustinK ik ben weer aan het poepenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen ideequote:
Van Bonnie Mckee - Lovely"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mooi ritme heb je te pakkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:justink ik ben weer aan het poepen![]()
![]()
Na de dood is er niets meer. Klaar.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weet je nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na de dood is er niets meer. Klaar.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij weet ook niet dat er wel wat isquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
![]()
![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee daarom weet ik dat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe dan, heb je na de dood kunnen kijkenTrotste mama van Ambar
![]()
quote:
Hoest vandaag Justink en welke provincie krijgt dit topic liefdeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker hoor, met jouquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:26 schreef drakin het volgende:
Hoest vandaag Justink en welke provincie krijgt dit topic liefdeGroningen en Zeeland toch?
![]()
Tijd om mijn groentevoorraad weer aan te vullen, gisteren en vandaag allemaal eruit gekaktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of nog een keer Limburg en Frieslandquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker hoor, met jouGroningen en Zeeland toch?
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Of nog een keer Limburg en Friesland
![]()
![]()
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker gewerkt pikquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, mijn werk voor vandaag gedaan![]()
Ik heb nog werk liggen als je nog wilDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een kop koffie kun je krijgenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk erbij dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De koekjes bij de koffie heet een dinnetje al opgegeten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ga zo naar een overbuurvrouw die eeen hersenbloeding heefft gehad en niet meer kan praten.
Lijkt mij vreselijk als je meer kan niet meer communiseren kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wat verschrikkelijk zegquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo naar een overbuurvrouw die eeen hersenbloeding heefft gehad en niet meer kan praten.
Lijkt mij vreselijk als je meer kan niet meer communiseren kunnen.![]()
![]()
Wie?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:08 schreef Paul het volgende:
Zo blij dat @:biggie96 terug is op fok na 2 jaar ofzo![]()
![]()
wat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@BIGGIE96quote:
Ik ben ooit met hem vroeger DJMO gaan bespieden in Den Dolder ze was daar met JacquelinehasselbainkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
@:biggie96
Ik ben ooit met hem vroeger DJMO gaan bespieden in Den Dolder ze was daar met Jacquelinehasselbaink
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Goed filmpje welquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ooit met hem vroeger DJMO gaan bespieden in Den Dolder ze was daar met Jacquelinehasselbaink![]()
Nikonlover is ook niet meer op fok volgens mij he, ik ging echt met de bandieten omWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tijd niet meer gezien nee...quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:17 schreef Paul het volgende:
Nikonlover is ook niet meer op fok volgens mij he, ik ging echt met de bandieten om![]()
Nikonlover heeft nu een andere usernameWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Nikonlover heeft nu een andere username
Haha deze manquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ooit met hem vroeger DJMO gaan bespieden in Den Dolder ze was daar met Jacquelinehasselbaink
Ik ga NOOIT meer met nikonlover in 1 auto zitten hij stinkt!!!!![]()
Dat weet je toch wel?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
DEZE MANquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:23 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Haha deze man
Ik ga NOOIT meer met nikonlover in 1 auto zitten hij stinkt!!!!WELKOM TERUG OP FOK NA 2 JAAR DEZE MAN
WELKOM TERUG OP FOK NA 2 JAAR DEZE MAN
WELKOM TERUG OP FOK NA 2 JAAR
Dankuwelquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:08 schreef Paul het volgende:
Zo blij dat @:biggie96 terug is op fok na 2 jaar ofzo![]()
![]()
![]()
Hee vriend nog steeds hier hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
[..]
DEZE MANWELKOM TERUG OP FOK NA 2 JAAR DEZE MAN
WELKOM TERUG OP FOK NA 2 JAAR
![]()
![]()
Ik weet nu iets wat Paul niet weet....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet nu iets wat Paul niet weet....
Iedereen weet wel iets wat Paul niet weetquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet nu iets wat Paul niet weet....![]()
![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen weet wel iets wat Paul niet weet
* gebrokenglas zijn ballon is doorgeprikt.Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
* gebrokenglas zijn ballon is doorgeprikt.![]()
![]()
Mijn bakkies zijn mega lekkerquote:
Nee nee. Nog 2 dagen tot ik thuis eindelijk TS kan kijken en nog 58 dagen tot vakantiequote:Trotste mama van Ambar
![]()
![]()
Je wil Paul kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Nog 2 dagen tot ik thuis eindelijk TS kan kijken en nog 58 dagen tot vakantie![]()
![]()
Voor diegene die het interesseren.
Denk niet meer dat Harrie terugkomt.
Hij heeft zijn email veranderd waardoor hij niet kan inloggen op fok.![]()
![]()
Kan hij toch een nieuw account aanmaken? Tegen wie moet ik anders mijn linkse woke grapjes maken?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
Hij heeft zijn email veranderd waardoor hij niet kan inloggen op fok.Trotste mama van Ambar
hij heeft dat expres gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan hij toch een nieuw account aanmaken? Tegen wie moet ik anders mijn linkse woke grapjes maken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
![]()
![]()
Oh jammer wel. Nouja het gaat hem goed danquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh jammer wel. Nouja het gaat hem goed dan![]()
Ik weet niet of ik hier rouwig om moet zijn. Laat hem irl mensen maar voor eikel uitmakenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
En kut roepen dan hequote:Op woensdag 13 maart 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier rouwig om moet zijn. Laat hem irl mensen maar voor eikel uitmaken![]()
Ook een goedemorgen voor jouquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier rouwig om moet zijn. Laat hem irl mensen maar voor eikel uitmaken
Trotste mama van Ambar
Kooktipje voor mensen die af en toe wel eens tofu eten. Vries het blok in en laat het dan weer ontdooien voor je er mee gaat koken. Er gaat dan veel meer water uit dan alleen persen en het is makkelijker om knapperige tofu te krijgen zonder het in een laag de olie te bakken.:!
YMMV. Ik las het vanmorgen in het kookgedeelte van de krant en ga het zondag waarschijnlijk proberen![]()
Oh maar ik houd wel van die spons tofu die niet knapperig isquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:49 schreef devzero het volgende:
Kooktipje voor mensen die af en toe wel eens tofu eten. Vries het blok in en laat het dan weer ontdooien voor je er mee gaat koken. Er gaat dan veel meer water uit dan alleen persen en het is makkelijker om knapperige tofu te krijgen zonder het in een laag de olie te bakken.:!
YMMV. Ik las het vanmorgen in het kookgedeelte van de krant en ga het zondag waarschijnlijk proberen
Trotste mama van Ambar
ooit vond ik die krokante tofureepjes wel lekker door salade.quote:
Maar toch liever spekjes dan tofuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En ik wilde nog zeggen: negatief bericht incoming over tofu in 1, 2, 3... Maar dat hoeft niet meerTrotste mama van Ambar
Jaaaaaaquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik wel , jij ook? dan zijn WE vrolijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb het nooit lekker gevondenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
ooit vond ik die krokante tofureepjes wel lekker door salade.
Maar toch liever spekjes dan tofu![]()
Eet het niet meer nu ik weer lekker vleesjes eet
Smile, it's free therapy.![]()
Het hangt van het gerecht af. Als ik het bij geroerbakte groenten doe, dan heb ik liever knapperig. Maar in een miso soep, dan is sponsig wel lekkerder.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh maar ik houd wel van die spons tofu die niet knapperig is![]()
Mapotofu![]()
![]()
Hebben jullie weleens die hele zachte silk tofu op van de toko?Uw ADH vitamine Worst
En tofu van een kampvuur? Is dat wat? Zo aan het spits geregen met een schuimbekkende hater ernaast?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt van het gerecht af. Als ik het bij geroerbakte groenten doe, dan heb ik liever knapperig. Maar in een miso soep, dan is sponsig wel lekkerder.Trotste mama van Ambar
Ooit at ik wel eens spekjes, maar dat was soort van goedkoop vlees met veel ranzig vet en te veel zout.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
ooit vond ik die krokante tofureepjes wel lekker door salade.
Maar toch liever spekjes dan tofu
Maar toch liever krokante tofureepjes.![]()
Er bestaat ook zijdetofu, heel raar zacht spulquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb het nooit lekker gevonden![]()
Eet het niet meer nu ik weer lekker vleesjes eetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Opgezocht, had er nog niet eerder van gehoordquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
Mapotofu![]()
![]()
Hebben jullie weleens die hele zachte silk tofu op van de toko?![]()
Structuur als pannacottaen niet echt een sojabonen smaak.
Gewoon eens proberenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En tofu van een kampvuur? Is dat wat? Zo aan het spits geregen met een schuimbekkende hater ernaast?![]()
Ja dat spul wat Hema hier net noemt. Wil ik wel een keer uitproberen bij de toko.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er bestaat ook zijdetofu, heel raar zacht spulSmile, it's free therapy.![]()
Dat hebben ze hier gewoon in de supermarktquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
Mapotofu![]()
![]()
Hebben jullie weleens die hele zachte silk tofu op van de toko?Ze hebben iets van 10 soorten tofu, sommige al gemarineerd voor mensen die niet van de tofu smaak houden
![]()
![]()
Ik zag niet dat dat ergens genoemd werdquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat spul wat Hema hier net noemt. Wil ik wel een keer uitproberen bij de toko.
Ik vind kabeljauw lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb voor vanavond echte kabeljauwIk koop het alleen niet vaak omdat ik het toch een beetje raar vind om een vis te kopen die van de andere kant van de wereld komt
![]()
![]()
zal zich gekruist hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag niet dat dat ergens genoemd werd
Zo nieuwe pattas besteld voor stedentrip en natoerwandelingenUw ADH vitamine Worst
Is er ook iets waar we het niet met elkaar over kunnen vinden?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind kabeljauw lekkerIk koop het alleen niet vaak omdat ik het toch een beetje raar vind om een vis te kopen die van de andere kant van de wereld komt
Trotste mama van Ambar
Waar ga je heen? Hier in Nederland of buiten de landsgrenzen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zo nieuwe pattas besteld voor stedentrip en natoerwandelingenSmile, it's free therapy.![]()
Stedentrip = Berlijn, natuurwandelingen hier in NLquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Hier in Nederland of buiten de landsgrenzen?Uw ADH vitamine Worst
Oh Berlijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stedentrip = Berlijn, natuurwandelingen hier in NLMooie stad.
Al eens geweest?
Ja met school als tienerquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh BerlijnMooie stad.
Al eens geweest?
Uw ADH vitamine Worst
Eerste vakantie in mijn huidige leven, dus wel beetje spannendUw ADH vitamine Worst
Ben je naar Berliner Unterwelten geweest ook?quote:
Vond ik 'indrukwekkend' toch wel.
Naar veel WOII geweest
Dat is uhm toch al een tijdje geledenquote:![]()
![]()
Wat leuk dat je dit gepland hebt
Ja ben ik ook geweest. Idd indrukwekkendquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben je naar Berliner Unterwelten geweest ook?
Vond ik 'indrukwekkend' toch wel.
Naar veel WOII geweest![]()
Maar er is daar zoveel leuks/moois te zien en te doen. Je raakt nooit uitgekeken daar![]()
![]()
Je bent een kat?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
Eerste vakantie in mijn huidige leven, dus wel beetje spannend
Trotste mama van Ambar
Ahh heb je ook gedaan. Ja vond ik heel indrukwekkend..quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ben ik ook geweest. Idd indrukwekkend![]()
Maar er is daar zoveel leuks/moois te zien en te doen. Je raakt nooit uitgekeken daar
Ik weet niet of jij dit wat vindt Hema: https://www.berliner-unte(...)n/dunkle-welten.html
Mooie trip die je maken gaat Hema.. zoveel te zien daar. Hoe lang ga je erheen?Smile, it's free therapy.![]()
Geen idee verder, niet bekend met het concept.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een worst heeft twee eindes heTrotste mama van Ambar
Gevat haha van slaapgebrek bij jou niks te merken hiero.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een worst heeft twee eindes he
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zweiquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een worst heeft twee eindes he![]()
Hema is #altijdreadyquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevat haha van slaapgebrek bij jou niks te merken hiero.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wisten jullie dat vrouwen meer slaap nodig hebben dan mannen, maar minder slaap krijgen dan mannen?Trotste mama van Ambar
En er meer over zeiken dan mannenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat vrouwen meer slaap nodig hebben dan mannen, maar minder slaap krijgen dan mannen?![]()
Heb eventjes geslapenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gevat haha van slaapgebrek bij jou niks te merken hiero.Kort gezegd, de vorige ik heb ik achter me gelaten in het vorige decenniumquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee verder, niet bekend met het concept.Uw ADH vitamine Worst
De invloed van slaaptekort is voor een vrouw ook groter dan voor een manquote:Trotste mama van Ambar
Vrouwen hebben dan ook meer tijd nodig om over onnodige dingen te zeiken en zijn slechter in het goed inplannen van belangrijke dingen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat vrouwen meer slaap nodig hebben dan mannen, maar minder slaap krijgen dan mannen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die vind ik persoonlijk wat minder. Houd toch meer van wat stevigere tofu.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
Mapotofu![]()
![]()
Hebben jullie weleens die hele zachte silk tofu op van de toko?![]()
dat kanquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk wat minder. Houd toch meer van wat stevigere tofu.Uw ADH vitamine Worst
Ja is ook persoonlijk, maar mapo tofu is wel erg lekker. Is dat dan ook met de silken tofu? Ik kan me alleen de silken tofu herinneren eens in een soepje. Dat vond ik toen wat minder. Misschien zo door een sausje dat het dan anders is.quote:![]()
Waarschijnlijk is ze veel te druk met irl heel tof te zijnquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mapo tofu is met silken tofu jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja is ook persoonlijk, maar mapo tofu is wel erg lekker. Is dat dan ook met de silken tofu? Ik kan me alleen de silken tofu herinneren eens in een soepje. Dat vond ik toen wat minder. Misschien zo door een sausje dat het dan anders is.Uw ADH vitamine Worst
Nee haha ze zit mee te touwen maar ze zit in het verkeerde teamquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze veel te druk met irl heel tof te zijn![]()
@hemarookworst ik weet niet of ik het al had gezegd, maar het PaasIJ was erg lekker.Ik vond nu ook het Gouden IJ in het schap, ik lees dat het een najaarsbiertje is trouwens, maar had het nog niet eerder gezien. Die is ook erg lekker.
![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 11 februari 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
Oh lieve @:M_0_0_N,
jij bent alles behalve gewoon.
Jij bent een hele speciale vrouw,
en trekt altijd zo lekker aan m'n touw.
Het valt ook nooit te voorspellen
wanneer je weer als een dolle begint te tellen.
Alleen een wijziging van team,
maakt jou nog iets meer subliem.
Voor speciale users maak ik vandaag gedichten,
en jij liked altijd zo lief mijn berichten.
Dat wordt door vele niet gezien,
maar door jou sta ik in de top 10.
Dus vandaar vandaag deze rijm,
dus zie het als iets liefs en geen geslijm.
![]()
Ja die gouden ei was ik ook benieuwd naar. Aanrader dus?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:20 schreef Shii het volgende:
@:hemarookworst ik weet niet of ik het al had gezegd, maar het PaasIJ was erg lekker.Ik vond nu ook het Gouden IJ in het schap, ik lees dat het een najaarsbiertje is trouwens, maar had het nog niet eerder gezien. Die is ook erg lekker.
![]()
![]()
![]()
Nee Team1 foreverquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:21 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Toch vind ik het een subliem idee als jij MustinK heetMustangK kan ook he
![]()
![]()
Ja ik vind van wel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die gouden ei was ik ook benieuwd naar. Aanrader dus?![]()
![]()
![]()
Nee wel TIJGER brood !quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou een halfje volkoren?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3066 / +220 / +117 / 5274 / 5987
2. KillemWieft / 993 / +65 / +30 / 363 / 593
3. SwJ / 932 / +7 / +9 / 65 / 82
4. Speklap3000 / 653 / +117 / +16 / 1811 / 2071
5. HappyCharly / 403 / +42 / +27 / 1689 / 1977
6. Mercedes. / 363 / +39 / +37 / 276 / 387
7. Mickytjuh / 290 / +23 / +23 / 708 / 851
8. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
9. mario390 / 272 / +21 / +32 / 142 / 297
10. DerRabbit / 218 / +116 / +43 / 407 / 486
11. Kissingbird / 215 / +0 / +21 / 596 / 690
12. hemarookworst / 205 / +13 / +31 / 395 / 517
13. KoningWouter / 191 / +4 / +2 / 523 / 633
14. devzero / 190 / +6 / +8 / 359 / 440
15. gebrokenglas / 177 / +0 / +38 / 312 / 420
16. Mazikeen / 126 / +45 / +12 / 548 / 657
17. loveislikeakiss / 107 / +54 / +18 / 196 / 287
18. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
19. Paul / 106 / +6 / +16 / 345 / 426
20. Monsterkoekie / 101 / +0 / +0 / 430 / 504SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oppassen.quote:
Hakkie Takkie weg is zakkie
Nog een tikkie en weg is pikkieTrotste mama van Ambar
Ga nou maar slapen, je hebt het nodigquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oppassen.
Hakkie Takkie weg is zakkie
Nog een tikkie en weg is pikkie![]()
![]()
Ik heb prima geslapen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen, je hebt het nodigTrotste mama van Ambar
Lekker topiques vol pompen met de bolk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kun je toch nog eens pompen hequote:Op woensdag 13 maart 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker topiques vol pompen met de bolk
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: