abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 maart 2024 @ 05:37:10 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212805717

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212806197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 02:58 schreef W00fer het volgende: [..] Dat is helemaal niet zo 1 op1 te verklaren. Ik snap dat vrouwen dat graag doen (oh hij zat op zijn playstation ipv met mij te appen) maar dat claimerige gedrag dat werkt gewoon niet bij veel mensen.
Hmm ik zie dat niet als claimen. Ze geeft het aan en het is aan hem wat hij ermee doet natuurlijk. Niks moet. Volgens mij gaat het ook gewoon om respectvol met elkaar omgaan. En ik denk wel dat hij, als zij een opening creëert en hij doet er niks mee, daarmee zorgt dat zij nog minder tot hem aangetrokken is.

Terwijl hij er duidelijk van baalt dat ze niet tot hem aangetrokken is en daarom dat soort gedrag aan het vertonen is. Maar je hebt wel gelijk met dat het soms beter is om gelijk nee te zeggen, want de meeste mensen wisten meteen al wel: dit wordt ‘m niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2024 08:02:41 ]
pi_212807321
Ik geloof Jeffrey niet.. maar misschien heb ik het mis
pi_212807372
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 10:18 schreef Magica het volgende:
Ik geloof Jeffrey niet.. maar misschien heb ik het mis
Mee eens. Hij straalt iets negatiefs uit.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 11:54:50 #5
382129 crew  Donna
pi_212808507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Mee eens. Hij straalt iets negatiefs uit.
Hij komt heel onverschillig over op mij.
pi_212808873
Tsja, ik snap Kim wel. Als je echt bang wordt van iemands gedrag (stemverheffingen etc.) dan gaat er echt iets mis. Zo mag je jezelf nooit voelen in een relatie.
  woensdag 13 maart 2024 @ 12:59:00 #7
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212809218
Nee, maar die Kim had misschien wel even een paar vinkjes op de vragenlijst aan moeten vinken.
Labieltje met een mega-rugzak.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212810236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Dan kijk je nooit First Dates :')

Heb ik al eerder gezegd; de mannen willen wel, vrouwen hebben 'aantrekkingskracht' nodig. En vaak weten ze dat binnen 5 seconden.
Alsof die mannen geen aantrekkingskracht nodig hebben. :') Maar die worden 9/10 keer gematcht met een vrouw die in verhouding knapper is dan zijzelf, dus het programma zet vrouwen vaak ook al op achterstand qua kans op aantrekkingskracht.

Dit seizoen vind ik de succesvollere koppels daar trouwens juist een uitzondering op. Jeffrey en Jeppe zijn mi knapper dan hun match.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_212810330
Ik vind het ook de grootste onzin dat de experts doen alsof er een grote kans is dat aantrekkingskracht nog komt als het er in eerste instantie niet is als je je maar genoeg open stelt. En dan in de context van een programma waarbij er flink wat druk op staat. Volgens mij is dat nog niet voorgekomen.

Irl ken ik wel voorbeelden waarbij de aantrekkingskracht pas later kwam, maar dat kenmerkt zich juist doordat het niet geforceerd was/werd. Dus niks je geforceerd open stellen naar de ander waar de experts zo'n fan van zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_212810524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven. Dat zijn dezelfde mensen die boos worden als een partner te lang wegblijft richting de supermarkt omdat hij even met een oud collega staat te praten.

Wat me vooral opvalt is dat Sarath en Dirk de boeman zijn, niet aantrekkelijk genoeg en dus wegwezen en Kim en Suzanne flikken hetzelfde (vinden hun match niet goed) en zij zitten wel een week lang in dat huisje, hebben een samenwoonperiode en veel meer vakantietijd. Waarom is daarvoor gekozen dan?

Ik kan me niet herinneren dat het in de vorige seizoenen zo duidelijk was dat de vrouwen massaal de mannen afwezen (of ze nou saai zijn of niet).
Sarath en Dirk de boeman volgens wie? :') Malou en Anneke liggen veel meer onder vuur. Sowieso zijn de dramahuwelijken veel te veel in beeld geweest en helemaal uitgemolken met onzinnige natrajecten.

Kim en Suzanne laten zich, net als hun matches, meeslepen in de valse beloftes van het experiment en dat het allemaal zo goed en waardevol is om het traject te voltooien. Volgens mij is er ook gewoon heel veel druk vanuit het programma om het traject voor te zetten en verklaart dat mogelijk deels de heftige reactie van Malou.

Sowieso liggen gemiddeld genomen de vrouwen veel meer onder vuur dan de mannen in dit programma en maakt het programma ook veel misogyne reacties los. Als man ben je al snel een machteloos slachtoffer die pech had met een match die hem niet aantrekkelijk vond, maar die verder niks aan te rekenen valt. Terwijl de vrouwen in het programma structureel veel meer wordt verweten door kijkers.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_212811805
Geen idee wat er precies gebeurd is tussen Kim en manzonderbovenlipnaamkwijt. Maar hij ontkende niet dat hij haar had uitgescholden en met verheffende stem zijn gefrustreerde woede had geuit. Dan ben je mij ook kwijt, hoor, dus snap Kim volkomen. Nondedju, ken je elkaar net een paar weken. Eng ventje met zijn agressieve verbale uitingen buiten de camera.
pi_212812191
Jeffrey en Jerney gaat hem ook niet worden. Zij is zo saai en hij ook, veel te burgerlijk die 2. Vond de aflevering van vandaag erg saai, een soort van MAFS meets Big Brother meets Special Forces bij die eerste groepsopdracht waardoor het programma veranderde in een soort game show. Vorig jaar deden ze dit ook al, dat hoeft voor mij niet, net als die laatste opdracht. Vreemde gast die David, dat is al een fail al ver voor de koppelsweek. Dit wordt weer een fail seizoen voor de z.g.n. 'experts' en weer een laag track record, eigenlijk hetzelfde als bij de andere seizoenen. Laatste seizoen ook denk ik zo, het voegt niets toe. Maak gewoon totaal iets nieuws in plaats van dit maar dan zonder het trouwen. En die 'experts' mogen ook wel weg blijven want dat zijn gewoon clowns, niets meer niets minder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212812243
Kim: "Ik heb nooit ruzie met mensen die ik liefheb"

Ja doei, hou je masker maar lekker op en hou je rugzakje lekker dicht.
pi_212812336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef matthijst het volgende:
Nee, maar die Kim had misschien wel even een paar vinkjes op de vragenlijst aan moeten vinken.
Labieltje met een mega-rugzak.
Dat vind ik nou juist van die David. Gaan lopen schelden als je iemand net kent. Raar gedrag. Je ziet ook dat zij zich heel ongemakkelijk bij hem voelt.
pi_212812859
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef prunus het volgende:

[..]
Dat vind ik nou juist van die David. Gaan lopen schelden als je iemand net kent. Raar gedrag. Je ziet ook dat zij zich heel ongemakkelijk bij hem voelt.
Precies wat je zegt, hij komt op beeld over als iemand die continu zijn woede in houdt. Keurig opgevoede jongen/man die al aangekleed aan het ontbijt verschijnt terwijl de rest nog in pyama rond banjert.
  woensdag 13 maart 2024 @ 19:25:25 #16
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212813367
Weet niet of ik eerder een seizoen heb gezien met zoveel zeikwijven.
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:07:54 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212814257
quote:
13s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Sowieso liggen gemiddeld genomen de vrouwen veel meer onder vuur dan de mannen in dit programma en maakt het programma ook veel misogyne reacties los. Als man ben je al snel een machteloos slachtoffer die pech had met een match die hem niet aantrekkelijk vond, maar die verder niks aan te rekenen valt. Terwijl de vrouwen in het programma structureel veel meer wordt verweten door kijkers.
Of misschien zitten er nu wel 3 heel maffe wijven in?
Anneke. Met de verbouwde hoofd, die na een halve dag zegt dat Dirks kleren, gebit en tsja, eigenlijk hijzelf. Te lelijk zijn voor haar. Dat kan je denken. En kan zo zijn. Maar sjezus. Breng het anders even net zo fatsoenlijk als je je voordoet met je bekakte gepraat.
Malou. Hele tijd aardig doen, op een uitspatting na. En dan achteraf die Sarath helemaal afbranden. En maar blijven doen alsof ze een halve holocaust heeft overleefd.
Kim een beetje. Dat vage gedoe dat ze niet wil zeggen wat David dan heeft gedaan dat zo erg was “vanwege haar verleden”. Nee. De kijker zelf wat laten verzinnen is inderdaad een stuk beter.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:10:08 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212814307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef prunus het volgende:

[..]
Dat vind ik nou juist van die David. Gaan lopen schelden als je iemand net kent. Raar gedrag. Je ziet ook dat zij zich heel ongemakkelijk bij hem voelt.
Wel benieuwd wat daar gebeurd is inderdaad. Lafjes dat ze daar zo vaag over bleef.

Ik vond Jeppe wel mooi stoken een paar keer “oh, maar David, wat vindt jij ervan als ze dat deelt”.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:27:10 #19
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_212814645
Ik vind Kim een zeikwijf, haar hele gezicht staat in jankstand, zelfs als ze lacht :')
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:42:48 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212814914
Non stop wallen van het janken ook :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212815925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:27 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Kim een zeikwijf, haar hele gezicht staat in jankstand, zelfs als ze lacht :')
Ze kan in een scène 10 jaar ouder worden. Best bijzonder
pi_212816212
Wat is dat eigenlijk met die Erik?
Hij is niet oprecht? Hij speelt het? Wordt genoemd.
Hij had het over meedoen met expeditie robinson, vertelde Gerben.
Tijdens dat koppelspel buiten aan het strand noemde hij zichzelf een bekende Nederlander…
Zou hij alleen meedoen om de bekendheid?
  woensdag 13 maart 2024 @ 22:30:11 #23
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212817142
Die gast kan ook zo onnozel uit zijn ogen kijken. Sjezus. Gebruikt ook van die vage woorden. “Intiemheid” als hij intimiteit bedoelt en nog wat van die vage dingen.
Beetje simpel.

Speelt denk ik het spelletje mee om goed over te komen voor eventuele toekomstige tv activiteiten.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 22:32:55 #24
382129 crew  Donna
pi_212817179
quote:
2s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef Benny het volgende:

[..]
Ze kan in een scène 10 jaar ouder worden. Best bijzonder
_O-
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 22:33:51 #25
382129 crew  Donna
pi_212817188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef lily het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die Erik?
Hij is niet oprecht? Hij speelt het? Wordt genoemd.
Hij had het over meedoen met expeditie robinson, vertelde Gerben.
Tijdens dat koppelspel buiten aan het strand noemde hij zichzelf een bekende Nederlander…
Zou hij alleen meedoen om de bekendheid?
Aandachtshoer
pi_212817275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef lily het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die Erik?
Hij is niet oprecht? Hij speelt het? Wordt genoemd.
Hij had het over meedoen met expeditie robinson, vertelde Gerben.
Tijdens dat koppelspel buiten aan het strand noemde hij zichzelf een bekende Nederlander…
Zou hij alleen meedoen om de bekendheid?
Ergens denk ik dat de meeste mensen meedoen ook voor evt bekendheid.

En inmiddels moet je ook wel een beetje gek zijn wil je nog meedoen aan dit soort programma’s.
pi_212817901
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kim: "Ik heb nooit ruzie met mensen die ik liefheb"

Ja doei, hou je masker maar lekker op en hou je rugzakje lekker dicht.
Kan best toch? Ik zelf heb sowieso nooit ruzie met iemand eigenlijk..

Maar als je iemand nog maar net kent en hij scheldt je uit, verheft zn stem en dat dan meermaals :X Dan ben je wel af hoor. DOEI, helemaal als je diegene al niet aantrekkelijk vindt, met dat schijnheilige de intellectuele braverik uithangen op beeld gedoe van 'm :') Gefrustreerde incel is het.

Kim komt over als jankwijf omdat ze gewoon klaar is met die onzin en kneus. teamKim hier.
pi_212818047
Die zogenaamde 'wieder-gutmachung' tussen Anneke en Dirk was een setup vanuit het productiet-team zodat beiden alsnog in een ' positive note' het programma kunnen verlaten.

Beiden waren in beeld behoorlijk beschadigd en ondanks dat dit juist voor RTL extra kijkers genereert, hebben ze volgend seizoen gewoon weer nieuwe slachtoffers nodig.
pi_212818052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:14 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Kan best toch? Ik zelf heb sowieso nooit ruzie met iemand eigenlijk..

Maar als je iemand nog maar net kent en hij scheldt je uit, verheft zn stem en dat dan meermaals :X Dan ben je wel af hoor. DOEI, helemaal als je diegene al niet aantrekkelijk vindt, met dat schijnheilige de intellectuele braverik uithangen op beeld gedoe van 'm :') Gefrustreerde incel is het.

Kim komt over als jankwijf omdat ze gewoon klaar is met die onzin en kneus. teamKim hier.
Er is iets raars aan hem, dat vond ik al vanaf het 1e moment dat ik hem zag. Zag net dat ze aangaf dat ze bang voor hem was geworden door stem verheffen, heftig zeg. :o Ook raar dat die expert Patrick dat goed zat te praten ‘ruzie is soms goed’.
pi_212818198
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 08:00 schreef prunus het volgende:

[..]
Hmm ik zie dat niet als claimen. Ze geeft het aan en het is aan hem wat hij ermee doet natuurlijk. Niks moet. Volgens mij gaat het ook gewoon om respectvol met elkaar omgaan. En ik denk wel dat hij, als zij een opening creëert en hij doet er niks mee, daarmee zorgt dat zij nog minder tot hem aangetrokken is.

Terwijl hij er duidelijk van baalt dat ze niet tot hem aangetrokken is en daarom dat soort gedrag aan het vertonen is. Maar je hebt wel gelijk met dat het soms beter is om gelijk nee te zeggen, want de meeste mensen wisten meteen al wel: dit wordt ‘m niet.
Wel moet, want zij zegt daarna "ik weet niet of dit nog te herstellen is".
Dat is ook wat Patrick zegt ze kijken bij elkaar steeds naar het negatieve. Als je aangeeft "het is aan hem wat hij ermee doet" dan klinkt dat niet echt vrijblijvend.

Je doet het overkomen alsof hij blij mag zijn dat zij er (nog) is. Andersom heb ik haar die waardering voor hem heel weinig horen uitspreken. Vanaf moment 1 sloeg hij al een arm om haar heen bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 13-03-2024 23:55:02 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_212818210
quote:
13s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Sarath en Dirk de boeman volgens wie? :') Malou en Anneke liggen veel meer onder vuur. Sowieso zijn de dramahuwelijken veel te veel in beeld geweest en helemaal uitgemolken met onzinnige natrajecten.

Kim en Suzanne laten zich, net als hun matches, meeslepen in de valse beloftes van het experiment en dat het allemaal zo goed en waardevol is om het traject te voltooien. Volgens mij is er ook gewoon heel veel druk vanuit het programma om het traject voor te zetten en verklaart dat mogelijk deels de heftige reactie van Malou.

Sowieso liggen gemiddeld genomen de vrouwen veel meer onder vuur dan de mannen in dit programma en maakt het programma ook veel misogyne reacties los. Als man ben je al snel een machteloos slachtoffer die pech had met een match die hem niet aantrekkelijk vond, maar die verder niks aan te rekenen valt. Terwijl de vrouwen in het programma structureel veel meer wordt verweten door kijkers.
Allicht dat ze meer verweten worden. Het gedrag van Malou slaat nergens op. Ze zegt ook tijdens het diner "ik ben tekeer gegaan". En van haar wordt dat getolereerd maar David heeft een stemverheffing en dat mag niet?
David z'n stemverheffing komt denk ik omdat zij op velerlei manieren probeerde onder het samenwonen uit te komen. Vergaderingen/keramiekles/oh hij woont nog bij z'n moeder/vriendin jarig.
Het is nooit (ondanks dat het gezellig was) bij haar thuis doorgezet. Waarom niet? Er gaan weken overheen.

Omdat ze hem niet aantrekkelijk vond vond ze al deze uitwegen terwijl je middenin een route zit met je man. Dus ze verwijt hem van waarom app je je vrouw niet maar wat heeft zij over voor haar man? Hij zegt, en daar heeft ie gelijk in, het is een experiment dus doe dan ook alle stappen mee. Dat wilde zij niet. Als je niet mee wilt doen dan moet je ook niet klagen dat daar een keer wat van gezegd wordt. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Het is eigenlijk bespottelijk dat Sarath zich bijvoorbeeld niet laat kennen.

[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 13-03-2024 23:55:43 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_212818374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 23:27 schreef prunus het volgende:

[..]
Er is iets raars aan hem, dat vond ik al vanaf het 1e moment dat ik hem zag. Zag net dat ze aangaf dat ze bang voor hem was geworden door stem verheffen, heftig zeg. :o Ook raar dat die expert Patrick dat goed zat te praten ‘ruzie is soms goed’.
Hoe bedenkt die gorilla bioloog dat? Sowieso al de meest idiote expert van dit programma. Ruzie is soms goed? Meningsverschillen zijn normaal en goed om naar elkaar te uiten zonder apengedrag met stem verheffen en uitschelden, meneer bioloog.
  donderdag 14 maart 2024 @ 00:56:13 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212818514
Ik denk dat David Kim ‘s nachts probeerde te vingeren in haar slaap. Toen werd ze wakker en zei dat ze zich nooit liet vingeren door vrienden en bekenden. Waarop David helemaal uit z’n plaat ging en schreeuwde dat hij geen vriend of bekende was. Maar dr motherfuckin man1!!1


Was David ook niet degene waarvan z’n vrienden op de bruiloft al tegen m hintten dat hij z’n huwelijks ‘s avonds wel even zou consumeren (of iets debiels van die strekking)?
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 14 maart 2024 @ 07:57:40 #34
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212819176
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 00:56 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat David Kim ‘s nachts probeerde te vingeren in haar slaap. Toen werd ze wakker en zei dat ze zich nooit liet vingeren door vrienden en bekenden. Waarop David helemaal uit z’n plaat ging en schreeuwde dat hij geen vriend of bekende was. Maar dr motherfuckin man1!!1

Was David ook niet degene waarvan z’n vrienden op de bruiloft al tegen m hintten dat hij z’n huwelijks ‘s avonds wel even zou consumeren (of iets debiels van die strekking)?
Ja zeker, was gewoon dus grensoverschrijdend gedrag.
  donderdag 14 maart 2024 @ 09:46:01 #35
3542 Gia
User under construction
pi_212820144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Ja zeker, was gewoon dus grensoverschrijdend gedrag.
Wat hij denkt, hoeft nog niet waar te zijn.
We weten niet bij welk voorval dat was, want dat wil, vooral Kim, niet delen.

Vond haar reactie op dat briefje onder haar kussen wel typisch.
"Ja, er ligt inderdaad iets, maar hem kennende zal dat niet bij één woord zijn gebleven."
Demonstratief brief tonen, die ze vervolgens voorleest.
"Ja, lief, alleen weer zo jammer dat dit vanwege een opdracht was."
En later bij de experts haar ene woordje uileggen als iets heel diepzinnigs en betekenisvol.

David kan echt niets goed doen.
Maar goed, die komt hierna echt wel aan een vrouw.
Vrouwen genoeg die geen sneeuwvlokjes zijn en wel bestand zijn tegen een keer fikse ruzie.

Zonder wrijving geen glans.
  donderdag 14 maart 2024 @ 09:48:58 #36
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212820184
Ik zei tegen m'n vrouw gister "Er is een reden dat dat soort mannen/vrouwen aan zulke programma's meedoen"

Bij die Kim (en suzanne) heb ik dat heel erg sterk
  donderdag 14 maart 2024 @ 09:54:36 #37
3542 Gia
User under construction
pi_212820278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef lily het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die Erik?
Hij is niet oprecht? Hij speelt het? Wordt genoemd.
Hij had het over meedoen met expeditie robinson, vertelde Gerben.
Tijdens dat koppelspel buiten aan het strand noemde hij zichzelf een bekende Nederlander…
Zou hij alleen meedoen om de bekendheid?
Kan best, als hij nu al over expeditie robinson begint.

Hij lijkt me wel wat voor 'de verraders' 😁
  donderdag 14 maart 2024 @ 10:21:04 #38
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212820665
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat hij denkt, hoeft nog niet waar te zijn.
We weten niet bij welk voorval dat was, want dat wil, vooral Kim, niet delen.

Vond haar reactie op dat briefje onder haar kussen wel typisch.
"Ja, er ligt inderdaad iets, maar hem kennende zal dat niet bij één woord zijn gebleven."
Demonstratief brief tonen, die ze vervolgens voorleest.
"Ja, lief, alleen weer zo jammer dat dit vanwege een opdracht was."
En later bij de experts haar ene woordje uileggen als iets heel diepzinnigs en betekenisvol.

David kan echt niets goed doen.
Maar goed, die komt hierna echt wel aan een vrouw.
Vrouwen genoeg die geen sneeuwvlokjes zijn en wel bestand zijn tegen een keer fikse ruzie.

Zonder wrijving geen glans.
En die graag bij hem op bezoek komen in zijn kamertje bij mama thuis _O-
35 jaar toch? :+
  donderdag 14 maart 2024 @ 10:22:46 #39
3542 Gia
User under construction
pi_212820690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
En die graag bij hem op bezoek komen in zijn kamertje bij mama thuis _O-
35 jaar toch? :+
Was dat niet omdat zijn huis nog niet klaar was?
Overigens heb ik er ook nog een van bijna 30 thuis. Kan niet aan een woning komen en verdient alleen niet genoeg voor particuliere huur, laat staan kopen.
  donderdag 14 maart 2024 @ 10:35:22 #40
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212820818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef Gia het volgende:
Was dat niet omdat zijn huis nog niet klaar was?
Nee hij heeft een tijdje in het buitenland gezeten en daarvoor zíjn huis verkocht. Bij terugkomst kon hij geen nieuw huis kopen en ging bij z'n moeder wonen.
  donderdag 14 maart 2024 @ 11:14:19 #41
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212821363
Suzanne had wel een spannende bikini/badpak aan in de jacuzzi, heerlijk
pi_212821373
Karen being Karen, wat laat zij zich kennen! https://lovereality.nl/ma(...)-onnodig-erg-jammer/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 maart 2024 @ 12:17:12 #43
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212822240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Karen being Karen, wat laat zij zich kennen! https://lovereality.nl/ma(...)-onnodig-erg-jammer/
Ah, die trol flikkert zo te zien alle negatieve reacties weg.
Alleen die vadsige kop al, met die achterlijke bril :r

Fijn wijf ook, janken om het commentaar dat ze krijgt en dan zelf spreken over "die relnicht van de Telegraaf".
Sowieso een onnozele kut, meedoen aan zo'n programma en dan niet verwachten dat internet een mening over je heeft :')
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 14 maart 2024 @ 15:24:58 #44
3542 Gia
User under construction
pi_212824559
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2024 09:48 schreef Gunner het volgende:
Ik zei tegen m'n vrouw gister "Er is een reden dat dat soort mannen/vrouwen aan zulke programma's meedoen"

Bij die Kim (en suzanne) heb ik dat heel erg sterk
Kim, Malou, Anneke en Suzanne hebben dusdanige karaktertrekjes dat ze irl geen vent kunnen houden. Er een vinden, dat lukt nog wel, ze zijn niet echt heel lelijk of zo (uitgezonderd Anneke), maar zodra het dan serieuzer wordt, of misschien latten, dan komen al heel gauw de scheurtjes. Zoals Kim, bijvoorbeeld, op iedere slak zout legt!! Echt zo irritant. Dat houd je als man niet vol. Dat weet ik, als vrouw, nog wel en geloof me, ik ben ook niet de makkelijkste. (Toch al bijna 33 jaar getrouwd)
  donderdag 14 maart 2024 @ 15:34:32 #45
3542 Gia
User under construction
pi_212824674
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:17 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ah, die trol flikkert zo te zien alle negatieve reacties weg.
Alleen die vadsige kop al, met die achterlijke bril :r

Fijn wijf ook, janken om het commentaar dat ze krijgt en dan zelf spreken over "die relnicht van de Telegraaf".
Sowieso een onnozele kut, meedoen aan zo'n programma en dan niet verwachten dat internet een mening over je heeft :')
Dit ook, ja. Gisteren ook tijdens de uitzending. Ze vindt zichzelf helemaal geweldig!
Als je zo'n verrot karakter hebt, moet je niet meedoen aan een programma waar juist dat naar voren komt!
Ze is zichzelf geweest, zei ze. Kan best, maar ze is gewoon geen lieve, leuke vrouw, maar een enorme bitch.

Als ik dan kijk naar een Jantine, die is ook zichzelf en daar kun je ook wel wat van vinden, maar zij laat wel de ander in zijn waarde, maakt alles (op een voor mij overdreven manier, maar dat is mijn mening) bespreekbaar en daardoor gaat het zo goed tussen hen.

Overigens heb ik bij Jeffrey nog wel mijn bedenkingen. Weet niet of dit na het programma goed blijft gaan.
pi_212828112
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 00:56 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat David Kim ‘s nachts probeerde te vingeren in haar slaap. Toen werd ze wakker en zei dat ze zich nooit liet vingeren door vrienden en bekenden. Waarop David helemaal uit z’n plaat ging en schreeuwde dat hij geen vriend of bekende was. Maar dr motherfuckin man1!!1

Was David ook niet degene waarvan z’n vrienden op de bruiloft al tegen m hintten dat hij z’n huwelijks ‘s avonds wel even zou consumeren (of iets debiels van die strekking)?
David is een robot ...........dat gaat hem niet worden

Verder vind ik je analyse zeer subtiel en to the point ;-)
pi_212829108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
David is een robot ...........dat gaat hem niet worden

Verder vind ik je analyse zeer subtiel en to the point ;-)
Geen idee, maar vind die analyse een mogelijke oorzaak. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat David uit eigen initiatief een seksuele toenadering zoekt. Wel dat hij andersom die verwachting heeft gehad en uit frustratie van zich af heeft zitten schelden. Anyway, totaal niet seksueel aantrekkelijk met zijn gitaargepingel, tien talen kennen en zanggejank. (laat staan over zijn uiterst metro snobuiterlijk met dunne beentjes in maatpakjes)
pi_212829558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:34 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit ook, ja. Gisteren ook tijdens de uitzending. Ze vindt zichzelf helemaal geweldig!
Als je zo'n verrot karakter hebt, moet je niet meedoen aan een programma waar juist dat naar voren komt!
Ze is zichzelf geweest, zei ze. Kan best, maar ze is gewoon geen lieve, leuke vrouw, maar een enorme bitch.

Als ik dan kijk naar een Jantine, die is ook zichzelf en daar kun je ook wel wat van vinden, maar zij laat wel de ander in zijn waarde, maakt alles (op een voor mij overdreven manier, maar dat is mijn mening) bespreekbaar en daardoor gaat het zo goed tussen hen.

Overigens heb ik bij Jeffrey nog wel mijn bedenkingen. Weet niet of dit na het programma goed blijft gaan.
Jantine is in mijn ogen het beste uit de bus qua karakter gekomen. Ze heeft logische beslissingen genomen en heeft duidelijk haar grenzen en wensen aangegeven. Jeppe mag in zijn handjes knijpen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212829696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Jantine is in mijn ogen het beste uit de bus qua karakter gekomen. Ze heeft logische beslissingen genomen en heeft duidelijk haar grenzen en wensen aangegeven. Jeppe mag in zijn handjes knijpen.
LOL, Jantine heeft klapperende eierstokken en vindt een schetenapp supergrappig, dat Jeppe ietwat in de overdrive zit soms is uit te houden. Ik vind dit ook het enige stel dat het programma overleefd.
  donderdag 14 maart 2024 @ 22:29:52 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212830519
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]laat staan over zijn uiterst metro snobuiterlijk met dunne beentjes in maatpakjes
Hij doet me steeds denken aan van die aanhangsels die je op koningsdag op tv ziet.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')