Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, ik heb net al 5 uur geslapen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kan ook gewoon, wellicht de meest gezonde en verstandige keuzeIt was a dark and stormy night.![]()
Dat is wel heel snel slapenquote:Op woensdag 13 maart 2024 01:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb net al 5 uur geslapen.![]()
Goed idee, ga ik zo ook maar doen. Maar eerst even kijken waar ik mijn gasmasker heb gelegdquote:Op woensdag 13 maart 2024 01:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik ga zo weer naar bed ook.
Op het nachtkastje? Klaar voor gebruik?quote:Op woensdag 13 maart 2024 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik zo ook maar doen. Maar eerst even kijken waar ik mijn gasmasker heb gelegdIt was a dark and stormy night.![]()
Nee, die bewaar ik nooit in de slaapkamer. Die heb ik veel te hard nodig als ik de slaapkamer betreed. Zeker als muis eerder naar bed ga dan ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 01:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op het nachtkastje? Klaar voor gebruik?![]()
Heb je een alternatief, voor als het echt goed mis is?quote:Op woensdag 13 maart 2024 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die bewaar ik nooit in de slaapkamer. Die heb ik veel te hard nodig als ik de slaapkamer betreed. Zeker als muis eerder naar bed ga dan ik![]()
Logeerkamer, of in de camper buiten?It was a dark and stormy night.![]()
Ik vind glasnoedels wel iets voor jouquote:Op woensdag 13 maart 2024 01:30 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas neemt nog een noedels soepUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lethekquote:Op woensdag 13 maart 2024 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind glasnoedels wel iets voor jouProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het leger inschakelen en de mensheid in veiligheid stellen door naar een anderequote:Op woensdag 13 maart 2024 01:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je een alternatief, voor als het echt goed mis is?
Logeerkamer, of in de camper buiten?
Planeet te verhuizenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen halve maatregelen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het leger inschakelen en de mensheid in veiligheid stellen door naar een andere
Planeet te verhuizenIt was a dark and stormy night.![]()
Oh dat kan soms lekker zijn. Ik zo een tostie kaas ham en lekker slapen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan het eten, in dit geval een noedels soep.![]()
Het toxic doosje?quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net zo slijmerig als je doosje?![]()
Ik ga een dutje doen. Mario is toch gaan pitten dus opblijven is zinloos.![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2949 / +220 / +0 / 5123 / 5801
2. KillemWieft / 969 / +65 / +6 / 343 / 556
3. SwJ / 923 / +7 / +0 / 60 / 73
4. Speklap3000 / 637 / +117 / +0 / 1746 / 1994
5. HappyCharly / 376 / +42 / +0 / 1660 / 1940
6. Mercedes. / 341 / +39 / +15 / 266 / 376
7. Mickytjuh / 277 / +23 / +10 / 693 / 833
8. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
9. mario390 / 252 / +21 / +12 / 142 / 290
10. DerRabbit / 201 / +116 / +26 / 400 / 474
11. Kissingbird / 194 / +0 / +0 / 542 / 615
12. KoningWouter / 189 / +4 / +0 / 514 / 624
13. devzero / 182 / +6 / +0 / 347 / 423
14. hemarookworst / 177 / +13 / +3 / 374 / 489
15. gebrokenglas / 162 / +0 / +23 / 295 / 391
16. Mazikeen / 114 / +45 / +0 / 532 / 632
17. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
18. Monsterkoekie / 101 / +0 / +0 / 430 / 504
19. Paul / 90 / +6 / +0 / 319 / 389
20. loveislikeakiss / 89 / +54 / +0 / 183 / 269SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Slaap lekker lieverd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga een dutje doen. Mario is toch gaan pitten dus opblijven is zinloos.![]()
![]()
Een of andere blonde dame in Big Brother Brasil. Kennelijk moest ze vandaag "het huis" verlaten en daar was @mario390 niet zo blij mee![]()
Allemaal de schuld van de hoge heren in Den Haag!quote:![]()
Die satanische pedofielen sekte?quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de hoge heren in Den Haag!
Wat nu satanisch?quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die satanische pedofielen sekte?
Wij reptielen die de wereld aansturen en kinderbloed drinken in een niet bestaande kelder van een kelder van een pizzaria in NYC zijn geen pedofielen ja!![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 03:00 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Op niemand. Jij bent wel leuker dan KillemWieft.![]()
Was het nu huilen met de kraan open of dweilen
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Probeer je weer dwars te liggen? Als de TT "lekker poepen" zou zijn, dan zou je beweren dat je constipatie hebtquote:Op woensdag 13 maart 2024 03:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lig nu niet heerlijk te slapen
![]()
zou wel willen![]()
weer?quote:Op woensdag 13 maart 2024 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je weer dwars te liggen? Als de TT "lekker poepen" zou zijn, dan zou je beweren dat je constipatie hebt![]()
![]()
![]()
Neuh poep dingen laat ik aan iemand anders over
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 03:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]lig nu niet heerlijk te slapen
![]()
zou wel willen
quote:![]()
wat een lieve meneer lijkt me dat![]()
Nope ik blijf in mn warme bed liggenSmile, it's free therapy.![]()
Ah, misschien is dat het probleem. Je bed is te warm.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
wat een lieve meneer lijkt me dat![]()
Nope ik blijf in mn warme bed liggenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, misschien is dat het probleem. Je bed is te warm.had het wel warmpjes toen ik wakker werd. Heb al 1 dekbed eraf gedaan
![]()
Toch even opgestaan wilde geen waterbed
Ligt eraan waar je woont op de aardbolquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:09 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt het beetje lekker weer vandaag
Lekker soppen in bed.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]had het wel warmpjes toen ik wakker werd. Heb al 1 dekbed eraf gedaan
![]()
Toch even opgestaan wilde geen waterbedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is droog zie ik en niet te koudquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont op de aardbolUw ADH vitamine Worst
Slapen gaat niks worden dus ik ga eten maken en koffie drinken en daarna wat vroeger aan het werkUw ADH vitamine Worst
Ook even gekeken. Hier ook een droge dag. Morgen 17 gradenquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is droog zie ik en niet te koud![]()
Ben je ook weer vroeg klaar met werken vandaagquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:12 schreef hemarookworst het volgende:
Slapen gaat niks worden dus ik ga eten maken en koffie drinken en daarna wat vroeger aan het werk
Kon me herinneren dat we paar jaartjes geleden oo zulke temperaturen hebben gehad maar dan midden februariquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook even gekeken. Hier ook een droge dag. Morgen 17 graden
Uw ADH vitamine Worst
Stokbrood in een heel klein kommetje.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lig je brood te dippen in een kom soep nu?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Staat me zo niet bijquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kon me herinneren dat we paar jaartjes geleden oo zulke temperaturen hebben gehad maar dan midden februariMaar zal zeker zo zijn geweest.
Zie op de telefoon app dat het nog een graad warmer wordt morgen![]()
En volgende week een paar dagen 17, 18 graden. Echt lenteweereindelijk.
Klaar met dat grauwe weer.Smile, it's free therapy.![]()
Dat laat je dan rechtop in dat hele kleine kommetje staan en dat staat dan op het nachtkastje onder het mom van kunst?quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stokbrood in een heel klein kommetje.Smile, it's free therapy.![]()
quote:De hoogste temperatuur ooit in februari gemeten in De Bilt was 18,9 ºC op 26 februari 2019. Daarna volgt 24 februari 2021 met 18,7 ºC.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moest meteen hieraan denken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat laat je dan rechtop in dat hele kleine kommetje staan en dat staat dan op het nachtkastje onder het mom van kunst?
![]()
Oja die februari 2021 was ook bizar, begin lag er nog sneeuw daarna een van de warmste februaridagenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:![]()
ja dat was leuk
Is je stokbrood maar 24cm? Zou eerder spreken van een broodje dan.quote:
Wat voor de een groot is..Smile, it's free therapy.![]()
Oh nu valt het me in!!! Dit weet ik wel nog. Jaaa dat kan ik me nog herinneren. Hier lag toen bijna 10 cm sneeuw en daarna was het terrasjes weer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja die februari 2021 was ook bizar, begin lag er nog sneeuw daarna een van de warmste februaridagenSmile, it's free therapy.![]()
Maakt niet uit hoe lang je stokbroodje is als die maar 10 cm diep kanquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nu valt het me in!!! Dit weet ik wel nog. Jaaa dat kan ik me nog herinneren. Hier lag toen bijna 10 cm sneeuw en daarna was het terrasjes weer.![]()
In je mond lijkt het misschien klein, maar in een ander gaatje…quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is je stokbrood maar 24cm? Zou eerder spreken van een broodje dan.
Wat voor de een groot is..Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ook Jezus had een enorm gat in zijn beide handen. Volgens @Paul danquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In je mond lijkt het misschien klein, maar in een ander gaatje…![]()
Gvd dit kan echt niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook Jezus had een enorm gat in zijn beide handen. Volgens @:paul dan
quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe lang je stokbroodje is als die maar 10 cm diep kanhet gaat om de dikte
en wat je met het stokbrood doet
Terrasjes weer zonder dat je naar terras mochtquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nu valt het me in!!! Dit weet ik wel nog. Jaaa dat kan ik me nog herinneren. Hier lag toen bijna 10 cm sneeuw en daarna was het terrasjes weer.Uw ADH vitamine Worst
Het ging hier niet over wat ik klein vind in een gaatje of groot maar wat jouw perceptie is van groot of klein stokbroodquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In je mond lijkt het misschien klein, maar in een ander gaatje…![]()
ja zat net even te kijken in de foto's en de sneeuw zag de mondkapjes foto's pffquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Terrasjes weer zonder dat je naar terras mocht
blij dat die tijd achter ons ligt.
Ben toen op vakantie geweest in de Beekse Bergen bij de huisjes waar de beesten in 'je tuin' lopen daar was dus wel buiten een horeca gedeelte open![]()
was heel raar toen.. nergens mocht het en daar kon je eten en drinken buiten (wel hele beperkte kaart).
Moest je het wel zelf bij een stand kopen en kon je het buiten op het terras opeten met drankjes
op kantoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:31 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik midden op de dag in slaap val![]()
niet als je buiten loopt / fiets/ scootert of rijdt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik zeg toch stokbrood? Als ik klein bedoelde had ik het een pistoletje genoemd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het ging hier niet over wat ik klein vind in een gaatje of groot maar wat jouw perceptie is van groot of klein stokbrood
Ik heb nog wel een opkikkertje voor je.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:31 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik midden op de dag in slaap val
Pistoletje is een zacht week dingquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeg toch stokbrood? Als ik klein bedoelde had ik het een pistoletje genoemd.
Na het soppen wel, ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pistoletje is een zacht week dingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker thuis vandaagquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op kantoor![]()
niet als je buiten loopt / fiets/ scootert of rijdt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Pistolet
(brood), een klein knapperig brood (in België rond, in Nederland langwerpig)
Algemene benaming voor Spaanse en Italiaanse goudstukken.
Oude naam voor het pistool, een halfautomatisch handvuurwapen.
Oh je werkt vanuit thuis vandaagquote:![]()
![]()
Mooi dat dat kan zeker na dit korte nachtje. Dan is het niet erg om in slaap te vallen vanmiddag
Zie nu dat je gelijk hebt @KillemWieft![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb als bijbaantje ooit bij een marktbakker gewerktweinig van onthouden blijkbaar
Hoiquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter
Kun je ook straks powernap doen![]()
![]()
Gaat vanzelf.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhh die is wel schattig![]()
zou wel je pootjes stil houden
quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zie nu dat je gelijk hebt @:killemwieft![]()
![]()
![]()
Jij bent dus meer van de stokbroden en niet van de pistoletjes. Weten we dat ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb als bijbaantje ooit bij een marktbakker gewerktweinig van onthouden blijkbaar
Daar bestaan oplossingen voorquote:
zou bondage eens benaderen![]()
Komt die niet meer hier als in fok?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent dus meer van de stokbroden en niet van de pistoletjes. Weten we dat ook weer.![]()
![]()
![]()
Ik koop daar iedere week wel één van![]()
Klinkt naar jou toe ook weer dubieus ditheb het over eetbaar stokbrood van de bakker
![]()
Hoi Anouk!quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik koop daar iedere week wel één van![]()
Klinkt naar jou toe ook weer dubieus ditheb het over eetbaar stokbrood van de bakker
![]()
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2024 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
En ja bondage komt hier nog wel eens.
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op woensdag 13 maart 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga m’n username veranderen in sommetje.![]()
![]()
snap ik![]()
moet lachenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Morguh
Veel te vroeg wakker zonder wekker![]()
![]()
Nog even terug ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Morguh
Veel te vroeg wakker zonder wekker♡♡♡♡![]()
Ah dat is niet fijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel aan het hoofd, en het is druk.
♡♡♡♡![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, heel vermoeiend ook.
Goedemorgen HC![]()
Ja begrijp ik♡♡♡♡![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2973 / +220 / +24 / 5126 / 5809
2. KillemWieft / 993 / +65 / +30 / 363 / 593
3. SwJ / 928 / +7 / +5 / 60 / 74
4. Speklap3000 / 637 / +117 / +0 / 1746 / 1994
5. HappyCharly / 401 / +42 / +25 / 1671 / 1957
6. Mercedes. / 363 / +39 / +37 / 276 / 387
7. Mickytjuh / 284 / +23 / +17 / 693 / 834
8. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
9. mario390 / 272 / +21 / +32 / 142 / 295
10. DerRabbit / 217 / +116 / +42 / 402 / 480
11. Kissingbird / 213 / +0 / +19 / 563 / 651
12. hemarookworst / 202 / +13 / +28 / 379 / 498
13. KoningWouter / 190 / +4 / +1 / 515 / 625
14. devzero / 190 / +6 / +8 / 352 / 432
15. gebrokenglas / 171 / +0 / +32 / 297 / 399
16. Mazikeen / 114 / +45 / +0 / 532 / 632
17. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
18. loveislikeakiss / 105 / +54 / +16 / 184 / 274
19. Monsterkoekie / 101 / +0 / +0 / 430 / 504
20. Paul / 90 / +6 / +0 / 319 / 389SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Valt meequote:Op woensdag 13 maart 2024 07:29 schreef JustinK het volgende:
We missen Yasmin allemaal wel een beetje♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Wordt er hier nog een beetje gebolkt?♡♡♡♡![]()
quote:Hier is de liefdequote:Op woensdag 13 maart 2024 07:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Wordt er hier nog een beetje gebolkt?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Man, wat is de liefde toch machtig mooi![]()
![]()
Hoe is het met u deze schitterende ochtend?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Was ie er maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:51 schreef Speklap3000 het volgende:
Man, wat is de liefde toch machtig mooi
Hier is alleen gebolk♡♡♡♡![]()
Goed goed en met u?quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe is het met u deze schitterende ochtend?![]()
Hier wordt gebolkt met liefdequote:Op woensdag 13 maart 2024 07:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was ie er maar
Hier is alleen gebolk![]()
![]()
Ik voel hier de liefde hoor. Als een soort van statische elektriciteit in de luchtquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was ie er maar
Hier is alleen gebolk
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wel redelijk. Maar toen logde ik in, en zag ik jouw puntentotaal, en toen werd ik overmand door een golf van emotie. Schitterend om te zien gewoon.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Man man man, nu weet je hoe ik mij vorige maand voeldequote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Maar toen logde ik in, en zag ik jouw puntentotaal, en toen werd ik overmand door een golf van emotie. Schitterend om te zien gewoon.![]()
Het is misschien nog mooier als je het iemand anders ziet doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Man man man, nu weet je hoe ik mij vorige maand voelde
daar zou je weleens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is misschien nog mooier als je het iemand anders ziet doen![]()
![]()
Vermomd als?quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik voel hier de liefde hoor. Als een soort van statische elektriciteit in de lucht
Ja dan wel♡♡♡♡![]()
Ik vind hem mooi hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:58 schreef Kissingbird het volgende:
Mooi die roze wolk boven dts
zag hem in actieve topics
Geen slaap tot Breukelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
KW, ook goedemorgen![]()
En loveislikeakiss ook al wakker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet niet preciesquote:
Hij voelde zich niet meer thuis hier.Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Dan moet ie maar eens de fokstok gaan halenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Is er geen eten meer op mijn bord, dan eet ik gewoon die hele bord AH
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: